Menorca: amb vaixell o amb avió?

De vacances amb els nens !!
Avatar de l’usuari
Jalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: Jalina » dv. maig 21, 2010 10:31 pm

Hola!!

Aquest estiu volem anar a passar uns dies a Menorca i tenim el dubte de si anar-hi amb vaixell o amb avió. Sense l'experiència, pensem que anar-hi en vaixell és una mica més còmode pel tema equipatge (l'Arnau tindrà 11 mesos i ens emportarem el cotxet, la baybcook, el bibi pel matí, etc,etc,etc...i per això ja ens emportaríem el nostre cotxe dins els vaixell i, a part, ens estalviem haver-ne de llogar un) però ens fa molta mandra fer 8 hores de viatge. Ja sabem que n'hi ha un de ràpid, però aquest el vam fer fa molts anys, quan encara no teniem nens, i ho vam passar tant malament que vam decidir no tornar-hi.
Per altra banda, l'avió és rapidíssim però el tema equipatge es complica una mica per tema "excés de pes".

A les que us hagueu trobat en la mateixa situació, com us ha anat?? I una pregunta més, si la sabeu... hi ha la possibilitat de posar el nostre cotxe al vaixell però nosaltres 3 anar amb avió??

Merci!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: JOBAAL » dv. maig 21, 2010 11:28 pm

Hola!
Jo estic en la mateixa situació que tú però en comptes de Menorca anem a Mallorca :***: o-o:)
Dius que n'hi ha un de ràpid?? He mirat preus a la web d'Acciona i només em surt el vaixell aquest de 8 hores... a on ho puc mirar?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Jalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: Jalina » dv. maig 21, 2010 11:45 pm

Si no ho recordo malament és a la web de Balearia https://www.balearia.com/wps/portal/comercial. Nosaltres el vam agafar fa uns anys (el viatge dura unes 4 horetes i amb el lent 8) però vam trobar molt malamar i vam acabar la meitat dels passatgers vomitant i patint molt!!
Avatar de l’usuari
littleif
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: littleif » ds. maig 22, 2010 5:50 am

En avió!!! Definitivament, en avió!!!
Jo vaig anar fa anys a Menorca i l'any següent a Ibissa per portar el meu cotxe i no repetiria maaaaiii!!! Ufff, prefereixo llogar un cotxe i ja està. Us ho juro, que llaaaaaarg, quin aborrimeeeent...
Bé, això nomès és la meva opinió, eh?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: nunus » ds. maig 22, 2010 8:03 am

Doncs nosaltres estem una mica igual. Encara no hem decidit la destinació definitiva, però Mallorca o Menorca tenen alguns números, i també estem amb el tema vaixell/avió.

Nosaltres, si hi anem, quasi seguríssim que vaixell. És que només de pensar en portar tots els nostres trastos, més els del nen, facturació, equipatge de mà... socorrroooo!!
Intentaríem anar amb el fast ferry. Els meus pares l'han utilitzat molt cops i sempre ok, però clar no se sap mai. Nosaltres l'últim cop que vam tornar de París vam agafar unes turbulències a l'avió que també van acabar vomitant la meitat dels passatgers. :ufs: :ufs:

No ho sé, prefereixo marxar amb el cotxe carregat, sense haver d'anar amb maletes amunt i avall. La nostra altra opció és Suïssa, i també hi aniríem en cotxe.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
martuchi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 621
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 9:16 pm

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: martuchi » ds. maig 22, 2010 8:24 am

Nosaltres anem a Menorca aquest estiu, i ja tenim reservat el vaixell, finalment ens vam decidir pel ràpid, encara que teniem els nostres dubtes sobre quin seria millor...pero els meus pares van fer el viatge amb el rapid i van tornar encantats.
Si ja ho teniem clar, el fet del nuvol de cendra passejant-se pel cel, ens va fer acabar de decidir
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
minimandarina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: minimandarina » ds. maig 22, 2010 8:46 am

Nosaltres l'estiu passat hi vam anar i teníem clarríssim d'anar-hi amb avió i és el que vam fer. Allà vam llogar un cotxe i com que vam anar a un aparthotel no ens vam emportar la babycook perquè ho vam fer tot bulit i triturat allà. El tema biberó sí que en vaig agafar però la llet, cereals i bolquers ho vaig comprar tot allà.
A nosaltres ens va anar molt bé així. Espero que us ho passeu molt bé!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
vacomva
:: poltre
:: poltre
Entrades: 637
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 8:14 am
Ubicació: Clot, Barcelona

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: vacomva » ds. maig 22, 2010 9:52 am

Bona dia

Nosaltres l'estiu passat vam anar a Sardenya amb vaixell... i no són 8 hores sinó 12!!!!
I sabeu quin goig fa omplir el meleter del cotxe amb el bressol de viatge, el cotxet i tots els bartulos imaginables, i baixar al destí amb el cotxe carregat????

Inigualable!!!! vam decicidr, que buscarem destins amb ferry el proper any que poguem viatjar.

I el tema del nombre d'hores, dons es passa ràpid, que voleu que us digui....

Això si, portavem camarot.

Apa, siau!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Rosita
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dc. set. 26, 2007 10:31 am
Contacta:

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: Rosita » ds. maig 22, 2010 1:47 pm

Ei nosaltres també estem mirant per anar a Mallorca i també estem pensant si el vaixell o l'avió. A l'agencia ens han recomanat anar amb avió, perquè em totes les coses que hem de portar pel nen amb avió es una mica complicat.
Jo crec que amb vaixell es millor perquè carreges el cotxe. Després el puges al vaixell i direcció cap a Mallorca. Allà baixes i ja ho tens tot dintre del cotxe només ho descarregues a l'hotel.
Bueno a veure que et diuen altres mares que ja hi hagin anat.
Bon viatge.
:ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
juliet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: juliet » ds. maig 22, 2010 6:07 pm

com que crec que no hi ha molta diferència de preu, jo et diria d'anar en vaixell, nosaltres ho vem fer fa uns anys (no teniem nens) a Mallorca amb avió i a Menorca amb vaixell, i crec que per anar amb nens i tots els seus complements és millor el vaixell.
Aquest estiu tenim pensat anar a Menorca una setmaneta i tenim força clar que hi anirem amb vaixell, també haig de dir que la Júlia és la que més ganes en té d'agafar el vaixell!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
immi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1365
Membre des de: dc. juny 04, 2008 2:37 pm
Contacta:

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: immi » ds. maig 22, 2010 8:24 pm

vacomva, que tal sardenya amb nenes? es que es un viatje que tenim pendent, de fet tenim el viatje muntat, jas amb plànols, excursions i tot, però ho tenim apartat de moment, la meva pregunta es , com que ni han tantes corves que tal amb nens?? seria per anar quan la nena tinguès 2 anyets o així, l'estiu que vé,
Aprendemos a ser hijos cuando somos padres
Imatge
Avatar de l’usuari
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: Bombolla » ds. maig 22, 2010 11:21 pm

Mireu-vos-ho bé, però moltes vegades és molt més car anar amb vaixell que amb avió! I us ho dic des de l'experiència! De viatges Mallorca-Barcelona n'he fet un fotimer...i per mi no té put de comparació, MOLT millor l'avió, en quan comoditat i preu...ara, això sí, si voleu anar carregats amb l'avió és més difícil. Però penseu, com us han dit, que moltes coses les podeu comprar aquí, tot el menjar, potitos, llet, bolquers... I si voleu consells sobre on anar a Mallorca només cal que ho demaneu! :ok:
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: tolinso » dg. maig 23, 2010 2:30 am

EN AVIÓ!!!!!!!!

nosaltres hi vam anar fa uns 3 anys, en el vaixell aquest rapid (3 o 4h crec), i mira... d'anada més o menys bé, però de tornada hi va haver mala mar i fatal! tots vomitant, i a més no pots sortir a coberta. Total, que vam estar 3 dies ben fotuts despres de les vacances, perquè realment va ser horroros. sort que almenys va ser de tornada... perquè sinó ens hagues aixafat les mini vacances!

si repetim, tenim clar que serà en avió i llogant un cotxe un cop allà :ok:
lauraijoan
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1141
Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: lauraijoan » dg. maig 23, 2010 8:01 am

Doncs jo us recomanaria en vaixell i amb el vostre cotxe, podeu portar tot el que volgueu, aquí les coses les podeu comprar on sabeu que es mes econòmic allà depen d'on us fotran clavades.

Els cotxes de lloguer a Menorca s'acaben sempre, (he treballat a una agencia 4anys) i els preus son altíssims a part que ja haurieu d'agafar l'assegruança total....en canvi amb el teu cotxe vas tranquil a tot arreu.

Desprès de tot el viatge d'anada és de nit i es pot dormir, podeu agafar un camarot per anar i butaques per tornar que son més econòmiques i com es de dia podeu "voltar". Jo vaig anar amb el lent a l'anada i el ràpid la tornada i no vaig tenir cap tipus de problema el mar no es va moure ni res, si que si es mou es terrible però clar, també et poden tocar les cendres del volcà i no poder sortir.... :ufs: o no poder tornar i buscar-te nits als hotels que estaran a tope i ni la agencia ni el tour operador es fan responsables les nits extres les pagues tu.
url=http://lilypie.com]ImatgeImatge[/url]
Complementos para bebés Lulu Ferris
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: JOBAAL » dg. maig 23, 2010 2:58 pm

He estat mirant preus i realment és una "astillada" anar amb el cotxe! Em pensava que sortiria més bé de preu... ?-)
Bombolla com veig que tens experiència, què em recomanes, que tot el que sigui menjar, bolquers, etc. ho compri allà?
Nosaltres no anirem d'hotel, anem a Manacor a casa uns amics, i a casa seva no tenen llitet i és clar, se'm fa una muntanya facturar llitet de viatge + cotxet + maletes... per això pensava que seria més pràctic anar amb cotxe, carregat a tope i llestos!
Buff, ja m'estic atavalant i això que encara falta...! :-:)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: Bombolla » dg. maig 23, 2010 8:48 pm

Manacoooor????? Jo visc a Manacor!!! Quines coses que té la vida!!
I sí, et recomanaria que ho compréssis tot aquí. Vull dir que hi trobaràs de tot. Hi ha eroskis, mercadones, i altres. No crec que tinguis problemes per trobar res. I si no trobéssis la manera de tenir un llitet nosaltres en tenim un de viatge, i si et veus apurada, com que estem a la mateixa ciutat te'l podem deixar. :ok:
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Avatar de l’usuari
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: JOBAAL » dg. maig 23, 2010 9:35 pm

Ostres bombolla quina casualitat! Aaaaiiisss els bocadillos de'n Mingooooo!!! mmmmm mmmmmm Doncs ja fa 4 o 5 anys que hi anem cada estiu, més o menys per les festes de Son Macià :***: :ok: :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: nini8852 » dl. maig 24, 2010 10:13 am

Hola!!!

Doncs nosaltres l'any passat vam anar amb el Fast de Balearia i molt bé!! No va durar 4 hores, en va durar quasi 5, però vam trobar bona mar. Aquest any repetim.
el que teniem clar era que amb la nena petitat i la de trastos que t'has endur, ho carreguem al cotxe i ja no ho traiem fins estar a lloc. Com deien a la tele, factures a casa. Mentre porti bolquers cotxet i dormi en llitet, ho farem així. A més, la cadira nostra del cotxe és bona i no sé com seria la que et posen en un cotxe de lloguer, però bé, això és totalment secundari.

És més car el fast ferry que el de 8 hores, però amb el llarg, l'anada la fas de nit, així pots agafar camarot i dormir, això si, em sembla que arriba a les 6 del matí.

La meva experiència és aquesta i aquest any repetim, esperem no trobar mala mar, perquè en aquest cas si que es veu que pot ser horrible. Miraré si hi ha biodramina per nens de 2 anys, perquè jo ja me la prenc abans d'embarcar jeje.

Salut!
Imatge
Avatar de l’usuari
vacomva
:: poltre
:: poltre
Entrades: 637
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 8:14 am
Ubicació: Clot, Barcelona

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: vacomva » dl. maig 24, 2010 2:46 pm

Immi

Doncs Sardenya per nosaltres va anar molt bé.
Les carreteeres si són una mica dolentes, però res de la'ltre món, les platges tremendes, i la gent una passada.... repetiriem amb els ulls tancats.
I això que la Irene només tenia un anyet i mig!!!

A veure si us animeu!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
vacomva
:: poltre
:: poltre
Entrades: 637
Membre des de: dt. feb. 13, 2007 8:14 am
Ubicació: Clot, Barcelona

Re: Menorca: amb vaixell o amb avió?

EntradaAutor: vacomva » dj. maig 27, 2010 3:49 pm

Hola Goga

Doncs presisament l'Alguer és el que nes va semblar més prescindible de tota l'illa (que cal dir-ho , és tan gran com tot catalunya),.... nosaltres vam dormir en tres llocs diferents:
Un a la costa est: una zona muntanyosa prop de la costa que es diu l'ogliastra.
Una al la costa sudoest, prop de Cagliari (a un poble que es diu Igesias)
I un altre al nord, prop de Sassari.....
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::