Noms poc comuns
Re: Noms poc comuns
jeje de res :)
Jo tampoc li ficaria a la meva nena. Es un nom bonic pero tambe es un color i una paraula que es diu molt. I sempre l´escoltara i mai sabra la nena quan la criden i quan no, segons la meva opinió esclar.
Jo tampoc li ficaria a la meva nena. Es un nom bonic pero tambe es un color i una paraula que es diu molt. I sempre l´escoltara i mai sabra la nena quan la criden i quan no, segons la meva opinió esclar.
Hola noies!!
A mi per nena m'encanta: MAR, però al meu home no li agrada gens
I per nen: i EUDAL i UNAI però tampóc li agraden al meu home...
O sigui que ho tenim clar! jajajaja
Coincidem nomes amb els tipics, als dos ens agrada: PAULA i PAU :ok:
A mi per nena m'encanta: MAR, però al meu home no li agrada gens
I per nen: i EUDAL i UNAI però tampóc li agraden al meu home...
O sigui que ho tenim clar! jajajaja
Coincidem nomes amb els tipics, als dos ens agrada: PAULA i PAU :ok:
Hola!!
No seré gaire original a aquestes alçades del post, però us comento:
NENA:
- Janna (així es dirà la filla de la meva milllor amiga)
- Iris
- Berta
- Dèlia
- Gal.la
- Gisel.la
- Lluna
- Irina
No seré gaire original a aquestes alçades del post, però us comento:
NENA:
- Janna (així es dirà la filla de la meva milllor amiga)
- Iris
- Berta
- Dèlia
- Gal.la
- Gisel.la
- Lluna
- Irina
NEN:
- Roc (m'encanta, s'ho deia el meu gos -en aquell moment, no sabia que era un nom de persona-)
- Aleix
- Roger
- Gil
Els noms de nen, la veritat és que són més difícils si els volem trobar originals, no trobeu?
- Roc (m'encanta, s'ho deia el meu gos -en aquell moment, no sabia que era un nom de persona-)
- Aleix
- Roger
- Gil
Els noms de nen, la veritat és que són més difícils si els volem trobar originals, no trobeu?
- yolandard
- :: rateta

- Entrades: 162
- Membre des de: dt. jul. 11, 2006 6:35 pm
- Ubicació: Sant Joan Despi
mi peque se llama leyre, hace tres años no lo habia escuchado nunca.ahora hay alguna pero no muchas
Hola!! Doncs a mi m'agrada moltíssim per nena el nom de JANNA. Casi segur, q si tenim una nena es dirà així. Però el nom q més m'agrada i q al meu marit no li agrada gens és GALA.
I de nens, ens encanta NIL, POL, ERIC I MARC.
I de nens, ens encanta NIL, POL, ERIC I MARC.
GALA també és un nom de nena que tinc a la meva llista. Sona molt bé i és finet. Al luvo ni fu ni fa! També ens agrada Valèria, Malena, Martina i Abril. En aquest ordre. I de nens el luvo té molt clar que seria Héctor. Però a mi m' agrada Mateo i Hugo. Abel, Lucas i Martín. Jo tinc les llistes a la nevera per quan arribi el moment! 

1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Hola!!
doncs a mi m'agraden molt
doncs a mi m'agraden molt
rela l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 28, 2010 7:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Ostres Rala, Eugeni!!! uff no coment jejejeje
A mi m'agrada Unai, pero tinc dues amigues que li han posat aquest nom al seu fill
A mi m'agrada Unai, pero tinc dues amigues que li han posat aquest nom al seu fill
rela ha escrit:Hola!!
doncs a mi m'agraden molt Valèria, Maia, Gina i de nen doncs Aridane i el relo té claríssim que si és nen Eugeni... no comments...
Chambrina ha escrit:Ostres Rala, Eugeni!!! uff no coment jejejeje
Sort que tú també tindràs alguna cosa a dir! Rela.
Unai és bonic, però si li han posat les teves amigues dependrà de la relació que tinguis amb elles. Si és poca no passa res, però si és molta,...
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
A nosaltres de nena ens agrada: Martina, Ivet, Jana, Bianca i Julia i de nen:Tristan, Adam, Dario i Mauro el problema vindrà quan haguem de triar un!!! jejeje
Ai noies, jo no sóc gens original!! però ja fa temps que diem que si tenim un nen, serà un Marc, i si tenim una nena, serà una Clara!! 

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Un altre nom de nena: NAIA
I per cert, conec a una Gal.la (amb L geminada) i trobo que és un nom molt maco.
I per cert, conec a una Gal.la (amb L geminada) i trobo que és un nom molt maco.
mot ha escrit:Un altre nom de nena: NAIA
Gal·la m'agrada molt!!!
smile! ;)
Hola noies! Està sortint una bona llista de noms pocs comuns, eh?
Us deixo uns que crec que no han sortit:
Erola
Arzenda
Dolça
Àlvar (nen)
Mima2008, a mi també m'encanta Nil i Pol! :)
Us deixo uns que crec que no han sortit:
Erola
Arzenda
Dolça
Àlvar (nen)
Mima2008, a mi també m'encanta Nil i Pol! :)
Abril quins noms més extranys! No els havia sentit mai!!
Doncs nosaltres casi segur q si és nen serà un NIL. Cada dia m'agrada més! I tinc una espineta clavada amb el nom de GAL.LA. Al meu marit no li agrada ni una miqueta, res d res!! M'hauré d conformar amb JANNA, q tb m'agrada molt!
La meva cosina té una filla q es diu ITZEL. És un nom mexicà, però sona molt català. Al principi no li agradava a ningú dla familia, però ens hi em acostumat, i ara ens agrada molt. I el nen es diu OTGER. Tb ens va costar una mica... jeje!
Doncs nosaltres casi segur q si és nen serà un NIL. Cada dia m'agrada més! I tinc una espineta clavada amb el nom de GAL.LA. Al meu marit no li agrada ni una miqueta, res d res!! M'hauré d conformar amb JANNA, q tb m'agrada molt!
La meva cosina té una filla q es diu ITZEL. És un nom mexicà, però sona molt català. Al principi no li agradava a ningú dla familia, però ens hi em acostumat, i ara ens agrada molt. I el nen es diu OTGER. Tb ens va costar una mica... jeje!
Ostres! Déu ni do amb OTGER! Jeje!
Nil i Janna són noms preciosos!
A mi personalment m'agrada més Janna que Gal·la, possiblement perquè el segon em fa pensar en la dona de Dalí.
Però tot això és motl personal. Només que tinguessis un company de classe que no et caigués gaire bé, el seu nom ja agafa connotacions negatives...
Nil i Janna són noms preciosos!
A mi personalment m'agrada més Janna que Gal·la, possiblement perquè el segon em fa pensar en la dona de Dalí.
Però tot això és motl personal. Només que tinguessis un company de classe que no et caigués gaire bé, el seu nom ja agafa connotacions negatives...
rela ha escrit:Hola!!
doncs a mi m'agraden molt Valèria, Maia, Gina i de nen doncs Aridane i el relo té claríssim que si és nen Eugeni... no comments...
Jejeje Eugeni es diu el meu maridet :) jo li dic Euge, pero no li ficaria al meu fill.
L´altre dia pel facebook vaig veure que un noi es deia Enoc, es un nom biblic, poc sentit a veritat.
De nen, vaig llegir no se on "Evan" . Es raro.
Sabeu noms biblics que no siguin gaire comuns i estiguin be?
De nen, vaig llegir no se on "Evan" . Es raro.
Sabeu noms biblics que no siguin gaire comuns i estiguin be?
OOOOOOo ooooooo Erola!!! m'encanta!!!
Estic fent grans descobrimets aquí!!!
Miriameta, un nom que m'encanta de la bíblia (suposo..) és Mateu.
Estic fent grans descobrimets aquí!!!
Miriameta, un nom que m'encanta de la bíblia (suposo..) és Mateu.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |