SUJETADORES PREMAMÁ.

Salut, dubtes i preparatius.
lalama
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2375
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 8:56 pm

SUJETADORES PREMAMÁ.

EntradaAutor: lalama » ds. maig 24, 2008 9:32 am

Hola chicas,

qué tipo de sujetadores son mejor para el embarazo?????

muchas gracias. :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
maromilla
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 5:52 am

EntradaAutor: maromilla » ds. maig 24, 2008 9:44 am

Hola enero2009, a mí la comadrona me comentó que es mejor que llevara sujetadores sin aros y como los pechos crecen lo que estoy haciendo es comprarme sujetadores para lactancia, así no he de comprarme ahora nuevos y cuando nazca mi cigronet otra vez :globus:
ImatgeImatge

VICTOR, ETS EL NOSTRE TRESOR!
Avatar de l’usuari
Meri
:: tigre
:: tigre
Entrades: 722
Membre des de: ds. feb. 23, 2008 12:36 pm

EntradaAutor: Meri » dg. maig 25, 2008 10:40 am

Jo m'els he comprat en el Prenatal, són d'embarassada i no són molt macos però són comodes!
TINC DOS SOLETS: UN AL CEL QUE EM DONA CALOR I UN ALTRE AL COSTAT MEU QUE EM DONA LLUM!!!
Avatar de l’usuari
txellchen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dg. maig 25, 2008 1:25 pm

Ostres noies, a mi també em van dir que millor sense aros, però la meva experiència va ser que millor amb aros. Jo tinc molt de pit i, es clar, durant l'embaràs encara més. En vaig comprar uns sense aros i anava súper incòmode. En canvi amb el aros anava més subjecte i m'hi trobava molt millor.

Suposo que cadascuna ha de trobar el que millor li vagi, no? :ok: :ok: :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
D.J.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dg. maig 25, 2008 1:30 pm

Yo hice como la maromilla me los compre de lactancia directamente y la mar de comoda que fui
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Carla2006
:: pantera
:: pantera
Entrades: 827
Membre des de: dl. juny 12, 2006 6:56 am

EntradaAutor: Carla2006 » dl. maig 26, 2008 9:00 am

enero2009, ya hay algun pots sobre este tema.
Si haces busquedas antes de abrir post encontraras muchas respuestas! Si lo encunetro te lo subo!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
pimpi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

EntradaAutor: pimpi » dl. maig 26, 2008 9:16 am

hola enero2009, yo igual que txellchen, como tengo mucho pecho, sigo con sujetador de los mios, de los de siempre con aro, pero una talla más, asi me siento mejor que con unos sin aro. :ok:
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Avatar de l’usuari
Cate
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 560
Membre des de: dj. març 06, 2008 4:11 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Cate » dl. maig 26, 2008 10:21 am

Hola guapa, jo m'he comprat els específics del Woman Secret, surten per 22,95€ ( ho recordo pq dissabte vaig anar a comprar els segons) a mi m'ha anat molt bé, els aros es clavaben a tot arreu i aquests són súper cómodes i mooolt lletjos...què hi farem. També en tenen de lactància.
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dl. maig 26, 2008 10:31 am

Jo en tinc un parell de Prenatal, són comodíssims, sense aro i especials per embarassades. Al ppi de l'embaras me'n vaig comprar uns amb aro pero 2 talles més grans i ara ja no els puc portar pq no em sento cómoda i els aros se'm claven.
Les dependentes del Prenatal em van aconsellar que encara no mel's compres de lactància pq amb la pujada de la llet encara podia augmentar una talla més.
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
martavila
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4888
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 10:27 pm
Ubicació: Terrassa però amb el cor de Sants

EntradaAutor: martavila » dt. maig 27, 2008 3:13 pm

Enero, yo me he compradp sujetadores de lactancia, sin aro, porqué voy mucho mas cómoda, me costaron unos 17 €, en una merceria. Po ahora una talla mas de la mia.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
vrio
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3292
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 12:56 pm

EntradaAutor: vrio » dt. maig 27, 2008 3:58 pm

Yo sigo con los mismos, con aro, pero pronto tocará ir de shopping porque parece que llevo un airbag :-D Éso sí, mi marido encantado de la tallita suplementaria!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Meri
:: tigre
:: tigre
Entrades: 722
Membre des de: ds. feb. 23, 2008 12:36 pm

EntradaAutor: Meri » ds. maig 31, 2008 9:54 pm

VRIO eso es que aún estas de 3 meses, ya verás dentro de un par de meses! Jo hasta los 5 meses y casi los 6 llevaba los míos, pero ahora es imposible, ayer me lo intenté poner y tuve que quitarmelos. Iba incomoda, los aros se me clavaban y encima me quedaban pequeños!!!
TINC DOS SOLETS: UN AL CEL QUE EM DONA CALOR I UN ALTRE AL COSTAT MEU QUE EM DONA LLUM!!!
Avatar de l’usuari
Mitjonets
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dg. des. 16, 2007 4:00 pm

EntradaAutor: Mitjonets » ds. maig 31, 2008 10:56 pm

Jo des del principi que porto sostents sense aro, d'aquests tipus per fer gimnàstica i me'ls vaig comprar en una merceria d'aquestes de barri. Els meus de seguida me'ls vaig haver de canviar perquè els pits em van crèixer de forma desorbitada!!!!
Feia una 95 i ara els que m'he comprat de lactancia són una 110!!!! Quan hagi parit i em pugi la llet ja no sé pas quina talla faré!!!!!!

:-())
Imatge


Imatge
Avatar de l’usuari
eli75
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » dg. juny 01, 2008 5:54 pm

hola a totes!

Jo estic de 5 mesos i pico i tinc uns pits que no vegis... de seguida em vaig comprar sostenidors per embaràs de Plaitex i de Women Secret i ara em van apretant, es veu que això de la talla no s'estabilitza... <:-<

suposo que m'esperaré a les rebaixes a comprar-me'n ja de lactància i comprar calcetes per la recta final. És curiòs que les calcetes per sort les puc aprofitar de no embarassada.
Avatar de l’usuari
anneta_73
:: tigre
:: tigre
Entrades: 765
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:50 pm
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: anneta_73 » dg. juny 01, 2008 9:57 pm

jo em vaig comprar uns sostenidors del prenatal i de davant de conya, però a la part de l'esquena hi ha un punt qeu em roça tant que m'ha fet una mica de ferideta. No sé, intentaré trobar el lloc aquest i a veure si puc treure això que em fa mal!
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dl. juny 02, 2008 9:44 am

noies, les calcetes, si són baixes o una mica grosses (per si un cas us engreixeu...) ja van bé, eh?!

i els sostenidors jo me'ls vaig comprar al women's secret, són força "mongils", però van bé... al prenatal també n'he vist, de més bufons!

i anneta73, he vist que al women's secret hi ha "eixampladors" de sostenidors per l'esquena, com un tros amb gafets extra per fer-los més amples, si és això al que et refereixes... :-:) :-:)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
vrio
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3292
Membre des de: dl. abr. 24, 2006 12:56 pm

EntradaAutor: vrio » dl. juny 02, 2008 9:53 am

Meri ha escrit:VRIO eso es que aún estas de 3 meses, ya verás dentro de un par de meses! Jo hasta los 5 meses y casi los 6 llevaba los míos, pero ahora es imposible, ayer me lo intenté poner y tuve que quitarmelos. Iba incomoda, los aros se me clavaban y encima me quedaban pequeños!!!


Ya, guapa, ya lo sé, dentro de nada ya no me caben :-D
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
eli75
:: poltre
:: poltre
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » dl. juny 02, 2008 4:20 pm

Creueta, totalment d'acord amb l'aspecte super-recatat dels sostenidors de women secret, de fet jo només els vaig trobar en blanc!!

Els eixampladors del contorn de l'esquena amb gafets pot anar bé, el problema és quan són les copes les que no donen l'abast... jo semblo un acuirassat amb tant de pit!!!

si fos de les que ensenya el "canalillo" algú s'hi podria perdre dins!!
Avatar de l’usuari
LLUMETA
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dl. maig 26, 2008 7:25 pm
Ubicació: LLEIDA

SOSTENIDORS!!!

EntradaAutor: LLUMETA » dl. juny 02, 2008 6:28 pm

HOOLA A TOTES!

:plora:

Si em permeteu, com a professional, hi diré la meva...

- Primerament, hem de tenir en compte que el pit és una de les parts del cos que més es ressent durant l'embaràs i a la lactància degut al gran canvi que experimenta. Sabeu que el pit se sosté per uns teixits que són molt sensibles al pes. Així que, sobretot les que feu molt pit, heu de vigilar a portar uns BONS sostenidors amb reforç sota el pit perquè si aquests teixits es trenquen, després això ja no hi ha qui ho aixequi...

- Pel tema dels aros, es recomana no dur-ne durant l'embaràs perquè perjudiquen el correcte desenvolupament de les glàndules mamàries (tallen la correcta circulació). A la lactància si que se'n poden dur (millor aros flexibles)

- Els sostenidors d'embaràs tenen les tires més amples per descarregar les cervicals del pes.

- És erroni comprar sostenidors de lactància durant els sis primers mesos d'embaràs perquè el pit encara ha de créixer molt i després igualment no es poden aprofitar. Si els compreu per comoditat, ja és una altra cosa... però que tinguin igualment el reforç a sota del pit. A partir del setè mes, és el moment de comprar els de lactància però una talla més gran de la que porteu en aquell moment (mínim...). CONSELL: No us cvompreu massa sostenidors de lactància, és millor comprar-ne uns per l'hospital i esperar a que pugi la llet a veure com es desenvolupa la cosa.

- Tingueu en compte les que teniu problemes de contorn que les copes (AA, A, B, C,D...G) mesuren la diferència entre contorn de pit i contorn de sota el pit, encara que per defecte tothom ven la copa B i au! Com més diferència entre les dos mides s'ha d'anar pujant de copa (A, B...) A les botigues ho han de saber amb exactitud... P.ex: La diferència són entre 12-14 cm=copa A, 14-16=copa B.


Espero haver ajudat... una altra vegada us he fotut un rotllo... No tinc remei.

Cuideu-vos!






:-())
Avatar de l’usuari
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8192
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dl. juny 02, 2008 6:32 pm

jo els porto de lactancia pero perque son els unics que m'han pogut deixar la meva germana i aixi estalviar-me de moment els calerons dels sostenidors.

quant tingui al cigru ja en comprare si en fa falta 40 pero ara no em vull comprar.
JA QUEDA UN DIA MENYS[/size]
Imatge[url=http://lilypie.com]Imatge[size=150]Imatge[/url]fem la manteta dels desitjos si vols participar

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::