Noms poc comuns
Re: Noms poc comuns
Jo n' afegeixo dos de nena. No sé si ja els haurà dit algú, jo els trobo poc comuns: Fiona, la nòvia del Shrek i Amel, d' orígen àrab. Ambdos noms els he tingut a la classe.
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Hola, nosé si ja els ha dit algú aquests noms, però la meva cosina té una nena q es diu Itzel. És un nom mexicà, però sona molt català. La veritat és q al principi no m'agradava però ara el trobo molt maco. I el nen es diu Otger.
hola noies!
ostres, d aquests noms poc comuns, Enzo i Vinyet m agraden molt..!la veritat el dia que tinguem un bebito aquests noms m agraden moolt, tot i que el meu xicot es mes ¨tradiconal¨i clar, vol seguir la tradicio de ficar el seu nom o el meu...!!aisss, que no m agrada el meu!!
ostres, d aquests noms poc comuns, Enzo i Vinyet m agraden molt..!la veritat el dia que tinguem un bebito aquests noms m agraden moolt, tot i que el meu xicot es mes ¨tradiconal¨i clar, vol seguir la tradicio de ficar el seu nom o el meu...!!aisss, que no m agrada el meu!!
HOLA!
Vaig a deixar aqui la meva aportacio, no se si ja l'han dit o que pero jo trobo que epr nena un nom original, sencill pero amb caractes el Tana. Jo el trobo super normal pq conec una noia que es diu aixi. Pero no l¡he sentit enlloc mes!
Apa, ja he deixat el meu granet de sorra!
Vaig a deixar aqui la meva aportacio, no se si ja l'han dit o que pero jo trobo que epr nena un nom original, sencill pero amb caractes el Tana. Jo el trobo super normal pq conec una noia que es diu aixi. Pero no l¡he sentit enlloc mes!
Bones!!
Vinyet m'ha encantant! m'ho apuntaré per si no m'en recordo i arriba el moment!
Aquí al costat de Girona, hi ha una montanya que hi ha l'ermita de Santa Lena, per tan, Lena. Un altre nom, poc sentit és Afra.
Espero haver ajudat un xic! m'encanten els noms pocs sentits! el que m'agrada molt però ja és més sentit és Queralt, i per nen Raimon, o Guifre.
Vinyet m'ha encantant! m'ho apuntaré per si no m'en recordo i arriba el moment!
Aquí al costat de Girona, hi ha una montanya que hi ha l'ermita de Santa Lena, per tan, Lena. Un altre nom, poc sentit és Afra.
Espero haver ajudat un xic! m'encanten els noms pocs sentits! el que m'agrada molt però ja és més sentit és Queralt, i per nen Raimon, o Guifre.
- bruselineta
- :: gosset

- Entrades: 479
- Membre des de: dl. oct. 05, 2009 5:08 pm
- Ubicació: Bruxelles, Belgique
NyiNyi ha escrit:Bones!!
Vinyet m'ha encantant! m'ho apuntaré per si no m'en recordo i arriba el moment!![]()
Aquí a Bèlgica n'hi ha de "Lenes", trobo que és un nom bonic Lena, sona bé en tots els idiomes i és molt dolç.
ostres Lena es un nom precios..!pero creia que venia de Elena, no se, com un diminutiu..Candela,Noah i Nil, tb son noms molt macos..

Pues a mi de niña me gusta Alma y de niño Dario, ambos no estan muy escuchados verdad?? Aunque a mi marido Dario no le guste nada y si tenemos otro niño probablemente lleve un nombre mas oido, Alvaro, que a mi tambien me gusta mucho!!!
- lauraijoan
- :: zebra

- Entrades: 1141
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm
J&S ha escrit:HOLA!
Uola!
....mmmm....jo en conec dos de Tana's...una dona d'argentina...i la meva gosseta.... :)
- nurieta 26
- :: rateta

- Entrades: 151
- Membre des de: dg. feb. 21, 2010 2:35 pm
Hola!!
Doncs per si pots servir a algú, a nosaltres ens agraden Elsa i Hug.
petons!!
Doncs per si pots servir a algú, a nosaltres ens agraden Elsa i Hug.
petons!!
- lauraijoan

Noies!
L'altre dia mentre llegia la segona part de Los Pilares de la Tierra vaig pensar en aquest post, hi sortia el nom d'una nena que em va agradar molt , no se si ja s'ha dit per aquí (impossible de recordar-ho tot) Ismay...
Per cert...que us sembla el nom que li han possat a la filla del Bisbal??
L'altre dia mentre llegia la segona part de Los Pilares de la Tierra vaig pensar en aquest post, hi sortia el nom d'una nena que em va agradar molt , no se si ja s'ha dit per aquí (impossible de recordar-ho tot) Ismay...
Per cert...que us sembla el nom que li han possat a la filla del Bisbal??
- nurieta 26

quin nom li han posat? no estic gens al dia...no sabia ni que havien estat pares! 

- lauraijoan

Ella.....pronunciat Ela..
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
lauraijoan ha escrit:Ella.....pronunciat Ela..
A mi m'agrada molt com sona (amb E oberta), pero no em convenc que s'escrigui ELLA

un altre nom per nen... TELL
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
noemi27 ha escrit:ostres Lena es un nom precios..!pero creia que venia de Elena, no se, com un diminutiu..Candela,Noah i Nil, tb son noms molt macos..![]()
nosaltres si tenim un nen es dira DARIO, n'estem super convencuts
i aixo que ens va costar mooooolt trobar un nom que ens agrades a tots dos!!- nurieta 26

dons a mi el nom d'Ella m'agrada (pronunciat com a Ela). M'agrada la sonoritat que té. Ara que hi penso, vaig coneixer una noia que li volia posar a la seva filla Ia. El trobo molt dolç!
tens rao nurieta, a mi tambe m agrada molt com sona el nom del filla del David Bisbal, (Ela..), nu se crec que es diferent 
Hola noies!!
m´encante aquest post ja que no m´agraden els noms comuns.
Nosaltres en tenim pensats uns quants.
Nen: Theo, Ian, Liam i Jan Marc
Nena: Maya, Liah, Nahara
dels noms comuns ens agraden paula i samuel
m´encante aquest post ja que no m´agraden els noms comuns.
Nosaltres en tenim pensats uns quants.
Nen: Theo, Ian, Liam i Jan Marc
Nena: Maya, Liah, Nahara
dels noms comuns ens agraden paula i samuel
A mi tambè m' agrada Vinyet i Arlet, però tambè m' agraden noms comuns com, Julia, Abril,
i de nen Eric i Domech, sí, sí Domench, es nom de Sr. jeje
i de nen Eric i Domech, sí, sí Domench, es nom de Sr. jeje
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]