Bon Rotllo
Bon Rotllo
Hola Familia,
no faig molt d'administrador del fòrum, i molt menys de moderador..
últimament hi han haguts algunes discusions que no tenen res a veure amb el bon ambient general del fòrum..
He pres la decisió d'esborrar un parell de temes que no aportaven res..
Salut i bon rotllo
no faig molt d'administrador del fòrum, i molt menys de moderador..
últimament hi han haguts algunes discusions que no tenen res a veure amb el bon ambient general del fòrum..
He pres la decisió d'esborrar un parell de temes que no aportaven res..
Salut i bon rotllo
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 31, 2006 3:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
d'acord toni. però ja m'he pres la molèstia de guardar prèviament els missatges que has esborrat per si algú els vol veure.
una altra cosa: hi havia coses importants que potser a algu li semblava bé llegir-les. jo personalment, vull que es publiquin els missatges que he escrit fins ara i que ningu els tregui a no ser que li falti el respecte a algu, cosa que no he fet. on son els meus missatges?? es clar... interessa esborrar perque la gent no vegi qui insulta i qui tracta amb respecte a la gent.
una altra cosa: hi havia coses importants que potser a algu li semblava bé llegir-les. jo personalment, vull que es publiquin els missatges que he escrit fins ara i que ningu els tregui a no ser que li falti el respecte a algu, cosa que no he fet. on son els meus missatges?? es clar... interessa esborrar perque la gent no vegi qui insulta i qui tracta amb respecte a la gent.
nuria l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 02, 2006 3:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨´
nuria l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 02, 2006 10:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |