Frases que fan rabia!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
SweetHope
:: poltre
:: poltre
Entrades: 698
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 11:51 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: SweetHope » ds. nov. 14, 2009 7:13 pm

A mi, que fa un any que estem casats, quan anem a sopar amb els amics només controlen aviam si bec vi o no... Em sento intimidada! Ufff... Que el dia que m'hi quedi segur no me n'amagaré pas, amb les ganes que en tinc! Pero al final ja cansa tu, sempre ser el centre d'atenció...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Isy
:: gosset
:: gosset
Entrades: 487
Membre des de: dt. nov. 10, 2009 1:11 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Isy » ds. nov. 14, 2009 8:04 pm

Hola!!

Nosaltres, com tots, imagino, desde que ens vam casar crec que cada dia hi ha algú que ens pregunta: -Què? per quan els nens??

Però lo pitjor es que a mi el que més ravia em fa es el que em diu la meva mare!!!! Sempre diu: - Encara no tingueu fills, l'any que ve millor

Cada any es l'any que ve, al final l'altre dia li vaig cridar: Mama, algun any ja no serà l'any que ve!!! que tinc 30 anys!!!!
Imatge. Imatge
Avatar de l’usuari
damma85
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: damma85 » dl. nov. 16, 2009 9:00 am

Isy ha escrit:Hola!!

Nosaltres, com tots, imagino, desde que ens vam casar crec que cada dia hi ha algú que ens pregunta: -Què? per quan els nens??

Però lo pitjor es que a mi el que més ravia em fa es el que em diu la meva mare!!!! Sempre diu: - Encara no tingueu fills, l'any que ve millor

Cada any es l'any que ve, al final l'altre dia li vaig cridar: Mama, algun any ja no serà l'any que ve!!! que tinc 30 anys!!!!

A mi també sempre m'ho diuen que ens esperem. A la meva germana gran li diuen que ja li toca, però que jo encara soc massa jove. Tocat els nassos!! Cadascú ho fa quan li sembla bé i punt!!
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Neu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Neu » dl. nov. 16, 2009 6:48 pm

neuetes ha escrit:Jo quan em vaig fer el TE un diumenge al matí, ell encara era al llit. Vaig tornar del lavabo, satisfeta: estava embarassada!!! em vaig ajeure al llit al seu costat i li vaig fer un petó dient-li: "serem pares". Ell em dir: "Que, satisfeta??" Em va sonar molt malament, ho vaig interpretar com "al final t'has sortit amb la teva!". En aquell moment no li vaig contestar per no trencar la màgia del moment.

Alguns homes són així, quan han de fer un pas endavant s'acovardeixen.


Neuetes, a mi el meu home em diu "Què, satisfeta?" i jo li contesto "molt satisfeta, el butanero no falla mai!" Quins homes!!!
Avatar de l’usuari
scarlet
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1215
Membre des de: dv. gen. 02, 2009 4:25 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: scarlet » dt. nov. 17, 2009 1:37 pm

A mi la última que m'han dit, i no és que em faci ràbia ben bé però si que se'm va quedar grabada és:

L'altre dia una amiga em va trucar per dir-me que estava embarassada i aleshores em va preguntar que jo per quan. Li vaig dir que nosaltres encara no busquem (no ho hem dit a ningú per no rebre més pressió) i em contesta que tranquil·la, que ja se'm despertarà l'instint maternal.

UIXXXXXXXx, si despert el tinc el problema és que no sé si els meus òvuls i els bitxets del meu home s'han enterat!
Imatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge ImatgeImatgeImatgeImatge

El post del Gerard: viewtopic.php?f=71&t=17709
Avatar de l’usuari
nani2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 456
Membre des de: dc. set. 02, 2009 9:19 am
Ubicació: Mataró

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: nani2 » dt. nov. 17, 2009 1:59 pm

Hola nosaltres estem buscant fa poquet no ho sap ningu de la familia, per evitar 'presions' pero per la meva feina al jefe si li he dit, per tant ja ho saben els altres socis i les meves companyes. Es un lloc familiar, estan tots ficats alla i l'altre dia una familiar del jefe, normalment molt maca pero en aquell moment em va semblar una mica impertinet, es queda mirant la meva panxa i em diu "Que com et va la vida?" Amb el tonet de veu impertinet corresponent. Serà........... :sogra: :sogra:
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: neuetes » dt. nov. 17, 2009 2:36 pm

Neu ha escrit:
neuetes ha escrit:Jo quan em vaig fer el TE un diumenge al matí, ell encara era al llit. Vaig tornar del lavabo, satisfeta: estava embarassada!!! em vaig ajeure al llit al seu costat i li vaig fer un petó dient-li: "serem pares". Ell em dir: "Que, satisfeta??" Em va sonar molt malament, ho vaig interpretar com "al final t'has sortit amb la teva!". En aquell moment no li vaig contestar per no trencar la màgia del moment.

Alguns homes són així, quan han de fer un pas endavant s'acovardeixen.


Neuetes, a mi el meu home em diu "Què, satisfeta?" i jo li contesto "molt satisfeta, el butanero no falla mai!" Quins homes!!!


:-D :-D :-D :-D :-D :-D me l'apunto per la pròxima vegada :ok: :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
selkie
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 10:49 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: selkie » dt. nov. 17, 2009 6:26 pm

Noies,

m'estic començant a capficar per les preguntetes típiques de la family en els àpats nadalencs. Em sembla que ja he donat totes les respostes possibles i ja no se que dir (ningú sap que busquem i que la cosa s'està allargant).

Algunes suggerències de respostes per a les preguntes inoportunes? A vegades me ne sortit prou bé, però ara començo a estar tova i tinc por que vegin quelcom.

Neuetes, la del butanero molt bona!
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/2c18c8
Qualsevol nit pot sortir el sol
Avatar de l’usuari
indita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. maig 12, 2009 6:18 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: indita » dc. nov. 18, 2009 2:43 pm

Selkie, però alguna vegada els hi has dit algo del tipus "no sempre és tan fàcil com sembla", o algo així? és per què vegin que s'ha de vigilar amb aquests comentaris, però sense dir-los clarament que a vosaltres us està costant...
Avatar de l’usuari
indita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. maig 12, 2009 6:18 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: indita » dc. nov. 18, 2009 2:46 pm

És que la gent és molt pesada, eh!! sempre opinant sobre la vida dels altres, quan fa temps que tens parella, que si no penseu en casar-vos o anar a viure junts, t'acabes de casar i ja et vénen amb que ara ja saps el que toca (a mi ja m'ho van dir mil vegades el mateix dia del casament!!), quan tens un nen, que a veure si aneu per la parelleta (pq sempre ha de ser parelleta??!), bufff! i segur que la que va a per tercer, s'ha de sentir dir que pq ho ha fet!! :-:)
Avatar de l’usuari
damma85
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: damma85 » dc. nov. 18, 2009 4:20 pm

Si a la gent li encanta opinar, a mi me diuen que encara som massa joves per criar i a ma germana que espavili que se li passarà l'arrós... i tampoc ens portem tants anys!!
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
bruselineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 479
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 5:08 pm
Ubicació: Bruxelles, Belgique

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: bruselineta » dc. nov. 18, 2009 6:03 pm

damma85 ha escrit:Si a la gent li encanta opinar, a mi me diuen que encara som massa joves per criar i a ma germana que espavili que se li passarà l'arrós... i tampoc ens portem tants anys!!


Sí noies, ningú s'escapa... jo porto 10 anys amb el bruselinitu, dels quals 5 vivint junts i encara ara em pregunten "i tu quan et cases?" i quan respons que no, que nosaltres no ens volem casar no hi ha qui es pugui resistir "i per què?". És curiós, a mi no se m'ha acudit mai preguntar-ho al revés, a la propera persona que em digui "Ei, que em caso" li preguntaré "i per què?" ;-) i si respons un simple "donç perque ens agrada anar a les bodes de convidats, res de protagonismes" que queda simpàtic i podria tallar la conversa donç no, han d'opinar amb un "a tu el que et passa és que..." pfffff i a cadascú pitjor : que si no em vull comprometre (jorrrrrl, a aquestes alçades?) que si per portar la contrària (aquí sempre dic "ah, donç serà això" i no pillen la sutil ironia) que si per estalviar (senyora, visc a l'estranger, a cada boda de familiar i amiga -i en tinc molt de tot- jo he vingut, m'he hagut d'agafar vacances, pagar bitllets d'avió, a més del vestit i el regal... sí que em surten cares les bodes... dels altres!!!) pfffffff és que comença a cansar el tema.

