SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

Problemes durant l'embaràs.
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » dv. març 19, 2010 2:12 pm

Hola noies,
Moltes felicitats LILA pel nen !!!!! Jo no vul saber el sexe però crec que també porto un nen. Avui he anat al cap per comentar-li a la llevadora vàries coses: el tema de punxar-me heparina, la provadel sucre que vull que me la facin aqui i també el tema de les tires d´orina. He perdut tot el matí fent papers i m´han marejat de mala manera. La llevadora enfadada amb els de la Vall d´hebron, la Soro que no em va receptar bé l´heparina i no sé quantes coses més. M´han posat del nervis. Potser al final aniré a la gine de la mútua a veure si no tinc tants problemes.
A la doctora Soro li vaig preguntar allò que vas comentar Bombolla de la eco de les 24 set. i em va dir que no, que no era fiable.
Bombolla, això de l´aspirina i l´heparina ja ho havia llegit quan vaig sortir de l´hospital i m´informava sobre el Hellp. El més curiós és que quan em van fer la eco de le 12 set la doctora que la me la va fer m´ho va preguntar (si m´havien receptat heparina i aspirina), dies més tard li comento a la Soro i em diu que no està demostrat i va i ara, de 20 set, me la recepta. No entenc res però jo segueixo fent el que em diuen.

Bé noies, ja estarem en contacte.
Avatar de l’usuari
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: Bombolla » dg. març 21, 2010 8:18 am

QUe bé Lila!!! Així que definitivament és un nen!! Que bé, així el teu fill tindrà un germanet per jugar moltíssim!!!

Ostres, si que es passen a la Vall d'Hebron!
SOninice: Així que sí que existeix l'ecografia aquesta que dius! I resulta que no és fiable? Jolines! Pel que veig sembla que ni els metges saben què han de fer, perquè un diu una cosa i l'altre una altra, i a més un mateix metge al principi et diu que no a un medicament i després que si! Qui els entengui que els compri!
De totes maneres me n'alegro molt que les coses vagin bé!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Avatar de l’usuari
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: Bombolla » dt. abr. 06, 2010 7:41 am

Hola noies!!! Com esteu? Què fan les vostres panxulines i els vostres menudets? Us han fet més controls?
Espero que estigueu molt bé i que hagueu passat molt bona setmana santa.
:-()-)
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dt. abr. 06, 2010 7:54 am

Hola noies!!
Feia molt que no escribia, però mai no trobo el moment...
Us vaig deixar pendent de la visita a la vall d'hebron.........i com no.......molt malament com sempre.....vaig estar dues hores esperant per la eco, i mentre esperaba va sortir una infermera amb un paperet per omplir per si volia participar en un estudi, si jo era elegida per fer l'estudi em farien la doppler a la eco!! i a mi s'em portaben els dimonis!! Estic en la consulta d'alt risc per una preeclampsia i resulta que igual fan un sorteig de si em toca doppler o no!! al final a la noia que em va fer la eco li vaig dir el motiu perque em portaben a alt risc i al final me la van fer, pero ja sortia molt empipada!!
Desprès a la consulta no hi era la meva doctora, la Soro, i la que hi habia, em diu:
"La eco ha sortit bé, aquesta visita era per veure la eco i ja la he vist a l'ordinador, ja et pots marxar.........."
Ho podeu creure?? jo pensaba que em dirien de punxar-me com a la soninice, i resulta que res......vaig preguntar-li, fent-me la tonta, que amb els meus antecedents si em farien un control especial i em van dir que a partir del mes vinent em donarien tires reactives per fer-me controls d'orina....
Cada dia tinc mes clar que vaig a la quiron amb els ulls tancats, només espero que tot vagui bé, sinò arribar fins la setmana 30 (em queden 8). A la tarda tinc hora amb la llevadora del cap per mirar-me l'orina........
Com vas soninice??
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dt. abr. 06, 2010 11:06 am

Hola bombolla!!
Has actualitzat fotos de la teva nena!! que guapa esta!!
Jo les fotos que tinc del meu nen a la UCI,com les teves amb les vies i tot ple de tubs i cables no m'agrada veure-les, les tinc amagades!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » ds. abr. 10, 2010 11:16 am

Hola noies,
Bomobolla- Tot va bé. Com ja vaig comentat em punxo cada dia heparina i em prenc una aspirina infantil. Les punxadetes són una mica angunioses però què hi farem. El tema de la eco (la de les 24 set) no és que em digués la dtra que sí que que exisitia com a tal sinó que em va semblar entendre que no hi ha cap eco fiable per detectar aquest problema. Potser la vaig entendre malament però aquest metges a vegades parlen d´una manera que no s´entèn res, ja m´entens, oi? També li vaig preguntar el símptomes més preocupants del Hellp i em va dir que cada cas és un món , que la clau és la combinació de la tensió alta i la proteïna a l´orina. No ho sé, jo cada cop estic més confosa crec.
Dilluns em faré la prova del sucre i espero que sigui la curta. Ja us explicaré.
M´encanta la nova foto de la teva nena.

LILA_BCN- A vegades sembla que quan parlem de la Vall d´Hebron parlem d´hospitals diferents. A mi tan bé i a tu tan malament, quines coses... Potser és perquè et porten en un altre hospital però tot i així no té nom. T´haurien de tractar com déu mana i no marejar-te d´aquesta manera per res. Després de tots els nervis que passem encara hem d´aguantar aquest tracte. No tinc paraules.
Dimarts passat també tenia visita amb la llevadora del Cap i em va mirar l´orina, la tensió, em va medir la panxa i vaig escoltar el cor de la criatura. Tot correcte.

Bé, noies ja ens anirem posant al dia i a tenir paciència....

Una abraçada.
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » dc. abr. 21, 2010 11:59 am

Hola noies,
aquest post està molt parat. Espero que estigueu bé. Ahir vaig anar a llevadora del cap i em va donar resultats sucre,to bé. Estic una mica anèmica però això amb una mica de ferro es soluciona. Tema clexane i adiro: resulta que jo de sempre he tingut la tensió baixa i des que em punxo i em prenc l´aspirina tinc la tensió pel terra i em trobo súper fluixa. Porto dos dies de descans per veure què passa amb la tensió però crec que hauré de trucar a la Vall d´hebron per consultar-ho.
Tema ecos: a la eco de les 20 set. (crec que no ho vaig comentar) una de les doctores que em va mirar era la mateixa que am va fer una eco a la Quiron en l´altre embaràs. Li vaig comentatr el què m´havia passat i em va mirar les arteries uterines. Això és molt important perquè crec que és un bon indici per saber si tens més probabilitats de tenir preeclàmpsia. Em va dir, no t´ho han demanat però jo t´ho miro que et quedaràs més tranquil.la i jo també. Quan li vaig explicar que ella m´havia fet una eco a la Quiron ( que per cert, va estar molt borde en aquella ocasió) repetida perquè la doctora LLurba havia vist que les arteries no estaven bé i després va passar tot el que va passar, doncs crec que es va quedar molt parada la veritat.
Bé, quin rotlo us he fotut avui.
A veure si teniu temps i escriviu. Lila, suposo que estàs bé, ja ens explicaràs.
Una abraçada.
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dj. abr. 22, 2010 10:31 am

Hola boniques!!
Si es veritat que aquest post està molt parat, potser perque va tot bé i no tenim res a dir-nos no??
Jo aquest matí m'he fet la analitica de la glucosa, i estic una mica marejada pel "subidon" de sucre!!
Dimarts tinc llevadora per les tires d'orina i dimecres consulta a la quirón, ja us explicaré.........
de la tensió........jo normalment estic a 12-7, desde que estic embarassada estic donant 9-6, però ara m'està començant a pujar a 10-6, 10-7, sé que no es massa, però clar et preocupes!!
Soninice, estigues tranquila, sé que es un rotllo sentir-te arrosegar pel terra, pero es molt millor tenir la tensió baixa..consulta-ho.
Quan tens consulta al hospital?? jo el dia 4 de maig.
Això que deies de mirar les arteries uterines, ho veus normal??? a mi em van fer el mateix, d'entrada no me les anaven a fer, amb els nostres antecedents!! jo els hi vaig dir, que si no m'anaven a mirar això, que coi feia jo en alt risc!!!
En fi, les meves histories amb la vall d'hebron, encara compto les setmanes que em queden per fer 30 i poder tenir el nen a la quirón!!
Una abraçada!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: Bombolla » dj. abr. 22, 2010 6:49 pm

Noies! Com m'alegro que els embarassos vagin tant bé!!!
Quin rotllo pe`ro que et diguin que tens un embaràs d'alt risc i que despres ni ells sàpiguen què han de fer. Pe`ro bueno, lo important és que de moment les coses van bé, i cada vegada queda menys per veure el vostre fill.
Una abraçada i espero que tot segueixi igual de bé!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dj. abr. 29, 2010 9:09 am

Hola noies!! Com aneu??
Jo us explico.........
Ahir vaig tenir visita a la quiron, hem va pujant la tensió, però encara estic bé 120-65. L'orina bé, el sucre bé, el nen sembla que esta bé, pesa 720gr. em vam mirar la sang del cordó i semblaba que li arriba bé, pero em va dir que vol fer-me la eco del 3er trimestre ja, per descartar complicacions. He pujat de pes bastant en un mes, encara que de moment no em fan dieta, m'ha dit de controlar-me jo en casa i a la proxima visita ja veurem.
En fi, que sembla que tot bé, encara que ja començo a estar neguitosa i que em vulguin fer tantes ecos em tranquilitza molt.
Li he comentat lo de l'aspirina i eparina, m'ha dit que no esta provat, pero mentre vegui que la sang li arriba be al nen i no tinc la tensió alta, de moment no vol fer-me el tractament. Per mi bé, estic d'acord.
Com sempre, Quiron-10 Vall d'hebron-0.
Bueno noies, ja em direu com aneu vosaltres.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dj. abr. 29, 2010 9:20 am

Per cert, se m'oblidaba una cosa........... quan estaba en la sala d'espera, vaig escoltar com parlaven les infermeres de la recepció amb algú que treballaba allà, i feia temps que no veien...llavors em van trucar a consulta i al passar per recepció vaig veure que era la Llurba!!. Vaig entendre que seguia de baixa i que només estaba allà perque acompanyaba a algú al metge i ja que estaba volia saludar a les companyes, (anaba amb una dona, potser sa mare)
Quan la vaig veure, em van entrar ganas de anar a saludar-la i preguntar-li que: QUAN PENSA TORNAR AL VALL D'HEBRON, COI!! que em tenen contenta!!
ja,ja,ja...en fi....no la vaig molestar, pero semblaba que encara li queda per tornar!!
Adeu reines!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » dj. abr. 29, 2010 9:40 am

Hola noies,
jo vaig anar dimarts a la Vall d´hebron. Lila t´explico. Va ser un dia molt estrany perquè no hi havia gent (cosa rara allà) i ara resulta que la nostra doctora, la Soro, ja no hi treballa. Ha marxat per investigar. Total que em van cridar de seguida. La nova doctora, crec que es diu Pratcorona, súper maca i simpàtica. Estava al corrent de tot i es va mirar l´última analítica. Tot bé però molt baixa de ferro. Tal com vaig fer l´última visita vaig portar una llista de preguntes i vaig poder parlar amb ella de moltes coses que em preocupaven. Em va comentar que a partir d´ara em faran un estudi sobre el creixement , que m´anirien controlant el tema de les artèries uterines però que de moment, tot està ok. Em va fer una eco i la criatura ja pesa 927 grms. Va mirar el fluxe de la sang i tot perfecte. Jo, al contrari que tu Lila, tinc la tensió súper baixa , i em va dir que és molt millor així. Més coses: jo vull donar la sang del cordó i em va comentar que això ho he de dir el dia del part, al paritori, que allà ja està tot a punt. Ah, i parlant del part, la gran pregunta: em programaràs el part? Diu que encara és aviat per parlar d´això però jo vaig insisitir que ho hauríem de pactar, que jo em quedaria més tranquil.la sabent que tinc un part induït. Bé, quan s´apropi més la data ja en tornarem a parlar.
M´he de seguir punxant i prenent l´aspirina, dos de ferro i el mateix de sempre: control tensiói orina. Jo també crec que he agafat molt de pes en aquest últim mes però mentre no em renyin...
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » dj. abr. 29, 2010 9:45 am

Ah, i un altre "cotilleo" ara que anomenes la doctora Llurba. Parlant amb aquesta doctora i els canvis de metges , em va explicar que la Llurba havia agafat la baixa per investigació però es veu que mentre investigava es va quedar prenyada i em va dir que era el tercer, o sigui que crec que trigarà a tornar a treballar.
Bé, crec que no em deixo res. Quan et toca anar a la Vall d Hebron? Si hi vas ja em diràs què et sembla la nova doctora. Jo he d´anar a finals de mes a fer-me una eco (30 set) i visita.
Ànims i a seguir així de bé.
Una abraçada.
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dj. abr. 29, 2010 11:42 am

Hola!!
Soninice, m'alegro que et vagui tot tan bé. I sembla que aquesta nova doctora es millor que la Soro no?
Bé, m'acabas de donar una mica de confiança, jo tinc visita dimarts i volia trucar per que me la canviesin pel mes vinent, total, no em miren res...........o deixar d'anar simplement, si paso de les 30 set. el tindré a la quiron encara que em doni preeclàmpsia altre cop. Però sembla que els hi donaré un vot de confiança....
Una abraçada
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
soninice
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dj. ago. 20, 2009 9:15 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: soninice » dj. abr. 29, 2010 9:25 pm

Tu mateiaxa Lila. Jo ja et dic que a mi em va donar bona impressió i també vaig tenir la sort que hi havia tanta poca gent que ella mateixa em deia "tranquil.la, avui tenim temps per xerrar, aprofita". Ja saps que a la vall d´hebron això no passa mai perquè sempre van a cop de pito.
Que tinguis sort quan hi vagis i ja ens explicaràs.
Avatar de l’usuari
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: Bombolla » dv. abr. 30, 2010 12:17 pm

Que bé noies!! De moment tot està anant la mar de bé. Trobo que és del tot normal que com més controls us facin més tranquiles estigueu.
A veure si el canvi de doctora és per bé i no per mal.
Noies, que sapigueu que m¡ajuda molt veure que les coses us van bé i tot el què us miren i controlen. A nosaltres ja ens falta poc per "encarregar", i cada vegada estic més nerviosa, per saber com em portaran l'embaràs.

Un petonet molt gran per totes dues i a segui tant estupendes com fins ara!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dl. maig 03, 2010 7:45 am

Gràcies bombolla!!
Demà tinc Vall d'hebron, ja us explicaré com m'ha anat.
Una abraçada!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dc. maig 05, 2010 7:53 am

Hola noies!!
Que tal com aneu??
Jo ahir vaig anar al Vall d'hebron, us explico la crònica.....
per començar tenia visita a les 9.30 i em vam agafar a les 11.45......com sempre desesperada.......
entro a la consulta, hi era la mateixa doctora que l'ultima vegada, no era la Soro, però no sé com es diu aquesta......
em fan seure, em pregunten si els he portat l'analitica del segon trimestre, li ensenyo mentre em prenen la tensió.......vaig a pessar-me.....
em pregunta que quan tinc visita a la Quiron, li dic que el 25 em fan una eco extra per veure que tal.....i em diu: Vale, quan la tinguis me la portame-la per veure-la, que t'ho programin fora, ja que estas que et programin també la eco de les 34 setmanes que la farem aqui........ara seu que escoltarem el cor del nen......
m'hi estiro, miren el batig del nen en dos minuts, i ala!! ja estem!!
No sé que dir-vos, totes les meves visites son iguals.........el dia 1 de juny tinc que anar a portar-li la eco de la quiron i sembla que no hi aniré, crec que se'm passará el dia i m'oblidaré, perque com ja tinc programada la de les 34 set. si la de la quiron va bé, perque marejar-me gratuitament tant no?? a més que perdo tot el dia de feina i ja estic farta!!
Vosaltres que tal??
Una abraçada!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: Bombolla » dc. maig 05, 2010 9:28 am

Ostres Lila!!! Quina mè que les teves visites a la vall d'hebron siguin així,no? Vull dir que això d'escoltar el cor, pesar i prendre la TA ja t'ho pot fer la llevadora,no?
No sé noia, si que has tingut mala sort amb els metges! Si a la Quiron et tracten molt millor i no et marejen tant...doncs vés a la Quiron, i ja hi tornaràs la setmana 34.
Que bé que cada vegada falta menys. Per cert, ja teniu nom?

I tu Soninice? Teniu noms? Com estàs?
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Avatar de l’usuari
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

Re: SINDROME DE HELLP. Per si algú vol tenir informació.

EntradaAutor: LILA_BCN » dl. maig 10, 2010 7:45 am

Hola boniques!!
Dons si, al hospital em fan el mateix control que la llevadora al CAP, aixi que..........si la eco de les 29 set va bé no hi aniré al vall d'hebron només per ensenyar-li la eco........perdo tot el dia de feina, tinc que anar en cotxe i el parking em surt per un pico!!
Els noms, us explico.........l'altre vegada estabem entre Joel i Pablo, li vam possar Pablo al meu fill i pensaba que pel pròxim ho tindria clar que seria Joel, però ara no em fa el pes, el problema es que no hi ha cap que m'agradi, els que m'agraden ja tinc familiars o amics molt propers que repeteixen nom......m'agrada Aïtor o Mario, pero el meu marit i el nen diuen que el germanet es dirà Joel, no sé no estic convençuda.....
que opineu, s'admeten subjerencies...........
Una abraçada!!
Imatge

Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::