Festa d'aniversari a Tarragona
- bruixeta73
- :: formigueta

- Entrades: 57
- Membre des de: dc. ago. 05, 2009 8:31 am
Festa d'aniversari a Tarragona
El proper mes de juliol la meva filla fa 5 anys i no sé a on podem celebrar el seu aniversari, tenint en compte la calor que fa a l'estiu.
A banda del Chiquipark de Reus, i el Planeta Màgic d'Altafulla, no conec cap lloc més.
¿Algú sap d'algun lloc per la zona de Tarragona on poder celebrar el "cumple" amb nens d'aquesta edat?
¿Teniu alguna idea de com ens ho podem muntar?
Gràcies noies.
A banda del Chiquipark de Reus, i el Planeta Màgic d'Altafulla, no conec cap lloc més.
¿Algú sap d'algun lloc per la zona de Tarragona on poder celebrar el "cumple" amb nens d'aquesta edat?
¿Teniu alguna idea de com ens ho podem muntar?
Gràcies noies.
Re: Festa d'aniversari a Tarragona
jo soc de tarragona ciutat i estic cansada de dir que a TARRAGONA NO HI HA RES!!! nosaltres ens afartem d'anar al xiquiparc de reus pq qui no sabem on anar.....l'únic lloc que està bé iq ue últimament la gent hi fa molts aniversaris és al parc que hi ha al costat de joan XXIII, és a l'aire lliure a més!! està molt bé...però clar....al juliol...hi fa tanta calor....
hola què tal??
la meva nena encara és massa petita per això, però els meus amics que tenen nens de 4 anys sé que han cel·lebrat l'aniversari al xiqui park que hi ha a Altafulla. És just al costat del Caprabo que hi ha a la N-340, però a les naus que donen al carrer de darrera.
També hi ha una espècies de xiqui park a Vilafortuny. No hi he estat mai però per la quantitat de cotxes que hi ha, em fa l'efecte que té molt d'èxit. I si vols alguna cosa a l'aire lliure, doncs no sé. Has mirat a l'aquapark si fan alguna cosa? o podries parlar amb un "xiringuito" de la platja (la que sigui) i que et preparessin un berenar i així els nens poden jugar a la sorra i banyar-se. Aquí a Cambrils, davant el Pi Rodó del passeig n'hi ha un que de vegades monta coses especials per comiats de solter i potser et dirien que sí.
Si se m'acudeix alguna cosa més ja t'escriuré!
Salut!
la meva nena encara és massa petita per això, però els meus amics que tenen nens de 4 anys sé que han cel·lebrat l'aniversari al xiqui park que hi ha a Altafulla. És just al costat del Caprabo que hi ha a la N-340, però a les naus que donen al carrer de darrera.
També hi ha una espècies de xiqui park a Vilafortuny. No hi he estat mai però per la quantitat de cotxes que hi ha, em fa l'efecte que té molt d'èxit. I si vols alguna cosa a l'aire lliure, doncs no sé. Has mirat a l'aquapark si fan alguna cosa? o podries parlar amb un "xiringuito" de la platja (la que sigui) i que et preparessin un berenar i així els nens poden jugar a la sorra i banyar-se. Aquí a Cambrils, davant el Pi Rodó del passeig n'hi ha un que de vegades monta coses especials per comiats de solter i potser et dirien que sí.
Si se m'acudeix alguna cosa més ja t'escriuré!
Salut!
ahhhh! se m'oblidava. A Cambrils, dalt el poble, hi ha el Parc del Pinaret. Hi ha una mica de tot: gronxadors, una esplanada gran de ciment, jardí i al final de tot hi ha un pinaret, o siqui, un mini-bosc, amb taules de fusta per poder anar a menjar-hi. És ideal. A la sombra i els nens tenen camp per córrer!! Pots trobar més informació a:
www.cambrils-turisme.com/
També hi ha el Parc del Pescador, a la platja, que també està molt bé, però no té taules per seure i a l'estiu està ple de gent.
www.cambrils-turisme.com/
També hi ha el Parc del Pescador, a la platja, que també està molt bé, però no té taules per seure i a l'estiu està ple de gent.
Hola noies Tarragonines!!!!
Igual que t'ha dit la cosita pero a Salou, al C/ Barcelona, està el FESTAPARC
http://festaparc.com/
sempre esta ple, toooottss els dies ... i segueixes tenint platja, parcs, columpis ...
Igual que t'ha dit la cosita pero a Salou, al C/ Barcelona, està el FESTAPARC
http://festaparc.com/
sempre esta ple, toooottss els dies ... i segueixes tenint platja, parcs, columpis ...
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Cap al Catllar hi ha un parell de granjes qe també organitzen aquestes cosetes, una es la granja nery (també hi ha animals) l'altre no recordo el nom....
L'altre dia també vam descobrir Tarraco en Miniatura, també cap al catllar, millor per nens més grandetes 5-6 anys doncs organitzen tallers referentes a la tarraco romana, no sé ho podries comentar per fer una cosa super-diferent
L'altre dia també vam descobrir Tarraco en Miniatura, també cap al catllar, millor per nens més grandetes 5-6 anys doncs organitzen tallers referentes a la tarraco romana, no sé ho podries comentar per fer una cosa super-diferent
- bruixeta73
- :: formigueta

- Entrades: 57
- Membre des de: dc. ago. 05, 2009 8:31 am
Gràcies noies.
Al xiqui parc de Reus i el d'Altafulla, ja hi he anat i estan bé, però mirava alguna cosa per Tarragona, que tens raó, no hi ha res.
Al de Vilafortuny hi he d'anar dissabte que be a un cumple (aprofitaré per mirar).
Al parc del Francolí també he anat a algun cumple (bueno la meva filla) i està força bé però el problema és la calor del juliol i que allí no hi ha ni un arbre.
Això del Catllar ho miraré (crec que l'altra lloc al que et refereixes es Mas Teret), però segons com també em fa por la calor.
La veritat es que a TArragona ciutat no hi ha res !!!! I a casa impossible !!!
Si teniu alguna idea més us ho agraïre.
Al xiqui parc de Reus i el d'Altafulla, ja hi he anat i estan bé, però mirava alguna cosa per Tarragona, que tens raó, no hi ha res.
Al de Vilafortuny hi he d'anar dissabte que be a un cumple (aprofitaré per mirar).
Al parc del Francolí també he anat a algun cumple (bueno la meva filla) i està força bé però el problema és la calor del juliol i que allí no hi ha ni un arbre.
Això del Catllar ho miraré (crec que l'altra lloc al que et refereixes es Mas Teret), però segons com també em fa por la calor.
La veritat es que a TArragona ciutat no hi ha res !!!! I a casa impossible !!!
Si teniu alguna idea més us ho agraïre.
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
No hi he estat, pero a Rovira i Virgili dalt de tot passat av.catalunya, hi ha un Xauxa Park o alguna cosa així... no sé si funciona com a xiquipark... podries mirar-ho
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |