REGALEM 6 Entrades per l'estrena del CIRC CRIC a Barcelona!!
REGALEM 6 Entrades per l'estrena del CIRC CRIC a Barcelona!!
Socpetit.com sorteja 6 entrades (3 packs de 2 entrades) per poder anar a l'estrena del CIRC CRIC a Barcelona el pròxim dia 3 de Març !!
El CIRC CRIC arriba a Barcelona del 3 de Març al 7 de Maig al costat de la Font Màgica de Montjuïc
Per participar nomès m'heu d'enviar un missatge personal ( fent click a la icona que veiu aqui baix:
contestant un pregunta molt fàcil:
.- quin any es va crear la ONG Pallassos sense Fronteres ??
un pista... visiteu www.circcric.com i trobareu la resposta
El CIRC CRIC arriba a Barcelona del 3 de Març al 7 de Maig al costat de la Font Màgica de Montjuïc
Per participar nomès m'heu d'enviar un missatge personal ( fent click a la icona que veiu aqui baix:
.- quin any es va crear la ONG Pallassos sense Fronteres ??
un pista... visiteu www.circcric.com i trobareu la resposta
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 28, 2006 12:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Guanyadors del Sorteig de 6 entrades pel Circ Cric
Ja tenim guanyadors i un parell de suplents per si de cas algú no hi pot anar!!
Si us plau, els guanyadors truqueu al nostres telèfons 932664935 - 932661857 per confirmar que podeu anar, i us donarem un número de referència que us servirà per recollir l'entrada a les taquilles aquest divendres dia 3 de 10 a 14h i de 16-20h
El Circ comença a les 20:30h !!
i els guanyadors són :::
Morena 2 entrades
Txellrb 2 entrades
i mariayfran 2 entrades
suplents:
annetta
R@ky
Si us plau, els guanyadors truqueu al nostres telèfons 932664935 - 932661857 per confirmar que podeu anar, i us donarem un número de referència que us servirà per recollir l'entrada a les taquilles aquest divendres dia 3 de 10 a 14h i de 16-20h
El Circ comença a les 20:30h !!
i els guanyadors són :::
Morena 2 entrades
Txellrb 2 entrades
i mariayfran 2 entrades
suplents:
annetta
R@ky
Re: Guanyadors del Sorteig de 6 entrades pel Circ Cric
Bon dia a tothom!
El pallasso del Circ Cric (que em sembla que es una persona excel·lent) estiueja a Port de la Selva! Que l'he viiiiist!
El trobo una persona molt humana i fantastica! Llastima que no hi hagi mes gent com ell!
El pallasso del Circ Cric (que em sembla que es una persona excel·lent) estiueja a Port de la Selva! Que l'he viiiiist!
El trobo una persona molt humana i fantastica! Llastima que no hi hagi mes gent com ell!
Ostres....
Acabo de enviar avui la resposta.... I ja s'ha acabat el concurs!!!
Toni no facis cas a la meva resposta, doncs es correcta però arriba força tard, oi? Es que sempre miro els altres post però aquest de Info no... I he vist el concurs, m'he ficat corrents a contestar i al tornar al índex m'he adonat que ha sota posava el guanyadors... Si es que estic als móns de yupi
Ho sento!!
Anna
Acabo de enviar avui la resposta.... I ja s'ha acabat el concurs!!!
Toni no facis cas a la meva resposta, doncs es correcta però arriba força tard, oi? Es que sempre miro els altres post però aquest de Info no... I he vist el concurs, m'he ficat corrents a contestar i al tornar al índex m'he adonat que ha sota posava el guanyadors... Si es que estic als móns de yupi
Ho sento!!
Anna
Eiiiiiiiiiii chicas!!!
Que no habia echo ningun comentario sobre el Circ Cric!!!
Es chulisimo, super divertido, vale la pena ir en serio!!! no me llevo comisión ehh!
La verdad es que nosotros nos lo pasamos genial. Fuimos mi marido, mi sobrino de 7 años y yo. El peque se quedó dormido poco despues de media parte, pero lo que vió le encantó, pero es que... creo que nos gustó mas a nosotros que a él jajaja. No es un circo dnde sale el tipico pallaso haciendo cosas para que te rias y ya sta no no, hacen malabares, acrobacias, integran a la gente en el espectaculo.... no se, a nosotros nos encantó!
Os recomiendo ir, de verdad que vale la pena!
Un besazo
Que no habia echo ningun comentario sobre el Circ Cric!!!
Es chulisimo, super divertido, vale la pena ir en serio!!! no me llevo comisión ehh!
La verdad es que nosotros nos lo pasamos genial. Fuimos mi marido, mi sobrino de 7 años y yo. El peque se quedó dormido poco despues de media parte, pero lo que vió le encantó, pero es que... creo que nos gustó mas a nosotros que a él jajaja. No es un circo dnde sale el tipico pallaso haciendo cosas para que te rias y ya sta no no, hacen malabares, acrobacias, integran a la gente en el espectaculo.... no se, a nosotros nos encantó!
Os recomiendo ir, de verdad que vale la pena!
Un besazo

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |