Cotxets
Re: Cotxets
Acabo d'aterrar a aquest tema i renoi quantes opinions!! Què guai!!
Jo estic embarassada de 32+3 i la setmana passada ja vam anar a buscar el cotxet que teníem encarregat! Després de parlar amb les amigues que ja són maes o acaben de ser-ho i de buscar molt per Internet per comparar preus i característiques, finalment ens vam decidir pel model BANDIT de Be Cool (és la 2a marca de Jané) de 3 peces en color gris i negre. I la veritat és que és preciós!! Súper fàcil de muntar i molt lleuger. Plegat queda com un quadrat però com que tenim un maleter molt gran ja ens va bé. L'única pega que li trobem és que la bossa de sota és força petita, però vaja, per la resta estem encantats i amb moltes ganes de provar-lo amb la petita Jana que arribarà al març!
Us en deixo l'enllaç per si alguna està en procés de tria: http://www.bebein.com/blog/nuestro-blog/154-be-cool-bandit-2014.html
I pel que fa al preu, el model del 2014 ens ha costat 500€, que relació qualitat/preu vam trobar que era dels millors!
Jo estic embarassada de 32+3 i la setmana passada ja vam anar a buscar el cotxet que teníem encarregat! Després de parlar amb les amigues que ja són maes o acaben de ser-ho i de buscar molt per Internet per comparar preus i característiques, finalment ens vam decidir pel model BANDIT de Be Cool (és la 2a marca de Jané) de 3 peces en color gris i negre. I la veritat és que és preciós!! Súper fàcil de muntar i molt lleuger. Plegat queda com un quadrat però com que tenim un maleter molt gran ja ens va bé. L'única pega que li trobem és que la bossa de sota és força petita, però vaja, per la resta estem encantats i amb moltes ganes de provar-lo amb la petita Jana que arribarà al març!
Us en deixo l'enllaç per si alguna està en procés de tria: http://www.bebein.com/blog/nuestro-blog/154-be-cool-bandit-2014.html
I pel que fa al preu, el model del 2014 ens ha costat 500€, que relació qualitat/preu vam trobar que era dels millors!
Hola!
Nosaltres continuem amb la decisió del cotxet. Ens agradava molt el Rider de Jané però hem anat investigant el tema de seguretat del cotxe del seu maxicosi i és el més mal puntuat pel test del RACE 2013 que hem trobat...
Aquest és test de seguretat de les cadiretes de cotxe i us passo l'enllaç per si li voleu fer una ullada:
http://www.ninosbebe.com/noticias/eurotest-sillas-auto-2013-emitido-por-el-race
I mirant-lo vam començar a examinar els cotxets peg-perégo (que per cert no els havia sentit mai) i aquest ens agrada força:
http://www.youtube.com/watch?v=ruKegwC8-kE
També ens agradava molt el bébécar. Sabeu que algú que tingu algun dels dos? experiències amb algun dels dos?
Nosaltres continuem amb la decisió del cotxet. Ens agradava molt el Rider de Jané però hem anat investigant el tema de seguretat del cotxe del seu maxicosi i és el més mal puntuat pel test del RACE 2013 que hem trobat...
Aquest és test de seguretat de les cadiretes de cotxe i us passo l'enllaç per si li voleu fer una ullada:
http://www.ninosbebe.com/noticias/eurotest-sillas-auto-2013-emitido-por-el-race
I mirant-lo vam començar a examinar els cotxets peg-perégo (que per cert no els havia sentit mai) i aquest ens agrada força:
http://www.youtube.com/watch?v=ruKegwC8-kE
També ens agradava molt el bébécar. Sabeu que algú que tingu algun dels dos? experiències amb algun dels dos?

- llunalluneta
- :: gosset

- Entrades: 463
- Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am
Sabeu alguna botiga o centre comercial on es puguin comparar i veure en exposició un bon grapat de cotxets diferents?
A les botigues petites em trobo que només tenen alguns models concrets. Gràcies!
A les botigues petites em trobo que només tenen alguns models concrets. Gràcies!
Sonia has mirat al corte ingles?
Avui al web de boutique secret venen cotxets de casualplay
Avui al web de boutique secret venen cotxets de casualplay
- Mireia1977
- :: granota

- Entrades: 203
- Membre des de: dv. des. 23, 2011 8:41 pm
Sonia per mirar i remenar et recomano anar a Alibey. Només conec el de Baricentro però crec que en tenen més de botigues. Encara que no el compris allà tenen moltes marques i models!
Si, a alibey tenen molts exposats. Tot i q algunes marques molt conegudes com bugaboo, stokke.. No les tenen.
Al Prenatal tambe tenen uns quants exposats
Al Prenatal tambe tenen uns quants exposats
- llunalluneta
- :: gosset

- Entrades: 463
- Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am
- gemmagemma
- :: formigueta

- Entrades: 69
- Membre des de: dl. des. 23, 2013 4:38 pm
Hola, jo tinc una nena d 4 mesos, en el seu moment ens vsm decidir x el kudu 4 d tres peces d casualplay.en primer moment dubtavem entre aqueste i jane muum, l diferencia d preu era de 180 euros i al final a lbotiga ens van inflar el cap i vam acavar x el kudu.
Si fos a fer ara optaria x jane muum, mes economic.
El kudu estic contenta x el plegat compacte i el pes xo es un cotxet inestable, rodes petites i n sadapta a tots els terrenys, el cabas (metropol), n abriga el suficient, l meva nena va neixer a loctubre i em passat tot lhivern (som de montanya), a mes no ens van incloure el bolso (85euros d mes). es a dir al final el carret ens va sortirx 820 i el jane muum ens sortia x 580!! Una estafa.
Si fos a fer ara optaria x jane muum, mes economic.
El kudu estic contenta x el plegat compacte i el pes xo es un cotxet inestable, rodes petites i n sadapta a tots els terrenys, el cabas (metropol), n abriga el suficient, l meva nena va neixer a loctubre i em passat tot lhivern (som de montanya), a mes no ens van incloure el bolso (85euros d mes). es a dir al final el carret ens va sortirx 820 i el jane muum ens sortia x 580!! Una estafa.
Hola noies, recupero aquest post a veure si algú em pot ajudar...
Ens agrada el Jane Muum. El volem de dues peces però el cabàs Matrix, que és el que ve amb el de dues peces, no ens agrada, i preferim el cabàs Micro. Resulta, però, que el cabàs Micro el venen amb el conjunt de 3 peces. La noia de la botiga ens va dir que podíem fer la combinació de cadireta + cabàs Micro, comprant-ho per separat. Però ara m'han trucat i es veu que això que volem fer nosaltres és algo "excepcional" i que no és tan fàcil d'aconseguir. Aleshores us volia demanar si sabeu d'alguna botiga on pugui aconseguir aquesta combinació de cadira + cabàs o algú la té i em pot orientar?
Gràcies!!
Ens agrada el Jane Muum. El volem de dues peces però el cabàs Matrix, que és el que ve amb el de dues peces, no ens agrada, i preferim el cabàs Micro. Resulta, però, que el cabàs Micro el venen amb el conjunt de 3 peces. La noia de la botiga ens va dir que podíem fer la combinació de cadireta + cabàs Micro, comprant-ho per separat. Però ara m'han trucat i es veu que això que volem fer nosaltres és algo "excepcional" i que no és tan fàcil d'aconseguir. Aleshores us volia demanar si sabeu d'alguna botiga on pugui aconseguir aquesta combinació de cadira + cabàs o algú la té i em pot orientar?
Gràcies!!
- primerenca83
- :: rateta

- Entrades: 152
- Membre des de: dt. feb. 11, 2014 3:38 pm
hola! A mi encara em queda molt per comprar el cotxet, però previsora jo... estic mirant webs i opinions. Mireu www.elegircarrito.com que té unes anàlisis molt útils. Ara per ara, m'agraden: (no necessàriament per aquest ordre)
Jane epic Koos nano
chicco urban duo
kudu 4 rodes de casualplay
peg perego book plus
tinc altres opcions, però amb més pegues. El de Chicco és força nou i encara no he trobat moltes crítiques, alguna el té?
Jane epic Koos nano
chicco urban duo
kudu 4 rodes de casualplay
peg perego book plus
tinc altres opcions, però amb més pegues. El de Chicco és força nou i encara no he trobat moltes crítiques, alguna el té?
primerenca83 ha escrit:
El de Chicco és força nou i encara no he trobat moltes crítiques, alguna el té?
Primerenca,
Jo ahir vaig estar mirant el Chicco Urban Duo, em va agradar bastant i aquest cap de setmana volem deixar el tema finiquitat. Veient que no podrem comprar el Muum que volíem perquè es veu que això de voler cadireta + cabàs "normal" que no sigui grup 0 no és gaire corrent, crec que optarem per aquest de Chicco.
Noies que ja teniu experiència en cotxets... totes heu optat per 3 peces (cadireta + cabàs + grup 0) o per un 2 peces de cadireta + cabàs que alhora és grup 0? és que quan dic a la botiga que vull una cadireta i un cabàs "normal" perquè ja tenim cadireta de cotxe em miren amb cara rara...

- primerenca83

Jo en principi busco un 3 peces... He llegit bastants articles sobre comprar el cuco homologat pel cotxe però no em convenç... crec que tp hi ha diferència de preu, pk de cars i no tan cars i ha de 2 peces i de 3...
Si finalment compres el Chicco urban duo ja em diràs! És el que més m'agrada, de moment...
Si finalment compres el Chicco urban duo ja em diràs! És el que més m'agrada, de moment...
Twix ha escrit:[
Noies que ja teniu experiència en cotxets... totes heu optat per 3 peces (cadireta + cabàs + grup 0) o per un 2 peces de cadireta + cabàs que alhora és grup 0? és que quan dic a la botiga que vull una cadireta i un cabàs "normal" perquè ja tenim cadireta de cotxe em miren amb cara rara...
Jo també vull un cabàs normal, dels de tota la vida i també em miren raro a molts llocs, que si la nena no voldrà anar tumbada, que voldrà anar més dreta, que si això no es porta,... Nosaltres comprarem un 3 peces perquè el maxi cosi serà exclusivament pel cotxe, però sino ni això. Un cabàs normal que després es tregui i quedi cadireta per quan sigui més grandeta.
elirovi ha escrit:
Jo també vull un cabàs normal, dels de tota la vida i també em miren raro a molts llocs, que si la nena no voldrà anar tumbada, que voldrà anar més dreta, que si això no es porta,... Nosaltres comprarem un 3 peces perquè el maxi cosi serà exclusivament pel cotxe, però sino ni això. Un cabàs normal que després es tregui i quedi cadireta per quan sigui més grandeta.
Elirovi!!!!! busquem el mateix!!!!!!!!
per cert, algú sap quan fan la quinzena del bebè al C. Inglés?
- picdeladona
- :: poltre

- Entrades: 660
- Membre des de: dt. gen. 26, 2010 7:19 am
Twix, nsaltres tenim el Jane Rider 3 peces, amb cabàs normal i de moment estic molt contenta! El meu petitó va super bé estiradet al cabàs. No voliem el matrix ja que el cabàs ens va semblar molt just i estret.
Amb el Rider cada dia surto a caminar una horeta per pg platja, amunt i avall..jejj i de moment superbé!
El vam comprar a la botiga Ali-Bey nens del Ccomercial Splau a Cornellà. Ens van atendre de conya! Millor que al corte ingles(hi havien pocs cotxets), palacio bebé, etc..
Si truques als d'ali-bey segur que t'orienten
Ptonets
Amb el Rider cada dia surto a caminar una horeta per pg platja, amunt i avall..jejj i de moment superbé!
El vam comprar a la botiga Ali-Bey nens del Ccomercial Splau a Cornellà. Ens van atendre de conya! Millor que al corte ingles(hi havien pocs cotxets), palacio bebé, etc..
Ptonets
karma ha escrit:Twix, nsaltres tenim el Jane Rider 3 peces, amb cabàs normal i de moment estic molt contenta! El meu petitó va super bé estiradet al cabàs. No voliem el matrix ja que el cabàs ens va semblar molt just i estret.
Ptonets
Gràcies Karma! Precisament la setmana passada vam ser a l'Ali-bey de l'Splau i ens van dir que hi havia l'opció de comprar el Jane Muum de dues peces però amb el cabas Micro (el més llarg, el que venen amb les 3 peces), però a l'hora de la veritat es veu que no és tan senzill d'aconseguir. Aquest cabàs només te'l venen si compres les 3 peces, sinó posen problemes... I com que hem vist que el Chicco Urban Duo és un 2en1, en què el mateix cabàs es transforma en cadireta, doncs també ens ha fet pensar que així tenim un trasto menys per guardar!
Aleshores entenc que tu tens el grup zero també, no? i t'és útil?
- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
Yo recomiendo comprar un cochecito con el cuco grande, asi los bebes van mas comodos y si se pasa el dia fuera pieden dormir cm si fuese la cuna
La magrox se queda peqie super rapido
La magrox se queda peqie super rapido
la quinzena del corte inglés l'any passat la van fer a finals d'abril/principis de maig.
Jo no acabo d'entendre aquesta moda dels 3 peces, quan després tothom diu q no és sa per al bebé portar-lo a passejar en el maxicosi massa estona, i a més els maxicosis de seguida es queden petits i has de comprar una altra cadira per al cotxe. Jo també soc rara pero nosaltres hem comprat per al cotxe una cadira de 0 a 18 kilos q no pensem moure d'alla. Quan anem a passeig, o cabas o cadireta quan sigui gran, o porteig. Les cadiretes de cotxe haurien d'estar dissenyades per a prevenir accidents, no per a passejar
Jo no acabo d'entendre aquesta moda dels 3 peces, quan després tothom diu q no és sa per al bebé portar-lo a passejar en el maxicosi massa estona, i a més els maxicosis de seguida es queden petits i has de comprar una altra cadira per al cotxe. Jo també soc rara pero nosaltres hem comprat per al cotxe una cadira de 0 a 18 kilos q no pensem moure d'alla. Quan anem a passeig, o cabas o cadireta quan sigui gran, o porteig. Les cadiretes de cotxe haurien d'estar dissenyades per a prevenir accidents, no per a passejar
- primerenca83

Això d'utilitzar o no maxi cosi és un tema cultural... Vaig llegir que aquí es recomana no tenir als bebés gaire estona en el maxi cosi i s'usa molt el cabàs/cuco, però a la resta d'Europa pràcticament no usen el cabàs i tots els crios van amb el maxi cosi dsd que neixen...I no crec que els crios d'Europa tinguin més problemes d'esquena... A mi ambdues opcions em semblen vàlides, i no crec que una sigui millor que l'altra, la veritat.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |