Carrera d'educacio on-line

Universitat, oposicions...
nininini
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 10:28 am

Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: nininini » ds. set. 11, 2010 4:09 pm

Hola a totes? Alguna ha fet la carrera d'educacio infantil o primaria on-line?
Em podeu dir a quina universitat i que tal tot (assignatures, practiques, preus, etc)
Moltes gracies!!!
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: isa » ds. set. 11, 2010 4:51 pm

Jo tenía entés que Mestre no és pot estudiar on-line, a cap universitat a distància. La única relacionada que sí es pot fer, a la uned per exemple, és Ed. Social. :ok: Mira-t'ho bé...
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: Ponioleta » ds. set. 11, 2010 4:54 pm

isa ha escrit:Jo tenía entés que Mestre no és pot estudiar on-line, a cap universitat a distància. La única relacionada que sí es pot fer, a la uned per exemple, és Ed. Social. :ok: Mira-t'ho bé...

ma mare es profe a Magisteri de la UAB i també em va dir el mateix :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
montpra
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2118
Membre des de: dc. març 07, 2007 7:35 pm
Ubicació: Figueres
Contacta:

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: montpra » ds. set. 11, 2010 6:04 pm

Jo ho vaig estar buscant i no he trobat cap uni que ho facin.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Keta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dg. gen. 18, 2009 10:56 pm

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: Keta » dg. set. 12, 2010 10:38 am

hola,
em sembla que el que es pot fer on-line és per treballar com a educadora de jardí d'infància, a una llar d'infants.
A través de la Uoc el que pots fer són assignatures "sueltes" relacionades amb l'educació, amb el que se'n diu "l'ateneu", però la carrera de magisteri no.
sort!
nininini
:: puça
:: puça
Entrades: 33
Membre des de: dt. oct. 27, 2009 10:28 am

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: nininini » dl. set. 13, 2010 6:43 am

Ah, doncs em va semblar veure-la en alguna universitat d'Espanya (aquí a Catalunya no!), per exemple a la UNIR (universidad Internacional de la Rioja).
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: JOBAAL » dj. set. 16, 2010 10:00 pm

Doncs sí que pots estudiar la carrera de magisteri on-line! :ok: Remenant per la xarxa he trobat que a la Universitat de la Rioja fan un Grau de Magisteri Infantil (de fet diuen que són els primers de tota Europa en impartir-lo així...)
Et penjo el link: http://www.unir.net/grado-maestro-infantil.aspx
Jo ara m'he decidit per fi a estudiar una carrera (a bona hora jeje) però m'estimo més fer-ho a la UOC. Ara dubto entre educació social o psicologia :-:) Treballo en el sector de la construcció i com que la cosa està tan però tan malament, necessito un canvi d'aires. Vaig anar a parar a la meva feina de rebot i per consegüent em vaig treure el títol. Ara tocaria fer una enginyeria però sent de lletres com sóc, penso que millor fer alguna cosa que em vingui de gust... ;-) :ok:
A veure per on espetega tot!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: JOBAAL » dj. set. 16, 2010 10:33 pm

Ramtri ha escrit:Ja és per curiositat, però el preu de la carrera? O del curs?
Ho he estat buscant a la web que has posat JOBAAL però no ho trobo...! :ok:


A la web surt a "preguntas frequentes": http://www.unir.net/preguntas-frecuentes.aspx#cuesta
¿Cuánto cuesta estudiar en UNIR?
El precio de los estudios se calcula en función del total de créditos ECTS matriculados (mínimo 22 ECTS por curso), la forma de pago y las características específicas de cada alumno. No existe ningún coste de inscripción adicional en concepto de apertura ni por gestión de matrícula.
El precio de cada ECTS para los grados de Maestro en Educación Infantil y Primaria, durante el curso académico 2010-2011 en el 1º curso, puede ir de los 55 €* a los 68€*, dependiendo de los descuentos a los que se acoja el alumno.
UNIR ofrece descuentos por el pago al contado si te matriculas de más de 35 ECTS y ayudas a personas con diversidad funcional o titulares de familias numerosas.
Para el resto de grados (ADE, Derecho, Comunicación, Humanidades, GAP) y las primeras 50 matrículas, el precio de cada ECTS puede ir de los 39 €* a los 52€*, dependiendo de los descuentos a los que se acoja el alumno.
UNIR ofrece descuentos por el pago al contado y por matriculación de curso completo (60 ECTS) y ayudas a personas con diversidad funcional o titulares de familias numerosas.
Para más información consultar la página de “Cómo matricularse”
Subir
¿Qué formas de pago me ofrece UNIR?
Puedes pagar al contado o fraccionar el pago en 2 plazos (para un mínimo de 22 ECTS). Tu asesor personal te ayudará a seleccionar la opción que más se ajuste a tus necesidades y posibilidades.
Subir
¿El precio de los libros de texto está incluido en la matrícula?
En el precio de la matrícula no se incluye el coste de los libros de texto o manuales que el profesor recomienda, pero la UNIR tiene firmados acuerdos con distintas editoriales, para disponer legalmente el 100% de algunos de sus manuales en formato digital. Los alumnos de la UNIR pueden leerlos pero no pueden imprimirlos al estar protegidos.
Los alumnos, también pueden comprar los manuales de las asignaturas en cualquier librería o a través de la Librería on line de la UNIR.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: Nam » dc. oct. 20, 2010 1:26 pm

Ostres noies, no havia vist el post abans!!!
Jo us treuré de dubtes... acabo de començar 2n curs a la UNIR del grau d'educació primària. O sigui que l'any passat ja el vaig estar cursant. Sóc de la primera promoció!
Es fa tot online exepte exámens que són presencials a barcelona. El mètode està bé però requereix esforç i molta força de voluntat.
De preu és una mica liat, no és el mateix si agafes tots els crèdits d'un curs (més barat) que si només fas algunes assignatures... I si pagues al comptat tbé fan descomptes. Evidentment per tenir un bon preu és fer el curs sencer i pagar de cop, et surt per 2400 euros l'any...
Si voleu més info no dubteu en demanar-m'ho, jo no ho vaig poder demanar a ningú i tenia mooolts dubtes al principi!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: isa » dv. oct. 22, 2010 1:18 pm

Ei Nam! Que xulo! Doncs estaba ben convençuda que no es feia educació on-line, només la social. Deu ser de fa poc, que es fa, oi? com ho portes?
Jo no hi estic interessada, que estic fent magisteri d'anglès a la ub, però m'ho apunto que tinc amigues que els pot interessar. És xungo? Has de pencar molt? El que trobo que és carillo....com una universitat privada, vaja.
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: Nam » dv. oct. 22, 2010 1:38 pm

Isa, et responc!!!:
Es fa desde l'any passat, jo ara faig segon i per tant sóc de la primera promoció que sortirà (bé, això espero... si no me'n queden gaires!). És bastant desconegut encara, jo penso que és pq som estudiants "en silenci", jeje, doncs al no tenir horaris ni assistir enlloc "sembla" que no som estudiants. De tota manera, t'haig de dir que conec 2 noies d'amigues d'amigues que també ho fan, i ni ens coneixiem!!!!
Ho porto... com puc!!! Evidentment no tant bé com a mi m'agradaria, doncs moltes activitats no les puc fer per falta de temps, per tant mai tindré una nota alta, però què hi farem... no es pot arribar a tot arreu. Jo treballo, la Mireia no va a la llar d'infants i estic tota la tarda amb ella, tinc un petit problema a la cama esquerre que m'obliga a anar a nedar 3 cops per setmana i visc a 40 km de la feina en un cul de món, el meu home treballa tot el dia i cada dia de l'any... o sigui que no és senzill!!! Però ho faig! La gent em demana d'on trec el temps... i la veritat és que no ho sé.
JO també faig la menció anglesa!!!!
Sobre el preu reconec que no és barat, però on jo visc és el millor que pots trobar: la universitat de magisteri més propera és la de Vic, i val uns... 4600euros cada any!!! i suma-hi les despeses de transport!!!! i Barcelona em queda mooolt lluny, i les despeses de cotxe també hi serien (bé, i no podría per horaris...). A més es pot demanar beca (ara falta tenir els requisits també...). De fet al curs hi ha bastanta gent de barcelona i àrea metropolitana, potser ho fan a la Unir per horaris, no ho sé.

Les teves amigues si tenen alguna formació universitària o algo així potser els hi convalidarien alguna cosa... però no és el meu cas, jo ho faig tot.

I sí, porta feina, jo des d'ara fins a finals de juny sé que no tindré cap moment d'avorriment, t'ho asseguro!!! Però ho faig pq vull, i m'agrada.

Demana'm més coses si vols, cap problema!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
isa
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: isa » dv. oct. 22, 2010 4:06 pm

Ei Nam, doncs molt bé, no? És un grau en tota regla, encara que no aneu a classe, però sí que sou estudiants en silenci, com que no vas cada dia a classe sembla que no facis tant com els que hi van. A mi també em passa, faig la diplomatura antiga, perque la vaig començar fa anys i la vaig deixar aparcada quan em vaig quedar-me prenyada, i ara que he tornat a la uni ja han començat els graus, i els de diplomatura antiga no tenim classe, només tutories i exàmens. També porta feina, però jo ara estic a l'atur, amb la nena a la llar d'infants, i tinc temps per anar fent. De totes formes, no és com estudiar amb 18 anys quan tot t'ho fan els pares, eh!!!
Que guai que facis le menció anglesa, debem tenir assignatures en comú, tot i que ara amb els graus estan repartides diferents.
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: catalanna » dg. oct. 31, 2010 10:51 am

Hola noies!! Doncs jo tinc previst començar a l'UNIR aquest febrer!!!Per no variar, també faré la menció anglesa! La veritat és que em fa molta il.lusió, i com que no tinc pressa aniré fent el que pugui!
Jo vaig enviar la documentació per la convalidació de crèdits i encara no m'han dit res... a veure si em convaliden bastant!!!! Creueu els dits!! =)
Les que hi esteu posades, quantes hores hi dediqueu a la setmana?
catalanna l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 31, 2010 1:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
anoa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 470
Membre des de: dg. oct. 17, 2010 4:21 pm

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: anoa » dg. oct. 31, 2010 1:01 pm

Ostres no en tenia ni idea que educació es podia fer on-line! tinc una persona molt propera que volia fer-ho aquest any i s'ha quedat sense places a la presencial, l'envio ara mateix, que encara està a temps de matricular-se. Què bé, moltes gràcies per la informació!
Positives! Bombolla,Gegar,Madrona,Mama2010,MartaVila,NidiaGi,Ninetapetita,Nivaira,Pimpam,Brownie i Anoa!

Imatge
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: Nam » dj. nov. 04, 2010 9:33 am

Hola noies!!!
Ostres Isa, penso que és una sort que no tinguis classes i que ho facis a través de tutories i exàmens!!! És una mica com el meu cas, tot a casa i sola, però si t'ho pots anar trampejant de seguida hauràs acabat... lo meu són 4 anys!!! (bé, ara ja 3!!!). I segur que sí que debem fer assignatures en anglès similars, jo ja he fet la de fonètica i ara la de gramàtica! En el meu cas jo treballo, la nena no va a la llar d'infants... i bé, faig el què puc i com puc!!!!
Catalanna, quina casualitat!!! Una altra a la Unir!!! Espero que et vagui molt bé, i que te'n convalidin moltes si pot ser!!! (jo no tinc res convalidat, però hi ha companys que sí i es nota, es porta molt més bé... menys treballs, menys classes virtuals...). No sé si tens canalla o encara no, però un consell... si és que no aprofita, que no et passi com a mi, que he de triar una estona "cole" i una altra "nena"... és que jo sempre trio nena... Ah, i sobre temps dedicat... ehem, ehem... depèn, jo considero que faig els mínims dels mínims per anar aprovant, i potser són 12 hores entre temes, classes, etc + 4 hores de treballs setmanals (això no sempre, depèn!)... sense contar lectures de llibres... Però si tens convalidacions se't reduirà molt, segur! Bé, ja em demanaràs dubtes si vols!
I anoa, segur que sí que està a temps aquesta setmana, hi ha moltes promocions...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: nessy » dj. nov. 04, 2010 12:47 pm

Hola xiquetes,

a les que estu fent la carrera, veig que UNIR no és d'aquí, així que la meva pregunta és: els exàmens presencials on es fan??

Tonets
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: Nam » dj. nov. 04, 2010 2:04 pm

Nessy, jo els faig a barcelona!!!! En fan a madrid, Logroño, València... Es fan els caps de setmana (bueno, i els divendres tbé).
Imatge
Imatge
lamoremeu
Entrades: 1
Membre des de: dj. nov. 03, 2011 2:08 pm

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: lamoremeu » dj. nov. 03, 2011 2:15 pm

Hola Nam,
ser que el correu es antic, però buscan't informació de universitats online he trobat el teu post i m'assemblat molt interessant, voldría saber si em pots ajudar ! al estudiar online per la universitat de Rioja.¿les assignatures es fan totes en castellà? i tambè saber si un cop tinguis el grau acabat has d¡estudiar alguna cosa més per poder exercir aquí Catalunya?? ja que aquí al fer.se tot en català ...nose...això em fa dubtar ! Gràcies per endavant. ||*||
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: Nam » dj. nov. 03, 2011 3:26 pm

lamoremeu ha escrit:Hola Nam,
ser que el correu es antic, però buscan't informació de universitats online he trobat el teu post i m'assemblat molt interessant, voldría saber si em pots ajudar ! al estudiar online per la universitat de Rioja.¿les assignatures es fan totes en castellà? i tambè saber si un cop tinguis el grau acabat has d¡estudiar alguna cosa més per poder exercir aquí Catalunya?? ja que aquí al fer.se tot en català ...nose...això em fa dubtar ! Gràcies per endavant. ||*||


Hola lamoremeu!!!
Sí, totes les asignatures es fan en castellà, i t'aviso que són molt castellans. I sí, s'ha de fer alguna convalidació, presentar un nivell de català C o D (encara no ho ha esbrinat ningú, ja que ningú ha acabat encara...), però res massa important.
Demana'm que no em fa res!!!! I de res!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Iris
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dl. jul. 14, 2008 6:13 pm

Re: Carrera d'educacio on-line

EntradaAutor: Iris » dv. nov. 04, 2011 11:40 pm

Hola Nam,

Jo també estic estudiant a la UNIR. És el meu segon semestre i últim perquè m'han convalidat tres dels quatre cursos que dura la carrera de mestre d'educació infantil. Jo sóc mestra de primària i treballo com a tal pero m'interessava tenir la carrera d'infantil i la UNIR em permetia fer-ho en poc temps!
Aquest semeste vaig de bòlit perquè faig 5 assignatures i el treball de final de grau però estic contenta. M'agrada la metodologia i no em puc queixar perquè em vaig ensortir prou bé al primer semestre.
Saps que si t'afilies a un sindicat et fan un descompte important en la matrícula? Amb els preus de la UNIR val la pena.

Nessy, els exàmens presencials de Catalunya com diu la Nam es fan a Barcelona en un cap de setmana (divendres, dissabte i diumenge). Normalment ho fan en un hotel i deu ni do la gent que hi va!
ImatgeImatge

Visiteu el bloc de les meves petites: http://esthermestres.blogspot.com/

Imatge

Torna a “Estudis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::