Moda embarassada

Salut, dubtes i preparatius.
Eunasi
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. gen. 17, 2006 2:48 pm

Clar

EntradaAutor: Eunasi » dc. març 01, 2006 4:53 pm

Ostres, clar no hi havia pensat amb l'ho de la roba de nen ! Doncs ja sabrem d'un altre lloc per anar a comprar roba !!!
Què busques exactament ?
Imatge
Sibil·la
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dc. març 01, 2006 4:55 pm

mmmmmmmmmmm... uns texans o pantalons de color i uns pantalons de mudar (negres segurament)

i samarretes (un parell màniga llarga i un parell de 3/4 per quan arribi el mig temps, si arriba) (les de màniga curta ja les compraré a mercat, i a més en tinc un piló que em van enormes de per sí)

potser una brusa, no sé

i un banyador pre-mamà, això sí!
:-())
Eunasi

OK

EntradaAutor: Eunasi » dc. març 01, 2006 5:00 pm

Jo crec que si vas a l'espai Girones ho trobaras al HM o al Benetton i mira al Kiabi perque segur que tenen coses ! Perquè a la pàgina Web www.kiabi.com ( la pagina està en frances ) hi tenen banyadors !
Jo del HM estic molt contenta d'uns pantalons d'aquests que porten goma que fa de faixa, de colors negre i beige.
Imatge
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dc. març 01, 2006 6:42 pm

ok, merci :ok: ja et faré un resum de la meva odissea
Eunasi

Kiabi

EntradaAutor: Eunasi » dv. març 03, 2006 7:48 am

Sibil.la, vaig llegir al Punt diari que el Kiabi l'obren avui, o sigui que de conya perquè demà si vas a Girona ja el trobaràs obert !
Petons !
Imatge
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dv. març 03, 2006 11:25 am

uaaaaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaa Bet! Em sembla que marxaré pitant després de dinar i aniré de pet primer al Kiabi, abans que s'empleni a mitja tarda.
He mirat la web i tenen mooooltes coses xulis a bon preu. Merci!
:p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Eunasi

Kiabi !

EntradaAutor: Eunasi » dv. març 03, 2006 12:10 pm

Ja em diràs que tal està ? Si val la pena anar-hi o què ! Aixi'ns m'escapo un dia i vaig a fer el voleio, tot i que jo no necessito pas res de moment, ni per mi ni pels dos bitxus, però sempre és una referència noo ? Em penso que pels nens si que hi aniré alguna vegada, perquè no vegis els preus que està la roba per ells !
Espero informació el dilluns !Que vagin bé les compres !
Imatge
xiara
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » ds. març 04, 2006 8:36 pm

Sandra, què et vas comprar?
Lod
:: zebra
Entrades: 1506
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 11:37 am

EntradaAutor: Lod » dl. març 06, 2006 7:53 am

:--/)

Com han anat les compres.. hi ha hagut sort?

:oink:
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dl. març 06, 2006 10:02 am

Bon dia (buf, com bufa la tramuntana eh! feia mesos que no veia 5 vaixells enormes al golf i tant a prop!)

En fi, dissabte vaig anar a Girona. Vaig arribar a les 5 de la tarda, i primer vaig anar al Kiabi.
Buf, quanta gent per déu!!! Tenen roba de nens, dones, homes, dones embarassades, talles grans. No tenen banyadors.
El preu està molt bé. No sé com serà la qualitat i quines pobres mans fabriquen aquesta roba (això em fa dubtar una mica :-:) ) però vaig carregar perquè hi havia molta cosa:
- Pantalons negres amb butxaques laterals, més primets per quan no faci tanta fred.
- Top de màniga llarga negre molt xulo per la panxa, amplet, de cotó. Guay
- samarreta negra coll alt (aquesta em valdrà per sempre), és elàstica
- samarreta coll de pico negra (també em valdrà per sempre)
- Jersey de punt ample i llarg color taronja, coll ample i molt obert (aquest no era premamà però em valdrà per sempre i era xulíssim) ;-)

Llavors vaig anar a deixar la bossa al cotxe (que tenia al parquing soterrani gratuït de l'Espai Gironès), em vaig menjar el plàtan que duia i vaig veure aigua.
I llavors cap a l'Espai Gironès.
És enoooooooooooooooooooorme!

Vaig entrar al C&A, H&M i Benetton. Quina decepció :ufs: La secció de roba pre-mamà en aquestes botigues consisteix en una barra, amb roba penjada a les dues bandes i un parell d'estanteries. Això era tot.
Els preus... C&A i H&M estaven bé però la Benetton, clar, més cara.
Em vaig emprovar un munt de roba. Imagineu, anava sola. M'enduia 10 penjadors cada vegada per no haver d'anar entrant i sortint.
Al final em vaig comprar una mena de texans caqui a la Benetton i una brusa a l'H&M.

Vaig marxar a les 9 de la nit, rebentada a més no poder i amb un mal de peus... però va valer la pena perquè ara tinc coses per l'entre-temps.
Clar, és que no sé com arribarà aquesta any l'estiu. De vegades tenim junys calurosos com els agostos, o junys ben frescos.

Ara bé, per coses maques i mones i que es veien de qualitat: al C&A i a la Benetton.
El Kiabi està bé, però es nota que la roba no és tant bona ni de bon tros.

