Guanya un Sensual Set de LOVEinSTYLE
Guanya un Sensual Set de LOVEinSTYLE
És hora de fer volar la imaginació!!
LOVEinSTYLE presenta pel dia de Sant Valentí el seu nou Sensual Set que consisteix en un pack de tres claus que conduiran a la teva parella al “Setè Cel”. Aquest Sensual Set conté cons d’encens amb olor de préssec, un Body-Melt de vainilla amb canyella i un oli afrodisíac amb gust a maduixa. Totes aquestes propostes estan elaborades al 100% amb ingredients naturals que mimen la pell.
Aquesta setmana si vols guanyar un pack Sensual Set només cal que entris a la web de LOVEinSTYLE http://www.lis-cosmetica.com per trobar la inspiració amb els seus productes i així explicar-nos quines experiències voldries gaudir en parella amb l’ajut de Lis (LOVEinSTYLE).
Sigues original i atrevida per guanyar un dels 10 Sensual Set de Lis que sorteja en exclusiva Socpetit.CAT
Participa ara i deixa’ns aquí els teus comentaris!
LOVEinSTYLE presenta pel dia de Sant Valentí el seu nou Sensual Set que consisteix en un pack de tres claus que conduiran a la teva parella al “Setè Cel”. Aquest Sensual Set conté cons d’encens amb olor de préssec, un Body-Melt de vainilla amb canyella i un oli afrodisíac amb gust a maduixa. Totes aquestes propostes estan elaborades al 100% amb ingredients naturals que mimen la pell.
Aquesta setmana si vols guanyar un pack Sensual Set només cal que entris a la web de LOVEinSTYLE http://www.lis-cosmetica.com per trobar la inspiració amb els seus productes i així explicar-nos quines experiències voldries gaudir en parella amb l’ajut de Lis (LOVEinSTYLE).
Sigues original i atrevida per guanyar un dels 10 Sensual Set de Lis que sorteja en exclusiva Socpetit.CAT
Participa ara i deixa’ns aquí els teus comentaris!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: Guanya un Sensual Set de LOVEinSTYLE
Uo!!!!! Sembla interesant! habera si toca un d'aquests lots i fem saltar xispes!
Toni.....entro a la url que tu has posat i no em surt la web......
Jo vull participar!
Si vinga, vinga!!! Animeu-vos!!! Cal escriure aquí al mateix post..per veure les vostres idees jejeje 

Amb el Body Melt segur que és genial doncs cal passar-lo per la pell i així ja es pot rebre un bon massatge...per tot el cos. 

- Oscar i Natalia
- :: puça

- Entrades: 14
- Membre des de: ds. gen. 23, 2010 7:55 pm
Pero wueno..que passà? Jo tinc cosetes jejeje però no dic res..i bé
Us explico que l'oli afrodisíac amb gust a maduixa al bufar fa un efecte de calor i després al llepar-lo és realment com si estiguessis amb una piruleta
jejeje El recomanen pels punts clau, però és clar...és que no penseu dir-los aquí?
Personalment, m'encanten els massatges a l'esquena, al coll, a les cames i per tots els llocs...i de tots tipus forts, suaus i també molt tendres...Us agraden els massatges només amb petons? Però a part del coll i les zones de les orelles..també hi han moltes més parts com....són els peus. Que de vegades els tenim oblidats i a mi m'encanten també els massatges de peus.!!! UFFF !! Veig que estic molt tensa i necessito un super massatge urgentment...jejeje Pel moment no us donaré més pistes.
Animeu-vos !!!!
Us explico que l'oli afrodisíac amb gust a maduixa al bufar fa un efecte de calor i després al llepar-lo és realment com si estiguessis amb una piruleta
jejeje El recomanen pels punts clau, però és clar...és que no penseu dir-los aquí?
Personalment, m'encanten els massatges a l'esquena, al coll, a les cames i per tots els llocs...i de tots tipus forts, suaus i també molt tendres...Us agraden els massatges només amb petons? Però a part del coll i les zones de les orelles..també hi han moltes més parts com....són els peus. Que de vegades els tenim oblidats i a mi m'encanten també els massatges de peus.!!! UFFF !! Veig que estic molt tensa i necessito un super massatge urgentment...jejeje Pel moment no us donaré més pistes.
Animeu-vos !!!!

- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
gemma i toni... veig que heu tirat la canya, pero ningú s'anima eh!!! Clar, totes escribint a la we bque heu donat!! jeje!!! Doncs jo ara mateix embarassada... nomes vull.... DORMIR!!!! jeje
PERO QUE TENIM AQUI??????

Esta una mica calentet
l´´ ambient,oi???? Nosaltres ho necessitem que volem un germanet/a per l´´ Unai!!!!! I que millor que disfrutar de la busqueda amb jocs amb la parella... es 100% recomanable!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A mi m´´agradan molt els massatges, sobretot a l´´ esquena i deixar volar l´´imaginacio, amb una ploma... quina sensacio ....
El meu marit es un espert o aixo crec jo..... i si l´´ambient afavoreix amb la relaxacio tenim premiiiiii
Si me´´ls fa termino pensant en lo molt que l´´estimoooo !!!
I si l´´oli a mes es comestible... uhmmmmm ... podem començar amb les mans, amb petons, llepant .... uiiii
I ho deixo per la seguent....
[url]
(sento no posar accent pero s´´ha espatlllat el teclat)[/url]

Esta una mica calentet
l´´ ambient,oi???? Nosaltres ho necessitem que volem un germanet/a per l´´ Unai!!!!! I que millor que disfrutar de la busqueda amb jocs amb la parella... es 100% recomanable!!!!!!!!!!!!!!!!!! A mi m´´agradan molt els massatges, sobretot a l´´ esquena i deixar volar l´´imaginacio, amb una ploma... quina sensacio ....
El meu marit es un espert o aixo crec jo..... i si l´´ambient afavoreix amb la relaxacio tenim premiiiiii
I si l´´oli a mes es comestible... uhmmmmm ... podem començar amb les mans, amb petons, llepant .... uiiii
I ho deixo per la seguent....
[url]
(sento no posar accent pero s´´ha espatlllat el teclat)[/url]
Doncs jo tinc una idea per provar aquest pack.
Una vegada el nen dorm, i no el desperta ni una bomba. Fem un sopar agradable: espelmes, musica de fons, bon vi, marisc, maduixes........ totes aquestes cosetes que ens agraden. Preparacio de un bany relaxant a la banyera (es prou gran per cabre tots dos) amb musica, espelmes al voltant, una vareta d'encens i comencar un massatge suau als peus. I quan acabem, passem al "reservado" (l'habitacio) per fer una massatge general amb els ulls envenats, utilitzant la ploma al acabar per començar a ................ segurament a dormir perque despres de tanta relaxacio............... o no..............
Una vegada el nen dorm, i no el desperta ni una bomba. Fem un sopar agradable: espelmes, musica de fons, bon vi, marisc, maduixes........ totes aquestes cosetes que ens agraden. Preparacio de un bany relaxant a la banyera (es prou gran per cabre tots dos) amb musica, espelmes al voltant, una vareta d'encens i comencar un massatge suau als peus. I quan acabem, passem al "reservado" (l'habitacio) per fer una massatge general amb els ulls envenats, utilitzant la ploma al acabar per començar a ................ segurament a dormir perque despres de tanta relaxacio............... o no..............

Molt bó ña!!!
Després de tanta relaxació si es veritat que de vegades cauen els ullets....jejeje
Després de tanta relaxació si es veritat que de vegades cauen els ullets....jejejeRe: Guanya un Sensual Set de LOVEinSTYLE
Síi Ña !!
a nosaltres amb dos petitons... si aconsegueixo que la petita s'adormi d'hora.... si fem tant de relax acabem adormits!!!!

a nosaltres amb dos petitons... si aconsegueixo que la petita s'adormi d'hora.... si fem tant de relax acabem adormits!!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |