Club de lectura

Llibres, tallers..
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Anna Maria » dl. des. 14, 2020 3:43 pm

Apaaaaa, 10 anys! Doncs sí, passa el temps volant!
Doncs em sembla perfecte, l'any passat (em sembla) vaig llegir dues de les de Jane Austen que ja havíeu llegit per així deixar-me aquesta de Mansfield Park per llegir-la amb vosaltres. Pel que fa "Un feliç esdeveniment", a l'ebiblio el vaig visionar, no estava amb llibre, però ara el poso com a proposta de compra a veure si em fan cas. M'alegro que llegim aquesta novel·la, a mi em va agradar molt la pel·li, i espero que la novel·la sigui millor encara.
Felicitem-nos doncs, 10 anys! Jo no sóc aquí des del principi, però me'n sento molt orgullosa de ser-ne membre. Per cert, no sé vosaltres com aneu de noves tecnologies, però... no podríem probar de fer una vídeocomferència per Meet o similar, ara que tots estem fent-ne tantes pràctiques per temes de feina o de cole? Jo aquí ho deixo, pel març, com a idea, jejej
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dl. des. 21, 2020 2:59 pm

noies, doncs ja he obert els posts de gener i març! :ok: sí, sí, ja sé que vaig dir que m'esperaria a obrir el de març però després vaig pensar que l'últim llibre de la Jane Austen bé que es mereixia un post propi amb el 100% de protagonisme, no? així que ja l'he obert i si de cas al març n'obriré un de paral·lel per l'aniversari o-o:)

Anna Maria idea de videoconferència pel març apuntada, a veure què li sembla a la resta!

Raqueleta ha escrit:10 anys ja?! Marededeusenyorcompassaeltemps!

:r) :r) :r) molt ràpid!
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Club de lectura

EntradaAutor: nienna » dg. gen. 03, 2021 10:15 am

10 anys! :b-))) mareta meva! sí que passa el temps! I m'encanta la teva proposta Ametista, quines ganes de veure les sorpreses que ens tens preparades. Vaig a buscar de mentre la lectura de gener i de març.

Per cert, em sembla molt bé la idea de l'Anna Maria de la videoconferència >.-<: si ho organitzem amb temps podria funcionar i així destripem el llibre de març i celebrem els 10 anys del club.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura 2021

EntradaAutor: ametista » dl. març 01, 2021 10:33 am

ja he publicat els posts que faltaven! >.-<:
per tant el club de lectura d'aquest any finalment quedarà així:

2021

GENER - propostes de les lectores - Un feliç esdeveniment, Éliette Abécassis
MARÇ- Mansfield Park, Jane Austen
MARÇ DESÈ ANIVERSARI DEL CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
MAIG - 10 llibres publicats fa 10 anys
JULIOL - Premis literaris de fa 10 anys
SETEMBRE - llibres amb un 10 al títol
NOVEMBRE - TOP 10 SOCPETIT (de fa 10 anys)

:pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:

ja podeu començar a votar!!! :()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dc. abr. 14, 2021 11:05 am

doncs ja tenim totes les lectures decidides >.-<:

2021

GENER - propostes de les lectores - Un feliç esdeveniment, Éliette Abécassis
MARÇ- Mansfield Park, Jane Austen
MARÇ DESÈ ANIVERSARI DEL CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
MAIG - 10 llibres publicats fa 10 anys - La trama matrimonial (Jeffrey Eugenides)
JULIOL - llibres amb un 10 al títol - Rosaura a las diez (Marco Denevi)
SETEMBRE - Premis literaris de fa 10 anys - El sentit d'un final (Julian Barnes)
NOVEMBRE - TOP 10 SOCPETIT (de fa 10 anys) - El último Catón (Matilde Asensi)

:()()::::
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dc. des. 01, 2021 9:22 pm

noieeessssss

ja estem a desembre i això vol dir que hem de començar a pensar en organitzar el CLUB DE LECTURA 2022 :pandi: :pandi: :pandi:

en principi tornarem al format habitual, a no ser que em digueu que voleu canvis! ja sabeu que podem adaptar el Club a la nostra conveniència, que per algo ÉS NOSTRE o-o:)

l'estructura que seguiríem seria:

3 enquestes del club (s.XIX, s.XX, s.XXI)
2 enquestes lectores (li toca a l'Anna Maria i a la Martina20)
i 1 pendent de decidir

el pendent de decidir podria ser alguna proposta directa com ja hem fet alguna vegada, que col·locaríem al mes de gener per tal de poder començar a buscar el llibre ja... la qüestió és que fa uns dies que penso que potser podríem llegir un llibre de l'Almudena Grandes, ja que fa poc que ens ha deixat i entre nosaltres tenim a una gran lectora seva, què us semblaria?

jo proposaria llegir "Malena és un nombre de tango" :r) :r) :r) és que el tinc pendent des de fa aaaaaaaaaaaaaaaaanys :content: però penso que com amb tot, millor opinem i votem totes i la Raqueleta ens en va recomanar alguns que podrien ser adients pel club, així que si voleu fer Almudena Grandes el mes de gener, obro post i enquesta!

o si teniu alguna altra idea expliqueu, expliqueuuu
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Raqueleta » dj. des. 02, 2021 8:19 am

ametista ha escrit:noieeessssss

ja estem a desembre i això vol dir que hem de començar a pensar en organitzar el CLUB DE LECTURA 2022 :pandi: :pandi: :pandi:

en principi tornarem al format habitual, a no ser que em digueu que voleu canvis! ja sabeu que podem adaptar el Club a la nostra conveniència, que per algo ÉS NOSTRE o-o:)

l'estructura que seguiríem seria:

3 enquestes del club (s.XIX, s.XX, s.XXI)
2 enquestes lectores (li toca a l'Anna Maria i a la Martina20)
i 1 pendent de decidir

el pendent de decidir podria ser alguna proposta directa com ja hem fet alguna vegada, que col·locaríem al mes de gener per tal de poder començar a buscar el llibre ja... la qüestió és que fa uns dies que penso que potser podríem llegir un llibre de l'Almudena Grandes, ja que fa poc que ens ha deixat i entre nosaltres tenim a una gran lectora seva, què us semblaria?

jo proposaria llegir "Malena és un nombre de tango" :r) :r) :r) és que el tinc pendent des de fa aaaaaaaaaaaaaaaaanys :content: però penso que com amb tot, millor opinem i votem totes i la Raqueleta ens en va recomanar alguns que podrien ser adients pel club, així que si voleu fer Almudena Grandes el mes de gener, obro post i enquesta!

o si teniu alguna altra idea expliqueu, expliqueuuu


A mi el format d'ara em sembla perfecte.
Pel que fa a Almudena Grandes, em sento identificada amb "la gran lectora seva" i qualsevol llibre donaria per molt, el que passa és que alguns són molt llargs i densos.
"Malena es un nombre de tango" no és dels més densos i pot ser fàcil de llegir. Jo el vaig llegir fa moltíssim i ja gairebé no el recordo, només sé que em va encantar.
"Los aires difíciles" es també dels que acostumen a agradar molt i són fàcils de llegir.
I "El corazón helado" és un dels que jo guardo més bon record i pensava que fos la meva propera (re)lectura, com a homenatge.
Així que si trieu llegir Almudena Grandes, jo voto SÍ. De totes formes, comento que l'altre dia al Goodreads vaig marcar com a "to read" un llibre i l'Anna Maria va dir que ella li havia agradat i vam dir que potser seria interessant pel club de lectura. És "El secreto de mi turbante", de Nadia Ghulam.

Encara no he fet la llista dels preferits, és que no sé què dir!!
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Anna Maria » dj. des. 02, 2021 2:27 pm

Boneeeees,
doncs seguim amb el format que fem, per mi perfecte!
Pel que fa a la lectura del gener, jo crec que seria millor triar un de l'Almudena Grandes. Jo pensava que no havia llegit res d'ella i tinc marcat al Goodreads "Inés y la alegría" com a "potser un dia l'acabaré", que com va dir algú, acaben sent "mai acabaré". Per tant, crec que és quasi un pecat que a aquestes altures no hagi llegit res d'ella. Y el de "Malena es nombre de tango", si és lleugeret, doncs millor, perquè la meva capacitat de concentració en la lectura està així així, ja ho sabeu.
Si et sembla, Raqueleta, quan em toqui el mes de proposta de lectores, poso aquest "El secret del meu turbant" com a opció a triar, o única opció si voleu i a les altres us fa pinta de llegir-lo. Ostres, Raqueleta, si no saps que triar és perquè has tingut molt bones lectures, i això és fantàstic!!!
Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dv. des. 03, 2021 2:30 pm

Raqueleta ha escrit:Pel que fa a Almudena Grandes, em sento identificada amb "la gran lectora seva"

anava per tu sí :r)

Raqueleta ha escrit:"Malena es un nombre de tango" no és dels més densos i pot ser fàcil de llegir. Jo el vaig llegir fa moltíssim i ja gairebé no el recordo, només sé que em va encantar.

i te'l voldries tornar a llegir?

Raqueleta ha escrit:Encara no he fet la llista dels preferits, és que no sé què dir!!

:r) perquè en tens molts de preferits o massa pocs? :content: jo n'he agrupat alguns en un mateix punt... per exemple, "la saga tal o la trilogia qual"...o pots anomenar algun autor/a i dir els llibres que t'han agradat seus en un mateix punt i així no triar-ne només un... o fer categories... no sé, com a idees per abarcar més o-o:) ja vaig dir que a part de la llista de llibres tal qual podeu afegir de manera totalment opcional comentaris, any que el vau llegir, per què us sembla especial o el recordeu tant... el que vulgueu!

Anna Maria ha escrit:Pel que fa a la lectura del gener, jo crec que seria millor triar un de l'Almudena Grandes

doncs vinga, crec que ho tirem endavant perquè ja som tres a favor i si no s'apunta gent nova som cinc en total (he avisat a la nienna i la Martina20 perquè passin per aquí a dir la seva però en aquest punt crec que ja podem anar avançant decisions a no ser que una de les dues tingui algun problema seriós amb llegir l'Almudena Grandes :content: )

Anna Maria ha escrit:Y el de "Malena es nombre de tango", si és lleugeret, doncs millor, perquè la meva capacitat de concentració en la lectura està així així, ja ho sabeu.

:r) :r) :r) a veure què hi diuen la nienna i la Martina20 doncs, si els sembla bé fer aquest o si fem votacions entre els que ha dit la Raqueleta :()()::::

Anna Maria ha escrit:Si et sembla, Raqueleta, quan em toqui el mes de proposta de lectores, poso aquest "El secret del meu turbant" com a opció a triar, o única opció si voleu i a les altres us fa pinta de llegir-lo

a veure què li sembla a la Raqueleta però per mi perfecte! >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Raqueleta » dj. des. 09, 2021 2:20 pm

A mi em sembla perfecte rellegir "Malena es un nombre de tango", que aquest precisament no l'he rellegit mai. I jo sí sóc de rellegir ;)

Pel que fa a la llista de llibres, crec que dec ser de bon conformar perquè normalment tots m'acostumen a agradar, en major o menor grau, però no em passa sovint de voler deixar un llibre a mitges o d'acabar-lo i pensar que no n'he tret res de bo. Per tant, com que m'acostumen a agradar tampoc sabria dir els que més més més, els imprescindibles que considero que la gent hauria de llegir, a part que això és tan subjectiu...
A veure, dic uns quants, tot i que pot ser si fes la llista en un altre moment en diria algun de diferent...

- "La perla", de John Steinbeck. Llegit a l'EGB (jo sóc antiga), entre 6è i 8è, així que devia tenir entre 10-11 i 12-13 anys. Rellegit molts cops.
- "Las uvas de la ira", de John Steinbeck. Llegit una mica més gran, potser 14-16 anys. Rellegit uns quants cops, però menys, que és més llarg.
- "La plaça del Diamant" i "Mirall trencat", de Mercè Rodoreda. Llegits molts cops.
- "Mecanoscrit del segon origen", de Manuel de Pedrolo. Crec que va marcar a tota una generació. O a més d'una. LLegit molts cops.
- "El petit príncep", d'Antoine de Saint-Exupéry. Llegit molts cops.
- "Episodios de una guerra interminable", d'Almudena Grandes. Tot i que són llargs i densos. Narren moments significatius de la postguerra a Espanya, barrejant ficció amb fets i personatges reals. Són sis novel·les que es poden llegir per separat i en un altre ordre si es vol, però van apareixent personatges de les novel·les anteriors com a secundaris a les posteriors, com a forma de lligar-les, el que personalment em feia sentir com retrobar un amic.
1. Inés y la alegría
2. El lector de Julio Verne
3. Las tres bodas de Manolita
4. Los pacientes del doctor García
5. La madre de Frankestein. El tinc pendent.
6. Mariano en el Bidasoa. Ha quedat inacabat, ni idea de si es publicarà tal qual, si no es publicarà o de si algú l'acabarà per tal d'arrodonir l'últim projecte, i el més ambiciós, de l'Almudena Grandes.
Llegits d'adulta, poc després que s'anessin publicant.
- "El río que nos lleva", de José Luis Sampedro. Llegit farà uns 10 anys, en guardo molt bon record, de saber que estava llegint bona literatura.
- "Ensayo sobre la ceguera", de José Saramago. Rellegit 2-3 cops, igual que l'anterior, és saber mentre el llegeixes que allò és bona literatura, de la que perdurarà.
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dv. des. 10, 2021 2:30 pm

Raqueleta ha escrit:A mi em sembla perfecte rellegir "Malena es un nombre de tango", que aquest precisament no l'he rellegit mai. I jo sí sóc de rellegir ;)

>.-<: >.-<: >.-<:
doncs no sé si tirar una mica pel dret ja, que si hem de buscar el llibre pel mes de gener, fer la temporització, etc... espero que a la nienna i la Martina20 els sembli bé!

i per la resta, hem de votar!

:()():::: CLUB DE LECTURA 2022 :()()::::

GENER: "Malena es un nombre de tango" Almudena Grandes

MARÇ: enquesta del club fins s.XIX

MAIG: propostes de les lectores - Anna Maria

JULIOL: enquesta del club s.XX

SETEMBRE: propostes de les lectores - Martina20

NOVEMBRE: enquesta del club s. XXl


:()():::: INSTRUCCIONS PER LES VOTACIONS DE LES ENQUESTES DEL CLUB :()()::::

- votar les 3 enquestes que preferim de CADA segle (guanyarà l'enquesta més votada de cadascun)

- de les 3 enquestes que votem de cada segle COM A MÍNIM UNA ha de ser nova, o sigui, no ha d'haver sortit mai encara al club

- hem de citar les enquestes per ordre de preferència, així la primera que proposem tindrà 3 punts, la segona 2 punts i la tercera 1 punt (els punts serviran per desfer possibles empats)


:()():::: us enumero aquí les enquestes però podeu consultar quins llibres inclou cadascuna clicant damunt de cada enllaç (en verd)

Enquestes del club fins s.XIX

ja han sortit algun cop:
SHAKESPEARE
Literatura realista
Primeres novel·les detectivesques
Literatura de viatges i aventures
"TOTXOS" opció A

no han sortit mai:
Literatura clàssica
Literatura medieval
Literatura medieval i renaixentista catalana
Literatura de ciència-ficció i terror
Literatura europea
Teatre
"TOTXOS" opció B

Enquestes del club s.XX

ja han sortit algun cop:
Literatura en femení
Literatura catalana
Literatura europea i russa
STEFAN ZWEIG
Literatura del Regne Unit i Irlanda
Literatura en llengua castellana
Literatura nord-americana PROPOSTA 1
Literatura nord-americana PROPOSTA 2
Ciència ficció PROPOSTA 1
Literatura infantil i juvenil
Biografies
Propostes de les lectores

no han sortit mai:
Literatura francesa
Literatura alemanya
ISAAC ASIMOV
Ciència ficció PROPOSTA 2
Novel·la gràfica
Literatura infantil i juvenil
"TOTXOS"

Enquestes del club s. XXl

ja han sortit algun cop:
Dones catalanes
Literatura en llengua castellana
Ciència ficció del s.XXI - autors catalans
Literatura actual - propostes de les lectores
CINE-FÒRUM
Premis literaris

no han sortit mai:
Literatura estrangera opció 1
Literatura estrangera opció 2
Novel·la gràfica
Novel·la gràfica infantil i juvenil
Literatura infantil i juvenil
Biografies

:()():::: som-hi, a votar!
ametista l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 10, 2021 3:53 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dv. des. 10, 2021 3:46 pm

Raqueleta ha escrit:Pel que fa a la llista de llibres


Poso la teva llista amb la de l'Anna Maria i la meva a la primera entrada del post dels tops ten i a veure si quan la nienna i la Martina20 passin pel SP s'animen a dir la seva també! :ok: >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dv. des. 10, 2021 4:21 pm

començo a votar va:

Enquestes del club fins s.XIX

3 punts - Literatura medieval (nova) *
2 punts - Literatura de ciència-ficció i terror (nova)
1 punt - Literatura europea (nova)

Enquestes del club s.XX

3 punts - Ciència ficció OPCIÓ 2 (nova)
2 punts - Isaac Asimov (nova)
1 punt - Literatura nord-americana PROPOSTA 1

Enquestes del club s.XXI

3 punts - Novel·la gràfica ** (nova)
2 punts - Novel·la gràfica infantil i juvenil ** (nova)
1 punt - Dones catalanes



*El meu vot per Literatura Medieval no és en absolut per tenir interés en llegir "LA DIVINA COMÈDIA" DE DANTE nooooooooooo :content: és perquè em crida l'atenció llegir "Les mil i una nits" o-o:)


** voto novel·la gràfica perquè m'hi he aficionat molt últimament (tant d'adults com juvenil, que llegim junts amb el meu fill petit) i és que són lectures ràpides i entretingudes, i segons la temàtica són més divertides o més profundes, de ficció, biogràfiques... però tinc els meus dubtes de com encabir-ho al Club, ja que potser... seria poc? (n'hi ha que es poden llegir del tirón, en una horeta i au! i clar, es pot comentar però potser no té tanta teca com un llibre-llibre) Bé, en el cas que us fes gràcia llegir-ne i sortís escollida aquesta opció ja decidiríem com ho fem (si en llegim més d'una per exemple, o una d'adults i una juvenil... per omplir una mica més el mes i no se'ns quedi curt)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Anna Maria » dl. des. 13, 2021 3:49 pm

Bones!
Aquí els meus vots

S. XIX

1.- Literatura de viatges i aventures
2.- Literatura medieval (nova) (no, per Dante nooooo, ;-))) )
3.- Totxos opció B (nova) (els booktubers recomanen fins a la sacietat que llegim el conde de Montecristo i Los Miserables...)

S. XX

1.- Novel·la gràfica (nova) (també m'han recomanat mooooolt Persépolis)
2.- Literatura Regne Unit i Irlanda
3.- Literatura francesa (nova)

s. XXI

1.- Teatre (nova)
2.- Novel·la gràfica infantil i juvenil (nova)
3.- Dones catalanes (tot i que la major part ja les he llegit :-D :-D )

Per cert noies, em miro la llista per al mes de les meves propostes o ho deixem amb el Turbant???

Abraçades,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dt. des. 14, 2021 2:47 pm

que bé Anna Maria, ja has votat! >.-<: >.-<: >.-<:
vinga la resta, animeu-vossss :()()::::

per cert, la numeració 1-2-3 és per ordenar-los només oi? li poso els punts per ordre que els has posat? (el que està al número 1 li poso 3 punts, al segon 2, etc)

Anna Maria ha escrit:els booktubers recomanen fins a la sacietat que llegim el conde de Montecristo i Los Miserables...

buf, el comte de Montecristo crec que és el llibre més gros i gruixut que tinc! i és l'etern pendent, vull llegir-lo però mai trobo el moment... potser podríem fer un "trimestre especial del club" per llegir-lo? :content:

Anna Maria ha escrit:també m'han recomanat mooooolt Persépolis

és la primera novel·la gràfica com a tal que vaig llegir i em va agradar molt! de fet del s.XX només hi ha dos títols a la llista, potser si sortís escollida els podríem llegir els dos :miko:

Anna Maria ha escrit:Per cert noies, em miro la llista per al mes de les meves propostes o ho deixem amb el Turbant???

doncs com vulguis! A mi el del turbant ja em sembla bé, però si tenies pensat algun altre llibre per proposar també estarà bé votar! (ara, si no n'has pensat cap encara i ja et va bé el turbant doncs veeengaaaaa! :content: a veure què hi diuen la resta!)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Martina20
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 565
Membre des de: ds. març 15, 2014 9:25 am

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Martina20 » dt. des. 14, 2021 6:48 pm

Bones noies!!!

Que bé, ja votem pel 2022 :b-))) . Gràcies per començar la votació i em sembla perfecte començar l’any amb una lectura de l’Almudena. També soc fan incondicional d’aquesta escritora i justament ara que fa poc qie s’ha mort :-(, doncs em sembla adequat. Com un petit homenatge.

Pel que fa a les votacions:

Enquestes del club fins s.XIX

3 punts -Primeres novel·les detectivesques
2 punts - Literatura europea
1 punt -Literatura de ciència-ficció i terror

Enquestes del club s.XX

3 punts -Literatura catalana
2 punts -Literatura en femení
1 punt - Literatura en llengua castellana

Enquestes del club s.XXI

3 punts - Premis literaris
2 punts -Dones catalanes
1 punt -Ciència ficció del s.XXI - autors catalans

Espero haver-ho fet bé!

: lasito :
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dt. des. 14, 2021 7:29 pm

Està perfecte Martina20! :ok:

Martina20 ha escrit:em sembla perfecte començar l’any amb una lectura de l’Almudena. També soc fan incondicional d’aquesta escritora i justament ara que fa poc qie s’ha mort :-(, doncs em sembla adequat. Com un petit homenatge

>.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5480
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Club de lectura

EntradaAutor: ametista » dt. des. 14, 2021 7:31 pm

ai per cert Martina20, al setembre et toca fer enquesta :()():::: ja pots anar pensant la llista de llibres que vulguis proposar! :ok:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2123
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

Re: Club de lectura

EntradaAutor: Anna Maria » dt. des. 14, 2021 8:48 pm

Boneeees,
Quina alegria llegir-te secre! >.-<: >.-<:

Ametista, disculpa'm, vaig numerar per costum, però és com tu dius, el 1 té tres punts, el 2 te dos punts i el 3 en té 1. Ja tens prou feinada per embolicar-te més :ufs: . Per cert, mil gràcies per organitzar les votacions!
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Club de lectura

EntradaAutor: nienna » ds. des. 18, 2021 8:55 am

Ja és desembre! Si em descuido una mica més, ja gairebé s'acaba desembre :content:

M'he emportar una bona alegría en veure que llegim Almudena Grandes al gener. Justament uns dies abans de coneixer la noticia més trista havia estat a una reunió a Barcelona i vaig aprofitar per entrar a Casa del libro (potser el que més trobava a faltar des de la pandemia, m´hi puc passar hores) i vaig comprar El corazón helado. Tenía pensat llegir-lo durant les vacances de nadal. Així que m'encanta la proposta de gener, ja sé que demanar al pare noel neujor:-) neujor:-)

Les meves votacions pel 2022:

Enquestes del club fins s.XIX

3 punts - Literatura realista
2 punts - Totxos Opció 1
1 punt - Totxos Opció 2 (nova)

Enquestes del club s.XX

3 punts - Ciència ficció Opció 2 (nova)
2 punts - Literatura nord-americana Opció 2
1 punt - Novel·la Gràfica (nova) - potser aquí podriem afegir més opcions

Enquestes del club s.XXI

3 punts - Lliteratura estrangera Opció 1 (nova)
2 punts - Novel·la gràfica infantil-juvenil (nova)
1 punt - Dones catalanes

Petons a totes :-()-)

Torna a “Club de Lectura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::