Us ve de gust anar al Teatre Poliorama a veure ‘Simplicissimus’? Potser millor reviure ‘El Petit Dalí’? Preferiu descobrir ‘Zoomwatts’? Totes aquestes obres formen part del Mini Grec, una refrescant programació d’espectacles per a tots aquells que passen el mes de juliol a Barcelona però que no renuncien a la diversió, l’aventura, la màgia i l’entreteniment amb tota la família.
Ara, els usuaris de Socpetit podreu gaudir d’una promoció exclusiva del 50% de descompte en totes les entrades i per a les tres obres fins el proper divendres 12 de juliol a les 24h. Afanyeu-vos, que la promoció serà vàlida fins exhaurir les 25 entrades pel dissabte i les 25 entrades pel diumenge (per a cada funció)!!
Preu Socpetit: 7€*
Reserva ara des de Ticketmaster les teves invitacions a un preu únic!!
Per a obtenir el descompte, només has d’incloure el codi: Socpetit.
*Els nens i nenes menors de 3 anys no han de pagar entrada sempre i quan no ocupin seient.
SIMPLICISSIMUS
Lloc: Teatre Poliorama.
Funcions: 13 i 14 de juliol de 2013 a les 12.30h.
Recomanat a: nens i nenes a partir de 5 anys.
Gènere: Dansa-Teatre.
Idioma: no n’hi ha.
Durada: 60 minuts.
Sinopsi:
La dansa és el punt de partida d’un homenatge als espectacles de varietés que, fa cent anys, omplien una de les avingudes barcelonines més populars del moment.
Ai, aquell Paral·lel de primers del segle XX on a cada cantonada hi havia un teatre de fusta amb decorats de paper pintat… Qui pogués veure la història per un forat i tornar per un moment a aquella avinguda de festa i diversió! Ho fa aquest espectacle que, utilitzant danses de tots els estils –de la clàssica al claqué– fa reviure en clau coreogràfica contemporània un món de diversió i de fantasia en el que no falten el teatre, els titelles, els clowns, el mim o l’acrobàcia. Un viatge fascinador a una Barcelona… on gairebé tot era possible!
Compra la teva entrada per ‘Simplicissimus’ fent clic aquí>>
Recorda posar el codi ‘Socpetit’ per aconseguir el descompte del 50%
EL PETIT DALÍ
Lloc: Teatre Poliorama.
Funcions: 20 i 21 de juliol de 2013 a les 12.30h.
Recomanat a: nens i nenes a partir de 3 anys.
Gènere: Teatre musical.
Idioma: Català.
Durada: 65 minuts.
Sinopsi:
Com devia ser la infantesa del geni de Figueres que va revolucionar el món de la pintura? Vés a saber, però segur que tan plena de fantasia com aquesta proposta teatral.
Quan el van batejar, li van posar Salvador, però tothom a Figueres li diu Salvi. És un nen somniador al que li encanta fantasiejar i, sobre tot, dibuixar. Ho fa, després de l’escola, a la platja, on un dia troba una clau misteriosa que és tan gran com brillant. Què deu obrir? Potser la porta d’un castell meravellós o la caixa on es guarda un tresor fabulós… Veniu a descobrir-ho i participareu amb en Salvi en un viatge apassionant i ple de cançons divertides que adapta el llibre El Petit Dalí…i el camí cap als somnis, d’Anna Obiols i Subi.
Compra la teva entrada per ‘El Petit Dalí’ fent clic aquí>>
Recorda posar el codi ‘Socpetit’ per aconseguir el descompte del 50%
ZOOMWATTS
Lloc: Teatre Poliorama.
Funcions: 27 de juliol de 2013 a les 12.30h.
Recomanat a: nens i nenes a partir de 7 anys.
Gènere: Teatre musical.
Idioma: Català.
Durada: 60 minuts.
Sinopsi:
Si, com diuen, dins de cada llibre hi ha un món… us imagineu quantes coses hi caben dins d’una biblioteca encantada? En aquest espectacle us ho expliquen amb música i cançons.
Segur que a bona part dels personatges que apareixen en aquest espectacle musical ja els coneixeu d’alguna cosa. És perquè són els protagonistes d’un munt de contes clàssics. Viuen tots junts en una biblioteca molt especial, una biblioteca que està embruixada des de fa més de cent anys. Però un dia dos nens descobreixen aquest amagatall encantat i, entre música i cançons, coneixeran un seguit de personatges meravellosos amb moltes coses que explicar.
Compra la teva entrada per ‘Zoomwatts’ fent clic aquí>>
Recorda posar el codi ‘Socpetit’ per aconseguir el descompte del 50%