SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: Bombolla » dl. juny 28, 2010 12:34 pm

Vinga noies!!! Que això ja està!!! Una mica més i ja els hi veureu les carones. Tranquil·les, encara que siguin una mica petitons, si de moment està tot OK, heu d'estar tranquil·les que tot anirà bé. >.-<:

Nosaltres ja ens hem posat a buscar, a veure quan ens quedarem :-())
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dt. juny 29, 2010 8:11 am

Bon dia!!
Com esteu?? A mi ahir em van trucar de la vall d'hebron per canviarme la visita de divendres a dijous, però com no m'he fet la eco no hi aniré................sempre estan canviant el dia com si jo no tingués res a fer........
A veure com li ha anat a la soninice la seva visita d'ahir...................
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » dt. juny 29, 2010 10:38 am

Hola noies,ahir vaig anar a la Vall d´hebron i tot bé. Em van fer la eco del creixement i resulta que ja pesa 2,400 kg. Em vaig quedar súper parada, però contenta , és clar. En pocs dies es veu que ha augmentat molt.
Lila, a veure què et diuen. Divendres tinc visita i no sé si ja em faran els cultius, estaré de 36 setmanes. Ja us explicaré.
Una abraçada.
Avatar de l’usuari
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: Bombolla » dt. juny 29, 2010 11:56 am

SONINICE!!!!! :p-) >.-<: :p-) >.-<: :p-) >.-<: QUe bé nena!!! QUe ja pesa 2400gr i ja estàs a la setmana 36!!! QUe ja ho tens aquí, que el teu fiil/a pot sortir quan vulgui!!! Viscaaaaaaaaaa!!!!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dt. juny 29, 2010 12:20 pm

enhorabona Soninice!!!
Tot pinta molt bé, quina alegria!!! Ara no queda res, esperar cuatre setmanetes que es un no res.
Tu et trobes bé??
Ja ens explicaras que et diuen a la visita, m'alegro per tu!!
Una abraçada
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » dt. juny 29, 2010 4:27 pm

Gràcies guapes per les vostres paraules. La veritat és que estic molt contenta però sempre amb precaució, ja m´enteneu.
Una abraçada.
Avatar de l’usuari
BlackDalia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 314
Membre des de: dc. juny 09, 2010 7:30 pm

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: BlackDalia » ds. jul. 03, 2010 11:55 am

Ostres, soninice, primer de tot dir-te que em sap molt de greu.

Però agrairte que hagis compartit la teva experiència, ja que jo almenys no havia sentit mai parlar d'aquest sindrome i crec que es bo saber-ho ja que mai se sap!!!

un petó molt gran
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » ds. jul. 10, 2010 8:34 am

HOLA NOIES!!!!!
Entro per dir-vos que la matinada de dilluns a dimarts, concretament a les 1:12 , va néixer la meva filla Maria. Divendres 2 de juliol em va programar el part.Dissabte i diumenge vaig fer monitors i dilluns inducció. No us enganyaré, va ser molt llarg i dur però el resultat no es pot explicar amb paraules. Sóc molt feliç i només us ho voliar fer saber.
Lila, tu deus estar a punt o potser ja l´has tingut? Ja ens explicaràs.
En un altre moment ja us explicaré amb més detalls com va anar però ara la meva filla em reclama.
Molts petons i sort per tu Lila i per la Bombolla.
Avatar de l’usuari
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: Bombolla » ds. jul. 10, 2010 5:49 pm

SONINICE!!!! ENHORABONAAAAAAAAAA!!!! QUINA IL·LUSIÓ LLEGIR LES TEVES PARAULES!!!
MOLTÍSSIMES I MOLTÍSSIMES FELICITATS GUAPÍSSIMA. SEGUR QUE LA TEVA FILLA ÉS UNA PRECIOSITAT!!!!
BENVINGUDA MARIA!!!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dc. jul. 14, 2010 10:08 am

SONINICE ENHORABONA!!
Quina sorpresa!! portaba 15 dies sense ordinador i no esperaba pas trobar-me la teva bona noticia!!
M'alegro moltisim per tu, t'ho mereixes!! però t'ho han adelantat molt no?? A mi encara em queda una mica, fins el 10 d'agost no faig les 40 setmanes.
Reina, espero que quant tinguis una estoneta em facis una crònica mes detallada.
Molts petonts per tu i la Maria!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: Bombolla » dc. jul. 14, 2010 12:03 pm

AIxò això! Soninice! Explica'ns com va anar tot? Com et sents? I la Maria?? Espero ques igueu molt i molt feliços. Que ens la presentaràs algún dia??

I tu LILA com et trobes??? Vinga que ja falta molt poquet i d'aquí no res tindràs al teu homenet en braços. Si neixés ara ja no hi hauria problemes,oi? Quin pes fa? Un peó ben gran per tu i ànims en la recta final!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dc. jul. 14, 2010 1:40 pm

Gràcies bombolla!!
En una estona vaig a veure la comadrona del cap per fer el control del pipi i la tensió aveure que tal.
Per la resta bé, ja tinc 36 setmanes i la setmana pasada el nen feia 2.600, sembla que tot va bé, però no em fio!!
Una abraçada!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: Laure » dc. jul. 14, 2010 8:24 pm

Felicitats, Sominice!!! ja tens la teva filleta amb tu. >.-<: >.-<: me n'alegro molt, després de tot el què has passat :-()-)
Lila, ja et falta menys, anirà tot super bé, també! :ok:
petonets
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » dj. jul. 15, 2010 8:36 am

Hola noies,
i gràcies per les vostres paraules. Lila, tranquil.la, que tot sortirà bé, mira´m a mi. Et desitjo tota la sort del món.
Divendres 2 de juliol tenia visita amb la meva doctora. Estava de 36 set. i em trobava molt bé. Em va fer el cultius i em va fer un tacte.Tot perfecte, estva dilatada de 2 cm. Aleshores li va preguntar al meu marit com estava jo i com em sentia i li va dir "ella vol parir quan més aviat millor". Primer em va comenteat tenir-la sobre el dia 13 però va anar a mirar les guàrdies i quan torna em diu que ingresso dilluns dia 5 de juliol. Dissabte i diumenge vaig anar a fer monitor i tot perfecte i dilluns a les 8:30 ingressava. No vam tenir gaire temps per pensar-ho i assimilar-ho , però en part, millor. Ja us podeu imaginar que no vaig dormir gaire aquell cap de setmana.
Dilluns 5 de juliol era el gran dia. Per fi coneixeria al meu fill o a la meva filla. No m´ho podia creure.
Em van fer entrar en un box (allà hi havia dues noies més) i em van começar a preparar . Em van posar un catèter i van començar amb la glucosa. He de dir que en tot moment el meu marit va estar amb mi i em vaig sentir molt còmode i tranquil.la. Les hores passaven i jo ,que era la que estava més dilatada de les tres es veu que no se´m borrava el coll de l´´uter. Va venir un metge a fer-me un tacte i a introduir-me propess (Dinoprostona ) i a partir d´aqui, esperar. De seguida van començar les contraccions però no hi havia manera de que el coll es borrés. Vaig passar un munt d´hores, sortia a passejar pel passadís per veure si la cosa s´activava però res de res. Va vanir a veure´m un munt de metges (inclosa la meva és clar) i quan ja no podia aguantar el dolor em van subministrar un calmant. Vaig estar estona molt marejada com "borratxa" i quan ja eren gairebé les vuit del vespre va venir un metge i em va dir que em trencaria la bossa. Total que per fi em passen a la sala de parts. Un cop allà. a les 8:20, em van posar la "santa " epidural i a partir d´aqui tot va ser més fàcil (que no vol dir curt). Jo era allà amb el meu mp3 i el mòvil per si de cas, i el meu marit entrant i sortint com un desesperat. I sempre que sortia era quan la cosa ja s´engegava.
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dj. jul. 15, 2010 8:54 am

Hola Soninice!!
Pel que dius vas tenir un part bastant llarg, igual que jo, al final lo meu van ser 29 hores i cesàrea, però sembla que parlessim de dos hospitals diferents, amb tu es van comportar molt bé, deixan-te musica i aixecarte, jo allà en sentia com un animal, però això ja ho saps......
I bé, al final que?? m'has deixat neguitosa!!
Un petó.

I Laure, gràcies per les teves paraules
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » dj. jul. 15, 2010 9:11 am

Se m´ha borrat la segona part del missatge.
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dj. jul. 15, 2010 9:47 am

quina mala sort!! aixo fa molta ràbia
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » dj. jul. 15, 2010 10:45 am

La criatura no estava encaixada i la cosa semblava que anava per llarg. Em van haver de posar tres reforços d´epidural i també em van posar oxitocina. Les hores passaven i allò no avançava. Després de moltes maniobres i de tenir un metge damunt meu aprentant perquè la criatura baixés, em van posar asseguda un parell de cops. De sobte, em van venir ganes de ... (ja m´enteneu) i era que la criatura estva apretant per sortir. Van avisar el meu marit per si volia veure el cap. El gran moment s´acostava. Jo estava asgotada després de tantes hores però preparada per l´últim esforç. Tot l´equip preparat, hi havia unes deu persones amb mi, semblava una rambla. Vaig apretar amb totes les meves forces i vaig notar com sortia alguna cosa de dintre meu, En uns segons tenia la meva filla damunt meu. Sí, una nena, no m´ho podia creure. Jo sempre havia pensat que portava un nen. No us podeu imaginar el fart de plorar que ens vam fer. La nena estava perfecte, pesava 2340 kg i 48 cm. No calia incubadora, només unes hores a infermeria.
Després de tot el que he passat la vida m´ha fet aquest regal , el regal més meravellós que em podia haver imaginat. I ara la miro ,la sento i la toco i sóc la dona més feliç del món. No puc demanar res més a la vida.
I mireu quines coses té la vida ,que després d´un any d´estar ingressada allà, em toca el mateix doctor. Es va posar tan content de veure´m tan feliç amb la meva filla als braços. He de dir que també vaig tenir un record especial pel meu fill. No havia passat ni un any i era al mateix lloc però en altres circumstàncies.
Només tinc paraules d´agraïment per tot el personal de l´hospital i, en especial, a la meva doctora .Tots es van portar súper bé amb mi i gràcies a ells tot va ser més fàcil.
I també volia aprofitar per donar-vos les gràcies a vosaltres ,per escoltar-me i animar-me quan més em feia falta. Gràcies guapes.
I tu Lila, ànims, que això ja està aqui. I tu Bombolla, ja veuràs com aviat ens expliques com va el teu embaràs.

Un altre dia ja us explicaré més coses, ara vaig a veure ma filla que ja té gana.
Molt petons i una abraçada molt gran.
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dj. jul. 15, 2010 11:04 am

Hola soninice!!
M'ha emocionat molt la teva historia, m'alegro molt per tu, t'ho mereixes.
Cuida molt la Maria i dona-li un petonet de part meva.
Ja ens aniràs explicant com es porta la petita...........
Una abraçada molt forta
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: Bombolla » dj. jul. 15, 2010 12:53 pm

Soninice!!! No es fa això!!!! Estic plorant com una bleda!!! M'ha emocionat molt llegir-te. Veure que la Maria us ha omplert de felicitat, encara que mai oblideu el vostre fill.
Jo et dono les gràcies a tu, per compartir el teu embaràs...des del principi. Un embaràs que sens dubte psicològicament ha estat molt i molt dur, però que finalment n'has obtingut la recompensa més gran del món, la TEVA FILLA MARIA!!! I que boniques que sonen aquestes paraules,oi? No te les repeteixes 50 mil vegades??? Ets mare, sens dubte la millor experiència de la vida.
ENHORABONA UNA ALTRA VEGADA!!!!! Espero poder seguir llegint noticies de la Maria!

Molts petons, et mereixes tota la felicitat del món!


Lila, tranquil·la guapa, que això ja s'acosta, i el teu nen està fet un torete!!! Tot anirà bé, ja ho veuràs!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::