Desaparició símptomes d'embaràs

Salut, dubtes i preparatius.
Alea1986
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. feb. 18, 2020 3:42 pm

Desaparició símptomes d'embaràs

EntradaAutor: Alea1986 » dv. nov. 13, 2020 12:19 pm

Bon dia a totes!

Ja fa uns dies que m'estic menjant el coco i crec que vosaltres podeu ajudar-me (ho he comentat al post de mamis juny 2021, però crec que mereix un tema a part).

Estic embarassada de 10+5. Vaig saber que estava embarassada quan estava de 4 setmanes i perquè em trobava molt malament. Des del positiu, que vaig tenir símptomes (nàusees molt intenses, panxa infladíssima, fàstic, olor accentuada...). A principis de la setmana passada, però, vaig començar a trobar-me millor (just acaba d'entrar a la setmana 9). Dijous passat vaig fer eco i tot estava bé. L'embrió havia crescut un piló i em van avançar la data de part 2 setmanes. El cas és que aquesta setmana ja m'han desaparegut la majoria dels símptomes (continuo amb els pits inflats, però ja no tinc nàusees, ni res em fa fàstic, ni se m'infla la panxa...) i no deixo de preocupar-me. Estic molt angoixada de que alguna cosa pugui haver anat malament, tot i que la última eco és de fa 1 setmana i no he tingut cap senyal d'alerta.

És el meu segon embaràs, amb el primer no vaig tenir cap problema. Tot va anar bé, excepte el 3r trimestre, que se'm va inflamar el fetge i em van haver d'induir el part a 37 setmanes, però això ara no em preocupa. Fa 1 any i mig em van diagnosticar hipertiroïdisme de Graves i em van prohibir quedar-me embarassada per el risc d'avortament. Vaig aconseguir estabilitzar la meva tiroides i deixar la medicació el mes de juliol i al setembre em van donar llum verda per anar a buscar el segon. També m'han dit que és molt difícil que se'm desestabilitzi la tiroides durant l'embaràs, que ho farà probablement durant el post part. Tot i així, m'aniran fent seguiment. Per tant, no hauria de ser un problema...

Tinc la pròxima ecografia el 24 de novembre, la de les 12 setmanes, i ja no queda res. No vull anar a fer-me'n cap altra perquè ja faig el seguiment per la privada i crec que ja és prou complet...

Podeu compartir les vostres experiències amb mi sobre la simptomatologia (quan vau començar a tenir símptomes, sobretot nàusees, i quan us van marxar)?
crunchi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1349
Membre des de: dj. ago. 08, 2013 12:51 pm

Re: Desaparició símptomes d'embaràs

EntradaAutor: crunchi » dt. nov. 17, 2020 4:00 pm

Hola!!! Primer de tot, enhorabona x l'embaràs!!

Jo et diria que calma i tranquilitat, que no tothom té simptomes durant l'embaràs i no té pq significar re dolent.
En el meu 1r embaras no vaig tenir simptomes fins el 2n trim, els ardors. Res de nàuses, vòmits ni marejos. Mal d'esquena en el 3r trim, i sobretot aixo, molts ardors.
En el 2n embaras si que vaig patir ardors i sensacio d panxa regirada en el1r trim. I alguns matins, 3-4 dies, vaig vomitar. Després en el 2n trim ja no vaig tenir res. Aquest cop no em va fer mal la panxa. Pero en les ultimes setmanes d embaras m'ofegava al respirar (disnea crec que es diu).

No sé si t'ajuda gaire, però bueno, espero poder transmetre't algo de calma. Jo recordo malpensar en el meu 1r embaras pq no tenia simptomea ni notava res inflat com altres embarassades, pero bueno, es que no tots els embarassos han de tenir simptomes, ja veus.


Anims! El dia 24 es ja mateix, molts anims i moltissima sort!!!! :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

Re: Desaparició símptomes d'embaràs

EntradaAutor: Aneris » dj. nov. 19, 2020 7:48 am

com t'ha dit la Crunchi, primer de tot felicitats!!!

el tema dels símptomes no hi pots fer massa cas, pot ser senyal d'alguna cosa o de res.

Jo ara estic en el meu cinquè embaràs (tinc 2 nenes i un nen i vaig tenir un anembrionari abans del nen).

El primer no vaig tenir cap símptoma, però cap, cap, el primer que vaig notar va ser quan la nena es va començar a moure, a part de la panxeta, o sigui q res. Bé, això és una mica exagerat, el cansament a les tardes-vespres sí que el tenia i alguna nit no em venia de gust res perquè notava com si alguna cosa m'hagués caigut malament, però era començar a menjar i ja està. El segon pràcticament igual només que a mitjans del segon trimestre vaig començar amb cremor d'estómac i ja fins al part.
L'anembrionari vaig començar amb el cansament però ràpidament va marxar i no se si va arribar a ser per l'embaràs o perquè jo el que tinc és hipotiroïdisme i de tant en tant ja em passa.
Amb el tercer fill vaig tenir algun matí de nàusees extra però a la que menjava ja em trobava bé, i la resta igual, cansament i cremors d'estómac a partir de la meitat.
I aquest, aquest m'he passat amb nàusees des d'abans de fer la prova fins la setmana 15, em començaven cap al migdia i ja no marxaven fins q me n'anava al llit.

Això és la tònica general, però hi ha hagut dies que han marxat, dies que han tornat, etc... al final és un tema hormonal i de com el teu cos s'hi adapta, per això les fluctuacions no són estranyes.

Com estàs? quins símptomes tenies i què notes ara?
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Alea1986
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. feb. 18, 2020 3:42 pm

Re: Desaparició símptomes d'embaràs

EntradaAutor: Alea1986 » ds. nov. 28, 2020 11:54 am

Moltes gràcies pels ànims a les dues! Les hormones de l’embaràs juguen males passades i fan que vegis les coses negres! És el que toca!

De moment, està tot correcte. I ara sí que em trobi super bé! Però dimarts vam anar a fer la eco de les 12 setmanes i tot estava en ordre. Creuarem els dits que res es torçi i que no hi hagi cap complicació!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::