Aquest cap de setmana Vilassar de Dalt viurà la 34a edició de la Fira del Bolet i la Natura, un cap de setmana d’activitats de natura i gastronomia organitzat per l’Associació Amics dels Bolets de Vilassar i el Museu Arxiu.
Un dels esdeveniments més esperats del calendari de Vilassar de Dalt és la Fira del Bolet i la Natura que aquest any se celebrarà el cap del setmana del 26 i 27 d’octubre amb la sortida al bosc i la mostra de bolets, la fira de productes artesans i relacionats amb la natura, el tastet de bolets i l’entrega del Bolet d’Or. Aquest any, el programa d’activitats també inclou un taller infantil per elaborar un mural de tardor el dissabte a la tarda al Museu Arxiu.
Entre les activitats complementàries d’aquesta edició de la Fira del Bolet hi haurà la música de la banda de versions ‘8 Feet Band’ durant tot el matí a la Fira. Durant tota la jornada també obriran portes diversos edificis singulars de Vilassar en el marc del 48 hores Open House. Podreu visitar espais com La Massa Teatre, Can Villar o la Nau vella de can Manyer.
Consulteu aquí el programa de la 34a Fira del Bolet i la Natura de Vilassar de Dalt »
