Restaurant amb nens i activitats prop La Fageda
- Piruet
- :: lleona

- Entrades: 935
- Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
- Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)
Restaurant amb nens i activitats prop La Fageda
Hola,
Un títol una mica estrany, oi ? Ho he fet per no obrir dos posts diferents. M'explico: estic planejant una sortida en família (nosaltres 5) per celebrar el nostre 11è aniversari de casament. És el dissabte 20 de març. Voldria fer alguna activitat divertida per als nens, però també atractiva per nosaltres, i després dinar en algún lloc ón els nens estiguin bé i, per tant, nosaltres també dinem a gust. La quadratura del cercle, oi ?
Tinc, de moment, dues idees:
* Activitat: Passeig en carro per la Fageda d'en Jordà.
* Dinar: al restaurant La Roca, de Taradell (em sembla que es diu així... ho he vist al post de restaurants per anar amb nens, hi ha una sala de jocs amb servei de cangur per quan ells han acabat de dinar !
).
Com veieu, el problema és que no són activitats compatibles, no podem ser a la Fageda al matí i dinar a Taradell. Aleshores, em pregunto:
** Coneixeu alguna activitat xul.la per fer prop de Taradell ?
** I sinó, coneixeu algún restaurant adequat prop de la Fageda ? (amb servei de monitors, cangurs, o zona tancada per jugar a l'aire lliure, o una sala per jugar...).
I alguna pregunteta més, si heu estat a la Fageda....
** Al març és xul.la o només 'paga la pena' a la tardor... ja sé que aleshores és molt més xul.la, però ara també és maca, no?
** Creieu que també podem fer la visita a la cooperativa ón es fan els iogurts, o seràn massa coses ?
Moltes gràcies guapes !!!
Ara he de marxar que arriba el 'piruetu' i em descobrirà....
.
Petonets !!!
(edito per canviar el títol al post perquè sembla que ja tinc clar anar cap a la Fageda....)
Un títol una mica estrany, oi ? Ho he fet per no obrir dos posts diferents. M'explico: estic planejant una sortida en família (nosaltres 5) per celebrar el nostre 11è aniversari de casament. És el dissabte 20 de març. Voldria fer alguna activitat divertida per als nens, però també atractiva per nosaltres, i després dinar en algún lloc ón els nens estiguin bé i, per tant, nosaltres també dinem a gust. La quadratura del cercle, oi ?
Tinc, de moment, dues idees:
* Activitat: Passeig en carro per la Fageda d'en Jordà.
* Dinar: al restaurant La Roca, de Taradell (em sembla que es diu així... ho he vist al post de restaurants per anar amb nens, hi ha una sala de jocs amb servei de cangur per quan ells han acabat de dinar !
Com veieu, el problema és que no són activitats compatibles, no podem ser a la Fageda al matí i dinar a Taradell. Aleshores, em pregunto:
** Coneixeu alguna activitat xul.la per fer prop de Taradell ?
** I sinó, coneixeu algún restaurant adequat prop de la Fageda ? (amb servei de monitors, cangurs, o zona tancada per jugar a l'aire lliure, o una sala per jugar...).
I alguna pregunteta més, si heu estat a la Fageda....
** Al març és xul.la o només 'paga la pena' a la tardor... ja sé que aleshores és molt més xul.la, però ara també és maca, no?
** Creieu que també podem fer la visita a la cooperativa ón es fan els iogurts, o seràn massa coses ?
Moltes gràcies guapes !!!
Ara he de marxar que arriba el 'piruetu' i em descobrirà....
.Petonets !!!
(edito per canviar el títol al post perquè sembla que ja tinc clar anar cap a la Fageda....)
Piruet l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 25, 2010 9:55 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Re: Restaurant amb nens prop La Fageda/Activitats prop Taradell
Nosaltres hem estat a la fageda vàries vegades però només a la tardor, tot i així un any la tardor s'havia retrassat i quan vam anar estava tot ben verd i va ser preciós igualment.
Per allà molt aprop hi ha el restaurant "La Deu" (després busco la targeta, és que ara no tinc gaire temps
) el menjar és molt bó i tot i que el servei és molt amable amb els nens, no tenen cap equipació especial per a ells (només les trones de rigor). A veure si alguna ens aconsella 
Per allà molt aprop hi ha el restaurant "La Deu" (després busco la targeta, és que ara no tinc gaire temps
) el menjar és molt bó i tot i que el servei és molt amable amb els nens, no tenen cap equipació especial per a ells (només les trones de rigor). A veure si alguna ens aconsella Re: Restaurant amb nens prop La Fageda/Activitats prop Taradell
La fageda es un indret precios sempre, a la primavera quan han sortit les fulles noves te un verd que sembla que estigiuis a sota del mar en una zona plena d'alges y els ragos del sol s'escolen desde la superficie. al hivern es quan mes pelada esta pero tambe te el seu encant el terreny te unes formes molt curioses (t'adverteixo que la meva familia es de la zona i soc un enamorat de la garrtoxa). Al estiu es com una gruta fora fa un sol brutal i a dins estas casi a fosques (i fresquet).
Respecte als restaurants a la garrotxa en tens per donar i per vendre, molt a prop hi ha el ossos:
http://www.cuinavolcanica.cat/esp/resta ... ssociat=24
Te un parc per nens, amb un parell de jocs (columpis), no hi han ni monitors ni res.
Pero no es el restaurant que mes m'agrada respecte al menjar, esta molt be pero hi han de millors, un que m'agrada molt es "els hostalets":
http://www.cuinavolcanica.cat/esp/resta ... ssociat=27
Que es molt bo, pero te el problema que no te area per nens, ara esta a un poblet que es diu hostalets d'en Bas que es maco de passetgar, casi no hi han cotxes, els carrers son preciosos, esta en mig de la vall d'en Bas que es una passada i a les cases es poden veure gabies amb animals y als prats del costat cavalls i bous. Al meu fill sempre l'entretenc veient aquests animals. A la part de darera del restaurant (davant el seu aparcament) pots veure les seves gabies amb gallines, faisant, peons (pavo real) i altres bitxos, millor no explicar li que aquella gallina tan maca despres igual se la troba al plat, igualment tampoc la reconeixeria.
foto del carrer mes maco de hostalets (val la pena visitarlo, en 15 minuts l'has vist pero es precios):
http://www.naciodigital.cat/blocdefotos ... e&id=33697
A prop dels hostalets hi ha un altre restaurant que tambe esta be, pero te el problema que (crec recordar) s'hi fuma, esta en mig del camp amb un prat amb vaques al costat y te un grup de gabies amb animals, es diu Sant Miquel, es jala molt be també, i te una zona de jocs amb un tovogan i alguna altre cosa (em sembla).
http://www.cuinavolcanica.cat/esp/resta ... ssociat=18
espero que ho disfrutis,
Hi vaguis on vaguis no deixis d'agafar fesols de Santa Pau que estan de mort!!!!!! i reserva que, quan comença a fer bo, els pixapins hi pugem en massa i colapsem els restaurants!!!!
Respecte als restaurants a la garrotxa en tens per donar i per vendre, molt a prop hi ha el ossos:
http://www.cuinavolcanica.cat/esp/resta ... ssociat=24
Te un parc per nens, amb un parell de jocs (columpis), no hi han ni monitors ni res.
Pero no es el restaurant que mes m'agrada respecte al menjar, esta molt be pero hi han de millors, un que m'agrada molt es "els hostalets":
http://www.cuinavolcanica.cat/esp/resta ... ssociat=27
Que es molt bo, pero te el problema que no te area per nens, ara esta a un poblet que es diu hostalets d'en Bas que es maco de passetgar, casi no hi han cotxes, els carrers son preciosos, esta en mig de la vall d'en Bas que es una passada i a les cases es poden veure gabies amb animals y als prats del costat cavalls i bous. Al meu fill sempre l'entretenc veient aquests animals. A la part de darera del restaurant (davant el seu aparcament) pots veure les seves gabies amb gallines, faisant, peons (pavo real) i altres bitxos, millor no explicar li que aquella gallina tan maca despres igual se la troba al plat, igualment tampoc la reconeixeria.
foto del carrer mes maco de hostalets (val la pena visitarlo, en 15 minuts l'has vist pero es precios):
http://www.naciodigital.cat/blocdefotos ... e&id=33697
A prop dels hostalets hi ha un altre restaurant que tambe esta be, pero te el problema que (crec recordar) s'hi fuma, esta en mig del camp amb un prat amb vaques al costat y te un grup de gabies amb animals, es diu Sant Miquel, es jala molt be també, i te una zona de jocs amb un tovogan i alguna altre cosa (em sembla).
http://www.cuinavolcanica.cat/esp/resta ... ssociat=18
espero que ho disfrutis,
Hi vaguis on vaguis no deixis d'agafar fesols de Santa Pau que estan de mort!!!!!! i reserva que, quan comença a fer bo, els pixapins hi pugem en massa i colapsem els restaurants!!!!
Ara recordo que a prop de la Deu hi ha la Moxina, tots dos estan a prop d'una zona humida hi si et fiques pels costats del cami pots trovar rierols, canals i pettis bassals (si podri anedar en ells si no fos que l'aigua es terbola), es un indret molt maco, la moixina i la Deu son molt bons restaurants (un germa meu es va casar en un, i un altre germa al altre) la moxina te l'aventatge que te zona de jocs pels nens i a vegades hi ha un poni per alla rondant (amb 5 o 6 nens tocant-lo per tots costats).
La Moixina fa molt bo el peix (i tot lo que te a la carta), pero no recordo que destaques per la cuina tradicional de la Garrtoxa igualment jo sempre he anat entre setamana a fer menu (que esta molt bo) i no he pogut passegar per la carta (es carillo), es possible que sigui cosa meva ( i de la meva cartera) que no el recordi bo amb la cuina de la Garrtoxa.
La Moixina fa molt bo el peix (i tot lo que te a la carta), pero no recordo que destaques per la cuina tradicional de la Garrtoxa igualment jo sempre he anat entre setamana a fer menu (que esta molt bo) i no he pogut passegar per la carta (es carillo), es possible que sigui cosa meva ( i de la meva cartera) que no el recordi bo amb la cuina de la Garrtoxa.
Hola Piruet,
La Fageda a la primavera està preciosa també. A més a més d'anar amb carro per la Fageda, pots anar amb carrilet a visitar els volcans. La visita a la cooperativa no sé quan dura, però si entres a la pàgina web,(www.fageda.com) hi ha un correu on els hi pots demanar.
Referent als restaurants, em sembla que no n'hi ha cap amb cangurs o serveis de monitors per la zona.
Zona tancada per jugar els nens, els que t'han dit, els Ossos i la Moixina en tenen. També hi ha un restaurant a prop de la zona on s'agafen els carros que es diu Restaurant camping la Fageda. Zona de jocs per nens no en tenen però tenen un espai on poden jugar, sense perill de cotxes, ja que queda en un lloc on no hi passa la carretera, i des de dins el restaurant els pots veure, i si fa bon dia pots fer el cafetó a la terrassa.
Si se m'acudeix alguna cosa més t'ho dic.
Ja ens explicaràs que feu al final.
La Fageda a la primavera està preciosa també. A més a més d'anar amb carro per la Fageda, pots anar amb carrilet a visitar els volcans. La visita a la cooperativa no sé quan dura, però si entres a la pàgina web,(www.fageda.com) hi ha un correu on els hi pots demanar.
Referent als restaurants, em sembla que no n'hi ha cap amb cangurs o serveis de monitors per la zona.
Zona tancada per jugar els nens, els que t'han dit, els Ossos i la Moixina en tenen. També hi ha un restaurant a prop de la zona on s'agafen els carros que es diu Restaurant camping la Fageda. Zona de jocs per nens no en tenen però tenen un espai on poden jugar, sense perill de cotxes, ja que queda en un lloc on no hi passa la carretera, i des de dins el restaurant els pots veure, i si fa bon dia pots fer el cafetó a la terrassa.
Si se m'acudeix alguna cosa més t'ho dic.
Ja ens explicaràs que feu al final.
- Piruet

Moltes gràcies !
Després em miro les webs ! Pinten molt bé !!!
Petonets !!!
Després em miro les webs ! Pinten molt bé !!!
Petonets !!!
http://www.campinglafageda.com/skin/default.aspx
Mira't aquest lloc està molt bé el menjar fan em sembla menú per grups i hi ha parc infantil, no es pot fumar.
Els Ossos també t'ho recomano per menjar típic de la zona i esta a la mateixa carretera de la fageda, podrieu concretar matí visita iogurts tarda fageda, o també el carrilet per veure els volcans.
Mira't aquest lloc està molt bé el menjar fan em sembla menú per grups i hi ha parc infantil, no es pot fumar.
Els Ossos també t'ho recomano per menjar típic de la zona i esta a la mateixa carretera de la fageda, podrieu concretar matí visita iogurts tarda fageda, o també el carrilet per veure els volcans.
- Piruet

Rampoina, precisament dels que m'he mirat que m'han comentat la Mireafor, el Didac i la jugapa, aquest és el que més m'ha convençut. Em fa la impressió -potser errada- que els altres deuen ser més bons però jo no estaria còmoda amb els nens... Em refereixo que potser són amables amb els nens i tal, però si els nens fan xivarri
(que tots sabem que poc o molt en fan, encara que et passis l'estona fent de policia...) i al restaurant la gent va a fer el bon àpat d'un dia especial... doncs els fas una p... amb els nens allà... no sé si m'he explicat... em sembla que no estaria còmoda.....
Per això el del càmping m'ha agradat... l'única cosa que em fa por -a veure si m'explico- és que no sigui massa 'cutre' (que per les fotos no ho sembla pas !). Em refereixo que quan he llegit que era el restaurant d'un càmping he pensat que seria massa senzill..... però a la web veig que és molt correcte
. Què en penseu ?
M'he explicat ? No es tracta d'anar a tot luxe (per això no vull anar als altres, que els trobo 'molt arreglats' i que la gent hi deu anar per un àpat especial i no vull molestar...), però tampoc que sigui massa 'cutre'......
Aixxxx..... no sé si m'explico...
.
He enviat un mail a la cooperativa dels iogurts a veure què dura la visita. També es bona idea això de fer una cosa al matí i l'altre a la tarda... El que passa és que no sé si seràn massa coses per al Roc... perquè si no dorm gaire la migdiada.... no sé com estarà per la tarda....
I la ruta en carrilet pels volcans també sona molt bé !
L'heu fet ? Què dura ? He buscat informació i no l'he trobat.....
Moltíssimes gràcies !!!! M'estic animant molt !!! Espero que ens quedi un dia xul.lo !
I el millor és que serà sorpresa per a tots !!! No els penso dir res fins al dia abans !!!
Petonets !!!
(que tots sabem que poc o molt en fan, encara que et passis l'estona fent de policia...) i al restaurant la gent va a fer el bon àpat d'un dia especial... doncs els fas una p... amb els nens allà... no sé si m'he explicat... em sembla que no estaria còmoda..... Per això el del càmping m'ha agradat... l'única cosa que em fa por -a veure si m'explico- és que no sigui massa 'cutre' (que per les fotos no ho sembla pas !). Em refereixo que quan he llegit que era el restaurant d'un càmping he pensat que seria massa senzill..... però a la web veig que és molt correcte
M'he explicat ? No es tracta d'anar a tot luxe (per això no vull anar als altres, que els trobo 'molt arreglats' i que la gent hi deu anar per un àpat especial i no vull molestar...), però tampoc que sigui massa 'cutre'......
Aixxxx..... no sé si m'explico...
.He enviat un mail a la cooperativa dels iogurts a veure què dura la visita. També es bona idea això de fer una cosa al matí i l'altre a la tarda... El que passa és que no sé si seràn massa coses per al Roc... perquè si no dorm gaire la migdiada.... no sé com estarà per la tarda....
I la ruta en carrilet pels volcans també sona molt bé !
L'heu fet ? Què dura ? He buscat informació i no l'he trobat..... Moltíssimes gràcies !!!! M'estic animant molt !!! Espero que ens quedi un dia xul.lo !
Petonets !!!
La moixina te una carpa davant del restaurant i a vegades monten taules alla, si el dia que pugeu les tenen montades pot ser una bona solucio, al costat de la carpa y ha una zona molt gran despejada on els ens poden jugar amb uns columpios.
Pots trucar i preguntar si aquell dia la tindran montada, els nens siestan al exterior molesten menys ( ami també en desagrada donar la barrina a la resta de comensals) i els teus son grandets els pots perdre de vista un rato sense patir (el terreny on es pot jugar es molt gran), la zona es molt maca y el restaurant es tirnat a elegant (ho dic per si vols que sigui una mica especial) tot i que no cal anar arreclat (jo he anat amb pantalons curts i samarreta), en l'aspecte d'anar arreclada no et preocupis gens ni mica a la Garrtoxa no estan per punyetes i mol extrem hauria d esre perque no et deixesin entrar.
http://www.curiareial.com/index_moixina.html
La visita a la cooperativa la fageda val la pena per dos motius:
1. el lloc es maco de veure i es una passada el que han fet alla.
2. Quan reserves et donen un codi per que puguis anar en cotxe fins a ells, i pots entrar per les zones de la fageda nomes permeses per vehicles de veins (es una zona molt maca) i un cop visitada la cooperativa val la pena passegar pel voltant, es precios. Per cert si t'enxampen els mossos en cotxe per aquelles zones sense un codi valid et poden fotre una multa de les grosses.
A mes del carrilet dels volcans hi ha tambe un passeig amb cotxe de cavalls per veure la fageda. No he fet cap dels dos pero deuen ser macos.
Un altre lloc maco es Santa Pau, te un casc medieval molt bonic i el bosc de Pedra tosca que esta a prop de les presses a la Vall d'en Bas (per si et vols plantegar altres opcions).
Pots trucar i preguntar si aquell dia la tindran montada, els nens siestan al exterior molesten menys ( ami també en desagrada donar la barrina a la resta de comensals) i els teus son grandets els pots perdre de vista un rato sense patir (el terreny on es pot jugar es molt gran), la zona es molt maca y el restaurant es tirnat a elegant (ho dic per si vols que sigui una mica especial) tot i que no cal anar arreclat (jo he anat amb pantalons curts i samarreta), en l'aspecte d'anar arreclada no et preocupis gens ni mica a la Garrtoxa no estan per punyetes i mol extrem hauria d esre perque no et deixesin entrar.
http://www.curiareial.com/index_moixina.html
La visita a la cooperativa la fageda val la pena per dos motius:
1. el lloc es maco de veure i es una passada el que han fet alla.
2. Quan reserves et donen un codi per que puguis anar en cotxe fins a ells, i pots entrar per les zones de la fageda nomes permeses per vehicles de veins (es una zona molt maca) i un cop visitada la cooperativa val la pena passegar pel voltant, es precios. Per cert si t'enxampen els mossos en cotxe per aquelles zones sense un codi valid et poden fotre una multa de les grosses.
A mes del carrilet dels volcans hi ha tambe un passeig amb cotxe de cavalls per veure la fageda. No he fet cap dels dos pero deuen ser macos.
Un altre lloc maco es Santa Pau, te un casc medieval molt bonic i el bosc de Pedra tosca que esta a prop de les presses a la Vall d'en Bas (per si et vols plantegar altres opcions).
- Piruet

Moltes gràcies Didac ! Això de la Moixina potser és que ho veig massa com per banquets... però m'ho tornaré a mirar... no és que pateixi per haver d'anar arreglada, sinó pel fet que la gent hi vagi com a ocasions especials i nosaltres molestem allà amb la canalla... trucaré per veure això que dius de la carpa....
Aixó del carruatge amb cavalls va ser la meva primera idea !
I després m'heu comentat aquí (crec que la jugapa) això del carrilet pels volcans
. M'agradaria poder-ho fer ! El que no sé és si seràn massa coses...
no tinc clar el timming ....
I això que dius de Santa Pau... també sona molt bé, però em sembla que m'he de centrar una mica !
Potser fariem; iogurts i cavalls al matí, dinar, i si per la tarda volem continuar -i el Roc hi està d'acord !
- fariem el carrilet pels volcans. Com ho veieu, les/els que coneixeu les activitats i la zona ?
Moltíssimes gràcies un altre vegada !!!
Petonets !!!
Aixó del carruatge amb cavalls va ser la meva primera idea !
I després m'heu comentat aquí (crec que la jugapa) això del carrilet pels volcans
. M'agradaria poder-ho fer ! El que no sé és si seràn massa coses...
no tinc clar el timming ....I això que dius de Santa Pau... també sona molt bé, però em sembla que m'he de centrar una mica !
Potser fariem; iogurts i cavalls al matí, dinar, i si per la tarda volem continuar -i el Roc hi està d'acord !
- fariem el carrilet pels volcans. Com ho veieu, les/els que coneixeu les activitats i la zona ?
Moltíssimes gràcies un altre vegada !!!
Petonets !!!
Re: Restaurant amb nens i activitats prop La Fageda
Hola Piruet,
Entra a la pàgina web www.i-santapau.com a on posa activitats, trobaràs informació sobre el carrilet i els carruatges.
Referent al Restaurant, el del camping, no és ben bé que sigui del càmping. Està al costat del càmping i la gent del camping a vegades hi va. El menjar està bé, pots menjar per 20-25 euros persona el cap de setmana.
A la moixina, a la carpa si està molt bé, però puja una mica més el preu.
Entra a la pàgina web www.i-santapau.com a on posa activitats, trobaràs informació sobre el carrilet i els carruatges.
Referent al Restaurant, el del camping, no és ben bé que sigui del càmping. Està al costat del càmping i la gent del camping a vegades hi va. El menjar està bé, pots menjar per 20-25 euros persona el cap de setmana.
A la moixina, a la carpa si està molt bé, però puja una mica més el preu.
- Piruet

Moltíssimes gràcies jugapa !!!
Està molt bé aquesta web !!!
Escolta, tú com ho veus fer la visita a la cooperativa dels iogurts i el carrutage en un matí ? Molt apretat ? O potser millor el carrilet i els iogurts ? Tú què creus que els agradarà més als nens, el carruatge o el carrilet ? ..... Estic feta un mar de dubtes......
Ho dic per deixar per la tarda l'altre cosa -o el carrilet o el carruatge-... però el que deixem per la tarda potser no ho fem... perquè potser el Roc ja està massa cansat....
Tampoc sé si cal fer reserves.... suposo que el carruatge es reserva i el carrilet no
... amb la qual cosa millor fem el carruatge al matí i el carrilet a la tarda, així si no el fem no passa res perquè no tindrem res reservat.... Tú com ho veus ? 
Molts petonets !!!
Està molt bé aquesta web !!!
Escolta, tú com ho veus fer la visita a la cooperativa dels iogurts i el carrutage en un matí ? Molt apretat ? O potser millor el carrilet i els iogurts ? Tú què creus que els agradarà més als nens, el carruatge o el carrilet ? ..... Estic feta un mar de dubtes......
Ho dic per deixar per la tarda l'altre cosa -o el carrilet o el carruatge-... però el que deixem per la tarda potser no ho fem... perquè potser el Roc ja està massa cansat....
Tampoc sé si cal fer reserves.... suposo que el carruatge es reserva i el carrilet no
... amb la qual cosa millor fem el carruatge al matí i el carrilet a la tarda, així si no el fem no passa res perquè no tindrem res reservat.... Tú com ho veus ? 
Molts petonets !!!

Ostres Piruet, amb això de què és millor fer, no et puc ajudar. Sóc de la zona, però no he fet cap de les tres coses. Ho tenim pendent per quan en Martí sigui més grandet. Sé que a la gent li agrada, perquè sempre hi va molta gent. És més tipic el passeig amb carruatge que no el carrilet.
Si els hi demanes què dura una cosa i una altra? Tema reserves, a la pàgina web que t'he dit no hi ha cap mail per demanar-los si s'ha de fer? Si no hi és, diga-m'ho, que conec una noia que li puc demanar si cal fer-les.
