Noms poc comuns
Re: Noms poc comuns
Vull dir Domenech, que avui em menjor les llestres.
Vull dir Domenech, que avui em menjor les llestres.
- lauraijoan
- :: zebra

- Entrades: 1141
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm
Hola!!
quina gràcia l'altre dia us dic lo del nom del bisbal i del nom que havia trobat al llibre que llegeixo i avui a sortit un personatge que es diu Ella! hehehe
quina gràcia l'altre dia us dic lo del nom del bisbal i del nom que havia trobat al llibre que llegeixo i avui a sortit un personatge que es diu Ella! hehehe
lauraijoan ha escrit:Hola!!
ostres nena, quina casualitat..!
- truxi
- :: tigre

- Entrades: 764
- Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
- Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)
A mi també m'agraden els noms poc comuns o poc sentits... tot i que encara no estem embarasats (m'hauria de no venir la warry entre avui i demà, esperem que no aparegui!) ara busquem noms que comencin amb A, ja que tots dos som grans fans de l'APM i el cognom del truxo comença amb P i el meu amb M i vam dir si li posem un nom que comenci amb A serà APM!
Som una mica frikis, jejeje! S'accepten suggeriments!
De noi m'agraden: Aniol (al meu xicot no li agrada), Arkaitz, Aritz (m'agraden molt els noms vascos però primer preferiria mirar si en trobo un de català!)
De noia: Arlet (el vaig sentir a la serie Infidels i em va agradar força), Ares
De noi m'agraden: Aniol (al meu xicot no li agrada), Arkaitz, Aritz (m'agraden molt els noms vascos però primer preferiria mirar si en trobo un de català!)
Jo tinc una amiga que es diu Zeneida ( pronunciant la "z" en catalá, no com a "ce" castellana...) i crec que és molt original... I una altra amiga li ha posat Aitana a la seva nena, que també m'agrada molt...
Jo al final he sigut moooolt poc original, perquè al meu peque li he posat Arnau, però és que és un nom que ens agradava als pares des d'abans de plantejar-nos tenir fills, i clar, aun vam saber que seria un nen, vam tenir claríssim el nom ! SI mai tinc nenes, es diran Aina ( continuo sent poc original ) i Xènia.
Jo al final he sigut moooolt poc original, perquè al meu peque li he posat Arnau, però és que és un nom que ens agradava als pares des d'abans de plantejar-nos tenir fills, i clar, aun vam saber que seria un nen, vam tenir claríssim el nom ! SI mai tinc nenes, es diran Aina ( continuo sent poc original ) i Xènia.
truxi ha escrit:A mi també m'agraden els noms poc comuns o poc sentits... tot i que encara no estem embarasats (m'hauria de no venir la warry entre avui i demà, esperem que no aparegui!) ara busquem noms que comencin amb A, ja que tots dos som grans fans de l'APM i el cognom del truxo comença amb P i el meu amb M i vam dir si li posem un nom que comenci amb A serà APM!
Una mica friki sí que és això de l'APM! Jejejej. Posa-li Ares si és nena que és un nom molt bonic!!!! Jejejjee! És que jo me'n dic i tothom em diu que és molt maco però ningú li posa a les seves filles :P De nen Arnau i Aran també comencen amb A i són bonics, almenys al meu gust.
- calantha86
- :: peixet

- Entrades: 280
- Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:32 am
ABRIL77 ha escrit:calantha86 em sembla maquissim el nom de Enzo es molt original. Tinc un germà de cinc anyets, sí, sí 5 anyets
i el seu amic es diu Enzo.
Ultimament sembla que s'escolta una mica més el nom, però a mi igualment m'encanta!! El trobo ben diferent i es que de nom de nen em costa trobar que m'agradin. En canvi de nena si que m'agradan molts!
la meva nebodeta per part del meu home es diu Aitana..
es un nom molt bonic, i ara que torna estar en estat i sera un nen, l altre dia parlavem de noms i aquest cop sera mes classic, i s dira francesc
com el meu cunyat..!
com el meu cunyat..!- lauraijoan

truxi ha escrit:A mi també m'agraden els noms poc comuns o poc sentits... tot i que encara no estem embarasats (m'hauria de no venir la warry entre avui i demà, esperem que no aparegui!) ara busquem noms que comencin amb A, ja que tots dos som grans fans de l'APM i el cognom del truxo comença amb P i el meu amb M i vam dir si li posem un nom que comenci amb A serà APM!
truxi!! en serio???????jajajajaj sou boniiiiiiiiisims!!!!
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
ostres... lo de APM es una mica freaky, pero sou originals
vinga, aportare el meu granet de sorra amb noms mes o menys poc sentits:-)
per a nena: Ainara, Alena, Astrid, Abril
per a nen: Aitor, Alan, Andreu
per qualsevol dels dos: Aran, Ariel
espero que la busqueda sigui curteta

per a nena: Ainara, Alena, Astrid, Abril
per a nen: Aitor, Alan, Andreu
per qualsevol dels dos: Aran, Ariel
espero que la busqueda sigui curteta
i el nom de Blau??no se si algu la ja l ha dit, pero avui m ha enviat un e.mail i el remitent era un/una tal blau...es que no si es noi o noia...i m ha fet no se que preguntar.li...
La nena d´uns amics meus es diu Blau i es maquissima, van acertar de ple perque te una cabellera rossa i els ulls mes blaus que el cel. Això si, entremaliada una estona llarga.. ejej
- lauraijoan

Es maco el nom de blau....si es suau...dolç...si si m'agrada...
- nurieta 26
- :: rateta

- Entrades: 151
- Membre des de: dg. feb. 21, 2010 2:35 pm
Hola! Mai havia senit Blau! El trobo un nom precios!!
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
*Marta* ha escrit:si es nen el meu marit li vol possar Maurici, a mi no m'agrada gaire pero....
ei doncs a mi m'agrada
Blau es el nom d'una verge. Ara no me'n recordo d'on pero. A mi no m'acaba d'agradar... pero es questio de gustos

Hola! em sembla que aquest no l'he vist, ja em direu:
Jairo
Em sembla un nom amb molta personalitat, pero a la meva parella no li agrada... vol un nom que sigui mes català!
Jairo
Em sembla un nom amb molta personalitat, pero a la meva parella no li agrada... vol un nom que sigui mes català!
Si, es la verge del blau. No perque es digui blau sino perque a la seva historia un esculptor li va pegar un cop al front amb un martell, perque va ser obra d´un discipul seu i la va acabar abans que ell. Es veu que blau es per aquell morat. Es de la catedral de Lleida.
no t'aniràs mai a dormir sense saber alguna cosa nova, gràcies miriameta.
Tot i així, el nom sona bé, però a mi no m'acaba d'agradar... suposo que per aixó soc una mica tradicional.
Tot i així, el nom sona bé, però a mi no m'acaba d'agradar... suposo que per aixó soc una mica tradicional.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]