posts d'accés restringit
posts d'accés restringit
Hola,
aquesta és una proposta que fa dies que em volta pel cap. Molts cops apareixen posts a la pàgina inicial als que resulta que no tinc accés, ja que són missatges que s'envien un grup exclusiu de persones. No és que em sembli malament que ho facin, evidentment. Però no em sembla bé que apareguin en aquesta pàgina d'inici. No es podria fer que aquests missatges apareguessin només en el seu "espai"? No sé si m'explico. Vull dir que si tenen un espai privat dintre del Socpetit, em semblaria més bé que els seus missatges no sortissin d'aquest espai privat. A la pàgina d'inici només hi hauria d'haver els missatges que totes podem veure, hi puguem escriure o no.
Així, les altres, les que no formem part del "club", ens evitaríem entrar en posts on llavors et diuen que no tens accés, cosa que provoca certa frustració.
És una idea...
aquesta és una proposta que fa dies que em volta pel cap. Molts cops apareixen posts a la pàgina inicial als que resulta que no tinc accés, ja que són missatges que s'envien un grup exclusiu de persones. No és que em sembli malament que ho facin, evidentment. Però no em sembla bé que apareguin en aquesta pàgina d'inici. No es podria fer que aquests missatges apareguessin només en el seu "espai"? No sé si m'explico. Vull dir que si tenen un espai privat dintre del Socpetit, em semblaria més bé que els seus missatges no sortissin d'aquest espai privat. A la pàgina d'inici només hi hauria d'haver els missatges que totes podem veure, hi puguem escriure o no.
Així, les altres, les que no formem part del "club", ens evitaríem entrar en posts on llavors et diuen que no tens accés, cosa que provoca certa frustració.
És una idea...
Re: posts d'accés restringit
Hi estic totalment d'acord.
Molts cops entres, i et trobes que no pots i et sents com frustada, com bé dius.
Crec que és una bona proposta.
Molts cops entres, i et trobes que no pots i et sents com frustada, com bé dius.
Crec que és una bona proposta.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo fa molt temps q ho penso... hi ha vegades q els post q s'han obert semblaven interessants pel títol, però després et trobes q no pots participar... preferiria no veure'ls publicats, per allò q diuen de: "ojos q no ven, corazón q no siente".
No sé si l'administració farà res al respecte....
No sé si l'administració farà res al respecte....
A mi també em sembla bé noies. Es això de vegades veus un tema que t'interesa, i, no pots entrar!!!
La veritat és que fa una mica de ràbia.
A veure que en pensa la gent.
La veritat és que fa una mica de ràbia.
A veure que en pensa la gent.
hmmm... aixó és complicat de programar.. però miraré que hi podem fer. 
Jo també hi estic d'acord.
De fet, finalment no m'he apuntat al Amic invisible d'aquest any per que va una serie de mals entesos que em van fer tirar enrere.
Una pena...
De fet, finalment no m'he apuntat al Amic invisible d'aquest any per que va una serie de mals entesos que em van fer tirar enrere.
Una pena...
Segur que pots Toni, ets un crack!!
No és la primera vegada que la gent se'n queixa d'això!!! Jo com que entro directament al Fòrum ja no veig aquests missatges i no m'hi enfado!!
No és la primera vegada que la gent se'n queixa d'això!!! Jo com que entro directament al Fòrum ja no veig aquests missatges i no m'hi enfado!!

Jo també crec que seria molt millor. És una mica pesat que et vagin dient constantment que no pots accedir aqui, ni tampoc allà...
És com posar-te la mel a la boca i llavors ala, "a escupir"
És com posar-te la mel a la boca i llavors ala, "a escupir"

a mi també em fa molta moltíssima ràbia obrir un tema que crec que pot ser interessant i quedar-me amb un pam de nas perquè no tinc els permisos.....
No es podrien anar eliminant els posts de cada any de l'Amic invisible?? A veure si ja ha passat un any, no té sentit no?????? no ho sé...
No es podrien anar eliminant els posts de cada any de l'Amic invisible?? A veure si ja ha passat un any, no té sentit no?????? no ho sé...
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Si que fa rabia si..... vinga Toni ... tecnologia al poder!! que ens morim de rabia 

Jo també hi estic d'acord! que surtin en un espai privat o alguna cosa així, no?
- Ítaca
artemis ha escrit:a mi també em fa molta moltíssima ràbia obrir un tema que crec que pot ser interessant i quedar-me amb un pam de nas perquè no tinc els permisos.....
Ja, però suposo q les noies q participen en l'AI i tenen accés a aquest apartat no hi estaran d'acord... ara veig difícil la solució. Penso q això es va fer malament des del principi... vull dir, q es podria haver fet aquest apartat com un post (privat) i no com un subfòrum on es poden anar publicant temes sempre...
Bé, a veure si es pot arreglar això q no surtin a l'inici, i problema solucionat...
Ja veig que moltes pensaveu com jo... Em penso que la millor opció seria que els missatges no sortissin a l'inici i així no ens faria ràbia no poder-hi entrar. Segur que ho aconsegueixes, Toni! 
jo també hi estic d'acord!
si, jo també ho havia pensat 

una altra que hi està d'acord!
certament és lleig que a la pàgina inicial surtin posts on no hi tens accés... és més lògic que surtin directament dins del "subfòrum" de la gent que hi té accés.
certament és lleig que a la pàgina inicial surtin posts on no hi tens accés... és més lògic que surtin directament dins del "subfòrum" de la gent que hi té accés.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
I jo em pregunto...perquè no tenim accés a l'amic invisible 2009 Toni? Què s'ha de fer per tenir-hi accés?
Jo també hi estic d'acord!!!
Toni, que s'ha de fer per ser d'aquests grups privats??
Toni, que s'ha de fer per ser d'aquests grups privats??
- Ítaca
Noies, jo suposo q la cosa va anar així... l'any passat (o l'altre) un grup de noies van decidir fer un AI entre elles i li van demanar a l'administrador q els fés aquest apartat... Jo no sé si és un grup tancat o si alguna hi volgués participar, se li donaria accés...
Seria qüestió q alguna de les noies q hi participa us ho expliquin... i si voleu entrar-hi potser us deixin...
No tinc ni idea de quines són les usuàries q hi participen...
Seria qüestió q alguna de les noies q hi participa us ho expliquin... i si voleu entrar-hi potser us deixin...
No tinc ni idea de quines són les usuàries q hi participen...
Merci, Itac@!
Era curiositat.

Era curiositat.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |