Per picar i que no engreixi?

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
nbadeli
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 10:53 am

Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: nbadeli » dt. gen. 19, 2010 9:09 am

No hi ha manera de deixar de picar, tot el dia que tinc la sensació de gana i és clar, et diuen que si estàs alletant no pots fer règim. Tampoc em veig amb cor, sincerament. Sóc capaç de menjar-me una taula sencera de xocolata en un dia, o al vespre mirant la tele inflar-me de gelat. Aquí va la pregunta:

SAbeu d'alguna cosa per anar picant i que no engreixi (massa)? Per exemple, les pipes sabeu si engreixen?
Gràcies per l'ajuda, que no sé com treure'm de sobre aquests quilets que m'han quedat de regal.

No sé si aquest post aniria aquí o a postpart.
Imatge

Imatge

Imatge
Ripollesa
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 338
Membre des de: dl. nov. 09, 2009 9:22 am

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: Ripollesa » dt. gen. 19, 2010 9:17 am

bastonets integrals, galetones d'aquestes de règim...

Jo el què faig quan tinc gana entre hores, és menjar o una poma, o unes olivetes. Que això no engreixa.

També hi ha bosses de patates light, que es veu que no engreixen massa.

No crec que t'hagi ajudat gaire, però és que és clar, al costat d'una bona xocolata o un bon gelat...! neujor:-) la veritat és que jo també sóc bastant llaminera! però com que estic embarassada he de fer bondat i per això m'he passat a la poma i les olivetes! que tampoc estan malament! :ok:

També són una bona opció les gelatines, n'hi ha de molts gustos i 0% matèria grassa!
Imatge
Avatar de l’usuari
Doris
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. nov. 24, 2009 4:41 pm

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: Doris » dt. gen. 19, 2010 9:21 am

nbadeli ha escrit:No hi ha manera de deixar de picar, tot el dia que tinc la sensació de gana i és clar, et diuen que si estàs alletant no pots fer règim. Tampoc em veig amb cor, sincerament. Sóc capaç de menjar-me una taula sencera de xocolata en un dia, o al vespre mirant la tele inflar-me de gelat. Aquí va la pregunta:

SAbeu d'alguna cosa per anar picant i que no engreixi (massa)? Per exemple, les pipes sabeu si engreixen?
Gràcies per l'ajuda, que no sé com treure'm de sobre aquests quilets que m'han quedat de regal.

No sé si aquest post aniria aquí o a postpart.


Hola !!!1
Un truc que no falla mai es el Te Rooibos ( te vermell) es diuretic y saciant, es similar al cafe i t'ajuda a treure la gana..., les pomes, yogurs descremats,mandarines, i tota la fruita excepte plàtans..
Anims!!!!
Avatar de l’usuari
mirins
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: mirins » dt. gen. 19, 2010 9:40 am

Jo per berenar em menjo una fruita, un grapadet de fruits secs i una gelatina. també pots menjar-te pastanagues o troncs d'api amb alguna salseta. Pots fer Tsasiqui que es una salsa de iogur i cogombre (ni idea com es fa).

Els fruits secs engreixar engreixen però tenen moltes vitamines, els gelats i tota la pastisseria en general res de res.
Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
Lyly
:: conillet
:: conillet
Entrades: 356
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 10:00 am
Ubicació: Palautordera

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: Lyly » dt. gen. 19, 2010 9:44 am

M'han dit que els pepinillos no engreixen. A mi em van bé per picar entre hores...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: Ítaca » dt. gen. 19, 2010 10:03 am

És normal q si tens sensació de gana t'entafonis tot el q et vingui de gust, i q normalment és el q més engreixa (no sé pq sempre ens agrada el q més engreixa!).
Jo les èpoques q he volgut fer bondat, doncs per picar tirava de pastanagues (3,4, 5... les q vulguis q això sí q no engreixa), bastonets o torrades integrals, pernil dolç i salat (engreixa menys el del país q el dolç, diuen), formatge light, endívies... a vegades m'havia preparat una mega amanida a mitja tarda, amb moltes pastanagues ratllades, endívies, pebrot, formatge, pernilet...vaja una mica de tot! Ei, q les olivetes sí q engreixen eh? 3 o 4 no, però jo quan començo no puc parar!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: edae » dt. gen. 19, 2010 4:50 pm

Jo arribo a casa a la 1 i l'Edao a les 2, que és quan dinem. Com que arribo amb gana, m'he acostumat a tenir berberetxos (que a més porten molt de ferro) que estan molt bons, així arribo a l'hora de dinar. També tinc fruits secs.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
carlotta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: ds. oct. 31, 2009 8:59 pm

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: carlotta » dt. gen. 19, 2010 6:50 pm

Aixxxx! Es que el picar es loque tiene!!! Q quasi tot engreixa! Integral, barritas, fruita, olives ( m encantan!), i aigua... molta aigua.
Ara q jo m he apuntat aixo del api i pastanagues... Els fruits secs engreixen pero son molt saludables! I qualsrvol infussio ( si es te millor). Quina gana araaaaa...
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: Irina » dc. gen. 20, 2010 10:01 am

nbadeli ha escrit: Sóc capaç de menjar-me una taula sencera de xocolata en un dia

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) Jo et guanyo!!!! ho puc fer en 5 minuts!!!!!

Has probat l'humus? pure de cigrons amb comi, all, suc de llimona... per internet trobaras alguna recepta, es molt sa i facil de fer, i com t'han dit tambe, la salsa de iogurt amb cogombre i una mcia de menta...o Muttabal (tambe li diuen babaganoush), que es d'esberginia....
tot aixo es molt sa i t'ho pots menjar amb palets de pastanaga, api, bastonets integrals...



http://www.clubdecuines.cat/recepta/hum ... anuix/3223
Avatar de l’usuari
nbadeli
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 10:53 am

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: nbadeli » dc. gen. 20, 2010 1:24 pm

Moltes gràcies, noies!
Uff, tinc un problema, perquè la gelatina no m'agrada i els pepinillos tampoc. Però provaré amb el roiboos, les patates light, les olives no, que quan començo no paro, i totes les suggerències que m'heu fet. A veure si aconsegueixo fer bondat. Si sóc fora de casa aguanto, però si em passo el matí aquí i la nena dorm ja l'hem pifiat. I no diguem al vespre mirant ventdelplà! Terrible! Gràcies!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
elikar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dg. juny 21, 2009 9:18 am

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: elikar » dc. gen. 20, 2010 2:03 pm

Hola!
Picar casi siempre engorda...sobretodo pq normalmente no apetecen cosas "sanas" jeje
Yo he estado haciendo dieta después del parto y junto con el yogur me tomaba unas bolitas de fibra...que eran como saciantes....van genial...además te ayudan a regular el momento "baño"....
:ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
keyech
:: dinosaure
Entrades: 5421
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 9:19 pm

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: keyech » dc. gen. 20, 2010 10:28 pm

no és molt bo però és curiós... l'api cru! Es veu que gastes més calories en menjar-lo que no pas les que porta ell! neu:-D
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: NyiNyi » dj. gen. 21, 2010 10:16 am

A mi em perden els anous.. sempre n'haig de picar i tenir-ne! i amb el rollo que són saludables doncs.. ale, a jalar-ne! :love:

Keyech, m'ha fet molta gràcia això de l'api!!! neujor:-) neujor:-)
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
luva
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: luva » dj. gen. 21, 2010 8:53 pm

Aix aix, això de les patates light no ho veig molt clar. Engreixen menys que les normals però tot i això,...
Del que no t'han dit encara podries picar: tortitas d' arròs, barretes saciants tipu bio-century o aquestes que surten a la tele d' Special K.
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Avatar de l’usuari
caterina
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: ds. oct. 24, 2009 9:01 am

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: caterina » dj. gen. 21, 2010 9:40 pm

El millor que pots menjar és fruita, si menges una poma segur que et treu la gana!! La gelatina també omple, però vigila perque hi ha gent que li provoca restrenyiment!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: Nam » dv. gen. 22, 2010 12:42 pm

el millor la pastanaga, nyam nyam, a mi m'encanta i quan era petita la meva mare sempre me'n donava, i jo continio igual!!! Un truqui es tallar la pastanaga a tires (bastonets), i així dura més!!! Visca la pastanagaaaaaaaaaaa!!!
Per cert, si t'agraden els espàrrecs, tants com vulguis!!!
I rovellons en vinagre, tbé és una opció!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mirins
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: mirins » dl. gen. 25, 2010 7:16 am

També pomes al forn!!

Què curiós lo del api!! a mi m'agrada molt!
Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: raquel79 » dl. feb. 08, 2010 4:31 pm

a mi m'encanta el cogombre amanit amb vinagre, sal i oli.,..
ñam, ñam...
i si no, els bastonets integrals al bolso!!
ah! i la poma, que sàcia una barbaritat!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: raquel79 » dl. feb. 08, 2010 4:31 pm

a mi m'encanta el cogombre amanit amb vinagre, sal i oli.,..
ñam, ñam...
i si no, els bastonets integrals al bolso!!
ah! i la poma, que sàcia una barbaritat!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
noemi27
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dl. juny 16, 2008 4:43 am

Re: Per picar i que no engreixi?

EntradaAutor: noemi27 » dt. feb. 09, 2010 7:59 am

hola!

Tal i com ja han dit, el te vermell va mooolt be, tot i que jo estic anant al lavabo cada dos per tres.. ;)
Els abstonets al boslo no poden faltar, i la pastanaga, cogombre tallats finets, tb es una molt bona opcio..ara que a mi tb hem pasa que quan mentre aquella gana de mitja tarde..ni te, ni pastanaga ni res.. :globus: :globus:

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::