Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Duneta » dj. set. 04, 2008 10:50 am

A mi m'agradava Ayla, des de que em vaig llegir els llibres del Clan del Osos Cavernario, em vaig quedar enamorada d'aquest nom, però ara penso que en català no queda gaire bé perquè li poses l'apostrof queda l'Ayla i no m'acaba d'agradar.

També m'agrada Aina
Imatge
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

EntradaAutor: ERV » dj. set. 04, 2008 10:53 am

Hola Mª Jose .... jo conec un nen que es diu Valentín, i tots li diuen Válent ... a mi m'agrada bastant , no se ...

Nosaltres quan ens quedem embarassats, tema noms ho tenim complicat ... no coindidim en cap !!!! jejeje ens hem proposat no treure el tema fins que arribi el moment, avui x avui son barralles tontes !!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Mª José
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1131
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 9:37 am

EntradaAutor: Mª José » dj. set. 04, 2008 10:56 am

ERV, crec que nosaltres si li posem Valentín li diràn Valentín tal cual, nada de Valentí, ni Valent, tota la meva familia parla castellà i més la del meu marit que es peruana!!!, jajajajaja.
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

EntradaAutor: ERV » dj. set. 04, 2008 11:03 am

doncs mª Jose ... haureu d'arribiar a un acord comú ... jejejeje
No vull pensar quan arribi jo al moment de decidir ...sera kaotiko !!! jejeje (xo que arribi aviat el moment !!!!)
Imatge
Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

EntradaAutor: xispa » dj. set. 04, 2008 11:11 am

Hola noies!!

No sabeu pas alguna pàgina web d'on pugui treure noms típics de les illes balears?

Moltes gràcies!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

EntradaAutor: ERV » dj. set. 04, 2008 11:13 am

Hola xispa guapa !!!
primer felicitats per l'embaràs !!!

pel google m'ha sortit aixo :
http://www.caib.es/ibae/demo/noms/nadon ... _cast.html

no se si et servirà.

petons
Imatge
Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

EntradaAutor: xispa » dj. set. 04, 2008 11:47 am

Wala que bé!! Moltíssimes gràcies! Anava buscant i no trobava res!!
M'ho miro i us dic si n'he trobat algun de xulo!!

Merci ERV!!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dj. set. 04, 2008 11:48 am

Duneta ha escrit:A mi m'agradava Ayla, des de que em vaig llegir els llibres del Clan del Osos Cavernario, em vaig quedar enamorada d'aquest nom, però ara penso que en català no queda gaire bé perquè li poses l'apostrof queda l'Ayla i no m'acaba d'agradar.

També m'agrada Aina


amb l'apostrof es "converteix" en un altre nom... Layla! apa! ja en tenim un altre!! :ok:

és curiós com et pot acabar agradant un nom per el personatge d'un llibre ehhh... a mi em passa amb Dídac... des que vaig llegir el mecanoscrit del segon origen! però al meu marit no li agrada :ufs: li recorda massa a un profe que va tenir i que no li queia massa bé.
Iris, també, em va enamorar després de llegir un llibre.. i tampoc li agrada! :ufs:
casum l'olla!! :-((
és ben difícil posar-se d'acord amb la parella! nosaltres, amb Lara, el nom escollit (at the moment, clar)... no m'acaba de fer el pes per l'article: La Lara tal... em sona massa repetitiu! però m'encanta el nom!
Avatar de l’usuari
ERV
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1263
Membre des de: dj. jul. 17, 2008 10:10 am

EntradaAutor: ERV » dj. set. 04, 2008 11:48 am

ostras xispa m'alegro !!!! ja ens diras ...
Imatge
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dj. set. 04, 2008 12:11 pm

Jo vaig llegir una noticia on s'explicava que després de que a Espanya es deixessin posar noms que no apareguin en un santoral hi havia bastants inscrits amb els noms de Anakin, Arwen i Aragorn... Pa gustos, los colores.
Imatge
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dj. set. 04, 2008 12:28 pm

Us penjo una noticia que m'ha fet riure molt

Quito.- El Registro Civil de Ecuador ha hecho saber a la ciudadanía que rechazará a partir de ahora la inscripción de niños y niñas con nombres estrambóticos, típicos en la provincia de Manabí, donde hay quienes se llaman Espíritu Santo, Hitler, Coito e incluso Conflicto Internacional.

La costumbre de imponer peculiares nombres no sólo afecta a los habitantes, sino también a los poblados, por lo que existen zonas llamadas Cagafuego, Dos Culos, Moja Huevo, Estero Maricón, El Pueblo Arrecho o El Placer del Culo, entre otros que figuran en los libros del Consejo Provincial.

“Las restricciones para los nombres recién las tenemos desde hace algunos años. A veces nos ha tocado explicarles a las personas, por lo general del campo, que Exquisita Pílsener, Victoria Apretada o Perfecta Circuncisión ya no se estilan en la actualidad’, dijo el director del Registro Civil en Portoviejo, Enrique García.

Entre los argumentos para poner los nombres extravagantes figura el hecho de que así se llamaban los abuelos o un familiar lejano.

“Casi siempre terminamos ganando. La finalidad es no crear resentimientos en los futuros adultos”, dijo al diario La Hora, que señala que Everguito Coito Ponce Saldarriaga, de dos años de edad, sólo se ríe con quienes repiten su nombre como si fuese un chiste.

El pequeño podría seguir el ejemplo de Cemento Rocafuerte Preciado, o Autoridad Portuaria Centeno, quienes al cumplir 18 años y hacerse mayores de edad, cambiaron sus nombres por considerarlos ofensivos.

La legislación ecuatoriana insta a que no se falte al respeto a la dignidad de las personas al ponerles el nombre.

El psicólogo clínico Marco Salazar anota que el cambio de nombre de una persona es una cuestión de madurez y aceptación, pero reconoce que para alguien “normal” no será fácil vivir con nombres como Conflicto Internacional Loor, Cabalgada Deportiva Santana, Puente Vacacional Andrade o Calcomanía Aeropajita Cedeño.

En el Registro Civil de Portoviejo reposan actas con nombres como Normandía, Espíritu Santo, Cristóbal Colón, Aquiles Machuca, Tissot, Clavelo, Semen, Funcionario Severo, Espléndida, Vespertín, Carpulina, Condorazo, Ruthalia, Wover, Rosula y Ediciocleciana.

Además, Blanca Nieves, Voltaire, Edilia, Glay, Emigdi, Ilisión, Cruzcaya, Cevisne, Quinidio, Neuresdin, Newton, Ringo y Afrodita, que se pueden encontrar en poblados con nombres no menos peculiares.

En Manabí hay localidades o haciendas llamadas Tripa de Pollo, Piojito, Las Pulgas, La Cuca del Ratón, Pata de Pájaro y Río Burro, entre otras perlas.
Fuente: EFE
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. set. 04, 2008 12:33 pm

juas juas juas em petoooooooooooooooooooooooooooooooooooo
t'imagines dir-te Calcomanía Aeropajita Cedeño??? quin trauma!!! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dj. set. 04, 2008 12:59 pm

o que al teu DNI posi que vius al placer del culo!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
ariadna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dj. set. 04, 2008 2:18 pm

coral ha escrit:
Buh! ha escrit:o que al teu DNI posi que vius al placer del culo!!!


Si et dius Coito o Semen i vius en aquest poble... ja pots plegar! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D


:-D :-D :-D :-D :-D
nenes... quin fart de riure!!! estic al despatx i les compis s'han girat aviam que havia passat... ara els hi passaré la notícia!!

aviam! vale que posem noms poc comuns als nostres petits... però sense abandonar el sentit comú!!!! o-o:)
Avatar de l’usuari
marchita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2850
Membre des de: ds. set. 03, 2005 3:07 pm

EntradaAutor: marchita » dj. set. 04, 2008 2:32 pm

CREO Q HACIA TIEMPO Q NO ME REIA TANTO...MUY BUENA LA NOTICIA
<a><img src="http://b4.lilypie.com/rSTkp1.png" alt="Lilypie Cuarto Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dj. set. 04, 2008 3:14 pm

Jajjajaaaaa!
He buscat "Placer del culo" al Google earth i no surt... Ohhhhhh!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dj. set. 04, 2008 3:17 pm

Carme, segons el que diu la noticia son poblats enmig de la selva. No m'extranya que no surtin al Google
Imatge
Avatar de l’usuari
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dj. set. 04, 2008 4:18 pm

Volia veure on viuen els Placerdelculenses....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
xispa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

EntradaAutor: xispa » dj. set. 04, 2008 4:30 pm

La gent està grillada!!
Quin fart de riure!!

ERV, moltes gràcies pel link q m'has passat, però no he trobat cap nom que em fes el pes... no n'hi havia cap d'especial o típic de ses illes...

De totes maneres moltíssimes gràcies!!
Imatge
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. set. 04, 2008 4:33 pm

Carme74 ha escrit:Volia veure on viuen els Placerdelculenses....


:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
que em pixuuuuuuuu!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::