Goma EVA

fimo, goma eva, pasta de sal...
Avatar de l’usuari
raqrodser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

Goma EVA

EntradaAutor: raqrodser » dl. feb. 01, 2010 12:20 pm

Holaa!!
No he vist cap post sobre el tema i per aixo m'he decidit a obrir-ne un.
Fa temps que conec aquest material (la goma eva) i la veritat es que m'encanta! Es fàcil de treballar i permet fer un munt de coses! Per exemple, ara que ve el temps de Carnestoltes, és molt útil per fer disfresses i màscares (a l'escola es un material que utilitzem força).
Ara que estic de baixa i a punt de tenir una nena, vaig pensar que per fer algun motiu de decoració per l'habitació em seria útil i vaig comprar-me algunes làmines de colors variats.
De moment l'unic que he fet ha estat el rètol per la porta de l'habitació. Aqui teniu la foto:
RÈTOL PORTA.jpg


M'agradaria que aquest post servís per ensenyar les nostres creacions i per intercanviar idees. Segur que algú ha fet alguna cosa amb goma eva! Vinga, vaaa, poseu-hi fotos!!
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Goma EVA

EntradaAutor: NyiNyi » dl. feb. 01, 2010 12:52 pm

La veritat es que la goma eva es un gran invent!
Jo per el casament, vaig fer unes roses per regalar a les amigues que van quedar xulíssimes!
A la tarda us posaré fotos. :ok:

ragrodser, t'ha quedat molt xulo el rètol per la porta!!!! >.-<: >.-<:
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Goma EVA

EntradaAutor: Ítaca » dl. feb. 01, 2010 1:03 pm

Molt maco el rètol!
Una cosa, com ho enganxeu? La cola blanca de tota la vida va bé, no?
Jo també tinc uns quants "fulls" de diferents colors, però ho tinc guardat i no els he fet servir mai (sempre compro les coses pensant en que si un dia em ve la inspiració ja ho tinc a mà! neujor:-) ), després, la majoria de les vegades queden guardades per sempre més! Sóc un cas!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
raqrodser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

Re: Goma EVA

EntradaAutor: raqrodser » dl. feb. 01, 2010 1:27 pm

Nyinyi, ja tinc ganes de veure les fotos de les roses!
Doncs Itaca, per enganxar jo diria que sí, la cola blanca va be. De fet, per fer les manualitats a l'escola la fem servir. Pero jo m'he comprat una pistola termofusible de silicona petitoneta (del tot a 100!!) i va de conya!! A mes, també em serveix pel feltre.
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Goma EVA

EntradaAutor: Ítaca » dl. feb. 01, 2010 1:41 pm

Ah, doncs millor amb la pistoleta thermoadhesiva! Jo també en tinc i va de conya!
A veure si m'inspiro un dia d'aquests!!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Goma EVA

EntradaAutor: NyiNyi » dl. feb. 01, 2010 3:02 pm

Si! la silicona va perfecte! :ok: tot i que jo vaig fer servir loctitte (no sé si s'escriu així!).

Mira, us posso les fotos del fòrum que vaig treure la idea! si hi penso al vespre us posso les meves! :ok:
Fitxers adjunts
Rosa.JPG
Rosa.JPG (19.95 KiB) Visualitzat 21722 cops
Rosa 1.JPG
Rosa 1.JPG (25.32 KiB) Visualitzat 21722 cops
Rosa 2.JPG
Rosa 2.JPG (30.37 KiB) Visualitzat 21722 cops
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: Goma EVA

EntradaAutor: tolinso » dl. feb. 01, 2010 4:16 pm

hola noies! jo no ho coneixia aixo. On es compra, com funciona?? es paper? es com plastilina??
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Goma EVA

EntradaAutor: artemis » dl. feb. 01, 2010 4:40 pm

Eii!!! jo també sóc fan de la Goma Eva!!! m'encanta utilitzar-la!!!

A la ludoteca n'hem fet servir moltes vegades, per fer els regals del dia del pare, mare, sant jordi...

VAig anar a un curset deu fer mig any que ens van ensenyar a fer-li formes (amb la planxa de la roba, la pots modelar com vulguis) i és una passada!!!

jo també faig servir una pistola termoadhesiva per encolar. Va de conya!!!

Quan arribi a casa us ensenyo jo un detall que tinc també per la porta!

:ok:
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Goma EVA

EntradaAutor: artemis » dl. feb. 01, 2010 4:41 pm

Tolinso, jo ho compro a llibreries. Es coneix per goma Eva o per foamy..

Són fulls del tamany d'un foli o sino d'una cartolina grossa, pots agafar diferents colors i anar combinant.
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

Re: Goma EVA

EntradaAutor: tolinso » dl. feb. 01, 2010 4:49 pm

Si!!! Jo vull veure mes coses!!!! Que em sembla perfecte per fer detallets per la familia de cara a l’any vinent!!!!!
Avatar de l’usuari
vanenar
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. oct. 22, 2009 10:59 am

Re: Goma EVA

EntradaAutor: vanenar » dl. feb. 01, 2010 5:03 pm

Ei noies,

Jo vaig descobrir-la fa uns mesos i la veritat és que va de conya :ok: Jo vaig decorar-li la "capsa dels tresors" que ens van demanar a l'escola pel meu peque i va quedar genial! A veure si us puc posar laguna foto.

Per cert, jo al principi ho vaig enganxar amb la pistola de silicona, però alguna s'em va desenganxar i al final hem va anar millor la cola de tota la vida.

Ara estic pensant fer-li més cosetes però encara no tinc gaire clar el qué!!!!!!!!
[url=http://lilypie.com][img]http://lb4m.lilypie.com/rmBBp2.png[/img][/url] [url=http://lilypie.com][img]http://lb2m.lilypie.com/NKhWp2.png[/img][/url]
Avatar de l’usuari
Patty
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2013
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 10:47 pm

Re: Goma EVA

EntradaAutor: Patty » dl. feb. 01, 2010 6:05 pm

Hola noies,

Ostres no sabia res d'això de la Goma EVA. Jo he preguntat a una papereria del costat de casa però no tenen ni idea. Tinc varies preguntes:
A Barcelona on la heu trobat.
quan val cada full?
Hi han molts colors?
On heu trobat la pistoleta aquesta "termo". Com és?
Com es treballa la goma EVA
En fi noies que m'agradaria provar de fer alguna coseta amb això pero primer m'agradaria que m'informessiu una micona. Gràcies soletes :***:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
vanenar
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. oct. 22, 2009 10:59 am

Re: Goma EVA

EntradaAutor: vanenar » dl. feb. 01, 2010 6:15 pm

Patty,
Jo ho vaig comprar a l'abacus. Hi ha mida grossa tipus DIN A3 i unes tamany foli. Jo vaig comprar un paquet on hi venien 10 de diferents colors tamany foli.
LA pistola de silicona jo en tinc una de la casa BOSCH, però no recordo a on la vaig comprar, fa temps que la tinc!

És molt fàcil de treballar i lo ideal és anar sobreposant retalls de diferents colors per donar-li profunditat :ok:
[url=http://lilypie.com][img]http://lb4m.lilypie.com/rmBBp2.png[/img][/url] [url=http://lilypie.com][img]http://lb2m.lilypie.com/NKhWp2.png[/img][/url]
Avatar de l’usuari
raqrodser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

EntradaAutor: raqrodser » dl. feb. 01, 2010 7:24 pm

Jo també la compro a l'Abacus. Un paquet de 10 làmines de din-a4 em sembla que no arribava als 4 euros. Allà també tenen una pistoleta d'aquestes del Mickey Mouse que val més de 7 euros, pero jo la vaig comprar al "tot a 100" per 2 euros i les càrregues van en paquets de 8 per 0,75!! A les ferreteries també n'he vist, pero acostumen a ser més grans i amb una petitona per fer aquestes manualitats ja n'hi ha prou.
Mireu, he trobat una foto per internet molt semblant de la que tinc jo:
PistolaSil12.jpg
PistolaSil12.jpg (10.67 KiB) Visualitzat 21650 cops


NyiNyi, m'encanten aquestes roses!!! Podries posar la web d'on les vas treure?? Explica com fer-les?? Es que em sembla que ja tenim regalet de Sant Jordi per fer a l'escola!!! jeje
Per cert, jo no sabia aixo de que es podia moldejar! Amb la planxa de casa?? I no es queda enganxada?? Aii, on podria trobar les instruccions??

Què guai, que hi hagi moviment en aquest post i intercanviem idees!! Petonets a totes! :love:
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: Goma EVA

EntradaAutor: NyiNyi » dl. feb. 01, 2010 9:37 pm

Jo també vaig comprar la goma eva a l'abacus. En tenen de tots els colors! :ok:

raqrodser, ho vaig treure del www.guianupcial.com (un cosí germà del sóc petit! :content: )
Veuràs que hi ha un apartat de "manualitats", és allà dins, posa roses goma eva. La noia que ho va explicar ho va fer per passos i fotos, molt currat! :ok: si no ho trobes o si t'es mes fàcil m'ho dius, i us ho copio aquí! :ok:
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
Patty
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2013
Membre des de: dg. gen. 25, 2009 10:47 pm

Re: Goma EVA

EntradaAutor: Patty » dl. feb. 01, 2010 9:49 pm

Gràcies noies. intentaré anar aquest dissabte a l'abacus i posar-me amb la meva peke a fer cosetes a veure que tal. :-())
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Goma EVA

EntradaAutor: artemis » dl. feb. 01, 2010 10:16 pm

Aquí us poso la meva gallineta de Goma Eva!!!! :love:
Cliqueu a sobre per fer la foto més gran!!! :ok:

Si us fixeu bé, el cap del pollet té com relleu, es fa escalfant la peça de goma eva amb el vapor de la planxa de la roba. I les ales de la gallineta, tenen uns petits talls per fer efecte de profunditat.

Tinc una revista de Foamy ( que és el mateix) i ja us intentaré escanejar alguns treballs perquè veieu les meravelles que es poden fer amb la goma eva!! A mi m'encanta!!!

PEr cert, jo també tinc la mateix pistoleta de silicona i la vaig trobar a una llibreria tipus Abacus que hi ha a Mataró. No val gaire i va superbé!!!
DSCN4852.JPG
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
NURI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 517
Membre des de: dt. maig 20, 2008 9:43 am
Contacta:

Re: Goma EVA

EntradaAutor: NURI » dt. feb. 02, 2010 9:37 am

No o havia vist mai, aixo

Quines coses mes xules, per el que contesteu aixo es compra a les llibreries, pero hi ha plantilles per fer coses ho alguna web, m'agradaria fer alguna cosa tot es començar pero avagades soc una mica negada, poder amb ajuda alguna plantilla amb surt mes be

<:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-< <:-<
Imatge
Imatge Notes:
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Goma EVA

EntradaAutor: Ítaca » dt. feb. 02, 2010 12:37 pm

Aquí et pots descarregar alguna revista...
http://www.solovagos.com/foro/libros/11 ... -15-a.html

Si poses al google patrons de goma eva o de foami, et sortirà molta cosa també! :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
raqrodser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

Re: Goma EVA

EntradaAutor: raqrodser » dt. feb. 02, 2010 5:54 pm

Si, Nuri, de qualsevol dibuix que trobis del google pots fer una plantilla. Jo utilitzo moltes de les que estan pensades per fer amb feltre.
Aquí, per exemple, tens algunes revistes: http://picasaweb.google.com/manualidades3
I si vols algun motiu en concret, demana'l. Potser alguna de nosaltres el tenim o et podem ajudar a trobar-lo. :ok:

Itac@ , no coneixia aquesta web! >.-<: Pero... o estic molt tonta o no sé com es descarrega la revista!! :ufs:
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:

Torna a “Amb materials diferents”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::