PROPOSTA DE NOU SUBTEMA
PROPOSTA DE NOU SUBTEMA
Hola Toni!
Fa dies que penso en una proposta, a veure què en pensen les noies...
Tenim l'apartat de
i el de socpetitons
, trobo que una vegada hem parit seguir entrant a l'apartat d'embarassades no té gaire sentit, i en dels peques, doncs, això, és dels peques. Aleshores pensava en la possibilitat de fer un apartat de MAMIS, per exemple MAMIS 2009 i que una vegada haguem parit doncs que poguessis passar el post sencer a aquest apartat. Per exemple el de mamis de maig de 2009 que és el que estic jo doncs com que ja hem parit totes poser passar-lo a aquest nou de MAMIS 2009.
Què us sembla la proposta? Seria factible, Toni?
MERCI!
Fa dies que penso en una proposta, a veure què en pensen les noies...
Tenim l'apartat de
i el de socpetitons
, trobo que una vegada hem parit seguir entrant a l'apartat d'embarassades no té gaire sentit, i en dels peques, doncs, això, és dels peques. Aleshores pensava en la possibilitat de fer un apartat de MAMIS, per exemple MAMIS 2009 i que una vegada haguem parit doncs que poguessis passar el post sencer a aquest apartat. Per exemple el de mamis de maig de 2009 que és el que estic jo doncs com que ja hem parit totes poser passar-lo a aquest nou de MAMIS 2009.Què us sembla la proposta? Seria factible, Toni?
MERCI!

Re: PROPOSTA DE NOU SUBTEMA
TXETA TENS TOTA LA RAO.
NO TE GAIRE SENTIT ENTRA EL POST DE
ESTARIA MOLT BE OBRIR UN POST DE MAMIS.

NO TE GAIRE SENTIT ENTRA EL POST DE
ESTARIA MOLT BE OBRIR UN POST DE MAMIS.

yo estoy de accuerdo, a ver que dice toni
http://resderes/an1cEWz0es00014M ... MDk4Nzc4cG F8cmH6bA.gif
- ((!*Miriam!*))
- :: dinosaure
- Entrades: 7299
- Membre des de: dl. abr. 28, 2008 6:13 pm
- Ubicació: Lladó
- Contacta:
Trobo que és molt bona ideia!!!

- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
A mi també em sembla molt bé la idea!

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
A mi també em sembla molt guay.....tot i que jo hauré d'acoplar-me a algun altre mes, pq el FEBRER 2008 va tenir poca tirada i ningú hi participa...bueno, buscaré lloc en algún altre per petar la xerradeta! M'hi voldreu oi? Aix és que sempre he trobat que ha de ser guay participar en un post en comú així regularment...clar, jo vaig voltant d'un post a un altre però no trobo enlloc per "xerrar" una mica sense que sigui d'un tema en concret....dios que mal me explico...en fi, m'enteneu oi?
ISAAAAAAAAAAAAAAAAA i on és el de febrer 2008???? jo també m'hi hauria acoplat però mira que l'he buscat i mai el trobo, deu ser per això que dius que no hi escriuen gaire que deu estar perdut en les profunditats.....eeeeei, ande te acoples tu me voy yo eeeeeeeeh???? 

ametista ha escrit:ISAAAAAAAAAAAAAAAAA i on és el de febrer 2008???? jo també m'hi hauria acoplat però mira que l'he buscat i mai el trobo, deu ser per això que dius que no hi escriuen gaire que deu estar perdut en les profunditats.....eeeeei, ande te acoples tu me voy yo eeeeeeeeh????
Jejejej si si, deu estar en las profundidaaaaadesssss, volia dir q no va tenir tirada mentre estàvem embarassades i després ja es va abandonar (jo la primera), el rescatem vale? Si només som tu i jo serà fàcil seguir el fil jejejejje

VALE!!!!!!!!
igual si li donem canya recuperem alguna mami més

igual si li donem canya recuperem alguna mami més

Ametista guapa, ja està en marxa això!!! Li he enviat mp al Toni perque passi el post de FEbrer 2008 a Socpetitons 2008....i ja l'he trobat! Mira, és aquest link
Petonts guapi
Petonts guapi

isa l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 14, 2009 12:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
isa ha escrit:Ametista guapa, ja està en marxa això!!! Li he enviat mp al Toni perque passi el post de FEbrer 2008 a Socpetitons 2008....i ja l'he trobat! Mira, és aquest link viewtopic.php?f=11&t=4144
Petonts guapi
Txeta em sembla una idea boníssima!!!!!!!!
Un vot més per la Txeta!!!!!
Toni, que hi dius??
Un vot més per la Txeta!!!!!
Toni, que hi dius??

hmmm...
un apartat mamis per anar posant els posts de cada mes.. classificat per anys..
bé.. com vosaltres volgueu..

un apartat mamis per anar posant els posts de cada mes.. classificat per anys..
bé.. com vosaltres volgueu..

Uuueeeeee!!!!!!!!!!!

Però Txeta, tu vols dir passar el post d'embarassades, no?? sabria greu perdre tota la info que hi tenim!!!

Però Txeta, tu vols dir passar el post d'embarassades, no?? sabria greu perdre tota la info que hi tenim!!!
xispa l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 15, 2009 3:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
...Toni, si és complicat crear un altre apartat, també podria estar al de socpetitons mateix (al cap i a la fi són els posts dels seus embarassos
) però com hi ha el subfòrum de "Els germans dels socpetitons" doncs fer el de "Les mamis dels socpetitons" 
) però com hi ha el subfòrum de "Els germans dels socpetitons" doncs fer el de "Les mamis dels socpetitons" 
xispa ha escrit:Uuueeeeee!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Si!!! que no es perdi el post porfi!!!!!!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |