Fama ¡A bailar! ho veieu??

Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: Fama ¡A bailar! ho veieu??

EntradaAutor: sònia-2 » ds. abr. 25, 2009 9:16 pm

Molt bones a totes!

A veure què passa aquests dimarts i dimecres nit!!!!

A mi també m'encanta el Sergi, fins i tot sembla bon xiquet, mai el veus amb els marros ni les xafarderies, a més, us enrecordeu quan va haver de fer una coreografia sol de líric quan la Eva es va lesionar?, va fer un líric preciós!, per tant és un ballador complert.

També trobo a la Eva, a la Raquel i a la Ariadna molt complertes, són molt currants i disciplinades.

De nois, no crec que hi hagi cap altre que es mereixi guanyar.
En Nito és un crack en el Funky, és un mini-Rafa, però té mancances amb el Jazz-Fusió i amb el líric sobretot, no és complert. La Marisa igual.

I la resta, tot i que han millorat molt la Yure, l'Omar, en Ginés.... no crec que es mereixin guanyar.

La Eli també balla molt bé, però no m'acaba de convèncer com a guanyadora.

I aquesll xic que comentes que va haver de marxar de cop, em sembla que és un que es veu que es va marejar i el van portar al metge i el metge li va dir que no podia seguir ballant.
Va ser una mica misteriós tot plegat.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

Re: Fama ¡A bailar! ho veieu??

EntradaAutor: Pukeko » dg. abr. 26, 2009 9:17 pm

Holaaa!!!!

A mi m'agrada molt la Eva, la trobo molt elegant.
El meu preferit de nens però és el Miguel. És tan maco veure un noi ballar un líric ben ballat....
El Sergi també m'agrada molt, encara que han abusat una mica del robot, encara que estic d'acord que el líric també el treu bé.
El Ginés també m'agrada molt, encara que quan obre la boca pobret la caga....
La Raquel també m'agrada bastant, però ja en sabia abans d'entrar...
L'Ariadna no m'agrada gaire: si que és molt espectacular, però fa molts moviments de gimnàstica rítmica. La vau veure l'altre dia que va ballar sola?? Jo la veia i veia les olimpíades.
La Yure m'agrada molt, sobretot per com ha evolucionat, però no crec que es mereixi guanyar.

Com a parelles, la que més m'agrada és Eva-Sergi i Iraida-Ivan. I m'uneixo a la ràbia popular contra la Marisa i el Nito (que també quan obre la boca valdria mes que callés...)

Qui creieu que faran fora demà???

Vaia rotllo que he deixat anar.....
Avatar de l’usuari
tsunade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1503
Membre des de: dg. març 16, 2008 7:24 pm
Ubicació: El Maresme!

Re: Fama ¡A bailar! ho veieu??

EntradaAutor: tsunade » dc. abr. 29, 2009 1:53 pm

Em vaig perdre la final i acabo de veure repetit a l'Arús algun tros i...
HE FLIPAT AMB ELS MORREJOS!!!!!
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Fama ¡A bailar! ho veieu??

EntradaAutor: ametista » dg. maig 03, 2009 3:24 pm

NOIES!!!!vau veure les finals? què us van semblar??? jo trossets (osti morrejos??? m'ho vaig perdre!!! :r) ) però els guanyadors em semblen bé :ok: :ok: i a vosaltres què????????? el que me supo a poco va ser quan sortien el ex concursants d'aquest any i els de l'any passat, que eren majoritàriament plans generals i se'ls va veure poc :-:) digueu-me sentimental (o xafardera :r) ) però em feia gràcia veure qui eren i com estaven!!!

i això que faran ara, de barrejar concursants de les dues edicions per fer no sé ben bé què? ?-) ho seguireu?

jo.............nu sé nu sé perquè............ha començat operación triunfoooooooooo!!!! :pandi: :pandi: :pandi: aaaaaaaaaaaix se m'acumula la feina, a tot no hi arribo!!!!!!!!!!! (soc seguidora friki de realities bailongos i cantaores :-:) :-D )
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
sònia-2
:: tigre
:: tigre
Entrades: 770
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 9:54 pm

Re: Fama ¡A bailar! ho veieu??

EntradaAutor: sònia-2 » dl. maig 04, 2009 9:54 pm

Molt bones a totes.

Jo avui he vist un tros d'això nou que volen fer. Serà com una acadèmia i els nois treballaran en grups de 5 persones. Són 20 participants.

De profes són tots iguals menys en Rafa!!!! De professor de Funky és un xic que ja es va veure en Fama 2.
Això és un gran canvi!!! sense el Rafa....

No sé quin criteri han seguit per escollir qui participa.
A veure si me'n recordo qui havia...
Fama 1: la Vicky, el Quique, la Susana, l'Àngel, la Tatiana, el Quique, el Juan Carlos, la Paula, el Miguel, la Ester, la Mary, el Hugo
Fama 2: el Miguel Àngel, la Patricia, l'Omar, l'Erik, la Carol, la Sara, el Cris, el Karel.

.......mmmmmmmmmm...... em sembla que no em deixo a ningú.....

A veure què tal?

Ja anirem comentant la jugada....
Imatge
Imatge
Blanca07
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

Re: Fama ¡A bailar! ho veieu??

EntradaAutor: Blanca07 » dt. maig 12, 2009 8:19 am

Feia molt que no entrava en aquest post...

La veritat per a mi l'han cagat amb això nou que volen fer... pq se suposa que no es una escola sinó un centres de dansa PROFESSIONAL i ojo al dato hi han dins el Zan (que el van fer feora super aviat, em sembla que va durar un mes com a molt) i despres entra el Nito que va arribar a la final, osigui m'estan dient que "tenen el mateix" nivell aquets dos paios??

No m'agrada gens ni mica, a més he de dir que la `primera edicio de Fama no la vaig veure i vaig una mica perduda pero de totes formes no m'agrada gens gens gens.. els de Fama 1 es `pensen que son molt millors que els de Fama 2 (o almenys ho veig jo així)

Ei! per cert sabeu pq va marxar l'Omar?? m'ho vaig perdre !!!
Avatar de l’usuari
Pere Puig
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dv. feb. 06, 2009 3:00 pm
Contacta:

Re: Fama ¡A bailar! ho veieu??

EntradaAutor: Pere Puig » dt. maig 12, 2009 4:02 pm

Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Fama ¡A bailar! ho veieu??

EntradaAutor: ametista » ds. juny 06, 2009 4:50 pm

holaaaaaa!
encara no he vist cap programa sencer d'aquesta edició de grups :-:) però si he vist algun trosset així sueltu i............tinc algun dubte....
com és que el Quique va SEMPRE vestit igual??? (tot blanc i amb mocador al cap :cabra: ) ?-)

....i una cosa...un dia vaig enganxar un tros que deien com si el Quique i la Vicky estessin liats!!!!????!!!! ?-) ?-) ?-) no entiendorrrrr però si a la primera edició se querian como hermanos!!!! liats?????? ESTO ES INCESTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (a més, jo em pensava que la Vicky estava amb l'Ángel, si estaven estudiant junts a LA!!!)

com podeu veure els meus dubtes no són gens bailongos, aaaaaaaai :r) :r) :r) és que no he vist gaire cosa, el que sí ahir vaig veure un trosset d'una coreo i ostres el Jandro (EL FLIPI) jo sí que vaig flipar de com ballava!!! quina evolució, no???? (que ja ho feia bé l'any passat però és que ara és una canya!)
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: Fama ¡A bailar! ho veieu??

EntradaAutor: mamavi » dc. juny 24, 2009 12:23 pm

[quote="ametista"]holaaaaaa!
....i una cosa...un dia vaig enganxar un tros que deien com si el Quique i la Vicky estessin liats!!!!????!!!! ?-) ?-) ?-) no entiendorrrrr però si a la primera edició se querian como hermanos!!!! liats?????? ESTO ES INCESTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (a més, jo em pensava que la Vicky estava amb l'Ángel, si estaven estudiant junts a LA!!!)

quote]

Jo també ho vull saberrrrrrrrrrrr és que el kike a la primera edició em queia bé però ara té una pinta .... no sé de pesadot i massaexagerat en voler fer-ho bé.
No ho veig mass aperò em crida molt l'atenció el canvi d'aquest personatge.
També la Lorena... está molt i molt grassa no? No feia clàssic?
Avatar de l’usuari
Ne_us
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1936
Membre des de: dc. jul. 30, 2008 10:07 am

Re: Fama ¡A bailar! ho veieu??

EntradaAutor: Ne_us » dg. ago. 30, 2009 11:07 am

Hola noies,

ei que el dilluns ja comença un altre cop Fama :pandi: .
Ho he sentit per la ràdio, que el dilluns a les 15:30 comença, suposo que seràn els càstings, però bueno ho mirarem per a no pedre el fil :r) .


Vicky i Álex fan un programa al canal Cartoon Network de karaoke, ( que fort :-:) ) que pinten ells presentant un programa de cantar, no entenc res. Hem penso que encara o l'han començat, li pegare un cop d'ull a veure que fan, pero es de crios, eh!

P.D.: Que bo escrivint el missatge han fet l'anunci als 40 principals :-D :-D
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Fama ¡A bailar! ho veieu??

EntradaAutor: ametista » ds. oct. 03, 2009 9:47 am

hola bailongues! :cangui: :lleo: :koala: :girafa: :elefant: :cabra:
veieu fama aquesta edició? jo com que la de grups me la vaig perdre casi sencera aquesta intento anar veient però de moment no m'enganxa gaire, no sé... :-:)
encara no em conec tots els ballarins però dos que m'agraden són uns germans que ho fan molt bé, no? i una noia que balla amb un d'ells que es diu Leti o algo així :ok:
i vosaltres què? ho veieu? algun preferit???
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Miskah
:: peixet
:: peixet
Entrades: 271
Membre des de: dc. jul. 02, 2008 8:49 am

Re: Fama ¡A bailar! ho veieu??

EntradaAutor: Miskah » dl. oct. 05, 2009 3:00 pm

Jo, a vegades veig fama, pero aquesta 3º edicio no m'agrada tant...trobo que van tots de llestos, en plan superprofessionals, i molt creguts!!!Hi ha molts que es pensen que son perfectes i quan els hi fan correccions s'enfaden...bahhh...com les dues edicions anteriors ni ha res!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Programes de TV”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::