RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

Thermomix, panificadora, iogurtera, babycook, robots de cuina...
Avatar de l’usuari
keyech
:: dinosaure
Entrades: 5421
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 9:19 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: keyech » dc. des. 02, 2009 9:30 pm

Uix... esquiroleta!!! Ho faig a "ojímetro" però més o menys que ho cobreixi tot. Més o menys, just per damunt de la teca. Ull de no passar-te perquè sinño queda aigualit!
Ja em diràs què tal!
Esquiroleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dl. jul. 21, 2008 4:56 pm
Ubicació: Baix Llobregat

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Esquiroleta » dj. des. 03, 2009 10:00 pm

Gràcies per la resposta, keyech! :ok: A veure si demà provo de fer la teva recepta.
Avatar de l’usuari
agg_sgc
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2144
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 8:06 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: agg_sgc » dg. des. 06, 2009 12:01 pm

Ostres noies, quin descobriment aquest post!!! Jo només hi feia les verdures i els caldos!! Ara començaré a provar les vostres receptes!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bakallanera
:: pantera
:: pantera
Entrades: 863
Membre des de: dt. març 03, 2009 1:50 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: bakallanera » dt. des. 08, 2009 10:12 am

Estic fent el rostit de llom de porc, després us explico com m'ha sortit. Ara tinc un dubte. La mva olla té dues posicions de pressiño, 1 i 2, i per fer la carn no sé quina posar...

Jo les llenties les faig al 2, poso tots els ingredients (llenties, ceba, pastanaga, os de pernil, xoriço tallat a rodanxes, all, llorer, fulla d'api) aigua i tapo. En 7 min des que surt el vapor estan fetes!!! Si les deixo més estona em queden massa desfetes.

:pandi:
Imatge

Imatge


Endavant tots el petitons i petitones que teniu algun entrebanc!!
I també els més grans!
Avatar de l’usuari
agg_sgc
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2144
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 8:06 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: agg_sgc » dt. des. 08, 2009 12:27 pm

No sé què dir-te, la meva només té una posició!! Tens les instruccions de l'olla? O potser mirant el model per internet et surten... La meva venia amb un llibret dels temps de cocció per cada tipus d'aliment i és força encertat!!

Una pregunta, tots els aliments x fer les llenties els poses sense sofregir prèviament?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: marta_mum » dt. des. 08, 2009 1:50 pm

bakallanera ha escrit:Estic fent el rostit de llom de porc, després us explico com m'ha sortit. Ara tinc un dubte. La mva olla té dues posicions de pressiño, 1 i 2, i per fer la carn no sé quina posar...

Jo les llenties les faig al 2, poso tots els ingredients (llenties, ceba, pastanaga, os de pernil, xoriço tallat a rodanxes, all, llorer, fulla d'api) aigua i tapo. En 7 min des que surt el vapor estan fetes!!! Si les deixo més estona em queden massa desfetes.

:pandi:


Jo avui he fet rostit de carn de vedella amb verdures i l'he posat 12 minuts a l'1.
El 2 dona mes pressió i és per les coccions que si les fessis normals serien molt i molt llagues. :ok:
Avatar de l’usuari
bakallanera
:: pantera
:: pantera
Entrades: 863
Membre des de: dt. març 03, 2009 1:50 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: bakallanera » dt. des. 08, 2009 4:25 pm

Tots els ingredients per les llenties els poso tallats però sense fer sofregit ni res de res, per anar més ràpid.
Al final la carn l'he feta amb la posició 1 (la 2 em semblava massa forta pel que diu marta_mum), durant 20 minuts. Ha quedat molt bo de gust, però les verdures desfetes totalment, menys la patata, fins i tot ha desaparegut l'all... Ara, com que s'ha desfet tot, ha quedat una salseta amb textura espesseta. El proper dia, menys estona! Però no us penseu, avui ens hem rellepat els dits!!!!
:lleo:
Imatge

Imatge


Endavant tots el petitons i petitones que teniu algun entrebanc!!
I també els més grans!
Esquiroleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dl. jul. 21, 2008 4:56 pm
Ubicació: Baix Llobregat

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Esquiroleta » dt. des. 08, 2009 8:05 pm

Keyech, vaig fer la teva recepta. La sípia em va sortir molt tendra i molt bona. Em vaig passar una mica amb la quantitat de patates perquè la sípia s'encongeix força... Un altre dia li posaré menys i llestos.
A l'Esquirolet li agrada molt la sípia però mai en faig, així que va estar encantat. Em diu que des de que estic a la "secta" (es refereix al SP) a casa nostra es menja millor! :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
keyech
:: dinosaure
Entrades: 5421
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 9:19 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: keyech » dt. des. 08, 2009 8:17 pm

Esquiroleta, m'alegro que us agradés! Jejejjeje. Ja té raó que això és com una secta, ja! Jejjejeje
Avatar de l’usuari
Mirofe
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. nov. 25, 2009 4:03 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Mirofe » dt. des. 08, 2009 9:07 pm

Ueeeo!
A casa ens hem fet fans de l'olla exprés: ja hem fet sépia, mandonguilles i pollastre rostit!!! Gràcies a totes per les receptes! L'únic que he de millorar és el tema de l'aigua... Aixxxx
I demà... llenties!!!
hahahaha!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
scarlet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1215
Membre des de: dv. gen. 02, 2009 4:25 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: scarlet » dj. des. 10, 2009 8:59 pm

ei!! nosaltres també la fem servir molt!!! per fer caldo, verdura, crema de carbassó i de carbassa, llenties, cigrons amb arròs,... però mai he fet carn o peix, miraré amb calma les vostres receptes i provaré que té bona pinta!

Algú ha fet rodó de vedella que deieu per aquí?
Imatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge ImatgeImatgeImatgeImatge

El post del Gerard: viewtopic.php?f=71&t=17709
Avatar de l’usuari
Jules
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1161
Membre des de: dt. jul. 11, 2006 10:12 am
Ubicació: Londres i Terrassa

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Jules » dv. gen. 22, 2010 2:05 pm

Aquest post esta molt i molt be!
Jo tambe tinc una olla express que mai utilitzo i crec que m'animare a fer el famos pollatre del que parleu. I la sepia pinta molt be tambe!

Gracies i a veure si us animeu a posar mes receptes :ok: :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
lauri17
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dg. març 09, 2008 1:03 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: lauri17 » dg. gen. 24, 2010 8:41 pm

Quin post més pràctic! Jo que només l'havia fet servir per fer llenties! Apa, tu, a cuinar i a provar noves receptes. Si me n'entero d'alguna ja us la diré!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: marta_mum » dl. gen. 25, 2010 8:38 am

A veure si algú s'anima a posar fotos del pollastre a la marta_mum! :ok:
Avatar de l’usuari
calantha86
:: peixet
:: peixet
Entrades: 280
Membre des de: dl. des. 07, 2009 10:32 am

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: calantha86 » dt. gen. 26, 2010 10:42 am

Hola nenes!

Jo fins ara nomes la fia servir per fer el caldo i les llenties però provaré també tant la recepta del pollastre rostit i la de la sepia!! Tenen molt bona pinta totes dues!

Ja ens explicarem com surten!
Avatar de l’usuari
Eva_
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Eva_ » dc. gen. 27, 2010 10:05 am

Hola noies!
jo fa poc que la tinc, i pels caldos i llegums va genial. També he provat de fer patates estofades amb carn i va molt bé i galtes de porc mmmm van quedar boníssimes:
4 galtes de porc
1 ceba
1 pastanaga
oli, llaurer, sal, pebre, canyella
vi negre
Enfarines les galtes i les passes per la olla amb oli calent fins que quedin dauradetes per fora. Les reserves. Talles la pastanaga i la ceba ben petitones i també les fas una miqueta després i afegeixes les galtes hi poses un got d'aigua o una mica més si voleu més caldet i un bon raig de vi. Sal, pebre, una fulla de llaurer i un polsim de canyella. Un cop giri el "pirulo" ho deixo 25 minuts.
Acompanyades amb unes patates a daus estan boníssimes. :pandi:
* a mi em queden bé amb un got i una miqueta més d'aigua, però a l'Abril82 se li van cremar! no sé si hi ha diferències entre tipus i marques d'olla, sóc nova amb el tema.
Eva_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 29, 2010 7:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Isy
:: gosset
:: gosset
Entrades: 487
Membre des de: dt. nov. 10, 2009 1:11 pm

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Isy » dj. gen. 28, 2010 7:14 am

Bon día!!!

M'incorporo a aquest post perquè nosaltres feis 2 anys que teniem la olla express sense estrenar i aquest nadal per necessitat la vem have d'utilitzar... Mare meva!!!! com havi pogut viure jo sense ella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! desde llavorssoc una fan total!!!
La primera recepta que vam fer va ser Osobuco (i en 1/2 hora llest), us la poso: (per 4 persones com l'Arguiñano)
- 1 ceba
- 2 pastenagas
- all
- 1 gotet de vi blanc
- caldo de carn
Enharines la carn i la pases volta i volta per l'olla, després fiques les verdures, el vi i el caldo (no cal que estigui tot cobert però que tingui suquet, jo li poso el doble de caldo que de vi però això va al gust) tapes l'olla i a esperar 30 minutets. Desprès tritures la salsa i a punt per menjar!!!

Jo la vaigfer amb osobuco però amb qualsevol altre carn serveix igual.

Espero que us agradi. Fins aviat!!
Imatge. Imatge
Avatar de l’usuari
Nam
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 530
Membre des de: dc. set. 19, 2007 2:30 pm
Ubicació: Bages

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Nam » dj. gen. 28, 2010 9:23 am

mmm!!!!
Acabo d'esmorzar però se'm fa la boca aigua ara amb l'ossobuco!!!
Només dir que ahir al matí vaig veure la recepta de les galtes i com que m'encanten, a la tarda em vaig atrevir i la vaig probar... mmm!!! >.-<: Que bones van quedar!!! moltes gràcies Eva_ per posar la recepta!!!
Ara m'he d'animar amb l'ossobuco... una pregunta... on / com / com ho demaneu quan ho compreu? (sóc molt cateta jo a la carnisseria... no demano mai res "estrany". Bueno, i a la peixateria ni us ho explico...
Imatge
Imatge
abril82
:: poltre
:: poltre
Entrades: 604
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:13 pm
Ubicació: Celrà
Contacta:

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: abril82 » dj. gen. 28, 2010 12:43 pm

hola,

aquest vespre probo les galtes! ja us explicaré...

m'agradaria fer una crida per aprendre a fer MELÓS DE VEDELLA...em sembla que és la carn de la galta, però tampoc n'estic segura... un cop a la carnisseria vaig demanar "melós" i em van mirar raro....
no sé si es dirà d'una altra manera.... Jo em vaig casar l'any passat i ho vam posar de segon plat i en deien MElós de vedella

algú em pot ajudar??
10/10/10 T.E. POSITIU!!!!

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Eva_
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

Re: RECEPTES AMB OLLA EXPRESS??

EntradaAutor: Eva_ » dj. gen. 28, 2010 1:08 pm

m'alegro que t'agradessin les galtes Nam!
a nosaltres ens encanten. A l'Arnau de 2 anys i 4 mesos li xiflen!!
avui he fet una crema de carbassa, després entro la recepta.
neu:-D
Imatge
Imatge

Torna a “Màquines i estris per cuinar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::