INFUSIONS

Salut, dubtes i preparatius.
raqrodser
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

INFUSIONS

EntradaAutor: raqrodser » dg. ago. 16, 2009 12:05 pm

Hola, futures mamis!
Obro aquest post perquè no he vist que hi hagués cap sobre el tema de les infusions durant l'embaràs, malgrat que se'n parla força en molts altres posts. Jo no havia pensat mai que durant l'embaràs hagués de canviar el meu hàbit de prendre una infusió cada nit. Pero fa dies vaig anar a l'herboristeria a comprar baies de goji i suc de noni i el noi em va dir que anés amb compte amb les infusions, que no totes les herbes es poden prendre. El que més em va sorprendre és que una de les "perilloses" és el poleo menta!! Aixi que he buscat per internet i he trobat aquesta llista, que us poso per a que ens pugui ajudar a les que ens agraden les infusions i no volem renunciar-hi.

Hierbas con las que tienes que tener cuidado durante el embarazo:

Hierba + Efecto
    Agracejo, bérbero (Berberis vulgaris) Estimula las contracciones del útero y el sangrado.
    Ajenjo, aluinos (Arthemisia absinthium) Causa anormalidades en el feto. Estimula el sangrado. Pasa a la leche materna.
    Angélica (Angelica arcangelica) Estimula el sangrado.
    Árnica (Arnica montana) Estimula el sangrado.
    Arraclán, frágula (Rammus frangula) Estimula el intestino y puede causar contracciones en el útero.
    Arzolla, cardo lechero, cardo de María (Silybum marianum) Estimula el sangrado.
    Bolsa del pastor (Capsella bursa pastoris) Estimula las contracciones del útero.
    Chuchupate, perejil de campo, levístico (Ligusticum porteri) Estimula el sangrado. Pasa a la leche materna.
    Cimífuga azul (Gaulophyllum thalictroides) Estimula las contracciones del útero.
    Consuelda, sinfito (Symphytum officinale) Pasa a la leche materna. Tóxica para el bebé.
    Cuitlacoche, huitlacoche (Ustilago maydis) Estimula las contracciones del útero.
    Culantrillo, avenca, adianto (Adiantum capillus-veneris) Estimula el sangrado y las contracciones del útero.
    Chacara, canafístula (Cassia fistula) Estimula el intestino y puede causar contracciones en el útero.
    Damiana (Turnera diffusa) Estimula el sangrado.
    Dioscorea (Dioscorea villosa) Estimula las contracciones del útero.
    Dong quai (Angelica sinensis) Estimula el sangrado.
    Epazote, ambrosía (Chenopodium ambrosioides) Estimula el sangrado y las contracciones por el efecto laxante. Pasa a la leche materna.
    Estafiate (Artemisia vulgaris) Produce anormalidades en el feto. Estimula el sangrado. Pasa a la leche materna.
    Eucalipto (Eucalyptus globulus) Estimula el sangrado. Pasa a la leche materna.
    Fárfara, uña de gato, pata de mula (Tussilago farfara) Pasa a la leche materna.
    Garra del diablo, uña del diablo (Harpagophytum procumbens) Estimula las contracciones del útero.
    Gayuba, aguavilla (Arctostaphylos uva ursi) Reduce la cantidad de sangre que llega al útero.
    Gingko biloba (Gingko biloba) Pasa a la leche materna.
    Hierba de la cinche, cimífuga negra (Cimifuga racemosa) Estimula el sangrado. Pasa a la leche materna.
    Hisopo (Hyssopus officinalis) Estimula el sangrado.
    Hojasenn (Casia angustifolia) Estimula las contracciones del útero. Pasa a la leche materna.
    Hombre grande, amargo (Quassia amara) Estimula las contracciones del útero.
    Malva (Malvestrum sylvestris) Pasa a la leche materna.
    Manaca (Brunfelsia uniflorus) Estimula el sangrado y las contracciones del útero.
    Mandrágora, podófilo (Phodophyllum peltatum) Anormalidades en el feto. Estimula las contracciones del útero. Estimula el sangrado. Muy tóxica.
    Marrubio, masto (Marrubium vulgare) Estimula el sangrado.
    Matarique (Cassia angustifolia) Estimula el sangrado. Pasa a la leche materna.
    Milenrama (Achillea millenfolium) Estimula el sangrado.
    Mirra (Commiphora myrrha) Estimula las contracciones del útero. Pasa a la leche materna.
    Orozuz, regaliz (Glycyrrizha glabra) Pasa a la leche materna.
    Palo bañón, cáscara sagrada, ladierno (Rammus purshiana) Estimula las contracciones del útero. Pasa a la leche materna.
    Poleo-menta (Mentha pulegium) Produce anormalidades en el feto.
    Popotillo, canutillo, efedra, Ma Huang, te mormón (Ephedra vulgaris) Reduce la cantidad de sangre que le llega al útero. Pasa a la leche materna.
    Quina roja (Cinchona ledgeriana) Estimula las contracciones del útero.
    Ruda (Ruta graveolens) Estimula el sangrado. Pasa a la leche materna.
    Ruibarbo (Rheum palmatum) Estimula el sangrado. Pasa a la leche materna.
    Sanguinara, raíz colorada, litospermo (sanguinaria canadensis) Estimula el sangrado. Pasa a la leche materna.
    Sávila, alcibar, aloé vera (Aloe socotrine) Estimula el sangrado. Estimula los músculos del intestino y puede estimular las contracciones. Pasa a la leche materna.
    Sello de oro, botón de oro, hidraste (Hidrastis canadensis) Estimula las contracciones del útero.
    Tanaceto, hierba lombriguera (Thuja occidentalis) Produce anormalidades en el feto. Estimula las contracciones del útero y el sangrado. Pasa a la leche materna. Muy tóxica.
    Tuya (Thuja occidentalis) Estimula las contracciones del útero y el sangrado. Pasa a la leche materna. Muy tóxica.
    Zarzaparrilla (Smilax officinalis) Estimula el sangrado. Pasa a la leche materna.
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
maredelpau
:: gosset
Entrades: 414
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 7:14 pm
Ubicació: Bages

Re: INFUSIONS

EntradaAutor: maredelpau » dg. ago. 16, 2009 12:17 pm

Gràcies pel teu missatge, guapa!
Jo al començament de l'embaràs ja la vaig veure i vaig decidir no pendre cap infusió, per no complicar-me la vida.
Com a molt algun cafè descafeinat i prou.

Però és molt interessant que ho posis perquè sovint les llevadores no et diuen res i la majoria de la gent no ho sap, i per exemple el poleo menta es consumeix molt i no semblaria que hagués de ser dolent...

Felicitats pel teu embaràs!
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
laurita
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: laurita » dg. ago. 16, 2009 12:37 pm

Si moltes gràcies pel teu missatge! Com molt ben diu la maredelpau la majoria de llevadores, ginecòlegs i demés no et proporcionen molta informació que seria necessària de saber...

Jo abans de quedar-me embarassada prenia molt de té i roiboos però en quan ens vam posar a buscar l'embaràs ho vaig deixar, al igual que el café. Menys mal que has comentat lo del poleo menta! L'altre dia vam anar a sopar fora i fins ara no havia pres cap infusió en tot l'embaràs i vaig decidir prendre'm un poleo després de sopar, així que ja no ho tornaré a fer!!!!!

Petonets
Imatge
jorann
:: girafa
Entrades: 2030
Membre des de: dg. maig 17, 2009 5:11 pm

EntradaAutor: jorann » dg. ago. 16, 2009 5:11 pm

Sí, moltes gràcies!
Jo no m'havia ni plantejat que hi pogués haver cap problema amb les infusions, i per tant tampoc no ho he preguntat. Jo no soc gaire de pendre tès o infusions, però estic segura que algun poleo-menta em dec haver pres estant ja embarassada.
ImatgeImatge
Aquest és el nostre post: viewtopic.php?f=50&t=12754&start=80
kiss
Entrades: 2195
Membre des de: dj. feb. 26, 2009 5:00 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: kiss » dg. ago. 16, 2009 7:18 pm

Gràcies guapa, a mi em van avisar però tard, quan estava entre 6 i 8 setmanes vaig anar de viatge uns dies pel Marroc, i clar em vaig fer un farts de prendre infusions de menta. Llavors parlant amb el naturopata d'un curs de medicina natural que faig, em va dir que res d'infusions, sobretot si són de fulla verda i gran. La camamilla si però poca quantitat de floretes quan facis la infusió. La til·la em van dir que també podria prendre. O les infusions que són amb fruita cap problema.
Jo per si a cas res d'infusions i mira que era d'una infusió cada dia.

Les granes de goji em van dir a la botiga on compro sempre que no em passes d'una cullerada sopera cada dia.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL MEU POST viewtopic.php?f=50&t=13042&start=240

TOTHOM RECULL ALLÒ QUE SEMBRA!
javna
Entrades: 1092
Membre des de: ds. oct. 07, 2006 2:09 pm

EntradaAutor: javna » dg. ago. 16, 2009 9:38 pm

Pues yo he bebido poleo menta :ufs: ... pero ya no tomo más....
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Sé fiel a la infancia, jamás te hagas grande
llunaroa
:: rateta
:: rateta
Entrades: 194
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 7:41 am

EntradaAutor: llunaroa » dg. ago. 16, 2009 10:31 pm

Buuf!! amb el que m'agrada a mi el poleo menta amb meeel a l'hivern!!
Vaja! Ja n'hi ha de coses ja amb els que s'ha de vigilar!

Bé.. mentre no arriba el moment aprofitaré per fer poleos! Que veig que després...

Ostres, doncs això ho haurien de dir quan vas a fer les primeres visites no?? No tothom té l'actitud d'informar-se i buscar. Vaia!
Imatge
raqrodser

EntradaAutor: raqrodser » dl. ago. 17, 2009 9:24 am

M'alegro que us serveixi la informació!!
Kiss, les baies són un màxim de 20 al dia, pero no les prenc sempre... se m'oblida!! jeje
Ara encara he de mirar les infusions que tinc, a veure quines puc prendre i quines no. A part del poleo, el que prenia cada dia era una d'aquestes de fruita (les variades de Hornimans i la "Linia" del DIA), pero totes porten alguna herba. Uff, ara perquè no em venen de gust, pero sé que a partir del setembre, quan torni a treballar i, sobretot, a l'hivern, voldré prendre'n una abans d'anar a dormir i abans hauria d'haver fet neteja...
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
raqrodser

EntradaAutor: raqrodser » dv. ago. 28, 2009 9:02 pm

Pujo post!!

Noies, no us animeu a fer una llista de les INFUSIONS SENSE PERILL??? Alguna marca que hagueu trobat que es pugui prendre estant embarassada??
Es que no sé quines prendre!! I em costa renunciar-hi!
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dl. nov. 09, 2009 11:46 am

ALGÚ SAP SI LA REGALÈCIA POT SER PERJUDICIAL?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dl. nov. 09, 2009 11:53 am

Sincerament... quants litres de poleo t'has de prendre perquè produeixi aquests efectes?

és que si ens posessim a mirar, tot seria perjudicial per l'embaràs! Si m'inflo a pastanagues, o a tomàquets, segur que té efectes perjudicials.

Jo el que he deixat de prendre és el té, per la teïna.

Però per exemple de poleos me'n prenc de tant en tant, amb mel, aquests dies que estic encostipada.

Està bé saber-ho i evitar prendre poleos per esmorzar dinar i sopar, però 2 o 3 a la setmana.... no?
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
montserratt
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 27, 2009 11:03 am

EntradaAutor: montserratt » dl. nov. 09, 2009 12:01 pm

ponioleta si que te tens rao, crec que no hem de ser tan radicals pero sobretot quan ets "primeriza" fas cas a tots els NO que sents o que llegeixes
les infusions no son dolentes i a mes les que comprem son menys naturals que si agafessim les herbes del nostre hort aixi que encara que et prenguis tres infusions a la setmana no passa res
crec que es important escoltar-te a tu mateixa i si et be de gust un cafe doncs un cafe i si et be de gust una infusio doncs ja esta.
meló
Entrades: 476
Membre des de: dl. set. 14, 2009 10:40 pm

EntradaAutor: meló » dl. nov. 09, 2009 12:17 pm

Així, quines són les que podem prendre?
Imatge
ariadna
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dl. nov. 09, 2009 12:26 pm

hola guapes!!
justament avui he rebut una comanda que he fet de tes...
els he comprat sense teïna, recomanat per la noia que les ven, que és amiga de ma mare!

un penjo un document que em va passar abans que fés la comanda!

jo he agafat algun rooibos i algun ayurveda...

si voleu cap informació més, aquí estic ok??

i estic amb la ponioleta... tot amb excès és perjudicial!! però jo no he deixat de pendre cafè ehh!! si he baixat la quantitat... però no crec que sigui taaaaaaaaaaant perjudicial com per erradicar-lo per complert! :ok:
Imatge

Imatge

http://www.fertilityfriend.com/home/26ce36
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dl. nov. 09, 2009 12:27 pm

Ostres!!! Jo li vaig preguntar a la llevadora i em va dir que cap problema amb les infusions, que no n'abusés, però que en podia pendre!!!! ?-) ?-) ?-) ?-) ?-) ?-)

La única cosa que em va dir quan em vaig refredar va ser que els bafos, no hi posés eucaliptus, els fes amb aigua i sal.
Imatge
Imatge
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dl. nov. 09, 2009 12:52 pm

De totes maneres, per les que us preocupa, per exemple a la llista NO surt la Tila, la camamilla, la farigola (que va molt bé pels encostipats i semblants), teniu els tes sense teïna, els rooibos...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dl. nov. 09, 2009 1:03 pm

Ponioleta ha escrit:Sincerament... quants litres de poleo t'has de prendre perquè produeixi aquests efectes?

és que si ens posessim a mirar, tot seria perjudicial per l'embaràs! Si m'inflo a pastanagues, o a tomàquets, segur que té efectes perjudicials.

Jo el que he deixat de prendre és el té, per la teïna.

Però per exemple de poleos me'n prenc de tant en tant, amb mel, aquests dies que estic encostipada.

Està bé saber-ho i evitar prendre poleos per esmorzar dinar i sopar, però 2 o 3 a la setmana.... no?

ostres, ponioleta, em sembla una resposta amb molt de seny i molt coherent! :ok:
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
devo
Entrades: 1964
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 1:27 pm

EntradaAutor: devo » dl. nov. 09, 2009 2:16 pm

Noies, no vull semblar "borde", però compte amb les infusions. Pel fet de ser plantes medicinals i ser naturals no vol dir que no puguin ser perjudicials.
Totes vigilem molt amb els medicaments, i no en prenem cap si no ens han assegurat que no són perjudicials, i encara, i en canvi ens prenem les plantes medicinals alegrement. Penseu que molts medicaments venen de substàncies naturals, i que les plantes tenen efectes medicinals. No són tant diferents dels medicaments, ni en quant a efectes ni en quant a orígens.

Amb això no us vull dir que no prengueu res d'això, ni molt menys. N'hi ha moltes que són segures i en podem prendre tant com volguem, però cal vigilar.
Imatge Imatge Imatge
MiShU
:: poltre
:: poltre
Entrades: 613
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 3:24 pm

EntradaAutor: MiShU » dl. nov. 09, 2009 4:41 pm

La dietista em va recomanar que no prenges ni julivert ni camamilla....

em va dir que podia pendre TILA i COMÍ (k es veu k pels gassos va molt bé)
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

MiShU
meló
Entrades: 476
Membre des de: dl. set. 14, 2009 10:40 pm

EntradaAutor: meló » dv. nov. 13, 2009 9:33 am

Quin embolic!
acabo de tornar de la gine i m'ha dit que puc prendre sense problema qualsevol tipus d'infusió. sempre sense abusar, però que cap problema amb el te, el poleomenta, la camamilla,...
(tampoc es veia que en sabés molt del tema... tot sigui dit)
però m'ha deixat feta un embolic...
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::