Frases que fan rabia!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
monipeny
:: gosset
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dj. set. 03, 2009 7:04 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: monipeny » dg. nov. 01, 2009 11:03 am

Quan us llegeixo em sento tan identificada....després de la boda ( ens vam casar el 20 de juny ) sentim de tots colors....i a sobre amb notícies i més notícies d'amics que estan esperant un bebe....i naixaments....
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
27.11.2009: 1ª visita ginecologa - 1ª eco
04.01.2010: 2ª visita ginecologa - 2ª eco
02.02.2010: Amniocentesis
03.02.2010: ÉS UNA NENA!
12.02.2010: Revisión después de la Amnio
11.03.2010: Eco Morfológica
16.03.2010: Visita Ginecóloga resultados Morfológica
23.04.2010: Resultados análisi de sangre Ginecóloga
29.04.2010: Curso preparación al parto
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: neuetes » dt. nov. 03, 2009 3:11 pm

Lulla ha escrit:Uff nenes, n'hi ha cada una que és per ca gar s'hi! jejeje!

Ara mateix me n'acaben de deixar una a la feina (encara estic depre pq ahir em va venir la regla), total, que un va i em diu:
- Ell: Estàs embarassada, oi? :-())
- Jo: Einggggggg?? Pq? ?-) ?-)
- Ell: Pq li comentava a la teva companya que em sembla que t'han crescut les tetes, i he pensat que segur que estaves prenyada (no sabia que els meus pits eren tema de conversa).

Bé, en aquest moment se m'han acudit mil frases estúpides per contestar-li, però només li he pogut dir:
- Doncs ara mateix tinc la regla :sogra: , ho veig complicat (amb cara de veste'n a la mer da im bè cil).
- Ell: Ah! doncs per això les tens més grans.
Aquí també li hagués pogut dir moltes coses que se m'han passat pel cap, com per exemple "què fas tu mirant-me les tetes", "Oblida'm", "mira les de la teva dona", etc....però només se m'ha quedat cara de gilip...., i encara em dura :ufs:



Que fort!! No us ho creureu però això li va passar al meu marit quan encara no teniam la nena.
Estavam tots fent un sopar d'amics a casa d'un d'ells i a l'hora dels postres una de les parelles ens va anunciar que estaven esperant un fill. Tots ens vam aixecar i els vam començar a felicitar i el meu marit no se li acut res més que dir a la embarassada: "ja ho sospitava jo, perque quan has entrat t'he vist els pits més grans". Els altres encara riuen ara.
Aixó si, l'embarassada no li va fer cap gràcia... i a mi tampoc. També us he de dir que el meu marit és el típic que fot la pota a tot arreu i jo li vaig fent patades sota la taula perque calli quan li veig venir una. Aquesta no hi vaig ser a temps. :ufs: :ufs:
Avatar de l’usuari
Jurdi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Jurdi » dt. nov. 03, 2009 7:12 pm

Va que n'escric dues de molt bones:
-L'altre dia m'en vaig a fer-me d'una mútua i la dona quan m'anava explicant quines prestacions donava i tot el sermonet va i em diu:
-Si tens pensat quedar-te embarassada pren precaucions durant dos mesos perquè si no la mútua no t'ho cobreix,hi han moltes noies que s'han quedat a la primera.

Jo callada i pensant senyora porto 11 mesos buscant,tranquila que em podrè esperar dos mesos més.

-La meva amiga va un dia i em diu aixó que no et quedes no ho entenc (clar ella es va quedar a la primera) aixó el que heu de fer es obrir una ampolla de cava i treure aquests nervis ?-) ?-) ?-) si fos tant fàcil cada mes pendria cava.

-Els meus pares l'altre dia,veig que el meu pare li diu a me mare que li diem o no? i jo contesto que m'heu de dir:
-La ..........està embarassada,tú no et quedès perquè no estàs casada ?-) ?-) ?-) jo diria que les casades feu servir el mateix sistema que les ajuntades no??? o m'he perdut.
Imatge
Avatar de l’usuari
Aidyana
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dc. des. 10, 2008 5:42 pm
Ubicació: Baix Penedès

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Aidyana » dt. nov. 03, 2009 8:22 pm

neuetes ha escrit:La nena ja té un any i mig i ja em començen a atabalar de quan li portarem un germanet/a.
Encara no busquem, ho volem començar a principis d'any... però... que n'han de fer els altres de si busquem o no? i si no volem més fills? i si estem buscant i no ens hi quedem? La gent fa comentaris tontos i no saben realment la realitat que hi ha al radera. :ufs: :ufs: :ufs:

- que, per quan el germanet?? (perque ja donen per suposat que el segon serà nen, la parelleta, i si és una altra nena? Tinc una amiga que està a punt de tenir la segona filla i sempre em diu que quan diu que torna a portar nena tothom se la mira i diu: "oh!! quina llàstima". Llàstima?? La gent no té res al cap)
- pels reis hauràs de demanar un germanet a la mama i al papa. Li diuen a la nena, ella se'ls mira sense entendre res. Germanet? que coi és aixó?
- a veure quan feu la parelleta!!! (i tornem-hi a insistir que serà nen. Encara no està ni en projecte i per ells ja ha nascut i fins i tot l'han batejat: "a mi m'agrada molt el nom de pol, pau, ferran,..."
El meu germà es casa el pròxim mes d'abril i ma mare, que no sap les nostres intencions, sempre em diu: "tu aniràs a la boda embarassada". Picarols!! ma mare veu el futur!!! que fort!!!

A totes les frases sempre contesto el mateix: "avui no em va bè, potser demà".
I que se'n vagin a passeig un ratet.


Ostres! Com m'identifico amb tu! De la colla d'amics vaig ser la primera en tenir una criatura. Encara no feia l'any i ja tothom em preguntava si deixaríem l'Aïda sense germanet (ah, aquesta és l'altra, havia de ser un nen, es veu que no es pot repetir...!). Aix!!! I jo pensant: "quan tu en tinguis un, jo ja aniré a buscar el segon, i així jugaran juntets!" Caram! Si en tens, perquè en tens, i si no en tens, perquè no en tens! La qüestió és tocar els nassos al personal! :-(( Si s'avorreixen, que es comprin un gos! ;-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Aidyana
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dc. des. 10, 2008 5:42 pm
Ubicació: Baix Penedès

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Aidyana » dt. nov. 03, 2009 8:23 pm

Aidyana ha escrit:
neuetes ha escrit:La nena ja té un any i mig i ja em començen a atabalar de quan li portarem un germanet/a.
Encara no busquem, ho volem començar a principis d'any... però... que n'han de fer els altres de si busquem o no? i si no volem més fills? i si estem buscant i no ens hi quedem? La gent fa comentaris tontos i no saben realment la realitat que hi ha al radera. :ufs: :ufs: :ufs:

- que, per quan el germanet?? (perque ja donen per suposat que el segon serà nen, la parelleta, i si és una altra nena? Tinc una amiga que està a punt de tenir la segona filla i sempre em diu que quan diu que torna a portar nena tothom se la mira i diu: "oh!! quina llàstima". Llàstima?? La gent no té res al cap)
- pels reis hauràs de demanar un germanet a la mama i al papa. Li diuen a la nena, ella se'ls mira sense entendre res. Germanet? que coi és aixó?
- a veure quan feu la parelleta!!! (i tornem-hi a insistir que serà nen. Encara no està ni en projecte i per ells ja ha nascut i fins i tot l'han batejat: "a mi m'agrada molt el nom de pol, pau, ferran,..."
El meu germà es casa el pròxim mes d'abril i ma mare, que no sap les nostres intencions, sempre em diu: "tu aniràs a la boda embarassada". Picarols!! ma mare veu el futur!!! que fort!!!

A totes les frases sempre contesto el mateix: "avui no em va bè, potser demà".
I que se'n vagin a passeig un ratet.


Ostres! Com m'identifico amb tu! De la colla d'amics vaig ser la primera en tenir una criatura. Encara no feia l'any i ja tothom em preguntava si deixaríem l'Aïda sense germanet (ah, aquesta és l'altra, havia de ser un nen, es veu que no es pot repetir...!). Aix!!! I jo pensant: "quan tu en tinguis un, jo ja aniré a buscar el segon, i així jugaran juntets!" Caram! Si en tens, perquè en tens, i si no en tens, perquè no en tens! La qüestió és tocar els nassos al personal! :-(( Si s'avorreixen, que es comprin un gos! ;-)


PEr cert, el que esperem ara és un nen... :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: kine » dt. nov. 03, 2009 8:32 pm

Hola noies,

jo de frases un munt per explicar, ja que la meva germana em porta avantage en tot i és més petita que jo, ja té un nen d'17 mesos...

" I tu quan?? que t'han passat a davant..." aquestes són les típiques, no em fa res.

El que em fa molta ràbia és una companya que ho està i no para no para i no para d'explicar cada dia que si ha vomitat, que si li tiben els pantalons, que si ha anat a la gine...i ens explica el que esmorza, ... i tot el que f cada dia, rotllo que l'embaràs és una malaltia i ja cansa!!! i encara em diu i tu que encara no?? com que s'hi va quedar a la primera!!!!!!!!!!!!

I el que una :-()) et diu tu tranquil.la disfruta i ja veuràs com ve, si desprès de quasi un any, la cosa ja comença a estar una mica cremada oi?? jo li diria " tu no pots saber el que és perquè no ho has patit!!!!

Bonanit noies, ja m'he desafogat
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: neuetes » dc. nov. 04, 2009 6:49 pm

Aidyana ha escrit:
Aidyana ha escrit:
neuetes ha escrit:La nena ja té un any i mig i ja em començen a atabalar de quan li portarem un germanet/a.
Encara no busquem, ho volem començar a principis d'any... però... que n'han de fer els altres de si busquem o no? i si no volem més fills? i si estem buscant i no ens hi quedem? La gent fa comentaris tontos i no saben realment la realitat que hi ha al radera. :ufs: :ufs: :ufs:

- que, per quan el germanet?? (perque ja donen per suposat que el segon serà nen, la parelleta, i si és una altra nena? Tinc una amiga que està a punt de tenir la segona filla i sempre em diu que quan diu que torna a portar nena tothom se la mira i diu: "oh!! quina llàstima". Llàstima?? La gent no té res al cap)
- pels reis hauràs de demanar un germanet a la mama i al papa. Li diuen a la nena, ella se'ls mira sense entendre res. Germanet? que coi és aixó?
- a veure quan feu la parelleta!!! (i tornem-hi a insistir que serà nen. Encara no està ni en projecte i per ells ja ha nascut i fins i tot l'han batejat: "a mi m'agrada molt el nom de pol, pau, ferran,..."
El meu germà es casa el pròxim mes d'abril i ma mare, que no sap les nostres intencions, sempre em diu: "tu aniràs a la boda embarassada". Picarols!! ma mare veu el futur!!! que fort!!!

A totes les frases sempre contesto el mateix: "avui no em va bè, potser demà".
I que se'n vagin a passeig un ratet.


Ostres! Com m'identifico amb tu! De la colla d'amics vaig ser la primera en tenir una criatura. Encara no feia l'any i ja tothom em preguntava si deixaríem l'Aïda sense germanet (ah, aquesta és l'altra, havia de ser un nen, es veu que no es pot repetir...!). Aix!!! I jo pensant: "quan tu en tinguis un, jo ja aniré a buscar el segon, i així jugaran juntets!" Caram! Si en tens, perquè en tens, i si no en tens, perquè no en tens! La qüestió és tocar els nassos al personal! :-(( Si s'avorreixen, que es comprin un gos! ;-)


PEr cert, el que esperem ara és un nen... :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D



JAJAJAJAJ!! Quin fart de riure!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D
I ENHORABONA!!
Avatar de l’usuari
ATENEA83
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:52 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: ATENEA83 » dj. nov. 05, 2009 9:31 am

He passat una bona estona llegint i la veritat que algunes són bastant cruels i les altres penso que és gent que no s'ha vist en la mateixa situció i es creu amb dret d'opinar!!!

L'altre dia em van venir ganes de pegar a la meva sogra amb un pal... Anàvem en el cotxe amb les nebodes del meu marit (bastant consentides) i el meu marit li pregunta a una d'elles si li agradaria tenir cosins per part d'ell i la nena ni curta ni mandrosa li va contestar que no... Fins a aquí bé, és una nena i damunt està enamoradita de la seva tio!!! Però es va posar la meva sogra a fer mal a les nenes, dient-lis que si elles volien que vinguessin més nens a la seva casa, que ja no estarien soles, que no estarien tan agust, ... L'hagués matat. Però no vaig dir res, vam arribar a la seva casa i vam menjar com una família feliç però en el meu interior sol pensava en una cosa!!! :sogra:
Imatge
Avatar de l’usuari
selkie
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 10:49 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: selkie » dj. nov. 05, 2009 9:42 am

ATENEA83 ha escrit:He passat una bona estona llegint i la veritat que algunes són bastant cruels i les altres penso que és gent que no s'ha vist en la mateixa situció i es creu amb dret d'opinar!!!

L'altre dia em van venir ganes de pegar a la meva sogra amb un pal... Anàvem en el cotxe amb les nebodes del meu marit (bastant consentides) i el meu marit li pregunta a una d'elles si li agradaria tenir cosins per part d'ell i la nena ni curta ni mandrosa li va contestar que no... Fins a aquí bé, és una nena i damunt està enamoradita de la seva tio!!! Però es va posar la meva sogra a fer mal a les nenes, dient-lis que si elles volien que vinguessin més nens a la seva casa, que ja no estarien soles, que no estarien tan agust, ... L'hagués matat. Però no vaig dir res, vam arribar a la seva casa i vam menjar com una família feliç però en el meu interior sol pensava en una cosa!!! :sogra:


La mainada en el fons són innocents, però les sogres no :sogra: :sogra:
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/2c18c8
Qualsevol nit pot sortir el sol
Avatar de l’usuari
nani2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 456
Membre des de: dc. set. 02, 2009 9:19 am
Ubicació: Mataró

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: nani2 » dj. nov. 05, 2009 9:42 am

selkie ha escrit:Una cosa que em fa ràbia és que aquestes frases me les diguin els més propers, com la família, perquè ningú sap que estem buscant ja que si ho sabessin encara emprenyarien més del que ja fan.

Parlant ahir amb la meva mare em va dir:
"si fossis mare ho entendries"
i llavors comença amb el sermó de perquè com que encara no voleu tenir fills i ja teniu una edat .... ahhhhhh!!!!!!!!!! comença d'una manera i acaba amb el discurs de la sogra!!!!!!!!!! S.O.S

Lulla, si m'emprenyes un tiu així li dic que a la propera el denúncio per assetjament; som persones, no objectes!


La meva mare tot el dia igual, per aixo no li he dit q estem buscant q si no m'explca com ho haig de fer i tot!!!!!!!!!!!! :-D :-D :-D :-D :-D
Imatge
Avatar de l’usuari
ATENEA83
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:52 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: ATENEA83 » dj. nov. 05, 2009 9:56 am

SELKIE també penso lo mateix, la nene està enamoradeta del meu marit i és normal que li faci cosa perè a la meva sogra!!!! Si quan li vam dir que voliem començar a buscar un bebé es va quedar ida... Com si li haguesin dit en aquell moment que estava ella esperant un fill a la seva edat!!!! jejeje I si no et diu això de: uy, millor esperar-vos un anyet que la crisi passi... Però si em moro de ganes de teber-lo ara!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Zuria
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1743
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 11:14 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Zuria » dl. nov. 09, 2009 9:46 am

La última que em van dir ahir mateix:
"Amb el que heu tardat a tenir el primer millor que us hi poseu ben aviat!!"
:-(( :-(( :-(( :-(( :-(( .
Jo li vaig contestar que pel segon de moment encara teniem temps i quan l'anem a buscar només tardarem 1 mes, ja que estan tooooots congeladets (això últim no li vaig dir perquè no saben tot el procés, però si que ho vaig pensar).
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!

VULL VOTAR JA!!!!!

El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: neuetes » dl. nov. 09, 2009 2:55 pm

Zuria ha escrit:La última que em van dir ahir mateix:
"Amb el que heu tardat a tenir el primer millor que us hi poseu ben aviat!!"
:-(( :-(( :-(( :-(( :-(( .
Jo li vaig contestar que pel segon de moment encara teniem temps i quan l'anem a buscar només tardarem 1 mes, ja que estan tooooots congeladets (això últim no li vaig dir perquè no saben tot el procés, però si que ho vaig pensar).


Que desagradables, per favor!!! :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

Doncs jo ho hagués dit en veu alta! segur que a la pròxima s'ho repensen.
Avatar de l’usuari
zakira
:: gosset
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: ds. maig 17, 2008 3:31 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: zakira » dl. nov. 09, 2009 4:16 pm

Doncs a mi m'en han dit moltes tmabé d'aquestes tipiques... però per mi la pitjor de totes és la que em diu el meu marit...

Fa uns mesos que voldria estar buscant una criatura... i ho vaig estar parlant amb el meu marit i em va dir que si... doncs el primer mes em vaig posar la vacuna del tetanus per si durant l'embaràs no es pot, ho vaig passar molt malament amb febre i tot, i quant arriba el moment de treure'm l'anell em diu que el més següent mel torni a posar...
El següent mes em diu si si tirem endavant... vaig a fer-me una revisió al gine (ell va venir amb mi), em vaig fer uns analisis de sang i tot i em van dir que prengués gestagyn, en una setmana em tenia que treure l'anell em va tornar a demanar que em poses l'anell al més següent... :-(( :-(( :-((

Jo entenc que ara pels motius que sigui no vulgui tenir una criatura... però prefereixo que sigui sincer amb mi i em digui no, esperem una miqueta més... el temps que sigui, però que no em faci això perque cada vegada m'ilusiono... faig "sacrificis" per poder anar a buscar i cada més canvia d'opinió i em dol moooooooltisiim!!!! Ja no li faig cas...

Us ho dic en serio, no hi ha pitjor frase que aquesta, AQUEST MES NO! i un cop rera l'altre...
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: neuetes » dl. nov. 09, 2009 4:23 pm

Jo quan em vaig fer el TE un diumenge al matí, ell encara era al llit. Vaig tornar del lavabo, satisfeta: estava embarassada!!! em vaig ajeure al llit al seu costat i li vaig fer un petó dient-li: "serem pares". Ell em dir: "Que, satisfeta??" Em va sonar molt malament, ho vaig interpretar com "al final t'has sortit amb la teva!". En aquell moment no li vaig contestar per no trencar la màgia del moment.

Alguns homes són així, quan han de fer un pas endavant s'acovardeixen.
Avatar de l’usuari
indita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. maig 12, 2009 6:18 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: indita » dl. nov. 09, 2009 4:30 pm

Ostres noies, he rigut un rato llegint-vos! però grjrjrjrjfjsfsdfv, quina ràbia la gent, eh! a mi la última que m'han dit, a part de moltes de les tipiques, va ser la meva jefa l'altre dia, que em va dir que si tenia pensat embarassar-me en breu, que vigilés que no caigués tenir-lo a l'estiu, que per les vacances no li aniria bé!! com si amb lo que ens està costant, encara hagués de vigilar això... l'hauria matat!

En fi............... :-:)
Avatar de l’usuari
Su_
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: Su_ » dl. nov. 09, 2009 9:39 pm

hola nines! feia temps que no passava per aquest post....

Veig que n'hi han frases de tot tipus....

neuetes la frase del teu home es per donal-li fort al cap....

indita la teva jefa..... :-:) .... qui es ella per planificar la vida dels treballadors???? jo l'hagues dit qualsevol cosa :sogra:

zuria potser si els hi haguessis dit en veu alta callarien per sempre!

ATENEA la sogra ja li val... i ojo amb les nebodes! suposo que son petites... pero la del meu marit esta envejosa total i te 13 anys!

kine jo soc la gran i la meva germana es va casar 4 anys abans que jo i te un nen que ara fa 3 anys... ella esta embarassada del 2on i jo del primer... i que si ella ha anat mes rapid?

Jurdi jo feia servir el mateix metode... no te res a veure l'estat civil.... l'esperma i els ovuls no entenen de papers....
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
gloripage
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dv. set. 26, 2008 5:38 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: gloripage » dv. nov. 13, 2009 10:53 pm

Ostras vec que totgom repeteix les mateixes frases!
Nosaltres busquem des del gener, i ho hem dit obertament (menys a la feina). La gent ja no pregunta gaire excepte els que no saben de que va, perque estic a punt de començar algun tractament. Pero llavors ve la part B: "no se perque pateixes tant, si encara ets jove, tens molt de temps"
Grrrrrr, ultimament ja els hi contesto, "pues perque si no em preocupo resulta que si que em faré gran, no cal esperar per no res i mes si no estic be.... no es patiment, es actuar!"
A la gent que em diu la tipica de "i vosaltres per a quan?" ja els hi dic que no es pensin que aixo es tant facil com sembla... i que ja arribarà .

Aixi i tot sempre hi ha algun a la familia que no es dona per aludit i cada cop que em veu o em pregunta si ja estic preñada o que a veure si ens hi posem.... :-eh_:: :-eh_::
Imatge
16/11/09 Visita 117mm i se li veu el cor
21/12/09 Eco 6.1 cm, plec <1mm
30/12/09 Visita 7.8 cm
17/02/10 Eco privat uns 16cm
23/02/10 Eco SS 450gr. Confirmadissim NENA!
30/03/10 Visita 1150gr, mides de 10 dies+respecte teòric
2/06/10 Visita 3250gr
Imatge
Avatar de l’usuari
isabella
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dv. feb. 06, 2009 3:19 pm

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: isabella » ds. nov. 14, 2009 2:29 pm

hola a todas...
el post va de frases que hacen rabia, pero que me decís de las miradas a nuestras barrigas buscando indicios??
yo ya he pillado a varias personas mirandome la barriga buscando lo que no hay.... solo tengo unos kilos de mas, ojala fuese otra cosa.
un saludo, isabella
Avatar de l’usuari
sweet55
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 20, 2009 10:15 am

Re: Frases que fan rabia!

EntradaAutor: sweet55 » ds. nov. 14, 2009 4:12 pm

ei, no havia vist aquest post, està bé....hi ha cada un que és per dir-li 4 coses.... a la meva sogra (la reina de les frases que no venen a compte) se li ha ficat al cap, que deixem de buscar...que esperem 2 anys per quedar-nos embaraçats...com si es pogués programar!!!! :ufs:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::