ajuda
ajuda
hola com ho puc fer per enganxar el comptador del meu embaràs als meus missatges? ja el tinc fet, però en el perfil no trobo cap lloc on el pugui enganxar.
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
Jo, amb el lilypie, ho vaig fer així:
1.- Vaig crear el marcador.
2.- Vaig seleccionar amb el ratolí la casella on diu HTML a la pàgina on vaig crear el marcador.
3.- Vaig clicar Ctrl + C
4.- Vaig anar al socpetit i vaig clicar a "perfil"
5.- A la casella de la signatura, vaig posar-hi el ratolí i vaig fer Ctrl + V
No sé si es fa així, però a mi ja em va anar bé... L'única cosa és q a vegades quan faig un post em surten unes lletres rares al costat del marcador... Segurament em vaig equivocar en algo...
1.- Vaig crear el marcador.
2.- Vaig seleccionar amb el ratolí la casella on diu HTML a la pàgina on vaig crear el marcador.
3.- Vaig clicar Ctrl + C
4.- Vaig anar al socpetit i vaig clicar a "perfil"
5.- A la casella de la signatura, vaig posar-hi el ratolí i vaig fer Ctrl + V
No sé si es fa així, però a mi ja em va anar bé... L'única cosa és q a vegades quan faig un post em surten unes lletres rares al costat del marcador... Segurament em vaig equivocar en algo...
Ei noies, jo ho he provat aquest matí... i no em sortia de cap manera perquè no tenia activada la casella de mostrar la signatura!
El codi html que et donen i que copies l'has de posar a la signatura, i perquè no et surtin les <a> <a> esborra-les de la signatura al principi i al final i ja està...
Bueno, crec que així funciona
El codi html que et donen i que copies l'has de posar a la signatura, i perquè no et surtin les <a> <a> esborra-les de la signatura al principi i al final i ja està...
Bueno, crec que així funciona
Hem alletat 19 mesos!
- mainadaabord

- mainadaabord

- mainadaabord