Viatjar embarassada

Salut, dubtes i preparatius.
Vi
Visitant

Viatjar embarassada

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 30, 2005 6:34 pm

Hola noies.
Ja sé que em falta molt, però és per curiositat :hmm::

En quins mesos no pots agafar l'avió si estàs embarassada? Laia, tu segurament ho sabràs.

Merci. tonets :*:-)
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. ago. 30, 2005 8:42 pm

Hola preciosa!!!
en principi els 2 primers mesos no te l'aconsellen massa, ni viatjar pk es pesat i has de descansar molt.
jo estant de 5 setmanes vaig anar a casa, pero el vol era nomes de 2hr i sobretot no has de portar pes.
durant l'embaras millor no fer-ho pero a partir del 4art-5è crec que ja no hi ha perill, encara que les sotragades de l'aterratge poden ser pesades.i ja despres t'aconsellen no volar a partir del 8è, mes que res per si s'adelanta i ningu se'n farà responsable.això si, si neix a l'avio volarà gratis tota la seva vida en qualsevol companyia!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. set. 01, 2005 6:58 pm

merci wapa!! :-()-)

Molt ben explicat i detallat, tot i que si arriba el ca ja m'ho tornaria a dir el metge.

És que estic rumiant en que si existeix la possibilitat que la primavera que ve estigui :-()) a veure si igualment podria preparar un cap de setmana romàntic a Paris per celebrar el primer any de casats. Doncs hauré de veure com estic... :-()-)
gemma
Site Admin
Entrades: 341
Membre des de: dl. març 31, 2003 2:36 pm
Ubicació: bcn
Contacta:

embarassades en avió

EntradaAutor: gemma » dg. set. 04, 2005 9:43 pm

Hola !!
Com ja veureu cada embaràs es un món com també cada bebe es únic i diferent... Així us podria explicar que el meu primer embaràs va ser fantastic, ni tan sols ho pensava..vaig anar amb metge xq estava molt encostipada i vaig sortir embarassada . En cap moment vaig tenir vomits o molesties..així que vaig treballar fins el ultim dia.
Però amb el Pau tot va ser diferent als pocs dies vaig notar molesties amb ovaris i nauseas.. Jo mateixa em vaig fer la prova ja pensant que seria positiu, i quasi 3 mesos de repòs.. Això val a dir que en cada cas es pot fer una cosa o no.. Jo amb l'embaràs de l'Arnau hauria anat al Pol Nord, però amb el segon embaràs el cos no tenia prou força ni per fer una passejada de 10 minuts. Vosaltres mateixes ja veureu si podeu gaudir d'un viatge en avió, clar que també caldrà seguir les indicacions del vostre metge..proves, revisions etc.. Fins aviat!! Quin rotllo us he deixat anar, no?
Laia
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » dg. des. 18, 2005 6:39 pm

Hola noies!!!
doncs ja que acabo de venir de Lanzarote per ja instal.larme definitavemnt aqui, puc comentar-vos que viatjar és moooot cansat!!!
si de per si ja ho és, amb una panxa que pesa, els paquets, el bolso, l'abric.....un món!!!!s'havia de fer, però es passa malament pk la gent t'ajuda poc si vas sola.

i a part del trajecte, aquest finde que he estat a Barna passejant tb ha estat una odissea.com diu la Gemma, cada embaràs és un mon i mai se sap, però jo m'he cansat molt.una volteta i cap a casa pk ja em fa mal la pelvis, massa patades del nen, la gent que t'emputxa.....
no viatgeu si pot ser!!!!!
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. des. 28, 2005 6:36 pm

:-) Hola a todas!

A mi me ha dicho el ginecologo que se puede viajar en avión hasta las 30 semanas!

Nosotros fuimos a Paris de regalo de navidad para celebrar lo del embarazo en avión y yo estoy de tres meses...ningún sintoma, nada raro....me da más miedo ir en coche!
Sibil·la
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dj. des. 29, 2005 11:59 am

Bé, al final no crec que agafem cap avió.

Vam fer un vol en avioneta fa un parell de setmanes. Vaig trucar al gine x saber si hi havia perill. I el tio va i em contesta: dona, si l'avioneta cau... que graciós! ::-)
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. gen. 13, 2006 6:35 pm

hola!mira doncs jo ahir vaig anar a la llevadora,i li vaig preguntar pq com haig d'adelantar el casament,pq me ked't embarassada li vaig preguntar i em va donar una fulla que o explicava tot i posava que el millor temps per viatjar es de les 14 a les 30 setmanes.pero clar tb em va dir,que aixo es com et trobis tu i aixo...;)
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » ds. gen. 14, 2006 8:17 pm

hola soy sol, ines se vino con todos nosotros a amsterdan estando de 5 meses y medio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eso si se cansaba bastante y a veces teniamos que parar, pero ella y alex lo pasaron bomba!!!!!! yo estaba mas agobiada me daba un pelo demiedo que se pudiera poner de parto por algo y alli donde vamos?????? :hmm:: un marron!!!!!! pero todo fue bien!!!!!!!!!!!
Laia

EntradaAutor: Laia » dl. gen. 30, 2006 3:53 pm

noies, sempre parlem d'avió però hi ha altres medis per viatjar i el cotxe és el que més fem servir,no?
us puc dir que ara que estic ja de 8 mesos hi vaig fatal!!!!és super incòmode per molt curt que sigui el trajecte pk recta asseguda hi vas malament, ja que et pega molts copets a la part alta de la panxa i te l'enclaves el nen......i els metges tb t'ho desaconsellen fer trajectes llargs pk es podria tornar a donar la volta itb pot produïr que tinguis menys liquid amniòtic (bé, això li ha passat a una companya de feina de ma mare que està de quasi 9 i feia 1hr diària per anar a treballar més la de tornar i li han prohibit seguir conduint, a part que si tens una frenada brusca et pots fer molt mal)

aixi que res, dimecres volia anar a l'aeroport però son més de 2hr d'anada des de casa meva i ma mare no em deixa....l'esperaré a mig cami, a Cambrils a la nostra caseta que ja ens hi quedem a dormir!!!!!
ImatgeImatgeImatge

Laia

EntradaAutor: Laia » dl. gen. 30, 2006 3:56 pm

noies, sempre parlem d'avió però hi ha altres medis per viatjar i el cotxe és el que més fem servir,no?
us puc dir que ara que estic ja de 8 mesos hi vaig fatal!!!!és super incòmode per molt curt que sigui el trajecte pk recta asseguda hi vas malament, ja que et pega molts copets a la part alta de la panxa i te l'enclaves el nen......i els metges tb t'ho desaconsellen fer trajectes llargs pk es podria tornar a donar la volta itb pot produïr que tinguis menys liquid amniòtic (bé, això li ha passat a una companya de feina de ma mare que està de quasi 9 i feia 1hr diària per anar a treballar més la de tornar i li han prohibit seguir conduint, a part que si tens una frenada brusca et pots fer molt mal)

aixi que res, dimecres volia anar a l'aeroport però son més de 2hr d'anada des de casa meva i ma mare no em deixa....l'esperaré a mig cami, a Cambrils a la nostra caseta que ja ens hi quedem a dormir!!!!! zz:-)
ImatgeImatgeImatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::