Comencen les vacances escolars d’estiu i el canal Super3 estrena nova graella de programació a partir del dilluns 24 de juny. La novetat més destacada és l’arribada de la nova sèrie Ricky Sprocket i dels nous capítols de Marsupilami. A més, el programa TAGS oferirà la seva versió d’estiu, La Família del Super3 Extra tindrà edicions especials dedicades a cada un dels seus membres i el programa Dinàmiks s’emetrà tant dissabtes com diumenges. També hi haurà pel·lícules cada cap de setmana i noves sèries en anglès dins del “Super English Day”.
Estrena de Ricky Sprocket
Aquesta nova sèrie d’animació té com a protagonista en Ricky Sprocket, l’actor infantil més famós del món, que ha aconseguit un gran èxit en totes les pel·lícules que ha protagonitzat i que viu en una mansió. De moment la fama no li ha pujat al cap, per això tan aviat és als Estudis Wishwork lluitant contra els extraterrestres, com fent deures a casa o traient les escombraries com qualsevol nen normal i corrent. Tot i ser una estrella mundial i tenir una gran rivalitat amb la Kitten Kaboodle, una nena mimada que també fa d’actriu, una de les coses que li agraden més és dedicar hores als amics.
Ricky Sprocket, que consta de 52 capítols d’11 minuts de durada, s’emetrà dissabte i diumenge al matí.
Nous capítols de Marsupilami
El dia 24 de juny arriben els nous capítols de la sèrie Marsupilami, que s’emetrà cada tarda de dilluns a divendres. En aquesta nova entrega, s’incorporen nous personatges que compartiran aventures amb en Marsupilami, una criatura intel·ligent, espavilada i entranyable i que disposa d’uns poders especials i d’una força descomunal. És de pell negra i groga, té una cua llarguíssima i no deixa de córrer, saltar, volar i nedar tot el dia. I la seva gran habilitat és enfrontar-se als enemics sense immutar-se gens ni mica.
Edició d’estiu del TAGS
El TAGS no fa vacances, i cada diumenge al migdia l’Aidi, la San, el Rüls i el Zep mostraran com viuen l’estiu fora del plató. Durant aquests programes d’estiu, el TAGS tindrà dos escenaris ben diferents. D’una banda, la masia de Can Déu, a Sabadell, on els presentadors conviuran amb una vaca, una cabra, una ovella i unes quantes gallines. I, de l’altra, a Naturpark, on demostraran com se’n surten lliscant per les tirolines.
Pel que fa als continguts, es dedicaran tres programes a la sèrie Polseres vermelles i, a més, s’estrenarà el Polseròmetre per a fans. A la web del programa els tàguers podran comprovar si són compatibles amb els protagonistes de la sèrie.
Altres temes dels especials d’estiu del TAGS seran la música, el cinema, la màgia, els esports, el ball, les disfresses o el grup musical de moda One Direction.
A més, la web del programa donarà l’oportunitat d’aconseguir diversos premis, com un viatge a Futuroscope o una guitarra signada pel grup Amelie.
Especials de La Família del Super3 Extra
Cada dissabte a la tarda, es podrà veure un capítol especial de La Família del Super3 Extra, dedicat en exclusiva a cada un dels seus membres. Aquests especials recolliran les millors escenes protagonitzades pel Roc, la Lila, l’Àlex, la Pati Pla, en Pau, en Fluski i el Sr. Pla.
Dinàmiks, dissabte i diumenge
El programa de ciència Dinàmiks, que presenta Dani Jiménez, es podrà veure per partida doble durant el cap de setmana. A més de l’emissió habitual del dissabte al matí, durant tot l’estiu també es podrà gaudir dels experiments i dels reptes del programa els diumenges al migdia.
Pel·lícules, el cap de setmana
Cada dissabte i cada diumenge al migdia, es podrà veure una pel·lícula protagonitzada per dos dels personatges més estimats del canal Super3: l’Scooby-Doo i en Doraemon.
Super English Day
A partir del 24 de juny, s’incorporen noves sèries al Super English Day, és a dir, que es podran seguir també en anglès si s’opta pel sistema dual o si s’entra a la secció Super English Day de la web del Super3. Es tracta de Ricky Sprocket, La Supermots, Bob el manetes i Espies de veritat, a més de Lola i Virgínia, que només estarà disponible a super3.cat.
Més informació a Super3 www.super3.cat