Conització

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Conització

EntradaAutor: Castanyeta » ds. març 15, 2008 12:50 pm

Hola, fa dies que m'amoïna aquesta qüestió:

A quantes per aquí us han fet una conització?
A mi els metges em van dir que no afectava de cap manera a la possibilitat de quedar-se embarassada o de risc d'avortament en cas de quedar-s'hi, però vaig llegir al socpetit una història para no dormir d'algú (no recordo qui, em sap greu!) que havia tingut problemes molt grossos a causa d'això (havia acabat d'urgències a França, em sembla).
Sabeu també si canvia la forma del cèrvix? (de tant en tant intento trobar-lo i no me'n surto!)
Gràcies!
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » ds. març 15, 2008 10:48 pm

SI CASTANYETA EL TEMA ES LO SUFICIENTEMENTE IMPORTANTE COMO PARA QUE TE DOCUMENTES E INFORMES!
AH Y TE AGRADECERIA, YA SE QUE HA SIDO SIN QUERER, PERO NO ME GUSTA COMO SUENA.......QUE NO LO LLAMARAS UNA HISTORIA PARA NO DORMIR ?-)
MARIA Y SU MADRE SON PERSONAS MUY IMPORTANTES Y QUERIDAS EN ESTE FORO!!!!!!!!!!!!!!!!
REPITO YA SE QUE LO HAS DICHO SIN PENSAR, ALOMEJOR SOY YO LA SENSIBLE, PERO ES QUE NO ME GUSTA NADA COMO SUENA.
UN SALUDO!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dg. març 16, 2008 9:40 am

Castanyeta soy yo, a quien buscas.
A mi me dijo el médico que depende de como te hicieran la conización no tenía porque perjudicarte.
Si el embarazo lo lleva la S.S.el protocolo que lleva es exactamente igual al de cualquier embarazada, si te lleva la mutua, en la semana 17 o 20 te hacen un examen un poco más profundo para averiguar como llevas el cuello del utero.
Si te lleva la seguridad social el día que te quedes, te recomiendo que visites a un médico privado para explicarle que te hicieron una conización y que compruebe como tienes el cuello del útero.
A mi me explicaron que en un % de casos muy pequeño, el cuello de útero no es lo suficientemente fuerte como para aguantar al bebé, como fue mi caso.
Pero que no tiene porqué ser el tuyo.

Sí cambia la forma del útero, pero minimamente, y no impide quedarse embarazada.

Para cualquier otra consulta, ya sabes quien soy. Una mujer con una historia muy triste.

Sol, gracias, supongo que a tí te afecta mucho más mi historia ya que la viviste casi conmigo.Y por lo que siempre hemos dicho que como al principio eramos muy poquitas en el foro, conoces mucho más de cerca a las personas.
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dg. març 16, 2008 11:32 am

Sol, quizás no seleccioné bien las palabras. Nada más lejos de mi intención que tormarme esta cuestión con frivolidad. Al revés. Dije 'para no dormir' porque lo que leí me dejó muy preocupada, ya que me hicieron una c. en mayo pasado y estoy en busca de un hijo, después de haber tenido un aborto en noviembre (pero no por este motivo).
Me recomiendas que me documente porque el tema es muy serio, y eso es precisamente lo que quería hacer a través del Socpetit, ya que me fío bastante más de lo que puedan contarme las chicas de por aquí que de lo que sacaré si pongo "conización" en google.

Kitiara, siento mucho lo que te pasó, y ya ves que me preocupa por lo que me pueda pasar a mí más adelante. Gracias por contestar, ya que supongo que debe de ser doloroso hablar de ello.
Castanyeta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. març 16, 2008 1:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Sandy28
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dg. març 16, 2008 11:47 am

kitiara, fuiste la que te pasó en Eurodisney???? lo ley en ummmm nuvis??? ños, que triste que fué, claro... me acuerdo...

Seguro que ahroa tienes más suerte y no pasa nada...
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » dg. març 16, 2008 12:33 pm

ya lo se castanyeta, lo se que no era tu intencion, gracias :ok:

si, es un tema importante y sin asustarse pero hay que informarse solo con la opinion de una persona quiza no es suficiente o si es que no se quien te lleva, ni como va eol protocolo en este tema sabes!!!!!!!!!
siento lo de tu aborto, yo tambien tuve uno, 1 mes antes de volver a quedarme embarazada y ya ves, asi que animo y mucha suerte!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dl. març 17, 2008 11:10 am

Bueno, pues acalarado el malentendido.

Noies, qualsevol informació addicional serà molt benvinguda! No em dieu que sóc l'única a qui li han practicat aquesta intervenció! Segur que hi podeu afegir alguna cosa, va!
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
POPS
:: rateta
:: rateta
Entrades: 159
Membre des de: dv. feb. 01, 2008 7:36 pm

EntradaAutor: POPS » dl. març 17, 2008 2:30 pm

Castanyeta,
Si no et sap greu contestar, Per què te la van fer?
Tenia a veure amb la forma original del coll de l'úter? A mi em van dir que el tenia lateralitzat i allargat, però no hi van donar més importància i en llegir-vos m'he preocupat. Fa dos anys que busquem i res de res, i potser té a veure amb això?
Gràcies per endavant, neukiss-)
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dl. març 17, 2008 6:06 pm

La conización no se hace por una forma rara de cuello de utero, sino por un problema de celulas pre-cancerosas en el cuello de utero, o cancerosas, en mi caso fue CinII o pre-cancerosas.
Te hacen una intervención en el cuello de utero, que te quitan como una peladura de naranja, y el cuello de utero, cicatrica sin ningún problema y como dice mi médico tampoco es muy agresivo, ya que todavia hay cuello para poder realizar esa intervencion 6 veces más(que ojalá nadie tenga que pasar por eso)
Sandy si, yo fui la chica que perdió a su hija en Eurodisney, y no volverá a pasar, bueno, intentarán que no pase,por eso en mi siguiente embarazo entre la semana 14 y 16 me tendré que someter a una intervención llamada cerclaje, para cerrarme el cuello del utero, que posteriormente ese cerclaje o cerramiento me lo quitaran en la semana 36.

Y Castanyeta no me molesta lo más minimo hablar del tema, lo que quieras saber, si te puedo ayudar, no tienes mas que preguntar.
Posteriormente a la perdida de mi hija fui a hablar con el médico que me operó y le pedí responsabilidades y me dijo que el tanto por ciento era minimo y por eso no lo decian, y yo le dije que si existe la posibillidad deberian informarte, ya que aunque ellos consideren normal,tú tomarias tus medidas, como por ejemplo no volar o no andar muchas horas seguidas, o no sé hacer un embarazo más moderado, y él me dijo que lo hacian para no asustar demasiado a la gente, porque ellos no te pueden decir toda la verdad de todo ni todas las estadisticas ya que sino, nuestros embarazos serian horribles, llenos de tantas estadisticas tristes, cuando la mayoría de los embarazos son felices. Y sino aqui tenemos el foro para comprobarlo.

Siento el rollo...
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dt. març 25, 2008 9:57 am

Pops, perdona que no contestés abans. Avui de sobte m'he recordat que havia deixat aquest tema plantejat abans de marxar de vacances!

Per què te la van fer?
Tenia a veure amb la forma original del coll de l'úter?


No, me la van fer pel mateix que t'ha explicat la kitiara: una lesió al coll de l'úter causada pel virus del papiloma (en el meu cas, també de gravetat Cin II); si no s'extirpa la part malmesa, a la llarga pot derivar en càncer. Crec que a la majoria de gent li fan per això.
A la meva germana també li van fer, entre el primer fill i el segon, i no va tenir cap problema en el segon embaràs. De fet, els metges et diuen que pots estar tranquil·la, però a mi m'ha quedat la mosta rere l'orella amb aquest tema.

Siento el rollo...


Nada de rollo! Gracias por contestar explicaciones tan exhaustivas!
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: Conització

EntradaAutor: crissie » dc. maig 25, 2011 9:53 pm

Hola noies, ja sé que aquest tema és molt antic, però necessito consell!
Resulta que fa dos anys em van fer una citologia i van sortir les CIN I, em vaig anar fent controls i persistien; Després em vaig quedar embarassada, vaig parir i en el següent control, va sortir NET; Això fa 6 mesos; Ara a la visita de fa 1 setmana han tornat a sortir les maleïdes CIN I... :ufs: i la gine diu que quan persisteixen 2 anys s'han de tractar com si fossin CIN II o III, i per tant s'ha de treure mitjançant una conització; clar! ara fa`dos anys de la primera cIN I però al mig hi ha una citologia neta....aleshores diu que no sap si la cito neta estava mal feta: aleshores voldria dir que ja fa 2 anys de la CIN I o és una nova...TOTAL! que jo em vull quedar embarassada, de fet portem desde desembre buscant, però no hi ha manera pq encara dono el pit i no tinc la regla...
El fet és que no sé fins a quin punt pot ser perillós esperar-me a tornar a aquedarme prenyi i tenir el fill...també dubto, perquè no se sap amb seguretat que siguin le smateixes CIN de fa dos anys...
Algú s'ha fet alguna conització? us han ingressat? i després com ha anat tot??? és que he llegit lloc que explica que és una intervenció petita a lña mateixa consulta del gin, i altres llocs posa que és quirofan i hospital...estic feta un embolic...Perdoneu el rollo, però estic molt rallada :ufs:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
xatona
Entrades: 1
Membre des de: ds. juny 04, 2011 9:03 am

Re: Conització

EntradaAutor: xatona » ds. juny 04, 2011 9:24 am

Hola noies! sóc nova en el tema dels foros i la veritat és que he començat a buscar pqè ahir vaig anar a l'hospital i no em va fer gens ni mica de gràcia el que em van dir i m'agradaria saber si a alguna li ha passat. Us explico la meva història..........fa uns 5 o 6 anys em va sortir en una citologia un Cin I i s'ha anat repetint sense descans tot aquest temps. El 31 de maig de l'any passat em van fer una conització dient-me que al ser tan repetitiu era la única sol.lució possible i que d'aquesta manera acabariem amb el problema. Bé doncs res més lluny d'això encara m'ho han empitjorat!!al mateix dia de la primera revisió de l'operació no se què van tocar que a les 3 hores estava entrant per urgències amb una hemorràgia prou important! Al cap de dos mesos de fer-me la conització em van començar unes regles molt extranyes i mooooolt doloroses. Em sortia sang un matí i després estava dos dies sense sagnar amb un dolor que al ppi no passava ni amb ibuprofenos, després tornava a sagnar i així puc anar fent durant dos o tres setmanes. Doncs bé a la que els hi vaig explicar als metges que em van operar, segons ells tot estava bé i no té res a veure amb l'operació així estic des de fa un any! vaig demanar visita amb unaltre ginecòleg pqè ja no em crec res del que em diuen i aquest tampoc va veure res, fa un parell de mesos me'n va tocar unaltre que em va dir que lo que em passava amb les regles era per una mala cicatrització de la conització (ja que jo cicatritzo malament) i que m'havia practicament tancat el pas amb lo que la regla quedava retenida i llavors és quan a mi em comença el dolor! Doncs bé, em va dir que només hi havia dues possibilitat i era intentar passar una cànula per obrir una mica el canal o esperar que amb les regles s'anés obrint poc a poc. Aques dijou vaig anar a la vall d'hebron i el que m'han dit no és tan tranquilitzador. Resulta que això no té sol.lució, que com a molt quan vulgui tenir fills em poden dormir i amb diferent s tamanys de cànules dilatarme una mica el coll pqè puguin passar els espermatozous però que s'ha vist que amb el temps es torna a tancar i que tampoc assegurent que en el moment del part pugui dilatar lo suficient o si m'hauran de fer cesàrea. Estic tan furiosa!!! Però la punta és que a sobra primera citologia de revisió després de l'operació sabeu què va sortir? el punyetero CIN I unaltre vagada!! així que a sobre estic pitjor que al principi!! Necessito saber si a algú li ha passat algo semblant i si se li ha pogut sol.lucionar! Fa masses anys que estic en ginecòlegs entre una cosa i unaltre i ja estic cansada que em prenguin per boja, per tonta i per exagerada! mil gràcies a totes per llegir tot aquest rotllo!!!!
Avatar de l’usuari
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: Conització

EntradaAutor: crissie » ds. juny 04, 2011 8:03 pm

Ostres Xatona...quina mala passada...JO no et puc dir res, perquè estic pendent de la conització..només que ara tinc més por que abans... :ufs:
A veure si alguna noia et contesta...
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Mamamire
Entrades: 2
Membre des de: dt. maig 28, 2019 8:08 pm

Re: Conització

EntradaAutor: Mamamire » dl. juny 03, 2019 10:21 pm

Hola! Estic molt asustada, m’han de fer una conització d’aqui 10 dies, ja que tinc actiu el virus del papiloma. Hem esperat temps per veure si l’eliminava, però no l’he eliminat i al final em fan una conitzacio.
Em fa por l’operacio, l’anestecia total.... algú l’hi han fet? Em pot explicar la seva experiència?
Seiba
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. maig 02, 2018 9:55 am

Re: Conització

EntradaAutor: Seiba » dt. jul. 02, 2019 2:43 pm

Hola mamamire, a mi em van fer una conitzacio fa 9 anys i des de llavors les proves m'han sortit bé. (toquem fusta) a mi em van intervenir amb anestèsia local. Al cap d1 hora ja sortia per la porta del hospital. Repòs relatiu 1 setmana amb sagnat lleu. No vaig tenir cap complicació. Al cap de 3 anys vaig tenir el meu primer fill sense cap complicació i al cap de 4 el segon també tot bé. Jo vaig informar-me a la dexeus i allà en contes de tallar, cremaven la part afectada, és menys invasiu i crec que amb nenys possibles afectacions en un futur embaràs. Jo ho vaig fer a l hospital per procediment normal. Si tot va bé no hi ha d'haver conseqüències negatives, però com em vist al fòrum a vegades poden passar. Espero que et vagi molt bé, hi confia en què així serà. Una abraçada!!
Mamamire
Entrades: 2
Membre des de: dt. maig 28, 2019 8:08 pm

Re: Conització

EntradaAutor: Mamamire » dc. ago. 07, 2019 10:22 pm

Hola! Gràcies per la teva explicació....
Ja em van fer la conització i la veritat molt ràpid i molt be. Els resultats després de l’operacio m’han sortit bé, ni rastre del virus.
Ara m’he vacunat i a veure si m’he desfet del virus per sempre!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::