Si els hi demanes què dura una cosa i una altra? Tema reserves, a la pàgina web que t'he dit no hi ha cap mail per demanar-los si s'ha de fer? Si no hi és, diga-m'ho, que conec una noia que li puc demanar si cal fer-les.
- Piruet

Moltes gràcies jugapa !
Em sembla que en aquesta web no vaig veure cap mail... però ja ho miraré quan no tingui tota la família aquí a la sala.....
Ja investigaré, i sinó ja t'ho dic !
Resulta que ara tindriem temps de fer les dues coses al matí (crec) perquè als iogurts no hi podem anar (ho tenen plé....
). El que no sé és si seria massa repetitiu per fer una cosa darrera l'altre....
Petonets !!!
Em sembla que en aquesta web no vaig veure cap mail... però ja ho miraré quan no tingui tota la família aquí a la sala.....
Ja investigaré, i sinó ja t'ho dic ! Resulta que ara tindriem temps de fer les dues coses al matí (crec) perquè als iogurts no hi podem anar (ho tenen plé....
Petonets !!!
- Piruet

Ja l'he tornat a mirar ! Ups.... hi ha un telèfon !!!
Dilluns hi truco !
Petonets !!!
Dilluns hi truco ! Petonets !!!
- Piruet

Ja hi he trucat !
(ahir no vaig poder perquè em vaig quedar sense ordinador...).
No cal fer reserves !
El carruatge fa la ruta per La Fageda i el carrilet la fa pels volcans. Totes dues duren 1h.
Em sembla que farem això. El que passa és que em fa molta ràbia que la cooperativa dels iogurts ja ho tenen plé i aleshores no entrarem amb el cotxe (com deia el Didac) i no podrem fer la volteta amb el cotxe per allà.
Sabeu les distàncies entre el carruatge, el carrilet i el restaurant del càmping. Ho dic per fer una cosa al matí, anar a dinar i després de dinar fer l'altre cosa. Com ho veieu vosaltres ?
Petonets !!!
No cal fer reserves !
El carruatge fa la ruta per La Fageda i el carrilet la fa pels volcans. Totes dues duren 1h.Em sembla que farem això. El que passa és que em fa molta ràbia que la cooperativa dels iogurts ja ho tenen plé i aleshores no entrarem amb el cotxe (com deia el Didac) i no podrem fer la volteta amb el cotxe per allà.
Sabeu les distàncies entre el carruatge, el carrilet i el restaurant del càmping. Ho dic per fer una cosa al matí, anar a dinar i després de dinar fer l'altre cosa. Com ho veieu vosaltres ?
Petonets !!!
Les distàncies, està tot allà mateix. Primer ve el restaurant, després els carruatges i després el carrilet. Com a molt del restaurant al carrilet hi pot haver dos km.
- Piruet

Eiiiiiiii !!!!!!
Acabo de trucar a la cooperativa dels iogurts per si ens podiem quedar en llista d'espera per si hi havia alguna anul.lació pel 20 de març..... i m'han fet un foradet a la 1 !!!!!!
Viscaaaaaaaa !!!!
Són collonuts !!!!!!
Crec que als nens els agradarà molt... és com el plat gros del dia !!!! Algú hi ha anat ? Oi que està bé ?
Petonets !!!
Acabo de trucar a la cooperativa dels iogurts per si ens podiem quedar en llista d'espera per si hi havia alguna anul.lació pel 20 de març..... i m'han fet un foradet a la 1 !!!!!!
Viscaaaaaaaa !!!!
Són collonuts !!!!!!
Crec que als nens els agradarà molt... és com el plat gros del dia !!!! Algú hi ha anat ? Oi que està bé ?
Petonets !!!
- Piruet

Eiiiii !!!!!
Finalmemt avui hem anat a La Fageda !!! Ens ha agradat molt tot, i els nens han estat encantats !
Al final hem anat primer al trenet que et passeja pels volcans, després a la cooperativa La Fageda i, després de dinar, als carruatges.
Explico cosetes per si algú es mira el post amb idea d'anar-hi, que ja sé que les que m'en veu parlar ja ho coneixeu tot....
Hem arribat que encara no eren les 11, créiem que arribariem més tard però hem trigat com 1h menys del previst perquè, és clar, no haviem pensat que hi ha el túnel del Bracons !
(no sé si sou de les que estàven a favor o en contra... però a nosaltres avui ens ha anat de conya !
).
El cas és que hem arribat i hem anat cap al trenet. Hem anat molt bé, només erem nosaltres 5 i dues parelles
(el següent tren, el de les 12, ja ha sortit 'a tope'). Fas un parada a mig recorregut i t'expliquen tot de coses. Pares al costat del volcà Croscat, que és un que està tallat com un formatge perquè va ser una explotació minera fins l'any... em sembla que ha dit 1991. Als nens els ha fet molta gràcia quan han explicat que d'allà es va treure pedra per fer el Camp Nou, entre d'altres coses !
Després hem anat cap a la cooperativa La Fageda. Hem fet la visita, molt bé, molt amables (també molta gent, però bé ), i després hem comprat una mica de tot.... els nens encantats amb el tast gratuït... han repetit i tot....
Després cap a dinar al restaurant del càmping La Fageda; molt bé. Trona pel Roc (tot i que d'aquestes tipus de director, de viatge, però bé). Amables i espai per jugar els nens, amb uns gronxadors i una torre amb tobogàn, de fusta. Molt agradable. I el menjar bó. Els macarrons dels nens els han encantat, jo també els he provat i eren bons.
Després de dinar hem anat al carruatge i també ha estat molt agradable. També pares a mig camí, els carros marxen un tros enllà i així tú et pots entretenir a fer fotos i passejar 10 minuts
. Molt bé i el noi molt amable. I el cavall, el 'Titus', molt maco !
Bé, ja us he fotut el rotllo ! Després de com em veu ajudar a organitzar-ho, us ho volia explicar !
Mil gràcies guapes (i guapo !) !!!
Petonets !!!
Finalmemt avui hem anat a La Fageda !!! Ens ha agradat molt tot, i els nens han estat encantats !
Al final hem anat primer al trenet que et passeja pels volcans, després a la cooperativa La Fageda i, després de dinar, als carruatges.
Explico cosetes per si algú es mira el post amb idea d'anar-hi, que ja sé que les que m'en veu parlar ja ho coneixeu tot....
Hem arribat que encara no eren les 11, créiem que arribariem més tard però hem trigat com 1h menys del previst perquè, és clar, no haviem pensat que hi ha el túnel del Bracons !
).El cas és que hem arribat i hem anat cap al trenet. Hem anat molt bé, només erem nosaltres 5 i dues parelles
Després hem anat cap a la cooperativa La Fageda. Hem fet la visita, molt bé, molt amables (també molta gent, però bé ), i després hem comprat una mica de tot.... els nens encantats amb el tast gratuït... han repetit i tot....
Després cap a dinar al restaurant del càmping La Fageda; molt bé. Trona pel Roc (tot i que d'aquestes tipus de director, de viatge, però bé). Amables i espai per jugar els nens, amb uns gronxadors i una torre amb tobogàn, de fusta. Molt agradable. I el menjar bó. Els macarrons dels nens els han encantat, jo també els he provat i eren bons.
Després de dinar hem anat al carruatge i també ha estat molt agradable. També pares a mig camí, els carros marxen un tros enllà i així tú et pots entretenir a fer fotos i passejar 10 minuts
. Molt bé i el noi molt amable. I el cavall, el 'Titus', molt maco !
Bé, ja us he fotut el rotllo ! Després de com em veu ajudar a organitzar-ho, us ho volia explicar !
Mil gràcies guapes (i guapo !) !!!
Petonets !!!
Ei Piruet, m'alegro que us agradés i que anés tot bé.
Sort que hi vau anar dissabte que va fer bon dia, perquè ahir va ploure a la tarda i no haguessiu pogut amb els carros potser.
Sort que hi vau anar dissabte que va fer bon dia, perquè ahir va ploure a la tarda i no haguessiu pogut amb els carros potser.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |