Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!
Re: Clinica Sagrada Familia!!!!!!!!!
Eiii!!! Una altra pregunta, s'ha de portar un pijama pel papi???
Això mateix, com ell se senti més còmode! El meu dormia amb pijama però també preferia dutxar-se a casa...
He estat parlant amb ell, diu que voldria ficar-se un pantaló de pijama llarg a la bossa i així a les nits dormir amb la samarreta de màniga curta que porti sota el jersei i el pantaló de pijama... Ell també té clar que pensa dutxar-se a casa... jajaja!!!
Moltes gràcies noies, ara crec que ja em puc posar a fer la maleteta!!

Moltes gràcies noies, ara crec que ja em puc posar a fer la maleteta!!

S'acosta moooolt ràpid, i tinc unes ganes de veure-li la carona... aix... ja em cau la baba... jajajajaja!!!!

Disfruta-ho molt!!! Realment passa tot tan ràpid i cada moment és tan màgic que a mi a vegades m'agradaria poder passar els moments a càmara lenta per saborejar-los més!!!
Aix... imagino que després del part es deu troba a faltar molt el notar com es mou la panxa i això, no?? és que a mi m'encanta la sensació de notar la nena movent-se.... jajajaja!!!
Si que es troba a faltar, tot i que tens la recompensa de tenir el teu nen en braços!!! Però val la pena disfrutar al màxim de cada moment pq és una experiència maravellosa que tenim la sort de poder gaudir!!!! 
Noies, el gine m'ha dit el nom de les llevadores que em poden tocar el dia del part i el num. de telèfon per trucar si tinc una urgència. Són o la Irene Blanco o la MªCarmen Abad, alguna de les que ha parit aquí les coneix?? com són?? Agg, la MªCarmen aquesta va ser la teva?? Aix... començo a estar nervioseta... jejejeje

- LauraBlanes
- :: granota

- Entrades: 217
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 6:35 pm
Hola!
El meu nen va néixer a la Sagrada Família fa 15 mesos i mig. Em portava el Dr Losa i quan em vaig posar de part hi havia les dues llevadores. Quan vaig arribar a l´hospital hi havia la Irene Blanco i noia, molt malament. Jo estava espantadíssima i amb uns dolors de tela i ella super seca em va fer despullar tota i em deia va va que no hay para tanto!
Llavors gràcies a Déu van canviar el toen i al part vaig tenir la Carmen Abad... totalment diferent!! Va ser un sol, súper amable i atenta em va ajudar moltíssim. Va venir a veure´m cada dia fins que ens van donar l´alta. No ho se noia, igual la Irene tenia un mal dia però no em va agradar gens, encara em va espantar més del que estava!
Tota la resta de coses a la cínica súper bé, si en tinc més repetiré segur! Bona sort
Laura
El meu nen va néixer a la Sagrada Família fa 15 mesos i mig. Em portava el Dr Losa i quan em vaig posar de part hi havia les dues llevadores. Quan vaig arribar a l´hospital hi havia la Irene Blanco i noia, molt malament. Jo estava espantadíssima i amb uns dolors de tela i ella super seca em va fer despullar tota i em deia va va que no hay para tanto!
Tota la resta de coses a la cínica súper bé, si en tinc més repetiré segur! Bona sort
Laura

Jo vaig parir a la Sagrada Familia, i em va atendre la Carme Abad i la veritat és que es mereix un 10!!!!! Va ser super atenta amb mi, amb la nena, perfecta vaja. La meva germana també va parir allà i la va atendre la Irene i quan vaig em va trucar per dirm-me que estava de part em va dir que era super seca, l'endemà però em va dir que havia sigut estupenda, o sigui que crec que pots estar tranquil.la et toqui la que et toqui, crec que són grans profesionals!!!!!
Molta sort , que ja s'acosta el moment!

Molta sort , que ja s'acosta el moment!

EI!!!jo no he parit allà, però la meva germnana va tenir la nena al juny i li va tocar la irene...diu que es va portar fatal, igual que diu la Laura...no només seca, sinó desagradable...Espero que no em toqui ella, però si em toca i se'm fot borde...li diré alguna cosa (de bon rollo)!!jo no vull tenir una mala experiencia per culpa d'una llevadoraaaaa!!! 

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Bueno... esperem que tot vagi bé... jejejeje... i si és seca, és igual, penso queixar-me si em ve de gust, digui el que digui la tía... jajajaja!!!
Gràcies noies!!!

Gràcies noies!!!

javna ha escrit:Bueno... esperem que tot vagi bé... jejejeje... i si és seca, és igual, penso queixar-me si em ve de gust, digui el que digui la tía... jajajaja!!!
Gràcies noies!!!![]()
![]()
![]()
Jo faré igual, Javna!! jejeje Tant de bo tinguem sort i, ens toqui la que ens toqui, no tingui un mal dia!!
Ja queda menys...

ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA

Ostiaaaa!!!! ERG, ja hauria estat bé que li diguessis, quina put-ada!!!

A mi m'ha dit el metge que tinc pinta de dilatar molt ràpid (ojalà sigui així de veritat), perquè ja tinc part del coll de l'úter esborrat, es veu que em queda 1cm només (que no tinc ni idea de quan fa sencer...) i que a partir d'aquí ja vas dilatant... no sé, millor no ho penso no sigui que després em costi molt i tingui ganes de matar al doctor... jajaja!!!
Per cert LauraBlanes, jo també tinc el doctor Losa, què tal?? informa'm una mica please!!

A mi m'ha dit el metge que tinc pinta de dilatar molt ràpid (ojalà sigui així de veritat), perquè ja tinc part del coll de l'úter esborrat, es veu que em queda 1cm només (que no tinc ni idea de quan fa sencer...) i que a partir d'aquí ja vas dilatant... no sé, millor no ho penso no sigui que després em costi molt i tingui ganes de matar al doctor... jajaja!!!
Per cert LauraBlanes, jo també tinc el doctor Losa, què tal?? informa'm una mica please!!
Ostres!!! què ràpida que vas ser!!! potser així és millor i tot, no?? després et van posar l'epidural??
Jajajajaja!!! En conec moltes que diuen igual que tu!!!

- LauraBlanes
- :: granota

- Entrades: 217
- Membre des de: dl. abr. 21, 2008 6:35 pm
Javna només et puc dir coses bones del Dr Losa! A mi em porta des dels 16 anys ( en tinc 32) i sempre he tingut ovaris poliquistics. Quan vem dir de anar a buscar una criatura ell ja ens va dir que costaria però que ho aconseguiríem i així va ser! Vaig trigar casi 4 anys a quedar-me embarassada però ell sempre em va animar molt i em va donar molta confiança. Jo n´estic súper contenta i el recomano a tothom jeje! Estic segura que si no fos per ell avui no tindria al meu nen
Apa doncs molta sort al part segur que va tot molt be i disfruta-ho tot molt... em fas una mica d´enveja perquè després passa tot tan ràpid... no em puc creure que en Jordi ja té casi 16 mesos!
Petonets
Laura
Apa doncs molta sort al part segur que va tot molt be i disfruta-ho tot molt... em fas una mica d´enveja perquè després passa tot tan ràpid... no em puc creure que en Jordi ja té casi 16 mesos!
Petonets
Laura
Qué guay LauraBlanes!!!!
Felicitats per aquest homenet de 16 mesos!!!
La veritat és que a mi em tracta de fàbula, i això que vaig arribar amb més de mig embaràs portat a una altra clínica... però super bé, m'ha donat molta confiança, i ara tu me l'acabes de confirmar
Fantàstic!!!
Ja t'explicaré com ha anat tot, que ja em queda ben poquet!!!
Petons!!

Felicitats per aquest homenet de 16 mesos!!!
La veritat és que a mi em tracta de fàbula, i això que vaig arribar amb més de mig embaràs portat a una altra clínica... però super bé, m'ha donat molta confiança, i ara tu me l'acabes de confirmar
Ja t'explicaré com ha anat tot, que ja em queda ben poquet!!!
Petons!!

javna ha escrit:Noies, el gine m'ha dit el nom de les llevadores que em poden tocar el dia del part i el num. de telèfon per trucar si tinc una urgència. Són o la Irene Blanco o la MªCarmen Abad, alguna de les que ha parit aquí les coneix?? com són?? Agg, la MªCarmen aquesta va ser la teva?? Aix... començo a estar nervioseta... jejejeje![]()
![]()
Ei!!! Feia molts dies q no passava per aquí i no havia vist la teva pregunta!! S aquesta va ser la meva i ojalà si tinc + fills em torni a tocar!!! Va ser super carinyosa i després es va passar cada dia i ens va donar molts consells sobre LM, etc.
Espero q et vagi molt bé!!!!!
jo vaig tenir a la irene blanco i molt be...molt carinyosa i atenta!! El part a sagrada familia va ser genial, i els 5 dies que vaig passar alla, em van trqactar molt be!! Lo meu va ser una cessaria programada, jejeje jo de dolors res de res!!! 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |