Noms poc comuns
A veure si puc ajudar...
MI marido dice que mis nombres son imposibles de poner aqui ...( a el le van: jordi, pau, marc...etc) pero a lo mejor te sirven:
niña: luna, abril, gala
niño: lucas, gonzalo, bruno ,leo, noha, valentino, tomás...
Que ? son muy horribles ? le debo dar la razon
que opinais?
MI marido dice que mis nombres son imposibles de poner aqui ...( a el le van: jordi, pau, marc...etc) pero a lo mejor te sirven:
niña: luna, abril, gala
niño: lucas, gonzalo, bruno ,leo, noha, valentino, tomás...
Que ? son muy horribles ? le debo dar la razon
que opinais?<a><img src="http://tt.lilypie.com/wOfep2.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0"></a>
Bipa ets de Mataró? a mi m'encanta Juliana, però crec que al meu marit li recorda més a un combinat alcoholic que només es serveix el 28 de Juliol que al nom de la patrona de la ciutat
MYMY Jordana és maco, pero em recordaria molt a Jordan, el nom d'un dels cantants de New Kids on the Block ( quins temps.. )
L'altre dia em van parlar d'una parella que han posat al seu fill LLop ( al santoral és el 1 o 2 de setembre ) I conec una Salima, és un nom àrab pero tant ella com la seva família son d'aquí
Naty a mi Gala i Abril me gustan
MYMY Jordana és maco, pero em recordaria molt a Jordan, el nom d'un dels cantants de New Kids on the Block ( quins temps.. )
L'altre dia em van parlar d'una parella que han posat al seu fill LLop ( al santoral és el 1 o 2 de setembre ) I conec una Salima, és un nom àrab pero tant ella com la seva família son d'aquí
Naty a mi Gala i Abril me gustan
NATY ha escrit:A veure si puc ajudar...
MI marido dice que mis nombres son imposibles de poner aqui ...( a el le van: jordi, pau, marc...etc) pero a lo mejor te sirven:
niña: luna, abril, gala
niño: lucas, gonzalo, bruno ,leo, noha, valentino, tomás...
Que ? son muy horribles ? le debo dar la razonque opinais?
A mi m'agrada mooooolt Tomàs!
I Bruno és el nom del meu cunyat.
Valentino... No el posaria mai, la veritat!
-
VisitantVi
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
. ha escrit:Al CAP de ma tieta ja els ha aparescut el primer KEVIN COSTNER DE JESÚS (léase kevi'cot·tne dejezú). No és conya !!!!!
poc comú ho és el nom, així que apa, aquí el teniu!![]()
![]()
![]()
![]()
(anava a dir que és el súmum de la cutreria, però millor dic que jo prefereixo Pau, no fós cas....!!!!)
Ostres CAFORT!!
ariadna ha escrit:per a gustos els colors no???
Leyre és un nom basc ben bonic!!![]()
Eila i Suita no els havia sentit mai... Eila, m'ha agradat!
Eiiiii!!!!! Jo em dic Eila!!!!!! Original ho ha de ser perquè jo encara no he conegut a ningú que se'n digui!!! Això si quan conec algú el meu nom me'l fan repetir un m´´inim de 3 cops jajaja!
- Floti
- :: girafa

- Entrades: 2739
- Membre des de: dj. juny 05, 2008 5:48 pm
- Ubicació: Caldes Malavella
- Contacta:
Holaaaaaaaaaaaaaaa
Jo conec un noi que es diu Romà... en català... ehhh
El meu nebot es diu Julen...a mi al principi se'm feia raro... però ara m'hi he acostumat.
També conec un Anibal... jeje
I lo del Kevin Costner de Jesus... jajajajajajaja

Jo conec un noi que es diu Romà... en català... ehhh
El meu nebot es diu Julen...a mi al principi se'm feia raro... però ara m'hi he acostumat.
També conec un Anibal... jeje
I lo del Kevin Costner de Jesus... jajajajajajaja





08/02: veiem el saquet
01/03: escoltem el cor
29/03: estàs molt gran
26/04: 15 cm i sembla que ets nen
27/05: morfo-nen. Incidència!
01/06: Anmio-perfecte
14/06: 600 gr i 28 cm
01/07: Repetició morfo-ventriculomegàlia-833 gr
19/07: 1223 gr i 35 cm
05/08: 1438 gr
23/08: 2050 gr i 45 cm
17/09: 2600 gr i 47 cm
14/10: naixement 3.050 gr i 49 cm
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
El meu home està emperrat en que si és una nena es digui Maria, i jo li dic que si ell vol que la nena es digui Maria (es que ja som 2 a la familia!!!) jo vull que el nen es digui Adrià de primer i no Valentín com vol ell... aixx!!! quina pelea!!!, jajajajajajajaja. Es que li fa molta il.lusió que el nen es digui Valentín com el seu avi i a mí no es que no m´agradi però no sé, no sé... Em veig posant-li Adrián Valentín!!!


- feminacora
- :: lleona

- Entrades: 932
- Membre des de: dc. jul. 23, 2008 4:17 pm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |











































