LOST (FINAL)

Avatar de l’usuari
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

LOST (FINAL)

EntradaAutor: -Alba- » dl. maig 24, 2010 7:33 am

Hola!

obro aquest post per comentar l'últim capítulo de LOST! Escriure en castellà per poder expresar millor.


¿Qué puedo decir del último capítulo de LOST? Sólo diré que las lágrimas que salían de mis ojos al final del capítulo mientras veía a Jack tumbado casi muerto eran de tristeza pero también de alegría.

De tristeza porque se acaba una serie que me ha gustado de principio a fin, que me ha hecho soñar, que me ha hecho preguntarme sobre todo lo que jamás pensé que iba a preguntarme.

De alegría porque me ha gustado, SI SEÑORES ME HA GUSTADO, aunque mucha gente (y lo etiendo) esté totalmente en desacuerdo conmigo.

¿Porqué me ha gustado? o ¿qué ha sido para mí este APOTEÓSICO FINAL DE LOST? Si lo ves como un final de "Los Serrano" tipo "todo ha sido un sueño" os enfadereis i os mosqueareis y renegareis de todo lo que tiene que ver con LOST. Yo no lo veo de esta manera.

Está clarísima una cosa, que al final, en la escena de la iglesia todos estan muertos. ¿Pero cuando murieron? El padre de Jack lo dice bien claro, unos murieron antes otros después. Sabemos cuando murió Jack, Sun, Sahid... pero no sabemos cuando murieron Hugo, Kate, Sawyer, Claire... etc... Sabemos que todo lo sucedido en la isla fue REAL, por eso al final nos muestra el avión siniestrado en la playa sin cuerpos. Si todos fueran muerto en la isla y todo lo sucedido dentro y fuera de la isla fuera un "sueño", una "visión" o como queráis llamarlo estarían los cuerpos alrededor del avión de Oceanic siniestrado. Así es como yo entiendo el final, vamos lo he tenido bastante claro... dijeramos que la realidad paralela ha sido la manera de llegar Jack a volver a encontrarse con todos en la otra vida.

Si que es cierto que quedan MILES de incógnitas por resolver pero creo que aquí reside el encanto de la serie.
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge


Imatge


JOEL
Avatar de l’usuari
jorann
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2030
Membre des de: dg. maig 17, 2009 5:11 pm

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: jorann » dl. maig 24, 2010 7:46 am

Bon dia!!!

Jo també m'he llevat avui a les 6 per veure el capítol!
El capítol m'ha agardat molt,m ha sigut molt bonic i m'ha fet molta grràcia tornanr a veure a tots els personatges junts.

Ara, com a final trobo que ha sigut un pel decepcionant, hi havia tantes expectatives creades que la final tot plegat m'ha semblat bastant previsible. Que se suposa? que tot plegat ho ha com sommiat/delirat el Jack abans de morir en l'accident incial??

I la música preciosa!!!!! Gràcies a Lost m'he tornat una fan incondicional del Michael Giacchino!!!!!!!!
ImatgeImatge
Aquest és el nostre post: viewtopic.php?f=50&t=12754&start=80
Avatar de l’usuari
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: -Alba- » dl. maig 24, 2010 7:48 am

jorann jo no ho veig així! Tot el de la illa es real, va passar... despres van anar morint cadascú de la seva manera i quan tocava... no se... jo ho he tingut molt clar al finalitzar el capítol...
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge


Imatge


JOEL
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: Fuzztoon » dl. maig 24, 2010 8:07 am

-Alba- jo estic d'acord amb tu. Tot el que passa a l'illa és real. En Jack mor per salvar l'illa i és queda com líder l'Hugo i de segon en Ben. Per això en l'esglèsia l'Hugo li diu al Ben que ha sigut un bo segon i ell respon que l'Hugo ha estat un molt bon nº 1. En Christian ja li diu al Jack que tots estan morts, però uns han mort abanç i alguns després d'ell. En Jack mor a la illa, i l'avió d'Ajira si que marxa. L'esglèsia és on es troben tots un cop han mort, però no significa que morisin al vol de Oceanic ni que hai sigut tot un somni.
Almenys és com jo ho he entes i a més ho he vist clarissim!!!!
Han quedat molts dubtes per resoldre, però a mi ja m'està bé. Un dels encants d'aquesta sèrie eren els debats que això provocaba. A casa meva, el dinar dels diumenges, es parlava 10 minuts del Barça i després tot era LOST.
Resumint, no és el millor capítol que he vist de LOST, però a mi m'ha agradat, bastant previsible si volien fer a tothom content, però tampoc vull jutjar per un sol capítol. Jo crec que moltes incognites es poden resoldre amb pistes que es van donant al llarg de les 6 temporades.
Una gran sèrie!!!!!
lauraijoan
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1141
Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: lauraijoan » dl. maig 24, 2010 8:12 am

Bon dia noies!!

jo també m'he llevat per veure el final.....

A mi també m'ha agradat molt el capitol, però el final...bueno...jo l'entés com tú però es deixen taaaaaaaantes coses obertes...pel meu gust masses....no se.....
url=http://lilypie.com]ImatgeImatge[/url]
Complementos para bebés Lulu Ferris
Avatar de l’usuari
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: -Alba- » dl. maig 24, 2010 8:14 am

pero laura ja no seria LOST si ens donesin respostes a les coses... aquí està l'encant de lost, ens deixen una mica LOST nosaltres... jejeje :ok:
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge


Imatge


JOEL
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: artemis » dl. maig 24, 2010 9:07 am

Doncs a mi no m'ha agradat la veritat... Pel meu gust han deixat massa coses obertes, sense esclarir temes i molt per sobre.

Crec que han optat pel final més fàcil i prou.. No ho sé.. Si que ha estat un capítol molt emotiu, he plorat i m'he emocionat molt, però crec que haurien d'haver ficat més coses, perquè l'he trobat una mica soso...

Ningú ha deixat clar com arriba la Iniciativa Dharma, ni què pinten en Jacob, i el Ricardo... Què passa amb en Ricardo, el Lapydus i el Miles? perquè a l'església no surten...

No ho sé, potser m'esperava més respostes i m'he quedat com dius tu Alba: MÉS LOST QUE MAI!!!!!!!!!! jejeje
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: gege » dl. maig 24, 2010 9:15 am

Jo estic amb tu artemis... tinc tantes preguntes k en podria escriure un llibre!

I he trobat que és un final una mica fluix pel que ha estat tota la sèrie... però bnu m'han entretingut molt durant 6 anys!
Avatar de l’usuari
jorann
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2030
Membre des de: dg. maig 17, 2009 5:11 pm

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: jorann » dl. maig 24, 2010 9:54 am

Hola de nou!!

Potser si que teniu raó, jejeje. El pare del Jack li diu que tots han anat morint uns abans i uns després que ell però que tots es troben en aquella església. Us compro la teoria, jaja.

Pel que fa a les icognites que han deixat sense respondre jo crec que ho han deixat obert per que tothom dongui la seva opinió. De totes maneres he sentit que tenen la intenció de publicar una "enciclopedia" on es donarà resposta a tot el que no s'ha explicat.
ImatgeImatge
Aquest és el nostre post: viewtopic.php?f=50&t=12754&start=80
lauraijoan
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1141
Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: lauraijoan » dl. maig 24, 2010 10:16 am

si si jo entenc que et deixin amb els dubtes d'algunes coses per fer-ho LOST però n'hand eixat masses......tots a comprar la biblia de Lost quan surti per entendre moltes coses...
url=http://lilypie.com]ImatgeImatge[/url]
Complementos para bebés Lulu Ferris
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: Fuzztoon » dl. maig 24, 2010 10:26 am

Una cosa, penseu que totes les que hem vist el capítol a Cuatro, ens falta per veure un troç de l'episodi. Es veu que hi ha hagut un salt d'uns minuts. Recordeu que de cop i volta apareixien tots junts per anar a les coves, jo allò no ho he acabat d'entendre. Estan per un costat en Ben, en Locke i en Desmond i de cop i volta ja estan tots junts amb en Jack i Hugo. Em sembla que és aqui on s'han saltat aquest troç.
Algu m'ho pot confirmar. He llegit al Priodico digital això del salt, però a vere si algú més en sap alguna cosa....
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: Julyet » dl. maig 24, 2010 10:49 am

Sí, al Cuatro l'han liat i s'han menjat 6 minuts.

Doncs a mi no m'agrada el final. Això dels "finals oberts" és de covards, i que estan tots morts és un recurs ja molt utilitzat.

La sèrie està molt bé, però pel meu gust quan comencem amb el rollo mitològic la caguen. El rollo científic estava molt més currat i haver trobat explicacions per allà, amb sentit, hagués estat millor.

Però m'ho he passat molt bé mentre ha durat.
Avatar de l’usuari
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: -Alba- » dl. maig 24, 2010 10:56 am

Fuzztoon ha escrit:Una cosa, penseu que totes les que hem vist el capítol a Cuatro, ens falta per veure un troç de l'episodi. Es veu que hi ha hagut un salt d'uns minuts. Recordeu que de cop i volta apareixien tots junts per anar a les coves, jo allò no ho he acabat d'entendre. Estan per un costat en Ben, en Locke i en Desmond i de cop i volta ja estan tots junts amb en Jack i Hugo. Em sembla que és aqui on s'han saltat aquest troç.
Algu m'ho pot confirmar. He llegit al Priodico digital això del salt, però a vere si algú més en sap alguna cosa....


si!!!!!! jo també m'he adonat!! faltava un troç.. m'he quedat una mica flipada perque dic ¿aquets que fan ara junts?
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge


Imatge


JOEL
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: gege » dl. maig 24, 2010 11:02 am

a mi tb m'ha estranyat!
Avatar de l’usuari
marionaijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: marionaijan » dl. maig 24, 2010 12:31 pm

Hola Familia!!

Doncs a mi m'ha encantat! Fins i tot em sento com buida... igual que quan es va acabar Friends... Mireu, he trobat un escrit que descriu perfectament el que em passa pel cap però que no sé com escriure... li "robo" en aquesta persona...

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A ... 2F&h=42db9

He plorat com una madalena... I ara em tornaré a mirar el capítol... Crec que d'aqui un temps, lo seu seria tornar a veure tota la sèrie, veietn-la des d'un altra prespectiva...
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325
Avatar de l’usuari
Annita
:: peixet
:: peixet
Entrades: 295
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 7:17 pm

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: Annita » dl. maig 24, 2010 1:52 pm

Jo anava una mica endarrerida de capitols, aixi k he estat des de les 2 i pico k va començar el cap. 12 fins a les 8 k ha acabat l'ultim enganxada a la tele!!! i la petita, a les 9 ja era desperta! estic k em moro de son, pero k voleu k us digui... a mi m'ha agradat mlt! Pensava k un cop acabada la serie em kedaria amb cara d'interrogant, pero no, m'ha deixat satisfeta i molt contenta de k, enacra k hagin hagut de morir tots per ser feliços, finalment, i despres de tantes histories, cadascu (o gairebe tots) trobessin la pau i la felicitat k no havien tingut. No se, es la meva manera de veure-ho.
Entenc k a moltes us hagi decepcionat una mica akest final, pero potser es k al final els guionistes s'avien ficat en un "embrollo" de fets, personatges i histories k no trobessin tants finals "adecuats" com potser es pensaven al principi k tindrien... no se si m'explico...

En definitiva, k un aplaudiment ben gros per LOST i per tots els LOSTIES k ens em enganxat durant 6 temporades senceres i k em set, en cada moment, un personatge diferent! Braaaaaaaavooooooooooooooo!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

I nomes una coseta mes.... Com t'enyorare, Sawyer del meu cor!!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: -Alba- » dl. maig 24, 2010 2:39 pm

Annita jo ara tinc nostalgia... qué fare sense Lost? Qué faré els dimecres al migdia? Aix.....

Sabeu que m'ha agradat? Tornar a veure al Locke! la veritat que m'ha encantat!! l'he trovat molt a faltar aquesta temporada!!!

Tinc ganes de tonar a veure tota la serie sencera... I LOVE LOST!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge


Imatge


JOEL
Avatar de l’usuari
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: -Alba- » dl. maig 24, 2010 2:40 pm

marionaijan ha escrit:Hola Familia!!

Doncs a mi m'ha encantat! Fins i tot em sento com buida... igual que quan es va acabar Friends... Mireu, he trobat un escrit que descriu perfectament el que em passa pel cap però que no sé com escriure... li "robo" en aquesta persona...

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A ... 2F&h=42db9

He plorat com una madalena... I ara em tornaré a mirar el capítol... Crec que d'aqui un temps, lo seu seria tornar a veure tota la sèrie, veietn-la des d'un altra prespectiva...



MOLT BO AQUEST ARTICLE!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge


Imatge


JOEL
Avatar de l’usuari
-Alba-
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: -Alba- » dl. maig 24, 2010 4:51 pm

http://www.megavideo.com/?s=seriesyonkis&v=TY36U53I&confirmed=1

SI MIREU AQUEST VIDEO CAP AL MINUTO 21.30 -22.00 COMENCEN ELS SIS MINUTS QUE HAN QUEDAT MORTS A CUATRO, ES POT VEURE COM ES TROVEN RICHARD I MILES AMB LAPIDUS I COM DECIDEIXEN FER VOLAR L'AVIÓ I NO EXPLOTAR-HO, TAMBÉ ES VEU A JACK PARLANT AMB LOCKE ABANS DE L'OPERACIÓ I COM ES TROVEN A LA ILLA!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge


Imatge


JOEL
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: LOST (FINAL)

EntradaAutor: Fuzztoon » dl. maig 24, 2010 8:14 pm

-Alba- gràcies pel link, ja l'he vist!!!!!
Ara si puc dir que he vist la finale!!!!!

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::