PIZZA!!!!

Receptes de pa, bastonets, croissants, pizza...
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: ametista » dv. maig 13, 2011 11:13 pm

:r) :r) :r) perdona, duplicat :r) :r) és que veient tanta massa se me n'ha anat la pinça una mica :r) :r)
segur que diumenge la pizza estarà requetebona! volem fotoooo!! :ok: :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
mama2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: mama2010 » dg. maig 15, 2011 9:46 pm

Nenes!!! Un altre cop un èxit les pizzes!!!! Però no ´se que ha passat que m'ha costat moltíssim estirar la massa. Estirava i estirava i tornava a fer-se petita. Em fan un mal els braços!!!

He fet la de ceps, que aquesta em sembla que es convertirà en un clàssic i una altra amb ceba, cansalada fumada, botifarra blanca, botifarra negra i molt formatge. El meu pare m'ha dit que el proper cop, a la de ceps hi tiri la botifarra negra esmicolada, se li feia la boca aigua, jajajajajaja

I, per últim n'he fet una de tonyina, cansalada fumada, xampis, oleves negres i moooooooolt formatge. Aquesta no l'hem tastat perquè l'he fet per la meva mare que estava de pendoneo per Barcelona i ha sigut el seu sopar!

Un èxit, un èxit! Però em porta de cap la massa!! Li he de pillar el truco ninja!!!

Ametista, moltes gràcies per tots els consells i ajudes que em dones, de veritat!!!
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<


La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: ametista » dg. maig 15, 2011 11:41 pm

has fet servir farina de força? per les pizzes és millor fer servir farina fluixa, normaleta, no fa falta que sigui de força perquè no necessites volum i perquè a més passa això, que costa molt d'estirar! de totes maneres, has triomfat, no? >.-<: >.-<:

mama2010 ha escrit:Ametista, moltes gràcies per tots els consells i ajudes que em dones, de veritat!!!

mmm, sí, bé.....quan m'invites a una pizza? ;-)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
mama2010
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1270
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 4:23 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: mama2010 » dv. maig 27, 2011 7:11 pm

ametista!!! Però si tu ets l'artista del fórum de Bona Cuina!!! :ok:

Torno a estar per aquí amb les meves preguntes.... a mi m'agraden les pizzes com les del Telepizza, amb la massa flonja, esponjosa, al contrari que a molta gent, que la prefereixen suuuuuuuper fineta.

Sabeu com es fa aquesta massa? O simplement no he d'estirar-la tant i ja està? ?-)
pizza.jpg


I per fer Calzone? Hi ha algun altre truco ninja no només és tancar-ho i llestos?
Fitxers adjunts
cal.png
Positives: Madrona :-:.b, Nivaira :-:.b, NidiaGi :-:.b, Mama2010 :-:.b, Pimpam :-:.b, Gegar :-:.b, Bombolla :-:.b, Anoa :-:.b, Ninetapetita :-:.b, Martavila :-:.b i Brownie :-:.b

Segona Fornada Positiva: NidiaGi <:-< <:-<


La Gràfica del positiu

♥♥♥♥ 14/2/11:TE+ ♥♥♥♥
Coneixem el ple significat de la felicitat el dia 11/10/2011

Imatge
Crònica de l'arribada del Ratolinet Erik AQUÍ
Avatar de l’usuari
naiara
:: gosset
:: gosset
Entrades: 424
Membre des de: dc. maig 19, 2010 10:52 am
Ubicació: TARRAGONA

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: naiara » ds. maig 28, 2011 12:17 pm

Nosaltres el hi posem de tot una mica!!!
Cuan venen molts amics a sopar doncs en faig 2 o 3 amb una
mica de pica- pica i llestos!!!! Aixi disfruto mes i puc estar
pels convidats!! Us poso d'una d'elles
Fitxers adjunts
2 228.jpg
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: ametista » dl. maig 30, 2011 11:39 am

naiara quina bona pinta! aquesta que has posat de què és, de pebrots?

