LOST (FINAL)

Avatar de l’usuari
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: Lluma » dc. maig 26, 2010 3:37 pm

lia ha escrit:Si si la teoria de tots morts que crec que es la que més s'aguanta! bueno la de la Miral tb, però llavors no quadra el que li diu son pare! a mi m'hagués agradat més pensar que l'explosió va crear 2 realitats!

per cert algu deia que hi ha moltes incògnites! sort que no men recordo massa però n'hi han moltes... com perque els morts apareixen en aquella illa? és que a la illa hi han vius i morts? jo crec que haurà treuran llibres i dvd's extres i es forraran!!!

sigui com sigui tinc mono de lost!


Lia, els morts aquells eren el fum negre, que es revestia amb els seus cossos per portar de cul als personatges!! no eren pas ells!
Imatge
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: madrona » dc. maig 26, 2010 7:09 pm

Diria que els altres dos finals són de broma, paròdies sobre Los Soprano amb els mateixos actors de Lost. :content: :content:
Com a clucada d'ull als fans no està mal, però no són realmanet finals alternatius.
Encara no els he vist...vaig a fer una sobrevolada pel youtube, je je.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
lia
:: poltre
:: poltre
Entrades: 611
Membre des de: dt. abr. 14, 2009 5:16 pm

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: lia » dc. maig 26, 2010 8:22 pm

Un altre dubte noies!

Com expliqueu que el Desmond quan baixen a la llum, li diu al Jack que té la opció de retrobar-se amb tots.... a l'altra realitat... no ho entenc, ell no és conscient que a l'atra realitat estan morts? que volsdria que fes el Jack? i no entenc com després li diu que el jack tenia raó! xatesss soc un cas! no m'entero de res! i lo dels finals alternatius d'on ho heu tret?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: Pukeko » dc. maig 26, 2010 9:34 pm

Doncs a mi també m'ha agradat molt aquest final, el trobo molt rodó.
Em van sobrar tantes referències cristianes però vaig trobar que era un final just per la sèrie. Aquest migdia he sentit a un dels Broc que deia que no es podien resoldre tots els enigmes, perquè això és una sèrie de ficció i se li havien de permetre certes llicències, i trobo que té molta raó.

La teoria que ens ha posat la Miral la trobo molt bé i molt encertada, però massa complicada com per entendre-la la resta dels mortals si no ens l'expliquen no??

Jo lo dels altres finals no sé pas si creure-m'ho: potser era una estratègia per despistar en el cas de que se'ls hi filtrés alguna cosa del final real.
Avatar de l’usuari
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: -Alba- » dc. maig 26, 2010 9:59 pm

lia ha escrit:Un altre dubte noies!

Com expliqueu que el Desmond quan baixen a la llum, li diu al Jack que té la opció de retrobar-se amb tots.... a l'altra realitat... no ho entenc, ell no és conscient que a l'atra realitat estan morts? que volsdria que fes el Jack? i no entenc com després li diu que el jack tenia raó! xatesss soc un cas! no m'entero de res! i lo dels finals alternatius d'on ho heu tret?


jo suposo que la part aquesta del Desmond era una doble jugada, tenien 3 finals grabats i perque ningú sapigues quin era el definitiu, potser uns dels altres finals era que funcionava lo que pensaba en Desmond i llavors tornaven a la realitat alternativa que pensaven que era realitat alternativa, pero que en el final definitiu a resultat ser el purgatori... no sé si m'explico!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge


Imatge


JOEL
Avatar de l’usuari
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: Lluma » dc. maig 26, 2010 10:11 pm

-Alba- ha escrit:
lia ha escrit:Un altre dubte noies!

Com expliqueu que el Desmond quan baixen a la llum, li diu al Jack que té la opció de retrobar-se amb tots.... a l'altra realitat... no ho entenc, ell no és conscient que a l'atra realitat estan morts? que volsdria que fes el Jack? i no entenc com després li diu que el jack tenia raó! xatesss soc un cas! no m'entero de res! i lo dels finals alternatius d'on ho heu tret?


jo suposo que la part aquesta del Desmond era una doble jugada, tenien 3 finals grabats i perque ningú sapigues quin era el definitiu, potser uns dels altres finals era que funcionava lo que pensaba en Desmond i llavors tornaven a la realitat alternativa que pensaven que era realitat alternativa, pero que en el final definitiu a resultat ser el purgatori... no sé si m'explico!


en Desmond era conscient en tot moment el que feia a laltre "realitat". Allà, ''al limbo'' era com una mena de.. aix, no em surt el nom, de guia, que els portava a tots a la ''tranquil·litat espiritual".
Imatge
Avatar de l’usuari
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: -Alba- » dc. maig 26, 2010 10:21 pm

si, ell era conscient pero no desde l'inici.. fara uns capitols que vam veure com ell ho recorda tot! abans tampoc sabia res, i quan ell s'adona busca als altres... tingues en compte que el primer es Hugo.. sabem Hugo va agafar el paper del protector de la illa i Ben va ser el segon pero de Desmond no en sabem res... pero sabem que al final estava allà també... suposo que per aquest motiu es el primer al qui li fa veure.. no??


per cert, he trovat un blog molt interesant, es llarg pero a mi m'agradat molt! http://pjorge.com/
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge


Imatge


JOEL
Avatar de l’usuari
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: -Alba- » dc. maig 26, 2010 10:32 pm

Aquesta es una frase treta de la explicació que dona el bloguer i a mi m'encanta


Ver a Locke finalmente feliz vale más que cualquier explicación sobre la naturaleza de la isla.
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge


Imatge


JOEL
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: madrona » dj. maig 27, 2010 9:23 pm

Pukeko ha escrit:
Jo lo dels altres finals no sé pas si creure-m'ho: potser era una estratègia per despistar en el cas de que se'ls hi filtrés alguna cosa del final real.



no, no, són paròdies...les podeu veure a Youtube. No són finals alternatius.

aquest, per exemple...el van emetre a l'especial que l'ABc va fer diumenge.

http://www.youtube.com/watch?v=tNzG-oSk ... re=related
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: Lluma » dj. maig 27, 2010 10:09 pm

madrona, no el puc veureeeeeeeee!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
helan
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: helan » dj. maig 27, 2010 11:38 pm

-Alba- ha escrit:si, ell era conscient pero no desde l'inici.. fara uns capitols que vam veure com ell ho recorda tot! abans tampoc sabia res, i quan ell s'adona busca als altres... tingues en compte que el primer es Hugo.. sabem Hugo va agafar el paper del protector de la illa i Ben va ser el segon pero de Desmond no en sabem res... pero sabem que al final estava allà també... suposo que per aquest motiu es el primer al qui li fa veure.. no??


per cert, he trovat un blog molt interesant, es llarg pero a mi m'agradat molt! http://pjorge.com/


El primer és en Charlie, porta a en Desmond a en Faraday y aquest li diu on és la Penny. L'Hugo ho descobreix amb la Libby. Ai, l'amor...

Ara és curiós que casi tots ho descobreixen a través de l'amor (parelles, fills o pare) menys en Ben...
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: madrona » dv. maig 28, 2010 8:05 am

http://www.youtube.com/watch?v=HvMk2KQ7rXQ

A VEURE...HO TORNO A PROVAR...
aquesta, però, és sense doblar...
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
lia
:: poltre
:: poltre
Entrades: 611
Membre des de: dt. abr. 14, 2009 5:16 pm

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: lia » dl. maig 31, 2010 11:56 am

mireu quin resum de Lost! m'encanta! molt sòlid! confirma la teoria que anem dient de tots morts!

http://lostph.blogspot.com/2010/05/el-resumen-de-perdidos.html
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
erykah
:: papallona
:: papallona
Entrades: 142
Membre des de: dc. feb. 13, 2008 4:45 pm

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: erykah » dt. juny 01, 2010 11:57 am

Doncs aqui un altre resum de la finale, en el que la teoria és que no van morir tots de cop sino cadascu a la seva hora.
El millor que he llegit sobre el final de Lost, sense dubte i 100% d´acord amb el que hi diu.

http://pjorge.com/2010/05/24/lost-17-18-the-end/
La coqueta de sucre 03.2008
El petit superheroi 02.2011
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: Bita » dj. juny 03, 2010 9:34 am

lia ha escrit:mireu quin resum de Lost! m'encanta! molt sòlid! confirma la teoria que anem dient de tots morts!

http://lostph.blogspot.com/2010/05/el-resumen-de-perdidos.html


Realment aquest és un GRAN enllaç, el resum el trobo senzillament genial, ara m'estic rellegint les "curiosidades" i és brutal la feinada que han fet a aquest bloc. :ok:

doncs a mi el final em va encantar, potser perquè no esperava tant, em va emocionar, sorprendre i com no desitjar més.

Una de les coses que em van deixar en pau va ser veure tornar a riure en Locke, per fí, >.-<:
Suposo que tots tenim uns preferits però a mi ho són la Sun i en Jin :***: pobres quines 6 temporades els hi han donat, i l'escena de l'últim capítol de la Eco amb Penny uffff "se me pone la gallina de piel" Genial

No se que te Lost , que enganxa a tanta gent diferent, jo a la feina el comentava amb una companya que deu rondar els 60 i que el seu fill li baixava per internet :ok: em deia que el dia que va veure el final plorava i que per la nit no podia dormir perquè li donava voltes a la trama. us sona?
I a casa la miravem el meu fill de 12 anys i jo, com que ell les temporades anteriors 1-4 no les va seguir, quan acavaba el capítol ens passavem estones parlant-ne.
I un altre gran encert de l'univers Lost és la música. BRUTALLLLL
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: Mara17 » ds. oct. 22, 2011 11:13 am

A mi, la temporada de 'Lost' que més em va agradar va ser la primera. Em va captivar. A mida que complicaven la troca, mira, no ho sé. Però la primera la vaig trobar sensacional i això que no hi passava res, com que diu, però la presentació dels personatges i tal em va enganxar molt.

El final, no us he llegit, però suposo que comentàveu que a l'última temporada eren tots morts. Ho havien complicat tant, que era difícil sortir-se'n. A mi ja m'estava bé, aquest final, perquè realment... hi havia cap manera prou decent de lligar-ho tot? Impossible!!! A més, a en Maro, que és fan de "happy ends", li va encantar que tots acabessin "bé", encara que fos morts.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
xulleta30
:: pantera
:: pantera
Entrades: 869
Membre des de: dt. nov. 15, 2011 9:26 am

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: xulleta30 » dt. nov. 15, 2011 12:26 pm

A mi també em va encantar la primera temporada i la segona i la tercera, però mica en mica m'anava liant més ja que miràvem d'una sentada mitja temporada i portava una empanada mental que pa que... I el final, una mica decebedor pel meu gust, però sol passar amb les sèries que venerem tant!!!
Tenim ganes de tu

Imatge

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::