Escoles Eixample esquerra/Sants

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Mestcor
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dt. gen. 19, 2016 3:51 pm

Escoles Eixample esquerra/Sants

EntradaAutor: Mestcor » dt. gen. 19, 2016 3:59 pm

Hola,
mi hijo empieza P3 este año. ¿Alguien conoce estas escuelas y me podría dar su opinión?. Prefiero publica, pero en el caso que no entrara, busco concertada laica:
- Joan pelegri
- Jaume I
- Joan Miro
- Diputacio
- Els Llorers
- Auro
Gracias! y suerte a las que estáis en las mismas :)
anna0310
Entrades: 25
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 1:09 pm

Re: Escoles Eixample esquerra/Sants

EntradaAutor: anna0310 » dt. gen. 19, 2016 5:33 pm

Hola mi vecina ha llevado sus dos hijos a Diputacio. La pequeña esta en 5o y el mayor cursando ESO en un centro concertado. La verdad es que ella esta super contenta, y ella es maestra. Me dice que del barrio de publicas es la mejor, mas que Llorers y Auro.
Me comenta que la metodologia y implicacion cn los niños super bien
Ella la recomienda
Mestcor

EntradaAutor: Mestcor » dc. gen. 20, 2016 10:56 am

Gracias. El caso que vivimos justo al lado de Joan Miro, y no se nada de él. Si Diputació merece mas la pena, intentaré que entre ahí.
Essuca
:: tigre
Entrades: 712
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

EntradaAutor: Essuca » dc. març 09, 2016 7:08 pm

I de Jaume I teniu alguna opinió. La coneixeu?
Imatge
Imatge
damir
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

EntradaAutor: damir » dc. març 09, 2016 8:15 pm

Obren una escola pública nova a eixample esquerra, i té molt bona pinta http://blocs.xtec.cat/escolaentenca/
Essuca

EntradaAutor: Essuca » dj. març 10, 2016 7:21 am

Si ho vaig veure fa uns dies, le sportes obertes son el dimarts 15. A mi no em queda en la zona de proximitat, però hi aniré. D'entrada una escola nova fa por, ja que poden tenir molt bones intencions peró molts dubtes de com serà realment un cop es materialitzi tota l'escola.
Imatge
Imatge
damir
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

EntradaAutor: damir » dj. març 10, 2016 9:47 am

Essuca ha escrit:Si ho vaig veure fa uns dies, le sportes obertes son el dimarts 15. A mi no em queda en la zona de proximitat, però hi aniré. D'entrada una escola nova fa por, ja que poden tenir molt bones intencions peró molts dubtes de com serà realment un cop es materialitzi tota l'escola.

són mestres que venen d'escoles amb projectes similars al que presenten ara, per tant tenen experiència amb la metodologia de treball.

entrar en una escola nova per mi és engrescador, pots participar en el naixement del projecte i ajuda a fer molta pinya entre famílies i escola. Sempre hi ha risc, però també n'hi ha a una escola que fa anys que funciona i on de cop canvia l'equip directiu i el projecte.
Essuca

EntradaAutor: Essuca » dv. març 11, 2016 10:05 pm

Tot són opinions, si que confio en l'experiència dels mestres, ja també ho sóc, peró m'espanta el fet que una escola a banda de fer molt bona feina s'ha de construir i gestionar, pots tenir molt bones intencions i que pels motius que sigui (amb entrada de nous mestres cada any perquè es va ampliant l'escola/ ampa pc activa / tipus d'alumant que hi va...) el projecte es dilueixi, mira aquest fil per exemple.

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=76&t=48432

D'entrada no m'entusiasme la idea, per exemple de fer una ampa des de 0, preferiria començar mirant que hi ha, com funciona, amb gent que porta uns quants anys i jo anar-hi entrant mica en mica. Com això, tema extraescolars, menjador... són moltes coses que no s'afinen bé fins al cap d'uns anys. Ho veuria diferent si fes 3/4 anys que s'està iniciant. Però no sóc categorica i l'anirè a veure, dimarts 15 hi ha les portes obertes i allà serè.
Imatge
Imatge
Mestcor

EntradaAutor: Mestcor » dc. març 16, 2016 12:15 pm

Hola,
fuisteis a las puertas abiertas de la nova escola entença? que os pareció?
Saludos
María
Essuca

EntradaAutor: Essuca » dc. març 16, 2016 12:37 pm

Vaig anar-hi i vaig marxar :( vam arribar a les 17.30 (hora en que es començava) i no vaig poder ni entrar a la sala. Estic embarassada i anava amb el meu nen de 3 anys. Era agobiant, molta calor i estavem drets. I no parava d'arribar gent... aixi que al quedar-me molt lluny d'on visc, vaig abandonar i marxar. A veure si algu va resistir la reunio i pot explicar
Imatge
Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Belsa i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: