Pintar portes d'armaris

Avatar de l’usuari
Betti
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1259
Membre des de: dg. abr. 13, 2008 7:53 pm
Ubicació: Girona

Pintar portes d'armaris

EntradaAutor: Betti » dt. ago. 03, 2010 3:20 pm

Hola,

haig de pintar les portes dels armaris del / la peque. Són de color marró, vernissades. És xapa senzilleta. Les voldria pintar blanques blanques i potser amb algun toc taronja. En volia fer dues de blanques i una de taronja però crec que serà massa.

Algun consell per la pintura?? algun consell per la decoració de les portes??? Us deixo unes fotos perquè veieu quines són. L'habitació serà tota blanca i dues parets taronges, amb parket claret...

Moltes gràcies artistes!! :ok:
http://camidafrica.blogspot.com

GINA DJABA ja ets amb nosaltres!!
ESTEM JUNTS: 26 de setembre 2011
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: Pintar portes d'armaris

EntradaAutor: tolinso » dt. ago. 03, 2010 3:28 pm

ui, jo de decoracio no en tinc massa idea, pero segur que et queda genial!!! et volia felicitar per aquest petito que esta apunt d'arribar!!!! ja us tocava :ok: :ok: i segur que et queda preciosa l'habitacio!! l'altre dia vaig fer el tafaner pel teu blog i ets una manetes :ok: :ok:

ENHORABONA!!
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

Re: Pintar portes d'armaris

EntradaAutor: laucob » dt. ago. 03, 2010 3:29 pm

si l'armari esta be que es veu molt be per la foto, jo no el tocaria.

pero si vols fer el canvi:

primer seria lijar-les i despres lacar-les amb els colors que vulguis. o pintar-les amb la pintura dels colors desitjats.
la convinacio es molt bonica.

pots fer la prova en un tros de porta sobre els colors o arriscar-te com a molt hauras de tornar a lija i pintar.
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar
Avatar de l’usuari
Kia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1812
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:46 pm

Re: Pintar portes d'armaris

EntradaAutor: Kia » dt. ago. 03, 2010 3:52 pm

Primer de tot moltes felicitats per la propera arribada d'aquest petitó :-()-) :-()-) :-()-)

Nosaltres teníem l'armari igual i també vam decidir que ho volíem tot blanc. Primer anavem a pintar nosaltres però al final vam aprofitar que teníem el pintor a casa i ens ho va fer ell. Va lijar una miqueta l'armari i li va donar 3 capes de pintura blanca lacada (crec). Vam comprar els poms de l'armari iguals que els de la còmoda i ha quedat super bé!!! Et poso fotos pq ho vegis i vaig pitant cap al teu blog a fer un cop d'ull, que m'encanten les manualitats!!! Deu ser defecte de professió (mestra d'infantil)...jejeje.
Avatar de l’usuari
Betti
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1259
Membre des de: dg. abr. 13, 2008 7:53 pm
Ubicació: Girona

Re: Pintar portes d'armaris

EntradaAutor: Betti » dt. ago. 03, 2010 5:18 pm

Noies, gràcies per tot...

Kia, us va quedar superbé eh? nosaltres no tindrem pintor, i vull fer-ho jo, però crec que amb bons materials no ha de ser molt complicat no??

ja aniré posant fotos...
http://camidafrica.blogspot.com

GINA DJABA ja ets amb nosaltres!!
ESTEM JUNTS: 26 de setembre 2011
annap
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: dc. set. 17, 2008 4:30 pm

Re: Pintar portes d'armaris

EntradaAutor: annap » dt. ago. 03, 2010 5:59 pm

Hola, jo no tinc fotos, però abans que neixesin els meus trastets, em va venir de gust fer cosetes amb fusta ja prèviament lacada, tenia la opció de agafar una llima i llimar-ho, o comprar una "pintura" que servia per pintar sobre de pintures ja lacades anteriorment, jo no tenia massa ganes de llimar així k vaig comprar la pintura aquesta per pintar sobre, penso que el que pots fer es anar a una botiga especialitzada que allà t'indicaran dels productes que tenen, i així compares amb el tema de preus/ temps que et surt a compte!
sort!
Avatar de l’usuari
Betti
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1259
Membre des de: dg. abr. 13, 2008 7:53 pm
Ubicació: Girona

Re: Pintar portes d'armaris

EntradaAutor: Betti » dt. ago. 03, 2010 7:34 pm

mmm gràcies annap, de fet ganes de llimar no en tinc gens ni mica, la veritat... sí que aniré a una botiga i que m'expliquin coses!
http://camidafrica.blogspot.com

GINA DJABA ja ets amb nosaltres!!
ESTEM JUNTS: 26 de setembre 2011
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: Pintar portes d'armaris

EntradaAutor: marta_mum » dv. ago. 06, 2010 3:46 am

Hola beti

jo vaig fer moltes cosetes per l'habitació de la Marta sobre els mobles bàsic de l'ikea, et poso fotos

Els poms els vaig fer jo tallant llistonets, vaig pintar de verd algunes parts, vaig estampar a la làmpada i a la cortina, i a la nevera, a la part de baix hi tinc els mateixos animalets amb imants, perque hi jugui la Marta.

vaig fer el canviador comprant fustetes al Leroy Merlin, i vaig tunejar un tamboret.

per suposat vaig pintar jo la paret

em sembla que ho posaré al meu blog de manualitats, he he
Fitxers adjunts
DSC00998.JPG
DSC00998.JPG (49.94 KiB) Visualitzat 16660 cops
Avatar de l’usuari
Betti
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1259
Membre des de: dg. abr. 13, 2008 7:53 pm
Ubicació: Girona

Re: Pintar portes d'armaris

EntradaAutor: Betti » dv. ago. 06, 2010 8:30 am

Ostres Marta, hi vas fer un munt de coses i t'ha quedat molt xula!!
Em podries posar més fotos i així acabaria de convèncer el meu marit que si ens ho fem nosaltres també pot quedar bé i no ens hem de gastar tants diners??? Gràcies guapa!!

Clar que ho has de posar al bloc, si són unes manualitats xulíssimes!!!!!!!!!!!! M'encantaria veure les cortines!! m'acabes de donar una idea!!
http://camidafrica.blogspot.com

GINA DJABA ja ets amb nosaltres!!
ESTEM JUNTS: 26 de setembre 2011
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: Pintar portes d'armaris

EntradaAutor: marta_mum » dv. ago. 06, 2010 9:30 am

avui a la tarda tinc una estona, faré mes fotos i ho poso al blog, ok?

I de dinerets res, l'armari 250, la còmoda 50 i la resta pintura ...fustetes...6 eurus la cortina...el paper d'estampar, amb el pressupost que tenia em vaig haber d'arreglar, i ara ho tornaria a fer!!

Ara fins hi tot em faria la cuna i el moises per fer collit!
Avatar de l’usuari
Martina32
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

Re: Pintar portes d'armaris

EntradaAutor: Martina32 » dl. ago. 16, 2010 12:32 pm

Betti una altra opció és posar aeronfix del color que vulguis. Jo tinc l'armari de color bedoll i posaré aeronfix de color blanc en els plafons, els marcs quedaran bedoll. Si vols quan ho tingui posat et dic com queda, a mes, si no ens agrada sempre el podem treure i recòrrer a la pintura. Jo ja n'he tingut prou pintant el mural de l'habitació de la peque.
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: Pintar portes d'armaris

EntradaAutor: marta_mum » dg. ago. 29, 2010 7:40 pm

ja ho he posat al bloc, i ja t'he contestat el comentari,

posar'ns fotos del resultat, ok?

Ja teniu data per anar a buscar el vostre fill?

Torna a “Pintura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::