LM i Dentista
LM i Dentista
HOla a totes!!!!! Us demano ajuda, alo millor penseu que es una tonteria pero estic amoinada, el meu bebito te tres setmanetes i fem LM pero ahir vaig tenir la mala sort de trencar-me una dent i ting que anar al dentista... sabeu si hem poden fer alguna cosa? hem poden posar anestesia local? i això afectara a la llet?
Gracies, es que no m'agradaria deixar de donar-li LM per culpa de la meva dent, pero si no vaig al dentista el resultat pot ser pitjor!
Gracies, es que no m'agradaria deixar de donar-li LM per culpa de la meva dent, pero si no vaig al dentista el resultat pot ser pitjor!
Re: LM i Dentista
Hola Sandy2008!
Pel tema de l'anestèsia cap problema, jo hi vaig haver d'anar la setmana passada pk m'havien de treure un queixal del seny i em van dir que no hi havia perill (vaig estar prenent ibuprofeno, paracetamol i amoxicilina). A més aquesta tarda hi he de tornar, doncs van veure que m'havien de matar un nervi d'un altre queixal amb el què no hi contava!
Pel tema de l'anestèsia cap problema, jo hi vaig haver d'anar la setmana passada pk m'havien de treure un queixal del seny i em van dir que no hi havia perill (vaig estar prenent ibuprofeno, paracetamol i amoxicilina). A més aquesta tarda hi he de tornar, doncs van veure que m'havien de matar un nervi d'un altre queixal amb el què no hi contava!
Re: LM i Dentista
Avisa al dentista que estàs alletant i ja està...Jo també vaig anar al dentista i em van haver d'anestesiar quan estava embarassada i no va passar res. Així que dedueixo que si es pot fer embarassada també alletant, no?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |