Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Fuzztoon » dc. abr. 14, 2010 3:25 pm

Hola, nosaltres a la nostre nena li posarem Emma, però si tinguessim una altre nena es dirà Lia que és un nom biblic, va ser la primera esposa de Jacob. La onomàstica és el 1 de Juny i també es pot dir Lea o Leah (per a les que els hi agrada saber l'origen dels noms...)
De nen ens agrada Enric, que es molt comú, però no sento gaires nens que els hi diguin així. També ens agrada Eduard, que com Enric, es molt conegut, però tampoc sento aquesyt nom a gaires nens.
El meu sogre i el meu cunyat es diuen Camil. Ara ja hi estic acostumada i el trobo un nom molt maco, però al principi el trobava molt raro. La meva cunyada es diu Estel, que tampoc en conec cap més...
Els nebots es diuen Hug i Miquel i una cosina que es diu Ènia.
Potser el nom més comú és el meu, que em dic Olga. El de la meva parella tampoc és molt sentit, Marcel.
Apa ja sabeu com es diu tota la meva familia!!!! :content: :content: :content:
Avatar de l’usuari
Cris20
:: poltre
:: poltre
Entrades: 697
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:30 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Cris20 » dj. abr. 15, 2010 7:39 am

Enia i Lia son dos noms preciosos!!!
Imatge
1IA-, 2IA-, 3IA-, ... 4IA+!
Imatge
Avatar de l’usuari
mijo
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 4:22 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: mijo » dj. abr. 15, 2010 10:56 am

Jo conec un nen que es diu Ferriol! No l'havia sentiit mai, em sonava molt raro, però ara m'agrada!
Imatge
Avatar de l’usuari
Cris20
:: poltre
:: poltre
Entrades: 697
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:30 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Cris20 » dj. abr. 15, 2010 12:54 pm

A mi el q em passa amb els noms pocs comuns, es q si no coneixo a ningú q es digui aixi a vegades s'em fan raros (com es el cas de Ferriol, per cert, d'on ve?) ... en canvi quan coneixes una persona que porta el nom, la teva opinió del nom poc canviar complètament!
Com en el nom Jordana, al principi em sonava raro però he conegut una noia q es diu aixi i m'encanta el nom!
Imatge
1IA-, 2IA-, 3IA-, ... 4IA+!
Imatge
Avatar de l’usuari
Nolfar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2574
Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
Contacta:

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Nolfar » dj. abr. 15, 2010 1:21 pm

Jo al meu nen li vaig JOFRE precissament per això, perque no volia un nom comú que es repetís al cole o al parque. De moment n'he trobat 2 Jofres desde que vaig tenir al meu, i fa 2 anys. :ok:
Avatar de l’usuari
mijo
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 4:22 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: mijo » dj. abr. 15, 2010 1:50 pm

Cris20 ha escrit:A mi el q em passa amb els noms pocs comuns, es q si no coneixo a ningú q es digui aixi a vegades s'em fan raros (com es el cas de Ferriol, per cert, d'on ve?) ... en canvi quan coneixes una persona que porta el nom, la teva opinió del nom poc canviar complètament!
Com en el nom Jordana, al principi em sonava raro però he conegut una noia q es diu aixi i m'encanta el nom!

Ostres, doncs no sé pas d'on ve... només sé que hi ha una cançó popular catalana que hi surt sant Ferriol
Imatge
Avatar de l’usuari
mijo
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 4:22 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: mijo » dj. abr. 15, 2010 1:51 pm

Nolfar ha escrit:Jo al meu nen li vaig JOFRE precissament per això, perque no volia un nom comú que es repetís al cole o al parque. De moment n'he trobat 2 Jofres desde que vaig tenir al meu, i fa 2 anys. :ok:



És molt maco també Jofre, em sona d'haver-lo semtit algun cop
Imatge
Avatar de l’usuari
Cris20
:: poltre
:: poltre
Entrades: 697
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:30 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Cris20 » dj. abr. 15, 2010 2:52 pm

Jofre és un nom molt bonic. En llengüa françesa existeix, es pronuncia JOFRE però s'escriu "Geoffrey" i n'hi han molts per aqui!
Però no sé exactament d'on vé ni quina és la rel.
:-()-)
Imatge
1IA-, 2IA-, 3IA-, ... 4IA+!
Imatge
Avatar de l’usuari
bruselineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 479
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 5:08 pm
Ubicació: Bruxelles, Belgique

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: bruselineta » dj. abr. 15, 2010 6:16 pm

mot ha escrit:Això, això, Bruselineta, quin nom li posaràs, tu???

Ei, Mot, Cris20 boniques, com va? donç jo em sembla que no seré massa original... bueno, en realitat com que seran noms catalans a Bèlgica sí que resulten més originals però en fi... si és nen el tenim clar : Miquel, pq és un nom molt valencianet, com son pare, perque és el segon nom d'una persona que el seu pare s'estima molt i perque sona bé en tots els idiomes, heu de pensar que en francés tots els AU sonen O o sigui, Paula és Pola, Jaume és Shom... i Miquel sembla fàcil, encara que com no sé exactament perquè al Miguel Indurain li diuen Miwel Indurain (i això que en francés "gue" sona "gue" igual) així que igual dirien Mikwel, no sé, Cris20, tu què en penses? De nena de moment tenim Mar, que ens agrada a tots dos, però encara no estem convençuts del tot, accepto propostes jiji m'agraden es noms que sonen dolcets com Laura, Mar, Laia, Aina... però tenim el problema de quan ho pronunciem "a la francesa"

Per les demés, bueno, que estic aquí d'okupa del fòrum sense dir noms originals... a mi dels menys comuns m'agraden els geogràfics, sobretot si he visitat el lloc i m'ha agradat, com Siena, una ciutat italiana preciosa, o Nara, un parc nacional del Japó. També m'agraden noms com Duna, Bruna, Nàia, Tanit... per nens em costa més ser original.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Cris20
:: poltre
:: poltre
Entrades: 697
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:30 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Cris20 » dv. abr. 16, 2010 9:14 am

Bruselineta gracies per demanar opinió! Quina responsabilitat :love: :love: :love: :love:
A veure, anem per parts.
Miquel és molt bonic, m'agrada molt encara que sigui classic. El tiet del meu pare (un segon pare per ell es diui aixi). No crec pas que ho pronunciaran "Mikwel" perquè s'escriu Miquel i no Miqüel... Potser alguna vegada ho diran però en pronunciar-ho tu, ho faran igüal :ok:
Tens raó en vigilar la pronuncioció. Per ejemple, a nosaltres ens encanta "Pau" de veritat, penso que és un nom maravellós, però en francès sona "Po" que a més vol dir urinal...aixi que ja veus el panorama...
Resumint, Miquel : perfecte!
De nena, Mar és precios. Els meus pares ho avien pensat per mi i realment m'encata :ok: Però t'has fixat en que pronunciat en francès "Marre" que vol dir... "fart/a" (j'en ai marre... marre de tout...) ?-) ?-) ?-) ?-) El problema dels noms amb la lletra "r" és que en francès sonan molt "forts"...no sé si m'explico.
Pel que fa de Aina, a mi m'encanta. Però una vegada més, en francè posaran l'accent a la ultima sil.labe : "Ainà"... :-:) :-:) :-:) :-:)
Nosaltres de nena tenin pensat "Judith"...simple, elegant, i bilingüe...jajajaja
De totes manera, tu tranquila que si la gent ho pronuncia malament una vagada, tu ho dius i desprès ho pronunciaran bé :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
1IA-, 2IA-, 3IA-, ... 4IA+!
Imatge
Avatar de l’usuari
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: carpe diem » dv. abr. 16, 2010 11:24 am

Jo si tingués una altra nena li diria Lia i si fós un nen Ian :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bruselineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 479
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 5:08 pm
Ubicació: Bruxelles, Belgique

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: bruselineta » dv. abr. 16, 2010 8:18 pm

NinaChan Arlet no m'acaba de convèncer, en canvi Biel m'agrada molt, i suposo que es pot enregistrar tal qual, és igual que vingui de Gabriel... la majoria de noms vénen d'algun altre pensa per exemple que Santiago, Diego, Yago, Jacobo... tots vénen del mateix nom (de Sant Jacob --> Sant-Iago --> Yago, Diego --> en català Didac... i mira que són diferents! o Pau i Pol, crec que són dos variants de Pablo, no? no sé, Biel m'agrada molt així tal qual.
Cris20, ostres, tens raó, no hi havia caigut en això de "Marre", ostres ostres... bueno, si penso en noms clàssics ja et preguntaré com sonen al post de la banqueta o al de les mares a l'estranger, que sino avorriré a les posteres modernes jeje. Per cert, Judith és molt bonic, encara que a mi m'agrada més sense la H, Judit.
Per totes aquí rescato més noms que m'agraden (encara que per uns quants no sóc tan original com per utilizar-los jo), per a les que us agraden els noms originals :

Lena
Mara
Èlia
Léa
Gala
Gàia
Mia
Vinyet
Dana
Sira
Nina
ilènia
Lèila
Lila
Edna

Adai
Luca
Òliver
Liam
Unai
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Cris20
:: poltre
:: poltre
Entrades: 697
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:30 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Cris20 » dl. abr. 19, 2010 9:43 am

Doncs Unai a mi m'encanta!! jajaja
es basc oi??? Els noms bascs a mi m'encanten!!

A mi els noms classics m'agradan bastant (es clar q depen del nom...) però Gabriel per ejemple m'encanta...i ara es poc comu pq ja no s'utilitsa tan...

Nina Chan Aleix i Biel son noms preciosos!
Imatge
1IA-, 2IA-, 3IA-, ... 4IA+!
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: artemis » dl. abr. 19, 2010 10:17 am

A mi, els que m'agraden ara molt són Aniol, Isal i Biel... però a l'Artemiso no li agraden...

Si tenim un altre nen, tinc temps per convèncer'l jejejejeeje

I de nena, m'encanta Ènia, sens cap dubte... :love:
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
bruselineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 479
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 5:08 pm
Ubicació: Bruxelles, Belgique

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: bruselineta » dl. abr. 19, 2010 8:05 pm

Nina Chan ha escrit: Dels del llistat de nen, a mi no m en agrada cap, potser el que no he sentit mai i m atreviria a posar-li encara seria el de Liam, no l havia sentit mai i el trobo super original, d´on ve guapa?


Liam és gaèl.lic, és un nom bastant comú a Irlanda
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: miriameta » dj. abr. 22, 2010 1:19 pm

sansa ha escrit:No sé qui deia Enoc, jo tinc un company que és diu així (és biblic, ell és cristià adventista).


:o jo tambe hu soc!!!!!
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Diana
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. feb. 26, 2010 6:49 pm
Ubicació: Valles Occidental

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Diana » dj. maig 06, 2010 11:20 am

Pujo aquest post perquè em sembla molt interesant.
Aviam si surten més noms macos! Jo ja hi vaig rumiant...
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Carbiadaya » dj. maig 06, 2010 4:42 pm

Diana com la meva nena(germana petita ehhh)bueno ni tant que te 17 anys!!! :content:

M'encanta aquest nom i molttttttttttttttt si tinc una nena es dira Dayana :ok:
De nen ni ideia ?-)
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Diana
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. feb. 26, 2010 6:49 pm
Ubicació: Valles Occidental

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Diana » dj. maig 06, 2010 5:19 pm

Moltes gràcies Carbiadaya! Jo n´estic contenta amb el meu nom. :love:
La meva germana petita té 19 anys i per mi també és petita (encara que fa temps que és més alta que jo :-(( )
Jo també tinc dubtes amb els noms de nen, i això que penso que quan em quedi embarassada tindré un nen. Així que més val que m´afany! :miko: Els de nena els tenim més clars :oset:
Avatar de l’usuari
Carbiadaya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
Ubicació: Mataró

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Carbiadaya » dj. maig 06, 2010 5:23 pm

Als dos ens agradaria una nena,si fos per el meu marit només tindriem nenes :love: :cnena:

Per aixó mateix els dos som conscients que tindrem un nen :cnen: jajaja,només per la
contra,pero que vingui bé que és lo important :ok:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::