Com fer Pizza Sense Gluten?

Receptes de pa, bastonets, croissants, pizza...
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Com fer Pizza Sense Gluten?

EntradaAutor: Yaiza202 » dv. gen. 18, 2013 6:32 pm

Hola noies.

Hem tret el Gluten de la nostre dieta, y ara em trobo amb el dilema de fer la massa de la pizza, vam probar a barrejar Farina de Blat de Moro amb Farina de Civada, y era impossible de fer, es començava a trencar tota, quina farina seria mes adient per fer la massa? a poder ser que sigui ecològica i sense traces de llet.
Merci
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Com fer Pizza Sense Gluten?

EntradaAutor: muc » dv. gen. 18, 2013 7:06 pm

Hola Yaiza,

segur que en alguna botiga eco trobes, per exemple de la casa Schär, farines barrejades per fer pizza.

Jo fa un parell de mesos que he de menjar sense gluten perquè m'han detectat que hi tinc intolerancia i l'altre dia vaig fer una pizza de coliflor (la base és de coliflor) realment espectacular. La vaig tornar a fer un dia a casa d'una amics que tenen una nena de 4 anys i ni se'n va adonar que la massa no era "normal"..

La vaig posar al taller de receptes aquí: viewtopic.php?f=107&t=32946
A més, també la vaig penjar al meu bloc, on hi he anat posant (i posaré) altres receptes sense gluten. Per si t'interessa: http://cuinadefireta.wordpress.com/2013 ... se-farina/

Salut!
Avatar de l’usuari
Ninuka84
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: ds. feb. 19, 2011 7:30 pm

Re: Com fer Pizza Sense Gluten?

EntradaAutor: Ninuka84 » dv. gen. 18, 2013 8:33 pm

Hola,

Sóc celíaca diagnosticada des de fa 15 anys i tot i que mai he fet massa de pizza, sí que sé que la civada té gluten. No sé per a quin motiu no preneu gluten, però si és per intolerància et pot anar bé aquesta web de l'Associació de celíacs: http://www.celiacscatalunya.org/index.php?lang=ES&content=el-gluten
TE +: 21/05/2011

Imatge
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Com fer Pizza Sense Gluten?

EntradaAutor: muc » dv. gen. 18, 2013 9:09 pm

Ostres, si, ninuka, tens raó.. No hi havia caigut en llegir-ho! Gràcies!
Avatar de l’usuari
annajana
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

Re: Com fer Pizza Sense Gluten?

EntradaAutor: annajana » ds. gen. 19, 2013 10:45 am

muc,
base de coliflor!!! em moro de ganes de provar-ho! i seguiré el teu bloc!
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: Com fer Pizza Sense Gluten?

EntradaAutor: muc » ds. gen. 19, 2013 3:37 pm

annajana! quina il·lusió que la provis. Val la pena! Ja em diràs el què! :-()-)
Avatar de l’usuari
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

Re: Com fer Pizza Sense Gluten?

EntradaAutor: Yaiza202 » dt. gen. 22, 2013 2:13 pm

Hola noies, la raó de no pendre Gluten ha sigut per la mateixa que vem deixar de menjar aliments d'origen animal, treient dels ous, fa poc mirant com fer el Seitan a casa vaig veure lo perjudicial que era per la salut el Gluten, i el vam treure de la dieta, i ara ens hi estem acostumant a fer nou plats, pero les pizzes es resisteixen, probaré a anar a Veritas o al Vegania habeure si en tenen, sino ahir vaig anar al Carrefour que al passadis del No Gluten tenien la farina de la Schär, habeure si n'hi ha sort, quan la probi ja us dire si ha anat be i sino seguirem fetn proves...quin remei!!!
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

Re: Com fer Pizza Sense Gluten?

EntradaAutor: nb_30 » dt. gen. 22, 2013 2:23 pm

Yaiza202 nosaltres també ens estem traient el gluten per opció personal, no per al·lèrgies, però hi ha algunes coses que ens costen..Doncs bé, el que fem és comprar farina d'espelta (que té gluten) i que no és tan perjudicial com la de blat. Les pizzes les faig amb aquesta farina i em queden molt bé! Per 2 persones faig 200 gr de llevat, una cullerada d'oli oliva, un pessic de sal i aigua tèbia amb una mica de llevat dissolt. A nosaltres ens encanten!
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Com fer Pizza Sense Gluten?

EntradaAutor: edae » dt. gen. 22, 2013 5:09 pm

Jo amb les coques el que faig és una mida que vaig trobar a internet.
Del pes que posaries total de farina, ho has de canviar per 2/3 parts de farina d'arros i 1/3 part de maizena. D'aquesta manera no s'engruna.

Suposo que per les pizzes servirà.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Com fer Pizza Sense Gluten?

EntradaAutor: ametista » dl. abr. 29, 2013 12:34 pm

hola Yaiza! com van les pizzes?
les masses fermentades necessiten gluten per agafar una certa estructura, sense gluten és més complicat...una opció per fer pizza és no fermentar la massa :content: i fer una pizza poc ortodoxa amb llevat químic (royal) fas la massa amb les farines sense gluten que vulguis (arròs, blat de moro...) repós una estona a la nevera (una hora màxim) donar forma i al forn!
no és el mateix però és resultona :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?

Torna a “Pa i brioixeria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::