De respostes pel Nadal jo fa ja un parell d'anys que responc "igual l'any que vé", en aquestes dates sona a bon propòsit però no t'arriba a comprometre... el que no saben és que aquest cop anirà en sèrio, que m'hi poso l'any que vé :love:
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Neu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Neu » dc. nov. 18, 2009 7:50 pm

Uf, noies, quina paciència que s'ha de tenir! Jo aquest cap de setmana he tingut un àpat familiar i he hagut d'aguantar l'imbècil de torn preguntant-me (malgrat que deu saber que en un any i mig he tingut tres avortaments) coses del tipus: "Què, algun mareig venint cap aquí?", "Encara no?" La meva educació fa que els imbècils cada vegada se sentin més forts, però us PROMETO que la propera vegada que em digui alguna cosa li contestaré. "I tu què, com ho portes això d'haver matat una persona en un accident de transit fa vint anys? Dorms bé a la nit?"

Jo ara que ve Nadal i Sant Esteve i estic a punt d'una FIV (ningú ho sap) penso complir només aquests dos dies amb la família (la meva i la del meu home). La resta passo. Hauré d'estar tranquil.la i no vull estressar-me amb sobredosi familiar!

Brusselineta, jo i el meu home vam decidir casar-nos després de saber que estava embarassada (la 1a vegada). El vam perdre però vam tirar endavant amb el casament. No saps quanta gent ens va preguntar que per què ens casàvem (entre ells la sogra i una ex del meu home). La primera vegada vaig quedar en blanc, després ja deia que "perquè ens venia de gust". Potser a segons qui li hauria d'haver dit: "perquè no siguis tu la que s'emporti la seva pasta si li passa res!" Uf, encara ara haig de respirar profundament quan hi penso!!!

Selkie, a mi la gent que no coneix bé el que em passa i em pregunta que per quan, jo sempre dic "l'any vinent". I si l'any vinent (dura 12 mesos) m'ho tornen a preguntar, doncs el mateix "l'any vinent". Als meus nebots els hi dic que "el tinc encarregat" però que hi ha molta llista d'espera, com si m'haguessin de trucar d'uns grans magatzems quan el tinguin!
closca
:: gosset
:: gosset
Entrades: 475
Membre des de: dv. set. 25, 2009 12:44 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: closca » dc. nov. 18, 2009 7:57 pm

hola noies!

Jo també vaig quedar tipa de que em preguntessin quan em casaria i el típic i els nens que? Fa deu anys que estic amb el meu home i ja tenim una edat... Ara el que més m'empipa és que em vaig quedar embarassada fa un temps (el vaig perdre) i com que ho vaig haver de dir perquè no em trobava bé i estava a casa la gent em deia... oh! em pensava que no en volíeu... quan ja l'havia perdut! Quina ràbia! Em rebenta que la gent tingui expectatives d'aquest tipus... que no és poden tenir fills passats els 35 o que? grrrrrrrr
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
selkie
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 10:49 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: selkie » dc. nov. 18, 2009 8:10 pm

Moltes gràcies noies! :ok:
aquesta de "l'any vinent" m'ha agradat i he pensat que si em responen " ah, sí?", com dieu, és pot dir "si no és l'any vinent, serà l'altre"

El tema dels casaments és un altre pal: si et cases és que estàs embarassada o que en voleu tenir ràpid; si et cases pel civil perquè no ho fas per l'església; si ho fas a l'hivern, perquè no ho fas a l'estiu .... hauríem de portar taps a les butxaques per anar tapant totes aquestes boques !
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/2c18c8
Qualsevol nit pot sortir el sol
Avatar de l’usuari
selkie
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 10:49 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: selkie » dc. nov. 18, 2009 8:15 pm

Neu ha escrit:Uf, noies, quina paciència que s'ha de tenir! Jo aquest cap de setmana he tingut un àpat familiar i he hagut d'aguantar l'imbècil de torn preguntant-me (malgrat que deu saber que en un any i mig he tingut tres avortaments) coses del tipus: "Què, algun mareig venint cap aquí?", "Encara no?" La meva educació fa que els imbècils cada vegada se sentin més forts, però us PROMETO que la propera vegada que em digui alguna cosa li contestaré. "I tu què, com ho portes això d'haver matat una persona en un accident de transit fa vint anys? Dorms bé a la nit?"


Ostres! quin impresentable! :-(( veig que d'aquests n'hi ha a tots els àpats familiars!
I la teva parella què fa quan et diuen alguna cosa d'aquest tipus?
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/2c18c8
Qualsevol nit pot sortir el sol
Avatar de l’usuari
selkie
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 10:49 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: selkie » dc. nov. 18, 2009 8:25 pm

closca ha escrit:hola noies!

Jo també vaig quedar tipa de que em preguntessin quan em casaria i el típic i els nens que? Fa deu anys que estic amb el meu home i ja tenim una edat... Ara el que més m'empipa és que em vaig quedar embarassada fa un temps (el vaig perdre) i com que ho vaig haver de dir perquè no em trobava bé i estava a casa la gent em deia... oh! em pensava que no en volíeu... quan ja l'havia perdut! Quina ràbia! Em rebenta que la gent tingui expectatives d'aquest tipus... que no és poden tenir fills passats els 35 o que? grrrrrrrr


La majoria de la gent opina dels altres sense pensar perquè sovint tenen poques neurones i a vegades les tenen ocupades en xafardejar. Aquesta gentussa no s'adona que no ens interessen els seus comentaris! que a sobre fan mal!
Cadascú té els fills quan vol, amb qui vol, i a l'edat que vol! per anar a rentar la roba a casa dels altres primer has de tenir neta la de casa!
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/2c18c8
Qualsevol nit pot sortir el sol
closca
:: gosset
:: gosset
Entrades: 475
Membre des de: dv. set. 25, 2009 12:44 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: closca » dc. nov. 18, 2009 9:49 pm

selkie ha escrit:
closca ha escrit:hola noies!

Jo també vaig quedar tipa de que em preguntessin quan em casaria i el típic i els nens que? Fa deu anys que estic amb el meu home i ja tenim una edat... Ara el que més m'empipa és que em vaig quedar embarassada fa un temps (el vaig perdre) i com que ho vaig haver de dir perquè no em trobava bé i estava a casa la gent em deia... oh! em pensava que no en volíeu... quan ja l'havia perdut! Quina ràbia! Em rebenta que la gent tingui expectatives d'aquest tipus... que no és poden tenir fills passats els 35 o que? grrrrrrrr


La majoria de la gent opina dels altres sense pensar perquè sovint tenen poques neurones i a vegades les tenen ocupades en xafardejar. Aquesta gentussa no s'adona que no ens interessen els seus comentaris! que a sobre fan mal!
Cadascú té els fills quan vol, amb qui vol, i a l'edat que vol! per anar a rentar la roba a casa dels altres primer has de tenir neta la de casa!


De fet m'han arribat a dir (i no em va fer ràbia perquè no estava dit amb mala intenció) oh! em pensava que no en sabieu!! je je je tens tota la raó, no entenc perquè a la gent li agrada tant ficar el cas a casa d'altri. No vull ni pensar el que deu ser per la gent que no té el perfil de parella-heterosexual-jove i vol tenir fills.

Jo al proper que em pregunti que quan els fills (cada vegada m'ho pregunten menys) crec que l'engegaré a dida sense contemplacions!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
elia1733
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: elia1733 » dc. nov. 18, 2009 10:38 pm

Molt bé Selkie, m'ha encantat la teva aportació! jajajaja :ok:
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

desembre10 2FIV, 3 gener 2011 beta+!!! Tinc un nen!
octubre13 3FIV-
Avatar de l’usuari
elia1733
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: elia1733 » dc. nov. 18, 2009 10:58 pm

M'han encantat els vostres comentaris, passaré sovint per aquest post, em sento recolzada, a totes ens pregunten el mateix i disfrutes llegint els vostres comentaris i indirectes.

Jo tinc una amiga que no ens veiem gens, em truca més o menys una vegada l'any i lo primer que em prengunta: i tu que? jo li dic què de que? que no voleu fills? jo em faig la longui com si no em preocupès, i ella encara s'estranya més i es preocupa més. Jo li dic, noia he prioritzat els estudis, pero tot arriba! aviat, aviat, i ho dic amb molt optimisme. Encara la deixo més preocupada del que estava. Si que els estudis, si, amb el temps que fa que busco hauria pogut fer 3 carreres!! jajajaja

Una abraçada a totes i no us enfadeu gaire amb els comentaris, penseu com la Selkie, les neurones que tenen bones foten el xafarder!!!
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

desembre10 2FIV, 3 gener 2011 beta+!!! Tinc un nen!
octubre13 3FIV-

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::