Lost 6x05 - Lighthouse (El Far)

Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Lost 6x05 - Lighthouse (El Far)

EntradaAutor: Helia » dj. feb. 25, 2010 3:07 pm

A petició popular :content: ... obro post pel 5è capítol!!! >.-<:

-----
Edito post perquè m'ha picat per posar el nom del capítol :r)
Helia l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 25, 2010 3:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Lost 6x05

EntradaAutor: Helia » dj. feb. 25, 2010 3:18 pm

A mi no m'ha agradat massa, la veritat... crec que és el més fluixet de tots els d'aquesta temporada...

A veure.... Nem a esbudellar el capítol! neu:-D

- Tema Claire... ostres, jo la veritat, m'esperava més d'aquesta trama... no m'ha agradat fent de dolentota, m'ha passat molt lenta l'estona que sortia ella... Tan misteri tan misteri... quan ha dit que tenia un amic, es veia de tres hores lluny que seria en Neme-Locke... (en algun capítol ja havia sortit ella amb en Christian, que de fet era en Neme-Locke). I el destralasso que me li ha clavat al pobre paio... :ufs: A part d'això... Kate tremola, perquè si la Kate la troba i li explica que gran i maco que està l'Aaron... Imatge

- Tema Jack al Flash-sideways... doncs a vereeee.... a sant de què li posen un fill?? no ho he entès, no té sentit... bé, potser haurem d'esperar una mica a saber-ho... Ah! I qui és la mare del nen? Jo aposto per la Juliet! neu:-D

- Tema Far... pos vale... per mi el millor del capítol, tot i que en Jack es podia haver esperat una mica a carregar-se el mirall, no?? una mica d'esperit curiós, homeeeee!! L'Hugo, genial com sempre, però em pensava que rebria i tot! Imatge

Va, no dic res més de moment... comenteu, comenteu!!! :pandi:
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
marionaijan
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 8:55 pm

Re: Lost 6x05 - Lighthouse (El Far)

EntradaAutor: marionaijan » dj. feb. 25, 2010 5:24 pm

Si si si si... tot plegat basant rarot. Jo també trobo el capítol , Helia, fluixet però viam...

- Claire: bastant esperable el tema del seu amic. haurem s'esperar a veure com se soluciona...
- Jack: un fill? i ja grandet, eh... jo crec que fliparem amb la resolució d'aquest front obert... però de moment no l'enganxo per enlloc. Moment sorpresa el que es troba amb el Fumanchú del Temple... quin yuyu....
I lo del mirall..mmm... no sé no sé...
- Ara, el pobre Jin té el cel guanyat. Entre que no s'acaba de trobar mai amb la Sun, ha patit tot tipus d'atroçitats, ara va i es clava la trampa de la Claire a la cama!

La veritat és que estic bastant perduda ara mateix! Haure de fer un rastreig per la xarxa a veure si m'il.lumino... :***:

Vinga va !! Algú té idees?
Imatge
Imatge
***El post del Jan***: viewtopic.php?f=50&t=16325
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x05 - Lighthouse (El Far)

EntradaAutor: madrona » dj. feb. 25, 2010 6:13 pm

Hola

Doncs a mi no m'ha semblat tant espectacular com l'anerior, però vaja, té les seves cosetes.

-Ara ja sabem com espiava el Jacob a la gent: a través de la roda del far. I una incògnita: el Jacob li diu al Hurley que posi la roda al nº 108, però no ho arriba a fer perquè en Jack veu que ell és el nº23 i no hi arriben mai. Ara bé, qui és el nº108??? 108 erens els segons que Desmond havia d'esperar per prémer el botó, i els famosos nº de la sèrie sumen 108.

La Claire, està clar que està sonadeta, pobra. Amb el bresol allà al costat, i que el Neme l'ha fet ballar al cap segons més li convé. Quan es trobi amb la Kate, primer xocaran però segur que si la Kate li diu que la pot reunir amb l'Aaron...

El següent capítol té com a protagonista en Sayid. Veurem què passa amb la seva infecció. Per cert, frase de la Claire: si alguna cosa et pot matar en aquesta illa és una infecció. Ala, ja hi podem rumiar!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Lost 6x05 - Lighthouse (El Far)

EntradaAutor: Helia » dj. feb. 25, 2010 6:27 pm

madrona ha escrit: Ara bé, qui és el nº108??? 108 erens els segons que Desmond havia d'esperar per prémer el botó, i els famosos nº de la sèrie sumen 108.

Doncs és un tal Wallace... i està tatxat... ves a saber!! ara... segur que el coneixem! (en... Neme?)

Imatge


Ah! I si ens pensàvem que la Kate no era una de les candidates... en el número 51... Austen!!
Imatge
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: Lost 6x05 - Lighthouse (El Far)

EntradaAutor: Pukeko » dj. feb. 25, 2010 10:13 pm

El Wallace és aquell de la Dharma que el troba un dia borratxo el Sawyer mentre la seva dona està de part. Aquell que té melena i va sempre amb una cua. Sabeu qui vull dir??? És que ara no trobo cap foto....

Buenu, del capítol a mi em va tenir fascinada el tema del fill del Jack. Perquè resulta que aquest fill ja el tenia abans, mentre era a Sydney, el la realitat alternativa on no tenen l'accident, però el la de l'accident no. O sigui que tot canvia ja molt d'abans???

La Claire pobreta, ja es veia que estaria p'allà, però què voleu, sola per allà la selva durant tant temps i sense el nen... s'havia de tornar lela si o si!!!

I el proper capítol és del Sayid?? Mmmmm.....
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: Lost 6x05 - Lighthouse (El Far)

EntradaAutor: Pukeko » dj. feb. 25, 2010 10:20 pm

Perdó, perdóóóóóóó!!!!!!!!!!!!!
El que jo volia dir es diu Horace, no Wallace.......
<:-) <:-)
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x05 - Lighthouse (El Far)

EntradaAutor: madrona » dv. feb. 26, 2010 9:37 am

Doncs fixa't, en Wallace no és ningú.
La primera vegada que surt aquest nom és al Far. Així que no era ningú en concret. potser en Jacob va dir aquest número perquè hi té fixació, i simplement volia que rodant el mecanisme del far, en Jack veiés el que va veure al mirall. Al Jacob ja se'l veu prou satisfet amb la reacció d'en Jack.

I pel que veig a la foto, la Kate sí que hi és, i no està tatxada oi??? o si??
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x05 - Lighthouse (El Far)

EntradaAutor: madrona » dv. feb. 26, 2010 10:30 am

Per cert, qui és la mare del nen del Jack (David) ???

S'admeten apostes, je je >.-<: >.-<: >.-<:

1-Juliet
2-La seva dona, Sarah
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

Re: Lost 6x05 - Lighthouse (El Far)

EntradaAutor: hiolambda » dc. març 03, 2010 8:35 am

Hola!!!

Doncs jo, al contrari que vosaltres, crec que el capítol d'ahir va ser el millor del que portem de temporada.
Amb el que sí que estic d'acord és amb la contradicció (per dir-ho d'alguna manera) de què... com pot ser que abans de tenir l'accident no tingués un fill el Jack i ara, només perquè no van estavellar-se sí que li aparegui un fill de repent?!?!?
Bé, jo pensava que la mare seria la dona que tenia, però no sé perquè el va deixar i estava prenyi d'un altre, no?
O sigui, que ben bé podria ser la Juliet. Així tornaria a sortir, perquè si va sortir al primer capítol de la temporada, què vol dir? que només li van pagar per un capítol? que compta com a sou de la temporada anterior o l'han renovada? :miko:
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x05 - Lighthouse (El Far)

EntradaAutor: madrona » dc. març 03, 2010 9:34 am

Hiolambda: en activar la bomba l'any 1977, es va crear aqeusta realitat alternativa l'any 2004, on tots són vius, l'avió no s'estavella, PERÒ les seves vides no són ben bé iguals, en molts casos són una mica millors.

-Hugo: té bona sort i continua sent ric.

-Boone, no ha convençut a la seva germana per tornar a Los Angeles, però és viu i fa bona cara.

-Locke: va en cadira de rodes però té bona relació amb el seu pare i és a punt de casar-se amb l'amor de la seva vida. aquí ens obre un interrogant: com va acabar en cadira de rodes? perquè imaginem que el seu pare no el va llençar pel balcó.

-Claire: s'ha de quedar amb el seu fill perquè la parelal adoptiva s'ha separat.

-kate: continua igual però s'unexi a la claire ia cabarà coneixent l'aaron segurament.

-Jack. aquí és on hi ha més "miga". Té un fill, està separat pel que sembla, encara és metge, no és alcohòlic...i és l'únic que sembla estar desconcertat perquè sap que alguna cosa rara li ha passat (es mira al mirall i es veu més vell, la cicatriu de l'apèndix li fa mal i això li estranya, li sembla conèixer en Desmond...). En Jack, pel que hem vist al far, té un paper determinat, jo crec que deu ser el candidat final. Ara bé, a fer què?? Conservar l'illa? protegir-la?? o destruïrla i enfonsar-la com es veia al primer capítol de la temporada?

Vull dir que l'illa els ha modificat a tots, i per això no ens d'estranyar que apareuin fills o detalls que abans no hi eren. i crec que així és com podria acabar la sèrie.

Avui sabrem coses del Sayid.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

Re: Lost 6x05 - Lighthouse (El Far)

EntradaAutor: hiolambda » dc. març 03, 2010 9:58 am

Bueno, al Desmond sí que el coneixia.
D'un dia fent footing escales amunt i avall...
Es va veure en un flashback.

Ara, ja sé que la realitat alternativa no coincideix exactament amb la seqüència linial només treient la variable accident, però és que canvien coses del passat just en el moment temporal de l'antic estavellament, ja que el Desmond inicialment no estava a l'avió.
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
Avatar de l’usuari
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Lost 6x05 - Lighthouse (El Far)

EntradaAutor: madrona » dc. març 03, 2010 1:58 pm

Si, es coneixien de l'estadi de beisbol, però com sabem què això va passar en aquesta nova realitat??

De fet, l'any 2004 en Desmond no hauria d'anar a l'avió, hauria d'estar a l'illa com un boig prement botons. Però l'illa està enfonsada, no sabem des de quan i no sabrem què va ser de la vida d'en Desmond sense l'illa fins d'aquí un parell de capítols.

Moltes coses han canviat a la línea temporal alternativa, en cap moment hem de suposar que els flashbacks de la gent de les primeres temporades també els han passat a la gent d'aquesta realitat alternativa, no?
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Lost 6x05 - Lighthouse (El Far)

EntradaAutor: Helia » dc. març 03, 2010 2:32 pm

Madrona ha escrit:Moltes coses han canviat a la línea temporal alternativa, en cap moment hem de suposar que els flashbacks de la gent de les primeres temporades també els han passat a la gent d'aquesta realitat alternativa, no?


L'has clavat!! :ok: En realitat, les vides anteriors de tots, són molt diferents!! És a dir, la illa (o la no-illa, per causa de l'explosió) ja feia efecte en ells molt abans del moment d'estavellar-se (o no estavellar-se, a la realitat alternativa).


Per les que ja hagueu vist el 6x06... aquí teniu nou el post per comentar!! :pandi: viewtopic.php?f=81&t=15362
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
turmalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dj. ago. 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: Des del balcó del Vallès

Re: Lost 6x05 - Lighthouse (El Far)

EntradaAutor: turmalina » dg. març 07, 2010 11:59 am

Ostres tú!! Estic al.lucinant mandarines!!

Quin domini i retentiva que teniu. Jo sabia que se m'escapaven coses però tantes........No ens enterem de res.

Em penso que m'hauré de fer suscriptora d'aquest post per aprofitar més la sèrie perquè me n'adono que no l'aprofito gaire. Nosaltres veiem els capítols amb un mica de retràs, quan l'hem baixat i el petitó ens deixa així que no participaré una mica tard.

Gràcies a totes i imaginació al poder.
Imatge

Imatge

Torna a “Sèries de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::