mama2010 ha escrit:Torno a estar per aquí amb les meves preguntes.... a mi m'agraden les pizzes com les del Telepizza, amb la massa flonja, esponjosa, al contrari que a molta gent, que la prefereixen suuuuuuuper fineta. Sabeu com es fa aquesta massa? O simplement no he d'estirar-la tant i ja està? ?-)

ostres doncs no en tinc ni idea perquè nosaltres som dels que ens agrada fineta...potser si la deixes fermentar dues vegades (si la teva paciència pot :r) ) et quedarà esponjosa...m'explico: fas el procediment com fins ara però un cop l'has estirada (que estirant-la li marxa tot el gas però ho has de fer per donar-li forma) la poses a la safata del forn i la deixes fermentar una altra vegada durant una horeta o dues, després poses els ingredients al damunt amb compte de no aixafar gaire la massa perquè no perdi les bombolletes que tindrà per dins i al forn! hauràs de fer la prova i explicar-nos què tal surt! :content:

mama2010 ha escrit:I per fer Calzone? Hi ha algun altre truco ninja no només és tancar-ho i llestos?

per la calzone...crec que no has de fer res especial: una fermentació, estirar, posar ingredients a la meitat de la massa i tancar :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: ametista » dt. oct. 25, 2011 10:47 pm

mmm, mireu que fàcil és fer una pizza!!! Imatge
pizza para los que nunca harían pizza
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: muc » ds. oct. 29, 2011 11:20 am

Bon dia noies!

jo sempre feia la massa de pizza només amb farina i avui l'he fet també amb sèmola de blat. A veure com queda! Quantes hores puc tenir la massa a dins i / o a fora de la nevera perquè no llevi més del compte i es passi?

Gràcies!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: ametista » ds. oct. 29, 2011 2:32 pm

a la nevera en principi s'hi pot estar tres o quatre dies sense problema! a temperatura ambient unes hores, sempre depenent de la quantitat de llevat que hagis posat...(a més llevat menys temps, a menys llevat més temps)

el més estàndard és a una temperatura ambient d'uns 20ºC i un 2% de llevat sobre el pes de la farina el temps aproximat de fermentació seria d'una hora o hora i mitja :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: muc » ds. oct. 29, 2011 5:22 pm

Ametista, ets un sol! :***: Ara l'he treta de la nevera, i la deixaré reposar una estona a fora, a veure què passa... Aquest vespre o sopem pizza o pernil amb xampinyons i formatge... XD >.-<: >.-<:
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: muc » dt. nov. 22, 2011 4:47 pm

Al final aquell dia vam sopar pizza, però de la que truques per telèfon i venen... Un desastre! Vaig fer servir sèmola de blat normal en lloc de sèmola de blat dur, perquè no en tenia de cap altre i ja no vaig ni estirar la massa, va quedar un bunyol!

Avui, que ja torno a tenir sèmola, he tornat a fer massa, a veure què sopem avui!!

Petons per a totes!!
Avatar de l’usuari
sarabafo
:: tigre
:: tigre
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: sarabafo » dj. gen. 12, 2012 6:21 pm

Que bé aquest post! tenia la massa apunt i no sabia què posar-hi! >.-<:
Hi ha moltes idees però avui no tinc gaires ingredients, o sigui que al final m'he decidit per fer-les de:
tomàquet, ceba, carbassó, bacon i formatge
tomàquet, ceba, xampis i formatge blau.

A veure com surten!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: Nime » dj. gen. 26, 2012 2:23 pm

Ostres, quina imaginació, a veure si m'animo i faig alguna de les vostres receptes :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: ametista » dg. abr. 01, 2012 1:30 pm

ametista ha escrit:mmm, mireu que fàcil és fer una pizza!!! Imatge
pizza para los que nunca harían pizza


noies l'altre dia vaig fer aquesta pizza i queda tremendíssima!!! >.-<: >.-<: >.-<:
i el truquillo de la cocció al forn, genial! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: hiolambda » dj. feb. 14, 2013 4:32 pm

Hola noies!!!

Mai m'havia aventurat a fer la massa de la pizza, però l'altre dia vam voler fer-ho amb els nens.
Aquí està el resultat i l'experiència:
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/2013/02/san-valentino.html
Més que una lliçó de com fer una pizza és la descripció de com passar una estona entretinguda.
Ja veureu que no vam deixar fermentar la massa. La farina no era de força, però de veritat, veritat que va quedar molt bona.
La vam fer de tonyina i l'altra meitat de ceba amb xampinyons.
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
RAPUNZELL
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 2:36 pm

Re: PIZZA!!!!

EntradaAutor: RAPUNZELL » dc. nov. 13, 2013 9:46 pm

Jo afegeix-ho una recepta de farciment molt senzilla pero bonissima per massas finas i cruixents...
Tomàquet ratllat natural, alls tallats ben finets, esbergína tallada fina fina i parmesà autèntic en pols al damunt....ben gratinada!

Torna a “Pa i brioixeria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::