Moda embarassada
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
- mainadaabord

-
VisitantVi
en aquesta pàgina hi ha un link de com fan les talles. et diuen cada talla a què correspon de pit, de cadera, de cintura...
jo em sembla que en demanaré un parell en la talla 38/40... es que son xulos!! la pega és que els colors... o rosa o fuxia o gris.
però són del més maco que he vist. així segur que els aprofito després...
ara estic feta un globus, m'esperaré més cap al final a veure si em continua creixent el cul, que per que ja comença a ser impressionant... igual millor demanola 42!
jo em sembla que en demanaré un parell en la talla 38/40... es que son xulos!! la pega és que els colors... o rosa o fuxia o gris.
però són del més maco que he vist. així segur que els aprofito després...
ara estic feta un globus, m'esperaré més cap al final a veure si em continua creixent el cul, que per que ja comença a ser impressionant... igual millor demanola 42!

M'he aconseguit vestir!!!!
Hola noies,
Fa uns dies, estava buscant desesperadament per internet informació sobre moda premamà i va ser quan vaig descobrir aquest fòrum! O sigui que d'entrada gràcies!!!!
Jo també estava desesperada perquè estava començant la fase aquella de sentir-te botifarra amb la teva pròpia roba, i de rebaixes de premamà no es troba una merda o tot és molt car. Us podeu creure que al Prenatal de l'Illa Diagonal de Barcelona, al cap de 10 dies de començar les rebaixes ja tenien tota la nova temporada posada i només quatre rampoines de roba d'hivern????? Just quan va començar a fer fred!!!!
Bé, a lo que anava, em vaig firar de no dir en una botiga on no m'ho hauria esperat mai: el WOMAN BORSACHE!!!! Tenen camisetes normals a 9 € amb figura de premamà i sense ser-ho!!! Al·leluia!! Va ser tota una troballa. Us ho recomano, especialment perquè em sembla que encara estan de rebaixes...
P.D: Sense gastar-me cap fortuna he aconseguir omplir l'armari de roba que em puc posar (una cosa d'aquí i una d'allà) i em sento molt millor!!!
MOLT RECOMANABLE per estats una mica depresius!!!
Fa uns dies, estava buscant desesperadament per internet informació sobre moda premamà i va ser quan vaig descobrir aquest fòrum! O sigui que d'entrada gràcies!!!!
Jo també estava desesperada perquè estava començant la fase aquella de sentir-te botifarra amb la teva pròpia roba, i de rebaixes de premamà no es troba una merda o tot és molt car. Us podeu creure que al Prenatal de l'Illa Diagonal de Barcelona, al cap de 10 dies de començar les rebaixes ja tenien tota la nova temporada posada i només quatre rampoines de roba d'hivern????? Just quan va començar a fer fred!!!!
Bé, a lo que anava, em vaig firar de no dir en una botiga on no m'ho hauria esperat mai: el WOMAN BORSACHE!!!! Tenen camisetes normals a 9 € amb figura de premamà i sense ser-ho!!! Al·leluia!! Va ser tota una troballa. Us ho recomano, especialment perquè em sembla que encara estan de rebaixes...
P.D: Sense gastar-me cap fortuna he aconseguir omplir l'armari de roba que em puc posar (una cosa d'aquí i una d'allà) i em sento molt millor!!!
MOLT RECOMANABLE per estats una mica depresius!!!
- mainadaabord

- mainadaabord

-
VisitantVi
donç jo no l'he sentida mai...
després investigo que porto dos dies a la feina de córrer amunt i avall... en fi!!!!
ah!!! un dia d'aquests confirmaré la comanda de les camises de dormir... ja us diré qué tal les talles...
he demanat una de les camises en fucsia com a la foto i el pijama i l'altre camisa en gris.
després investigo que porto dos dies a la feina de córrer amunt i avall... en fi!!!!
ah!!! un dia d'aquests confirmaré la comanda de les camises de dormir... ja us diré qué tal les talles...
he demanat una de les camises en fucsia com a la foto i el pijama i l'altre camisa en gris.
-
VisitantVi
-
VisitantVi
aaaaaa si yo pensaba que era como la venca o asi,que ignorante que soy ,uffff si tardan tanto mas vale que no me lo piense mucho entonces,y las tallas de maternal como van?si yo uso la 38-40 sera lo mismo no?yo es que solo he mirado en el prenatal de camisones y cuestan el doble y encima son super clasicos
D.J normalmente dicen que pidas la misma talla que tu usas......pero eso tu misma, depende de lo que te hayas engordado o la barriga que tengas......piensa que aun después de haber parido tu barriga no desaparece asi como asi....... yo por si acaso me pedí una talla más ......y no me va grande precisamente y eso que supongo que la barriga que se me quedarà serà como la que tengo ahora más o menos......
Borsache
Heidi i Aqualata!!!!
Ara si que m'heu fotut! Jo deia la mateixa que la de la meva conciutadana (ja ho diuen que hi ha un Igualadí en cada racó de mon!!!
), pero em sembla que es una botiga de franquicia i segur que per Girona també n'hi ha!
Ara si que m'heu fotut! Jo deia la mateixa que la de la meva conciutadana (ja ho diuen que hi ha un Igualadí en cada racó de mon!!!
), pero em sembla que es una botiga de franquicia i segur que per Girona també n'hi ha!Pijames lactància??
Els pijames de la foto són moníssims per premamà, pero de lactància res de res no? Vaja, que no els veig molt còmodes per destapar tetes a mitja nit... Em temo que si el tema moda premamà ja es xungo, no us dic res de la lactància!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |