robot roomba

Equipaments, manteniment, neteja i reparacions domèstiques.
Avatar de l’usuari
fiona250
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 11:39 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: fiona250 » dg. des. 20, 2009 12:50 am

Hola, sembla que aquest anys el regal estrella a moltes cases serà la Roomba. En el meu cas serà aixi perque acabem d'encomanar la Roomba 581 a Ebay. Ens surt per 529 euros i no paguem ports. Es careta però és l'ultim model que ha sortit.
Ja us explicaré com va, però us puc dir que estic com una nena petita esperant que arribi. No se si podré esperar a obrir-la per reis.....
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
maredelpau
:: gosset
:: gosset
Entrades: 414
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 7:14 pm
Ubicació: Bages

Re: robot roomba

EntradaAutor: maredelpau » dg. des. 20, 2009 1:34 pm

Doncs nosaltres ja fa 1 setmana que la tenim i molt bé :ok:
És una passada el que arriba a aspirar.. quan la desmontem per netejar-la quedem ben parats. Avuí hi he trobat una goma del cabell ... quin despiste jo també!
El que he observat és que com més petit és l'espai que ha de netejar, més ràpid acaba en proporció a si li demanes que et faci vàries habitacions. Per això trobo que aniria bé tenir els murs virtuals de la versió 581, que pel que he llegit permeten delimitar l'espai però fent que després la roomba els traspassi i se'n vagi a fer un altre espai. En canvi el mur que va amb la 555 fa de paret i prou, així que si després vols que se'n vagi a fer l'altra zona, l'has de moure. He d'investigar si són compatibles, pq llavors potser me'n compro un.

Fiona, em sembla que la 581 t'hagués sortit millor de preu a redcoon (ja hi torna a ser i val uns 450) o bé a pixmania (490). Ja veuràs que bé quan la tinguis... tot i que triga bastant a fer la feina, neteja molt més a fons que qualsevol escombra o mopa.

Unes preguntes per a les expertes:
-Canvieu el filtre cada 2 mesos?
- Com netegeu el filtre? En teoria no es pot netejar res amb aigua, oi?
- La teniu sempre endollada a la base? A les instruccions recomana ferho aixì per allargarla vida útil de la bateria, però això implica no plegar-la mai i tenir-la sempre engegada.

Gràcies.
Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: xispa » dg. des. 20, 2009 7:26 pm

jo ja la tinc encarregada a pixmania!!!! xx:-D xx:-D
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Re: robot roomba

EntradaAutor: pigadeta » dl. des. 21, 2009 9:21 am

Ostres.... jo la vull.... vaig a veure si trobo un super-preu... i sino m'espero a rebaixes, que ja no queda res i hem puc esperar aspirant a mano!!!
Esquiroleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dl. jul. 21, 2008 4:56 pm
Ubicació: Baix Llobregat

Re: robot roomba

EntradaAutor: Esquiroleta » dt. des. 22, 2009 8:25 pm

Ja som unes quantes que ens hem animat amb la roomba, eh!
Jo també estic molt contenta amb ella.
Maredelpau, jo penso el mateix que tu. Ara me n'adono que aniria bé un far virtual en comptes del mur que porta. A veure si aconseguim esbrinar si hi ha la possibilitat de comprar els fars. Perquè he llegit en d'altres foros que sembla ser que no són compatibles però no està gaire clar.
La teniu sempre endollada a la base? A les instruccions recomana ferho aixì per allargarla vida útil de la bateria, però això implica no plegar-la mai i tenir-la sempre engegada.
Jo la tinc sempre connectada. La tinc en un raconet una mica amagada perquè no faci nosa i així sempre està preparada.
Avatar de l’usuari
carlotta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: ds. oct. 31, 2009 8:59 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: carlotta » dc. des. 23, 2009 7:39 pm

Jo sempre la tinc endollada... si la tens guardada segur que no la farás servir... jo ara la tinc fent la cuina que he fet mig soparet de demà i m'ho esta recullinto tot ella soletaaa!!! jajajajaj i jo aseguda amb l'internete! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: xispa » dc. des. 23, 2009 8:05 pm

jo l'he rebuda avui i ja serà com una més de casa!!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Imatge
Imatge
Imatge
closca
:: gosset
:: gosset
Entrades: 475
Membre des de: dv. set. 25, 2009 12:44 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: closca » dj. des. 24, 2009 12:22 pm

ostres! jo també fa temps que la vull però fa un any justet que ens vam comprar una dyson que ens va costar una fortuna i el meu home em mira amb cara de si m'he tornat boja volent un altre aspirador je je je! Com que veig que per aquí heu provat divesos models... quin recomaneu més? encara tinc esperances i potser amb les rebaixes o quan arribi la criatura en comprem una..
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: xinxeta » dj. des. 24, 2009 4:09 pm

Hola!! nosaltres també ens la hem autoregalat!! ahir la vam estrenar!

La vam comprar per redcoon, el model 555, ens va sortir per 350€, no ens han cobrat despeses d'enviament i la vam pagar quan va arribar a casa.. la vam demanar el diumenge i dimarts al matí ja estava aqui!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
carlotta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: ds. oct. 31, 2009 8:59 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: carlotta » dv. des. 25, 2009 1:55 am

Qjue noies?? ja la teniu o o bé pels Reis??...... avui l'hem tornat a fer servir després del sopar de Nadal i ..... és la sensació! neujor:-)
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
goblien
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 556
Membre des de: dj. maig 07, 2009 8:48 am

Re: robot roomba

EntradaAutor: goblien » dv. des. 25, 2009 8:48 am

Nenes!!! mira que porto dies llegint aquest post, mirant el roomba per internet, comentant-ho i ara que ja ho donava per descartat que era molt car i que no el comprariem ahir a la nit mel va cagar el tio!!!!!!!!!!!!!
Tothom esperava la meva cara al obrir el paquet, ho han estat amagant durant setmanes! i jo........ com si tingues 8 anys! feia temps que no em sorprenien aixi!
El roomba porta tooot el mati netejant les restes d'ahir al vespre, i ES UNA PASADA! Es el model 520, i estem encantats, se que no te les parets virtuals i demes pero.............. M'ENCANTA!!!!!!!!!!!!!!
Un lloc on trobar la inocència perduda, la infantesa mes tendre de mans de petits detalls. www.maimanetes.blogspot.com

ImatgeImatge
*lourdes*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:32 am
Ubicació: Baix Empordà
Contacta:

Re: robot roomba

EntradaAutor: *lourdes* » dt. des. 29, 2009 10:27 am

ei ei eiiiiiiiiiiii aquí una veterna roombera

dir-vos que és un més a la casa!!!! ja fa 2 anys que la tinc i .....

Jo ja no puc viure sense ella!!!!!!!!!

El meu home, quan la vaig comprar, em va montar un pollo.... que sí un altre trasto, que si on la fotrem, que si 4 dies i m'en cansaré.....

total que l'alre dia em diu: ei si s'ens moris la roomba, n'hauriem de comprar una altre que aquest aparell és una passada i és que és la veritat, aquest aparell és una canya!!!!! jo sembla m'enporti comisió ja que l'aconsello a tothom.

La va comprar les meves germanes, la meva mare, la meva sogre i varies amigues itothom està encantat

Jo si en dubteu, no m'ho pensaria 2 cops

És una mica cara, però val al pena fer el gasto, també crec que La Caixa ho deixa comprar a plaços

Petons
Esperant a Xina
Registre 27-04-07
Avatar de l’usuari
fiona250
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dv. nov. 27, 2009 11:39 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: fiona250 » dj. gen. 07, 2010 6:50 pm

Hola, nosaltres ja tenim la Roomba 581, i tot i que va de conya, hi ha alguna coseta que no acabem d'entendre. Les parets virtuals, també tenen l'opció de Lighouse, dir-li que no surti de l'habitació fins que no hagi acabat la que esta fent. Segons les instruccions les parets s'activen soles (no em queda clar), la veritat es que funcionen, pero això de que no tinguin un botonet de ON/OFF......
També sembla que la llum de sobre del les parets virtuals s'hauria d'encendre, y a nosaltres no s'encenen. No se si estem fent alguna cosa malament o que, però crec que no es massa complicat i al mateix temps no ens aclarim.
A veure si algú que la tingui em pot aclarir com va el tema de les parets, com s'activen, si la llumeta verda de sobre s'encen i s'apaga en funció de què, lo de la llum de sobre tipo faro, etc....
Gracies
ImatgeImatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: xispa » dj. gen. 07, 2010 8:52 pm

ostres em sap greu.... jo tinc la 555 i no té això del lighthouse... sorry! em sembla però q m'aniria de conya, xq jo l'he d'acabar tancant a una habitació si vull q me la faci tota, sinó tinc la sensació q de seguida surt de l'habitació sense haver-la fet tota...

alguna de vosaltres ho fa això de tancar-la? sabeu si llavors es para quan ja ho ha netejat tot? és q a vegades me la trobo apagada i tampoc ha anat tanta estona com perquè se li hagia acabat la bateria... es nota q no la domino massa, eh?? xxo.0.o q consti q pobreta ella no ha fet cap dia de vacances aquests dies!!!! neujor:-)
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
riglesias
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 5:06 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: riglesias » dj. gen. 07, 2010 9:27 pm

Tothom parla d'aquesta marevella ens la haurem de comprar no??
Imatge
Esquiroleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dl. jul. 21, 2008 4:56 pm
Ubicació: Baix Llobregat

Re: robot roomba

EntradaAutor: Esquiroleta » dj. gen. 07, 2010 9:33 pm

jo també tinc la 555 i encara ens estem coneixent :love:.
A vegades la tanco i d'altres li poso la paret virtual a la porta per poder anar entrant jo a l'habitació. Xispa, segur que es para quan l'ha acabat de netejar, i ha de tornar a la seva base. Si li deixes oberta l'habitació sense cap obstacle surt a la primera de canvi.
El que he observat és que depenenent on la col·loqui acaba abans i es deixa espais sense netejar (sobretot al dormitori que fa forma de L i a sobre hi han les potes del llit).
I el passadís no hi ha manera de que el faci bé. Triga moltíssim i es deixa trossos. Deu ser perquè és allargat i estret, i aquesta màquina funciona millor en espais quadrats, no sé. A veure si alguna experta roombera ens dona algun truc... :globus:
Avatar de l’usuari
pitina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3261
Membre des de: dc. gen. 03, 2007 10:19 am
Contacta:

Re: robot roomba

EntradaAutor: pitina » dg. gen. 10, 2010 7:21 pm

A nosaltres ens l'han portat els reis i ens va de conya!!!! Els reis l'han comprat aquí:
http://www.mundoelectro.com/shop/morein ... %20520.htm
Crec que està molt bé de preu!
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Mtuki
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1189
Membre des de: dl. jul. 28, 2008 3:04 pm
Ubicació: Barcelona

Re: robot roomba

EntradaAutor: Mtuki » dl. gen. 11, 2010 3:08 pm

Hola noies!
A nosaltres també ens han portat una roomba!! i ens estem coneixent, però jo el que faig és posar-la cada dia en una habitació, i al vespre o mestre estic fent coses per la cuina, la poso al menjador... el que haig de mirar bé és el tema de programar-la.
Alguna experta hem podria dir, si quan va a la base vol dir que ja ha acabat, o és per carregar-se? i si no ha acabat hauria de tornar a sortir? bufff, és un bon entreteniment, oi?
A la Mar li encanta... je je je, des de que la tenim gateja més ràpid per poder-la atrapar... :content:
Avatar de l’usuari
goblien
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 556
Membre des de: dj. maig 07, 2009 8:48 am

Re: robot roomba

EntradaAutor: goblien » dl. gen. 11, 2010 4:38 pm

Ei Mtuki!
Justament em preguntava el mateix! doncs no se si sempre que ha tornat a casa seva es que ja ha acabat...
Ara tenim un problema! Al principi no passava pero fa uns dies que ens trovem el roomba encallat sota els molbles i es que passa just l'unic que feia que no passes era el piu que li surt cap a munt i quan tocava girava i tornava, pero sembla ser que s'ha contagiat de lo tossuts que som a casa i ara diu que ha de pasar i fins que no entra del tot no para, i clar despres no pot sortir.
Això em suposa haver de pujnar tots el mobles del menjador per 1 mm. !!!!!!!!! Ens fa una mandra!!!!!!!!!!
Un lloc on trobar la inocència perduda, la infantesa mes tendre de mans de petits detalls. www.maimanetes.blogspot.com

ImatgeImatge
N23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

Re: robot roomba

EntradaAutor: N23 » dj. gen. 14, 2010 3:53 pm

Hola,

Jo fa temps que la vull, però tinc un cosí, que en té una (no és marca roomba i és bastant més barata) i ens diu que va bé, però que no és per exagerar. A ells, els hi van regalar i diuen que no la comprarien si no hagués sigut un regal precisament pels racons (diuen que no els fa) , però bé si dieu que sí, potser és que la roomba és mes complerta (perquè també és més cara).
El cas, és que ara és el meu marit qui la vol comprar i jo en tinc dubtes (fins ara no havia sigut així, jo feia més d'un any que la volia...), perquè a part dels racons, el meu menjador té dos sofas i dues tauletes i la taula gran. A part del cables, una làmpara de peu, la planxa en una habitació sempre desplegada, una parera al despatx, un burro on deixo la roba "posada" que no s'ha embrutat (per no guardar-la a l'armari) . Entenc que hi haurà llocs on no arribarà ni per casualitat o s'enganxarà, i si he de desvalijar el menjador.... no sé.
He vist la 520 i el millor preu que he trobat han sigut 258€. Que me'n dieu les que les teniu?

Torna a “La llar”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::