Cinema

Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Cinema

EntradaAutor: Momo » dg. feb. 15, 2009 2:42 pm

Hola,
m'he fixat que, tot i que hi ha diversos temes sobre les nostres series de tv preferides, no n'hi ha cap sobre cinema.
La idea és que comentem les darreres pel·lícules que em vist i en donem la nostra opinió.
Evidentment, no es tracta d'explicar-les, ni de xafar-li el final a ningú. Es tracta de fer-ne una crítica i poder-nos recomanar cosetes.

Començo per recomanar Camino, l'he vist aquest cap de setmana i m'ha sorprès gratament. No sóc una gran fan del cinema espanyol, per això us dic que m'ha sorprès molt aquesta pel·lícula. Està plena de detalls, els actors fan una gran feina i és molt, molt... (no sé com dir-ho) molt poc espanyola. Vull dir que no té aquell aire folklòric esbojarrat que solen tenir les pel·lícules nacionals, no sols en el guió sinó en l'ambient... No sé si m'he explicat. No vull desmerèixer el cine espanyol, però a mi personalment no m'entusiasma...

Aquesta és la meva recomanació d'avui. Disfruteu-la! :ok:
Avatar de l’usuari
monseta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 522
Membre des de: dc. set. 24, 2008 11:18 am

Re: Cinema

EntradaAutor: monseta » dg. feb. 15, 2009 4:59 pm

Em sembla molt bé el tema.

Nosaltres ahir vàrem anar a veure "El extraño caso de Benjamin Button". A veure, la peli no està malament, peró com tothom m'havia dit que estava moolt bé, doncs m'espera més. La primera part (quan és vell) em va agradar més que la segona part (molt previsible); i em va sembla un pél llarga i lenta. També haig de dir que no sóc gran seguidora del Pitt i crec que hi ha d'altres actors que es mereixen l'Oscar més que no pas ell.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Cinema

EntradaAutor: Momo » dg. feb. 15, 2009 5:58 pm

Estic d'acord amb el tema de l'Oscar. La peli no està malament (un pèl lenta, com tu dius) però l'actuació de Brat Pitt no mata. El maquillatge és molt millor que l'actor.
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Cinema

EntradaAutor: Laure » dl. feb. 16, 2009 12:06 am

Eiiii que bé aquest post! Ara que...estic amb la Gemma! no m,'estranya que no n'hi hagués cap fins ara que parlés de cinema perquè uffff que complicat anar-hi un cop som mamis!! jeje, jo no em puc queixar que ja hi he anat 1 cop ...de Rodríguez! vaig anar a veure "El internado" però no em va molar gaire, per mi una mica llarga (quasi he de tornar a casa corrent pel carrer perquè no sabia q durava 2 hores i quart i és clar,no havia calculat tant de temps per donar la teta neu:-D ) i trobo que moltes coses quedaven a l'aire o es resolien molt alegrement, tot i que està basada en fets reals que també tela..perquè l'argument......bufa! bastant dur :ufs:
...bé potser dimarts si el maridet s'enrolla i fa de papá canguro, aniré a veure "siete almas", algú l'ha vist????
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: Cinema

EntradaAutor: nunus » dl. feb. 16, 2009 10:00 am

Laure ha escrit:Eiiii que bé aquest post! Ara que...estic amb la Gemma! no m,'estranya que no n'hi hagués cap fins ara que parlés de cinema perquè uffff que complicat anar-hi un cop som mamis!! jeje, jo no em puc queixar que ja hi he anat 1 cop ...de Rodríguez! vaig anar a veure "El internado" però no em va molar gaire, per mi una mica llarga (quasi he de tornar a casa corrent pel carrer perquè no sabia q durava 2 hores i quart i és clar,no havia calculat tant de temps per donar la teta neu:-D ) i trobo que moltes coses quedaven a l'aire o es resolien molt alegrement, tot i que està basada en fets reals que també tela..perquè l'argument......bufa! bastant dur :ufs:
...bé potser dimarts si el maridet s'enrolla i fa de papá canguro, aniré a veure "siete almas", algú l'ha vist????


Carinyet!!
Em sembla que estaves massa pendent de si et reclamava l'Adrià des de casa... :-D :-D :-D Em sembla que parles de "El intercambio"!!!!
Petó, germaneta! neukiss-)

M'agrada aquest post! Nosaltres ja fa temps que estem una mica desconnectats de pelis i cinema, o sigui que quan neixi el Guillem suposo que no notarem massa la diferència. Però m'agradaria veure la de "Slumdog millionaire".
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5481
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

Re: Cinema

EntradaAutor: ametista » dv. feb. 20, 2009 2:19 pm

Gemma25 ha escrit:CINEMA?????? Què és un cinema????? :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Fa tant de temps que no hi vaig que no me'n recordo ni de com són..... :r) :r) :r) :r) :r)


a nosaltres ens passa igual!!! i el que fem és baixar-nos les pelis per internet..........que es van acumulant perquè no tenim temps de mirar-les!!!! :r) :r) :r)
ara ens hem fet el propòsit d'intentar mirar-ne una a la setmana, a veure si algun vespre del cap de setmana ens hi posem, que tinc mono de peliiiiiiiis :p-) (però és que sempre sorgeixen coses: vida social, família....o son!!!)
a veure si ho aconseguim i així us comento les que anem veient! :pandi:
Imatge
CLUB DE LECTURA DEL SOCPETIT
T'hi apuntes?
Avatar de l’usuari
Laure
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3416
Membre des de: dv. març 07, 2008 12:35 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Cinema

EntradaAutor: Laure » dv. feb. 20, 2009 9:58 pm

nunus ha escrit:
Laure ha escrit:Eiiii que bé aquest post! Ara que...estic amb la Gemma! no m,'estranya que no n'hi hagués cap fins ara que parlés de cinema perquè uffff que complicat anar-hi un cop som mamis!! jeje, jo no em puc queixar que ja hi he anat 1 cop ...de Rodríguez! vaig anar a veure "El internado" però no em va molar gaire, per mi una mica llarga (quasi he de tornar a casa corrent pel carrer perquè no sabia q durava 2 hores i quart i és clar,no havia calculat tant de temps per donar la teta neu:-D ) i trobo que moltes coses quedaven a l'aire o es resolien molt alegrement, tot i que està basada en fets reals que també tela..perquè l'argument......bufa! bastant dur :ufs:
...bé potser dimarts si el maridet s'enrolla i fa de papá canguro, aniré a veure "siete almas", algú l'ha vist????


Carinyet!!
Em sembla que estaves massa pendent de si et reclamava l'Adrià des de casa... :-D :-D :-D Em sembla que parles de "El intercambio"!!!!
Petó, germaneta! neukiss-)

M'agrada aquest post! Nosaltres ja fa temps que estem una mica desconnectats de pelis i cinema, o sigui que quan neixi el Guillem suposo que no notarem massa la diferència. Però m'agradaria veure la de "Slumdog millionaire".


Ostres! que empanada!! :-D :-D fijo....El internado!
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Cinema

EntradaAutor: Momo » dv. feb. 20, 2009 11:28 pm

Sí noies, teniu raó. Anar al cine és molt complicat amb els peques, però jo és l'únic vici que tinc... M'encanta i després de molt temps intento anar-hi més sovint.
També podem comentar pel·lícules en general, no fa falta que siguin de cartellera. Hi ha moltes pel·lícules en DVD...
La última que he vist en DVD ha sigut "El niño del pijama de rayas". Vaig llegir el llibre i tot i que no em va entusiarmar (està bé, però l'has de pair una mica...)vaig voler saber que havien fet a la peli. Us he de dir que és clavada al llibre, no han canviat ni una coma, diria jo. Això sí al llibre es troba millor la gràcia que té la història...
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: Cinema

EntradaAutor: Buh! » dl. març 02, 2009 9:48 am

Dons si us agrada el cine i viviu a prop de Barcelona no us perdeu "Pesadilla antes de Navidad" en 3D. Es una passada la fan al cine club Aribau.
De la resta de pelis de les que parleu, en Benjamin Button em va agradar molt, és una peli llarga però toca infinitat de temes, i m'encantes les petites històries dels personatges secundaris de la pel·licula. Slumdog Millionaire és una peli per passar una bona estona al cine i sortir feliç d'allà. Vaja, per deixar els problemes a casa i tornar amb les piles carregades.

El intercambio em va semblar una bona peli però crec que al començament li costa d'arrencar. Sembla un telefilm de diumenge a la tarda i fins que no et comença a mostrar tota la investigació policial i el judici se'm va fer una mica pesada. Ara, quan acabes la peli tiens la sensació d'haver vist condensada tota la manera de fer d'una societat en u8n moment concret. Toca tots els estaments ( policial, judicial, el sistema sanitari, com es veien les dones en aquella época, la política...)

De tota manera si em tinc que quedar amb una peli de les estrenades últimament ho faria amb Mi nombre es Harvey Milk. Es mereixia més Óscars dels que al final es van emportar.

( per cert, es nota que encara no tinc fills, oi? :r) Aprofito ara perquè quan arribin hauré de deixar la meva gran passió. Tot sigui per ells )
Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Cinema

EntradaAutor: Momo » dl. març 02, 2009 2:57 pm

Ei! Pot ser molt xulo això de Pesadilla antes de Navidad! A veure si aquest cap de setmana podem baixar... si no fins a finals de mes, res. Encara la faran?

Sobre les minihistòries de la peli del Benjamin Button, tens raó Buh!. Em va recordar una mica a Big Fish (m'encanta aquesta peli). Però només per aquest detall, eh! ;-)

A mi Slumdog Millonare em va encantar! Feia temps que no sortia del cine tant sorpresa (més que Camino i tot!). Hi vam anar amb una mica de reticència, perquè havia guanyat molts Oscars i vam dir: Va, això s'ha de veure... La vaig trobar excel·lent! La interpretació de TOTS els actors, la història, la música, l'ambient, l'enfocament dels fets des del punt de vista d'uns nens, etc... No sé que més dir...

Aquesta setmana segurament aniré a veure Revolutionary Road o The Reader. A veure amb quin paper la Kate Winslet es mereixia més l'Oscar. PErquè diuen que està millor a Revolutionary Road que a l'altra...
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: Cinema

EntradaAutor: Buh! » dl. març 02, 2009 3:28 pm

Momo, pesadilla no sé fins quan la faràn, al diari posava que seria per un temps breu, però si té èxit igual allarga

De les de la Kate Winslet només he vist revolutionary Road, que em va agradar però em va fallar el final (que no explico) Ja em diràs que tal

Jo aquesta setmana estic entre veure el Luchador ( la del Mickey rourke ) o Gran Torino ( la nova del Clint Eastwood que estrenen divendres ) Ho hauré de fer a cara o creu
Imatge
Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

Re: Cinema

EntradaAutor: Duneta » dc. abr. 01, 2009 8:18 am

Noies pujo aquest post per dir-vos que aneu a veure Gran Torino! la vaig veure ahir i em va encantar!
Imatge
Avatar de l’usuari
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: Cinema

EntradaAutor: llumer » dc. abr. 01, 2009 9:14 pm

ei! molt be aquest post!!! Pero jo norecordo la ultima vegada que vaig anar al cine...
L'ultima que vem intentar verure a casa va ser "siete almas" i ens vem quedar fregits al sofa. Tot i que a mi m'agradava, soc dolentissima per veure la TV a la nit (les que esteu al post del ventdelpla ja ho deveu haver notat..) i al meu marit diu qeu li donava mal rotllo...
total que la tenim per acabar de veure, pero a mi m'agradava...
I no era del cine, era del e-mule... que no es piratejada eh... ES COMPARTIDA!!! jeje
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Cinema

EntradaAutor: Momo » dj. abr. 02, 2009 7:22 am

Momo ha escrit:Aquesta setmana segurament aniré a veure Revolutionary Road o The Reader. A veure amb quin paper la Kate Winslet es mereixia més l'Oscar. PErquè diuen que està millor a Revolutionary Road que a l'altra...


Per fi les he pogut veure les dues! La veritat és que no m'han acabat de fer el pes. Massa drama en una i massa sexe en l'altra! Si té raó el meu home, al rodatge de The Reader ja hi anaven despullats de casa! Tots els diners que es van gastar amb maquillatge per fer-la més gran, els van recuperar en roba! Jejejeje :-D
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: Cinema

EntradaAutor: Buh! » dj. abr. 02, 2009 3:02 pm

Duneta a mi gran Torino em va agradar tant i tant!!!! Gre GRAN que està en Clint Eastwood. I quina manera d'acabar al peli i la seva carrera com a actor! se'm posen els pels de punta quan hi penso.

Llumer a mi 7 almas em va fer una mica de pal veient el trailer. I ja vaig decidir que de moment la borrava de la llista.

Momo, jo the reader no la he vista, però Revolutionary Road em va deixar igual. a part tinc el problema que en Leonardo DiCaprio en general no m'agrada com a actor. I el final de la peli... dons bé, mlt dràmatic però em va semblar "ni Chicha ni limoná" Crec que ella hagués pogut triar altres opcions, una més "continuista" o una altra més trencadora. I al final sembla que ho deixi tot en mans del destí... No sé, que no em va arribar, suposo

Jo aquests dies he anat a veure la del Almodóvar, que tampoc em va entusiasmar (només em va agradar el troç final) I Confesiones de una compradora compulsiva ( un pel massa llarga, i els vestits que portava-comprava ella no mataven. Vaig anar a veure la peli pels vestits...). Ara aquest cap de setmana suposo que miraré Mostruos contra Aliens ( en 3d)
Imatge
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Re: Cinema

EntradaAutor: artemis » ds. abr. 11, 2009 6:28 pm

Hola!! doncs m'afegeixo a aquest post!!

Nosaltres ahir vam anar a veure Monstruos vs Alienígenas i la veritat que m'esperava una miqueta més. no sé, no em va acabar d'agradar. A més anàvem amb dos nanos de 7 i 4 anys i el petit es va espantar bastant al principi de la pelicula i ja no la va gaudir gens.

Però bueno, en resum és una película entretinguda, però no mata!

Petons i ja vindré a comentar la propera película que vegi!! jejejee
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Cinema

EntradaAutor: Momo » dv. abr. 17, 2009 11:00 am

Noies, per que veieu que es pot veure una bona peli sense anar al cinema, avui fan una de les meves pel·lícules preferides a TV3. V de Vendetta. Us la recomano! :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: Cinema

EntradaAutor: Buh! » dv. abr. 17, 2009 11:50 am

Vaig anar a veure Aliens contra Monstruos. A mi em va agradar, però reconec que es perquè vaig entendre els "referents" i el 90% de les bromes i/o homenatges que ens fan a la peli, i això no està a l'abast de tothom, i menys dels nens. Quants nens saben o entenen la broma sobre la seqüència musical de " encuentros en la tercera fase"?

Per cert, la setmana que ve estrenen una pel·lícula preciosa per a nens (i pares). Es diu Ponyo en el acantilado. Es del mateix autor que els dibuixos de Heidi, el Hayao Miyazaki i també ha fet altres pelis com Totoro, El viaje de Chihiro o la princesa Mononoke.

Aquesta peli vaig tenir la sort de veure-la a Sitges l'any passat, en una sessió plena d'adults i vam sortir quasi tots amb els ulls humits. És taaant maca....

I aquesta setmana, una altra peli per a les que us agradin les històries d'amor i de vampirs: Déjame entrar. També la vaig veure a Sitges i també em va emocionar. És tendra i terrorífica a la vegada. Una història d'amor entre una nena vampira i un nen al que els companys d'escola maltracten, tot ambientat a la Suècia dels anys 80.
Imatge
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

Re: Cinema

EntradaAutor: Buh! » dv. abr. 17, 2009 11:52 am

Momo ha escrit:Noies, per que veieu que es pot veure una bona peli sense anar al cinema, avui fan una de les meves pel·lícules preferides a TV3. V de Vendetta. Us la recomano! :ok: :ok: :ok:



Momo, a mi també m'agrada molt, V de Vendetta. La vaig veure en versió original i el vengador (l'Hugo Weaving) te una veu impressionant, que posa els pèls de punta. M'agrada quan recita " remember, remember, the 5th of november..."
Imatge
Avatar de l’usuari
Momo
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

Re: Cinema

EntradaAutor: Momo » dv. abr. 17, 2009 2:19 pm

A mi també m'encanta. La vaig anar a veure al cinema de Londres on la van estrenar i va ser impressionant.
Jo soc de les que pensa que les pel·lícules s'han de veure en VO perquè si no perden tota la gràcia. A casa, a part de TV3, tot ho mirem en VO. I si no ho entenem, hi posem els subtítols, però de veritat que canvien molt. Ara les doblades semblen molt falses, no tenen cap intenció. No sols pel que diuen (com ho traduieixen, que a vegades fa pena) sinó perquè crec que el 50% de la feina d'un actor està en la veu, més que en la cara i si la doblen, ja no és el mateix.

Torna a “Cinema”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::