Al Zara m'havien dit que hi ha secció pre-mamà però hi havia tantes entrades al Zara i estava ja tant cansada que no vaig investigar.

i fins aquí la meva crònica :-eh_:: :: orrr:: :-.:·:: :*:-)
Eunasi

Ja,ja,ja

EntradaAutor: Eunasi » dl. març 06, 2006 10:08 am

Vaig pensar tant en tu Sibil.la ! Tot el dissabte pensant en tu !! Doncs a primera hora vam agafar carretera i manta i cap a Roses, doncs havíem de venir a mirar la barca per un client meu que la va trobar d'ocasió i ens va dir que ens la vinguéssim a mirar. És una moto d'aigua per 4 places, després quan ja tornàvem vam dir de parar-nos a Girona i em va fer gràcia anar al Kiabi, i em vaig quedar 4 samarretes de maniga curta i una camisa ample de color Kaki , i jo anava mirant si hi havia alguna embarassada però clar jo hi vaig anar a les 2 del migdia !
Me'n alegro que ja tinguis una mica de vesturari !
Imatge
Lod
Entrades: 1506
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 11:37 am

EntradaAutor: Lod » dl. març 06, 2006 10:41 am

:--/)

Ei Sandra... que bé noia! com diu la Bet ja tindràs una mica de roba per anar tirant oi? i a més veig que vas agafar cosetes que et serviran per sempre.. això és aprofitar les compres :ok:

:oink:
xiara
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dl. març 06, 2006 1:01 pm

Ei Sandra, la crónica està molt bé, pq ens servirà a totes en un futur !!!!
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dt. març 07, 2006 5:08 pm

nenes, m'he comprat el banyador al Prenatal, de passada m'he informat de com funciona lo de la llista de naixement (així de passada m'han carregat de catàlegs), i uf! quanta roba pre-mamà més macaaaaaaaaaaaaaaaaaa, oooooooooooooooooooo m'he enamorat de força coses
no és barat i potser triaré de regal de cumple de la meu mare, una peça del prenatal, no sé
:ok:
edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dc. març 08, 2006 10:19 am

Hola guapes!!!!!

M'he registrat, però encara no tenim pensat tenir nens (o nenes), suposo que d'aquí un any o dos, però en tinc moltes ganes!!!!!!

Us volia demanar consell amb una cosa:

Pel meu casament, la meva cunyada (germana del meu xicot)estarà embarassada (embarassadíssima) em caso el 26 d'agost al vespre i l'espera per l'11 de setembre. Que sabeu alguna botiga on trobi roba d'arreglar xula???? De la província de girona please!!
Eunasi

Hola !

EntradaAutor: Eunasi » dc. març 08, 2006 10:34 am

Hola Edae !
Jo també estic embarassada de la provincia de Girona , aquest any no tinc cap casament de moment i jo sóc de les que en tenia 3 o 4 cada any .No sé si sou de Girona ciutat o d'on . Ara a Girona amb l'Espai Gironés han obert una sèrie de botigues que tenen roba d'embarassada com és el cas de : C&A( També està al centre de Girona ), H&M, Benetton,
a fora l'Espai Gironés han obert una botiga que es diu Kiabi que venen roba bé de preu de dona, home, nens i nadons i roba d'embarassada !
Pel cas de la teva cunyada que té casament i clar siguent de la cunyada voldrà anar arreglada jo miraria el Prenatal. Ara la meva germana em deia que al Carrer Salvador Maluquer just al costat del Raco hi ha una botiga de roba d'embarassada i que tenen roba xula, mira si vols com que avui he d'anar a Girona al ginecòleg i està allà mateix, puc mirar com es diu la botiga i demà t'ho dic, sempre hi quan hi pensi !
Imatge
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dc. març 08, 2006 10:47 am

jajaja, Bet, a veure si et despistes i no te'n recordes perquè tenim la memòria fatal les embarassades, eh :-()) :-D

jo opino que si és la teva cunyada, més aviat no és un convidada qualsevol i potser voldrà anar més arregladeta, no?

si no li importa i no es vol/pot gastar massa pasta, ni comprar-se una súper muda només per un cop, pot mirar al Kiabi, C&A, H&M que et deia l'Eunasi.
Pot trobar coses en plan uns pantalons negres amb una brusa de color a sobre, i llavors rematar-ho amb algun xal i altres complements bonics.

si li fa ilu i pot/vol, millor que vagi a Prénatal o la botiga on t'ha dit l'Eunasi. A simple vista es veu que la qualitat és millor i tenen coses clarament de mudar si vol. :ok:
edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dc. març 08, 2006 11:00 am

GRÀCIES GUAPES!!!! sou uns :***: :***: :***: :***:

Ja li diré!!!
cranc29
:: papallona
:: papallona
Entrades: 135
Membre des de: dv. feb. 24, 2006 7:29 pm

EntradaAutor: cranc29 » dc. març 08, 2006 1:37 pm

Ei!!Noies!!Aquesta es la botiga que estic jo buscant!Em sembla que es diu Divina mama, però no se exactament on es,esque pel nom no el conec el carrer se que esta per allà el zara...algú em pot explicar exactament a on? :--/)
Eunasi

ok

EntradaAutor: Eunasi » dc. març 08, 2006 1:57 pm

Hola !
Que et refereixes la que he dit de Salvador Maluquer ? Hi ha el restaurant Racó i també hi ha el Pub Fractal, queda molt a prop del Women Secret, com jo aquesta tarda estaré allà us informo demà!
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::