A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

Salut, dubtes i preparatius.
mariayfran
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
Ubicació: Creixell (Tarragona)

A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

EntradaAutor: mariayfran » dg. juny 28, 2009 5:18 pm

Hola noies,

Obro aquest post perquè tot i que encara em queden 5 mesos per que arribi el moment, estic feta un embolic sobre el tema de la clinica...

Jo vaig a fer-me el seguiment de l'embaraç a la consulta dels doctors Sentís, i m'han dit que ells estan a Santa Tecla, però hi ha gent que m'ha recomanat que hi vagi a la Clinica Monegal...
En canvi d'altres em diuen que si hi ha cap complicacio m'enviaran a Joan XXIII, aixi que millor que vagi a l'hospital del Vendrell que esta millor preparat... total que estic feta un embolic!

Alguna em pot explicar la eva experiencia o si coneix algu que hagi parit a aquests hospitals? Gràcies
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
>.-<:
Blanca07
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

Re: A LES MARES (I FUTURES) TARRAGONINES...

EntradaAutor: Blanca07 » dl. juny 29, 2009 7:03 am

Bon dia,

jo vaig parir fa 2 anys a Joan XXIII i he de dir que super bé, m'esperava pitjor , la veritat, la gent una passada, et tracten super bé (bueno suposo que sempre hi haurà algú que no) però per la part que em va tocar a mi super bé.

L'anestesista una noia super agradable, la llevadora també, totes les persones que van atendre el meu part una passada! a mes feia 2 dies que no menjava jo pel tema de les contraccions i despres de parir vaig demanar alguna cosa per menjar i em van deixar escollir (em van portar un cacaolat i unes galestes i un briox)

EL menjar... bueno ja sé sap...és un hospital i no un restaurant però bastant bé... l'únic que trobo fluix és l'esmorzar que podrien posar alguna cosa més...

Pel tema del bebe cap queixa: t'ho donen tot fet: el banyen ells (bueno realment no sé com funcionen els altres hospitals), et deixen les samarretes, els arrullos, a l'hora de netejar-te a tu el primer dia jo vaig quedar encantada... la única pega que posaria és el tema de les visites que no hi ha control o sigui pot haveri 50 persones que no ho miren .... Ah! i també el tema que no estas sola a l'habitació i com a l'acompanyant li doni per plorar per les nits... tela marinera!

Havure que et diuen les altres noies!
aglaya79
:: tigre
:: tigre
Entrades: 715
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:27 am

EntradaAutor: aglaya79 » dl. juny 29, 2009 7:20 am

hola!! Soc nova al foro i ara fa 3 dies q sé q estic embarassada!! m'alegra saber q hi ha un post de tarragonines!!!!

A mi amb les amigues em passa igual.. les de la clla diuen q Joan XxIII molt be i q a Sant Joan a reus fatal, i les de la feina diuen tot el contrari!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Aidyana
Entrades: 660
Membre des de: dc. des. 10, 2008 5:42 pm
Ubicació: Baix Penedès

EntradaAutor: Aidyana » dl. juny 29, 2009 8:45 am

Ei! Jo sóc del baix Penedès... M'hi deixeu entrar????!!! :lleo: :girafa: :elefant: :cabra:
Imatge

Imatge
pigadeta
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dl. juny 29, 2009 8:58 am

Hola guapes!!! Jo sóc de Reus pero visc a Tarragona, vaig tenir el Roger a la Clínica Monegal, la veritat es que tot molt bé :pandi: , la llevadora (Mª Jose) super bé >.-<: , el ginecoleg va venir-hi rapidament, el menjar (No sé si es que tenia jo molta gana) pero :ok: , el que trobo molt cómode es que l'habitació estas sola, hi ha un llit per l'acompanyant zz:-) , les infermeres ok (Cal dir que jo en coneixia una) Quan vaig marxar, em van omplir de trastets (dos o tres capses d'aquestes de canastilles, compreses d'aquestes gigantes, com li donava bibes, em van donar 12 bibes d'aquests ja preparats que s'havia pres el Roger durant els dies d'ingres.... jo la veritat es que ok!!! Suposo que també depen del part que vulguis tenir, no es una clínica ni amb banyera, ni pilota ni res de tot això, per dilatar et deixen a l'habitació i et va venint a veure la llevadora.

Es veritat que si veuen que pot sorgir algun problema, o s'avança el part, ja no t'atendrán t'enviaran a Joan XXIII On tenen el servei de neonats de Tarragona´.

Crec que es important que t'asseguris que el teu gine t'assisteixi al part i a la clínica que vagi ell!!!
lia
Entrades: 611
Membre des de: dt. abr. 14, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: lia » dl. juny 29, 2009 11:08 am

Noies jo tb sóc de la zonaaa!!!!!

Jo he sentit que millor Joan XXIII que Sant Joan de Reus!!! Però jo bull anar al Vendrell a fer part natural! n'he sentit a parlar bé! de fet crec q sentirem de tot (bo i dolent) de tot arreu aixi que lo millor és anar-hi veur-ho, crec q et fan visites... decidir i pensar q has triat el millor lloc de tots ;-) ;-) ;-)
Imatge

Imatge
Aidyana
Entrades: 660
Membre des de: dc. des. 10, 2008 5:42 pm
Ubicació: Baix Penedès

EntradaAutor: Aidyana » dl. juny 29, 2009 11:26 am

lia ha escrit:Noies jo tb sóc de la zonaaa!!!!!

Jo he sentit que millor Joan XXIII que Sant Joan de Reus!!! Però jo bull anar al Vendrell a fer part natural! n'he sentit a parlar bé! de fet crec q sentirem de tot (bo i dolent) de tot arreu aixi que lo millor és anar-hi veur-ho, crec q et fan visites... decidir i pensar q has triat el millor lloc de tots ;-) ;-) ;-)

Ei! A mi em toca parir al Vendrell! Però pel que fa al part natural... Jo sóc pro-epidural (al primer part em va anar de conya i em va evitar la cesàrea), ara bé, pel tema dilatació sí que em va bé un hospital com el del Vendrell, on et donen calma, tranquil·litat i el teu ritme (diuen, ja que la nena la vaig tenir a Barcelona, a Sant Pau).

Salut!
Imatge

Imatge
dunia
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 87
Membre des de: dj. juny 04, 2009 8:44 am

EntradaAutor: dunia » dl. juny 29, 2009 5:33 pm

hola noies!!!!

jo tb visc per les terres tarragonines, jo aniré on em toqui que en principi és Joan XXIII pel que m'ha dit la matrona, i em sento molt tranquila, penso que si realment hi ha complicacions és on acabes anant, però tot i així no és una cosa que em preocupi gaire.
I per cert com esteu??? com ho porteu????
Imatge
pigadeta
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dt. juny 30, 2009 8:59 am

Vaja i jo que em pensava que erem un parell de Tarragona!!! Vinga Tarragonines al poder!!
Duneta
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Duneta » dt. juny 30, 2009 9:48 am

noies, jo encara no estic embarassada però també sóc de Tarragona, així que us aniré seguint!

Blanca no sabia que eres de Tarragona!
Imatge
maza
:: zebra
Entrades: 1794
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 12:43 pm

EntradaAutor: maza » dt. juny 30, 2009 10:29 am

jo de tarragona no sóc , però aniré a parir a la clinca fabregas de reus.... veurem q tal

mirant per internet he vist q te 50 % de cesaires i 50 %de part natural, i q la posen a parir per tanes cesaries. Però a mi, per ara, no em preocupa. La qüestió es q la nena surti, i si es per cesària, doncs q hi farem
Imatge

Guia de càmpings per anar amb nens: http://www.campingambnens.cat/

Quadres personalitzats: http://masesmes.blogspot.com.es/p/baby-map.html
Blanca07
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

EntradaAutor: Blanca07 » dt. juny 30, 2009 11:22 am

Jo desde un principi volia un part amb epidural tot i que la llevadora va voler "manjar-me " el cpa pq fes el part natural i no ho va aconseguir.. jo aixó de parir sense epidural como que no... i aixó que tinc un tatuatje a la zona dels ronyons i desde un principi em van dir que no em podrien posar l'epidural fins al moment del part que l'anestesista em va dir que siiiiii....se'ma va iluminar el cel quan m'ho va dir ja que portava 2 dies amb contraccions i les ultimes ja eren poc soportables....
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dt. juny 30, 2009 3:17 pm

hola noies, una altra tarragonina!
jo vaig tenir el peque a la monegal i com diu la pigadeta molt bé tot (també vaig tenir a la Mª José de llevadora!) però el segon (quan ens quedem embarassats! :ok: ) el tindrem a Santa Tecla ja que són més pro-part natural i lactància materna (tot i que no tant com el Vendrell, que és lo más en aquest aspecte) i tenen habitacions privades, així que també podrem tenir l'avantatge de no haver de compartir habitació....

....no és que no estéssim contents a la monegal però hi ha cert detalls que si podem intentarem millorar (per exemple vaig preguntar a la monegal si feien "pell amb pell" i em van dir que sí...i què va, un cop va nèixer el peque me'l van posar a damunt dos segons i ja me'l van prendre, i fins al cap de casi una hora no el vaig poder agafar, ja a l'habitació... :-(( :-(( :-(( )

mariayfran!!! jo també em visito amb l'equip del Dr.Sentís! :ok: :ok: :ok: tenen mooooolt bona fama, a més que el Dr. Sentís és un home súper tranquil i agradable :ok: el ginecòleg que em va portar el primer embaràs també era molt bo i amb renom (Dr. José Luis López, que té la consulta al carrer ramon i cajal) però sempre anava amb el coet al cul!! estaves dues hores a la sala d'espera i després t'atenia amb 5 minuts i fuera! amb ecografia inclosa!! :-:) ...aquest cop ens ho volem prendre amb més calma :r)
ametista

EntradaAutor: ametista » dc. jul. 01, 2009 2:08 pm

ostres pigadeta, acabo de passar pel post del Roger i he llegit la teva crònica del part (enhorabona per cert, m'ha encantat!) he flipat perquè vas poder treure'l tu i posar-te'l damunt...i sense epidural!!! >.-<: >.-<: >.-<: jo estava oberta a posar-me-la o no segons les circumstàncies, no tenia problema, però vaig arribar a la monegal dilatada de 8 cm i me la van posar! quan ja no feia falta!!!!!!!! (i és que el fet que me la posessin després va tenir conseqüències)
....potser teníem ginecòlegs diferents?????? ?-)
pigadeta
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dc. jul. 01, 2009 2:31 pm

Ametista, jo també tenia el Lopez - Garcia tot i que al part em va atendre al final el Dr. Vallvé (i mira que no m'agradava gaire, pero si s'ha de parir!!!)

Ostres els nostres nens es porten molt poquet.... vas a nar a les classes prepart amb la MªJose???? Perque deviem coincidir!!!! :-D :-D :-D
ametista

EntradaAutor: ametista » dc. jul. 01, 2009 3:01 pm

ostres hagués sigut bo! m'ho vaig plantejar però vivim a Torredembarra i al final vaig anar a les del CAP d'aquí, que em queda a 5 minuts a peu de casa i la llevadora és molt bona!

al Dr. Vallvé no el conec, però em pregunto on deuria estar el dia que vaig parir :r) perquè el Dr. López-García molt bé :ok: però vaig tenir la mala sort que em vaig posar de part quan ell estava a la consulta privada (que sempre està a tope) i em penso que l'anestèsia me la van posar per donar-li temps a ell per arribar a la clínica... :-:) és una teoria, eh? però jo estic convençuda que va ser així.............perquè si no no s'entén.......... ?-)

no és que hi hagués molt problema, en realitat en 25 minuts el peque estava a fora! :r) però amb l'anestèsia el peque es va mig adormir i va quedar encallat, al final el van haver de treure amb ventosa :-:) i jo no notava contraccions ni què apretava (perquè a la monegal no posen epidural sinó intra-raquídea, que se t'adorm tot completament de cintura cap avall) i vaig acabar amb desgarro i hemorroides :-(( :-(( :-(( :-(( el mateix Dr López-Garcia mentre em cosia em va dir que sense anestèsia el part hauria anat molt diferent i que probablement ni m'hauria hagut de cosir! ?-) :-(( :-(( :-(( :-(( :-((

o sigui que la meva conclusió és PARIR A LA MONEGAL :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: sempre i quan el ginecòleg no estigui a la consulta :-D o arribis dilatada de poc (o de lo normal, vaja, suposo que lo meu va ser massa! :-:) :r) )

ja sé que va ser una unió de factors que no tenen per què repetir-se quan hi hagi un segon...però prefereixo no arriscar-me perquè si amb el primer vaig arribar dilatada de 8 cm i el segon sempre va molt més ràpid.............igual treurà el cap al cotxe!!!!!!! :r) :r)
bé, i també he canviat de lloc pel que deia de certs detalls que vull millorar, com el tema del pell amb pell, poder-li donar pit quan vulgui just acabat de nèixer.............. (tinc una amiga a qui li van fer això del pell amb pell i em va semblar preciós :love: li van posar la nena damunt seu pell sobre pell per l'intercanvi d'escalfor i des de la sala de parts la van portar així a l'habitació i així van estar un parell d'hores fins que li van anar a buscar per banyar-la :ok: ) això en principi tan a Santa Tecla com al Vendrell ho fan :ok: :ok:

buf, com m'he enrotllat :-:)
pigadeta
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dc. jul. 01, 2009 3:34 pm

Ostres quin greu...la veritat es que no sembla que haguem parit al mateix lloc!!! A mi el lopez no hem va asistir pero conec gent que si, i no conec cap altre problema, tambe cal dir que a qui conec no s'ha posat tampoc epi, a mi no hem van insistir en cap moment amb la epi, també em vaig desagarrar (3 puntets), pero vaja, només em van separar del Roger just el temps de netejar-lo pesar-lo, medir-lo i mentres em cosien, i com hem van veure que ja estava.... van pujar el papi i el Roger cap a l'habitació un minut abans que jo !
tahisona
Entrades: 1492
Membre des de: dv. set. 12, 2008 9:58 pm

EntradaAutor: tahisona » dc. jul. 01, 2009 4:28 pm

Hola mares i futures mares tarragonines quin goig que fa aquest post!!!!!!!!!!!!!! Semblava que erem poquetes d'aquestes terres i ara estem sortint com els bolets >.-<: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :love:

Jo també sóc de Tarragona ciutat!!! i encara no sóc mare però espero ser-ho aviat :love: !!!

Pel que fa a Gines i hospitals...jo l'ultim any he fet la revisió amb le doctor Lopez Gàrcia i tal com diueu moltes de vosaltres és com anar amb la pressa al cul!!!! dona hora cada 15 minuts i la seva sala d'espera és una llauna de sardines amb tantes dones esperant!!! la seva secretaria és molt seca i freda tant per telefon com a consulta.... quan em vaig quedar embarassada vaig trucar per demanar hora i em diu: ostres es que lo tengo todo muy lleno hay muchos embarazos este año i jo em vaig quedar flipant, al final em va donar hora per al cap de 3 setmanes ja estaria de 8, però quan entres amb el doctor ell és un encant, molt educat, té molt de tacte...però el que dieu tot molt ràpid i no tens temps de preguntar res...quan vaig patir l'avort vaig anar a la Monegal ja que és allí on ell també està i no em van mirar ni res, van passar de mi estava sagnant un munt i el perdia i com que no vaig fer cap numeret van passar!! i ell no em va baixar a veure tenia consultes i res de res...com ja tenia hora 10 dies després per l'embaras va aprofitar la mateixa hora i em va dir que hi anés a veure com havia quedat tot net tot això per telefon i ni em coneixia!!! quan vaig anar a consulta ni recordava haver parlat amb mi per telefon... al final vaig anar al CAP i allí em van fer tot el que m'havien de fer, la baixa, ja que no podia anar a treballar emocionlament estava molt tocada i sagnava molt... un desastre tot plegat.

Així que quan torni estar amb estat aniré al Sentís i a l'hospital Santa Tecla a Parir...que tothom amb qui he parlat me n'han parlat molt i molt bé...La Monegal val mes no posar-hi els peus tothom em diu que fatal i jo ho he viscut amb la meva propia carn...

JOan XXIII diuen que també és dels millors de Tarragona i que els equips que hi ha són la canya...i les amigues que l'han tingut allà estan molt contentes!!! Jo tinc mutua Adeslas i no tinc seguretat social així que la millor opció per mi és anar a Santa Tecla!!!

Però penso que cada una tindrà experiències bones i dolentes en totes les clíniques i ginecolegs així que al final la descisió que prenguem segur que serà la millor :ok: :love: !!!!!!!!
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatge

Imatge
mariayfran
Entrades: 589
Membre des de: ds. feb. 25, 2006 9:55 pm
Ubicació: Creixell (Tarragona)

EntradaAutor: mariayfran » dc. jul. 01, 2009 5:00 pm

Vaja, quina sorpresa!!! quan vaig obrir el post no tenia moltes esperances de que molta gent em contestés... que bé que hi agi tanta gent de tarragona i voltants (Aidyana jo sóc casi casi del baix penedés perque visc a Creixell).

Doncs no sabia que a Santa Tecla les habitacions eren individuals, pensava que eren compartides... Tahisona, jo estic com tu, soc de Muface amb adeslas per la qual cosa no tinc SS.
Amb l'equip del Dr. Sentis no tinc cap queixa, de fet mai m'he esperat mes de 20 minuts a la sala d'espera, i trobo que tots són gent olt agradable i que s'estan força estona per explicar-te tot.

Jo soposo que al final em decantaré per Santa Tecla ja que tinc entés que és on estan ells, tot i que sé que si hi ha alguna complicació em portaran a Joan XXIII, i crec que les llevadores de torredembarra, que és on aniré a fer les classes prepart, també acostumen a estar per allà...
Bé, si us dic la veritat estic bastant "peix" en aquest tema perquè no conec a molta gent per aqui per tarragona que hagi tingut fills fa poc, aixi aquest post e va genial! No sabeu quant me'n alegro que siguem tanta gent de per aqui!!!

:pandi:
Nom: mariayfran
DPP: 14 Setembre
Edats: jo 37, ell 39
Fills: Alba, 9/11/2009
Hospital: Sant Pau i Santa Tecla (Tarragona)
Sexe i noms: a les noies de la casa ens faria il·lusió una altra nena, al papa un nen... pero vingui el que vingui l'esperem amb molta il·lusió!
>.-<:
ametista

EntradaAutor: ametista » dc. jul. 01, 2009 5:27 pm

pigadeta és veritat, semblen parts en clíniques diferents! suposo que depén de qui t'atén...

tahisona!!!! doncs a veure si ens embarassem i coincidim a la sala d'espera del Dr. Sentís!!! :r)

mariayfran, a Santa Tecla si vas per la SS les habitacions són compartides però tinc entés que tenen algunes habitacions individuals que són les que entren per la mútua.....és un tema que tinc pendent d'investigar a fons però m'esperava a preguntar quan estigui :-())!
quina llevadora et porta del CAP de torredembarra??? espero que la Mar, que és la milloooooor!!!!! :ok: :ok: :ok:

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::