Entusiasmat

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
queralteta
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 23, 2016 10:26 am

Entusiasmat

EntradaAutor: queralteta » dc. març 23, 2016 10:28 am

Bones, sóc nova en aquest fòrum. M'agradaria saber si algú té algun fill que hagi fet P5 i hagi fet servir els llibres de mates Entusiasmat de P5. M'agradaria molt poder aconseguir.los, però veig que a la seva web no es poden comprar. Algú el té en pdf? Gràcies.
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Entusiasmat

EntradaAutor: Mireia80 » dc. març 23, 2016 11:09 am

Hola!
A l'escola dels meus fills els fan servir i la veritat és que a ells els encanta. És una manera divertida d'aprendre matemàtiques.
La gran va començar l'any passat a p4, però aquest any el fan servir des de p3, que tinc el peque, i els dos estan super contents. Cada final de trimestre te'ls donen per a que vegis el que han fet, i l'altre dia vam estar mirant primer el d´'un i després el de l'altre perquè els hi encanta ensernyar-me el que saben fer!
No tinc ni idea on es poden comprar, ho sento!! Però si els trobes, val la pena!
marcaina
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 10:35 am

EntradaAutor: marcaina » dc. març 23, 2016 12:54 pm

Aquest material es de l'editorial tekmanbooks i crec q no venen a particulars, només a les escoles que fan servir la seva pedagogia. No es poden trobar a les llibreries.
De totes maneres si només tens els llibres i no segueixes tot el treball previ al llibre, crec que no et serviran de gaire.
A veure si algú et diu mes coses. Sort
Laurasg
Entrades: 131
Membre des de: dl. oct. 08, 2012 1:17 pm

EntradaAutor: Laurasg » dv. març 25, 2016 3:46 pm

Aquests llibres són de l'editorial de l'Escola Montserrat (una pionera en intel·ligències múltiples).

Com ja t'han comentat per aquí és tot un mètode i crec que comprant només els llibres no et servirà de molt..
queralteta
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 23, 2016 10:26 am

EntradaAutor: queralteta » dt. març 29, 2016 11:09 am

Pensava que sí que el podria comprar, però gràcies per fer-me veure que no, socpetitones.

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::