Els parcs aquàtics de tot el món s’omplen de nens i adults buscant una forma divertida de refrescar-se. I el parc Morgan’s Inspiration Island a Sant Antonio, Texas, també ajuda al fet que les persones amb discapacitats també puguin divertir-se.
És bastant comú que els parcs aquàtics no siguin accessibles per a les persones amb discapacitat, però en aquest busquen canviar això, ja que està especialment dissenyat per a ells.
La seva meta és proporcionar una experiència genial en un ambient inclusiu, segur, còmode i sense multituds. El seu fundador va treballar amb metges, pares, professors, terapeutes i cuidadors per crear una extensió de Morgan’s Wonderland per a gent amb tot tipus de discapacitats.
El parc ofereix braçalets rastrejadors perquè els pares puguin localitzar als seus fills, i també “PneuChairs”, cadires de rodes a prova d’aigua, perquè les famílies puguin usar-les gratis. Es pot accedir amb elles a qualsevol zona del parc, i és gratis per als nens amb necessitats especials. Fins i tot pot canviar ràpidament la temperatura de l’aigua pels més sensibles al fred.
Més informació a Morgan’s Wonderland http://morganswonderland.com/